متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:28 | بازدید : 535 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
   

 

به گزارش "نیمرو" و به نقل از فارس، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته‌مان پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه به انتخاب بهترین بازیکن لیگ چهاردهم اختصاص داشت و مخاطبان برنامه گزینه‌هایی نظیر لوسیانو ادینهو، علیرضا بیرانوند، قاسم حدادی فر، مهدی شریفی و ایمان مبعلی را پیش‌رو داشتند.

در ادامه ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی و آقای گل لیگ با کسب 43 درصد به عنوان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم از سوی مخاطبان برنامه 90 انتخاب شد.

بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران با 27 درصد دوم شد و ایمان مبعلی با 14 درصد رتبه سوم را بدست آورد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: هر آنچه , در , برنامه دیشب , نود , گذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 3 خرداد 1394 ساعت 12:44 | بازدید : 413 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«کافه‌ماتادور» | خداحافظی ژاوی با آبی‌واناری‌ها


همانطور که پیش‌بینی می‌شد ژاوی هافبک 35 ساله کاتالان‌ها که از سن 11 سالگی در باشگاه بارسلونا بوده امروز با حضور در کنفرانس خبری، جدایی‌اش از این تیم را در پایان فصل جاری به طور رسمی اعلام کرد. وی راهی السد قطر خواهد شد.

 

این انتقال اصلاً غیر قابل تصور نبود. چرا که روزنامه‌ی موندو دپورتیوو اسپانیا چندی پیش نوشت: «ژاوی هرناندز، هافبک بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به زودی اعلام رسمی خواهد کرد که در فصل بعد به قطر خواهد رفت.»



این روزنامه اشاره کرده بود: «ژاوی مورد پیشنهاد مبلغی قرار گرفت که بسیار بسیار مورد توجه بوده است به گونه‌ای که این بازیکن، بی معطلی به آن "بله" گفت.»

 

خبر دیپورتیوو امروز پس از گذشت بیش از 1 ماه به صورت رسمی تایید شد. ژاوی قرار است علاوه بر بازی در تیم السد، مدیر یک آموزشگاه تخصصی فوتبال نیز در دوحه بشود.

 

باشگاه السد قطر که 45 سال پیش تاسیس شد، پیش از این، بازیکنانی از جمله روماریو برزیلی، رائول گونزالس از ستاره‌های جهانی و از ستاره‌های کشورمان نیز کریم باقری، علی دایی، حمید درخشان، امیر قلعه‌نویی، ابراهیم قاسمپور، حسین کعبی و مجید نامجو مطلق را جذب کرده بود.

 

با توجه به افتخارات و توانایی‌های ژاوی، حضور او در باشگاه السد می‌تواند دستاورد بزرگی برای لیگ ستارگان این کشور باشد. به خصوص به این دلیل که قطر قرار است میزبانی مسابقات جام جهانی سال 2022 را بر عهده بگیرد.

 

محمد العلی مدیر ورزشی باشگاه السد به نشریه‌ی مارکای اسپانیا در اینباره گفت: «ما می‌خواهیم تاکتیک و استایل فوتبال تیم ملی اسپانیا و بارسلونا مبنی بر تیکی تاکا در لیگ‌های باشگاهی قطر نفوذ کند. من شخصاً انتظار دارم با حضور ژاوی در قطر سیستم تیکی تاکا پای به فوتبال کشور ما بگذارد.»

 

اما ژاوی یک افسانه پشت سرش در نیوکمپ باقی خواهد گذاشت. افسانه‌ای که بی شک نسل به نسل نقل خواهد شد و همین امر به ماندگاری بیش از پیش هرناندز در تاریخ آبی‌واناری‌ها منجر می‌شود.

 

با هم نگاهی می‌اندازیم به 10 لحظه‌ی به یاد ماندنی و جالب از افسانه‌ی ژاوی در نیوکمپ:

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: خداحافظی , ژاوی , با , آبی‌واناری‌ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:35 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )


 

به گزارش "نیمرو"، برای پایان دادن به یک عصر طلایی، فرا رسیدن عصر یک روز دلگیر کافی است. کافی است پشت میکروفنی که میلیون ها هوادار با تکرار، "HE'LL NEVER GET OLD LALALALA I CAN'T HEAR YOU" منتظرش ننشسته(!) بیایی و جملاتی را بگویی که ... «قبل از اینکه سوالی مطرح کنید می خواهم اعلام کنم که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهم شد. این یک تصمیم آسان نبود.»

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: خاموشی , ستاره ششم , خداحافظ , ژاوی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 ساعت 15:34 | بازدید : 408 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دانلود کامل مسابقه فوتبال بارسلونا-بایرن مونیخ نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا 7/5/2015

FULL MATCH Champions League Barcelona vs Bayern Munchen Semi Final 06-05-2015

دانلود بصورت 2 نیمه کامل

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند نیمرو

 

FBL-EUR-C1-BAYERN-BARCELONA

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مسابقه فوتبال , بارسلونا , بایرن مونیخ , 7/5/2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 14:35 | بازدید : 347 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

پیش‌بازی پاری سن ژرمن – بارسلونا / شب سخت لوییز و لوران در پاریس۰ 

نیمرو - مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به روزهای حساس خود رسیده است. امشب در دومین روز از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا برای رویارویی با شاگردان بلان به پاریس سفر می‌کند.

زمان:چهارشنبه 26 فروردین ساعت ۲۳:۱۵

مکان:استادیوم پارک دو پرنس پاریس

داور:مارک کلاتنبرگ

پخش مستقیم:شبکه سه  

یکی از حساس‌ترین و البته جذاب‌ترین رقابت‌های این دور لیگ قهرمانان، مصاف پاری سن ژرمن و بارسلونا در استادیوم پارک دو پرنس پاریس است. دیداری که بی‌شک هواداران فوتبال را پای تلویزیون میخکوب خواهد کرد. از آن جایی که این بازی، سومین دیدار این دو تیم در این فصل لیگ قهرمانان اروپا است، حواشی و البته جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در ابتدای فصل لیگ قهرمانان در مرحله گروهی پاریسی‌ها موفق شدند در بازی رفت در خانه با نتیجه 3 بر دو شاگردان لوئیس انریکه را شکست دهند اما در بازی برگشت این آبی و اناری ها بودند که انتقام شکست را با نتیجه 3 بر یک گرفتند و به عنوان تیم اول گروه صعود کردند.

 

اردوی پاری سن ژرمن:

گفتنی است پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده میزبانی از آبی و اناری‌ها می‌کند که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره بی چون و چرایش، مارکو وراتی و همچنین داوید لوئیز را در ترکیب ندارد. البته پایتخت نشینان فرانسه با قهرمانی در جام حذفی فرانسه در ابتدای این هفته، به نوعی شارژ روحی شدند تا بلکه بتوانند با نبود ایبرا در این بازی حساس از پس غول‌های کاتالان بربیایند.

لوران بلان و مردانش در دور قبل لیگ قهرمانان با حذف مورینیو و شاگردانش دست به کار بزرگی زدند و حالا به دنبال ادامه روند طوفانی‌شان هستند.

پاریسی‌ها در لوشامپیونه هم تا اینجای فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند و با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول ایستاده‌اند. ایبرا و یارانش با سه پیروزی در چهار بازی گذشته‌شان عملکرد رو به رشدی در چند هفته اخیر داشته‌اند.

 

اردوی بارسلونا:

در آن سوی میدان، بارسلونا هفته خوبی را در لالیگا پشت سر نگذاشته است. مسی و یارانش در بازی شنبه شب مقابل سه‌ویا در حالی که 2 بر صفر جلو بودند با دو اشتباه، در پایان با تساوی 2 بر 2 متوقف شدند تا رئال مادرید به 2 امتیازی آن‌ها در جدول برسد. با این حال آبی و اناری‌ها همچنان امید اول قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان به شمار می‌آیند، آن‌ها تا پیش از بازی شنبه 9 بازی گذشته‌شان در تمامی رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و همین موضوع نشان از آمادگی بالای بازیکنان انریکه و مثلث طلایی‌اش(نیمار، مسی، سوارز) دارد.

بارسا در این بازی دنی آلوز را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد و احتمالا خاویر ماسکرانو از ابتدای بازی در ترکیب خواهد بود. توماس ورمالئن هم همچنان مصدوم است و به این بازی نخواهد رسید.

 

آمارهایی که باید بدانیم:

بارسلونا در ۶ بازی گذشته‌اش در لیگ قهرمانان پیروز میدان شده است.

میانگین گل پاری سن ژرمن در ۳ بازی گذشته‌اش مقابل بارسلونا در خانه ۲/۵ بوده است.

پاریسی‌ها در سه بازی گذشته‌شان مقابل بارسلونا در خانه حداقل ۲ گل به ثمر رسانده‌اند.

بارسلونا در سه بازی گذشته‌شان در برابر پاری سن ژرمن در بازی خارج از خانه ۲ گل به ثمر رسانده است.

پاری سن ژرمن در ۱۷ بازی‌ایی که در این فصل زلاتان را ترکیب نداشته، در هیچ کدامشان نتیجه را واگذار نکرده است.

پاریسی‌ها تنها تیم این مرحله لیگ قهرمانان هستند که آمار بیشترین گل خورده (۱۰گل) را در اختیار دارند.

مسی در ۱۹ دیداری که در سال ۲۰۱۵ برای آبی و اناری‌ها به میدان رفته ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

Screen Shot 2015-04-15 at 1.06.16 AM.png

 

پیش‌بینی:

با توجه به سرسخت بودن پاریسی‌ها در این فصل لیگ قهرمانان و حذف چلسی در مرحله یک‌هشتم نهایی، به نظر نمی‌آید بارسلونا کار آسانی در پارک دو پرنس پیش رو داشته باشد اما با توجه به غیبت زلاتان و همچنین ابرستاره‌های آبی‌واناری‌ها، احتمال پیروزی انریکه در چهارشنبه شب بیشتر از بلان، هم تیمی سابقش است. البته تساوی، نتیجه معقول این دیدار است.



:: موضوعات مرتبط: فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: پیش‌بازی , پاری سن ژرمن , بارسلونا , شب سخت , لوییز , و , لوران , در پاریس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد