متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:17 | بازدید : 510 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

کلیولند کولیرز عنوان قهرمانی کنفرانس شرق NBA در سال 2015 را از آن خود کرد

 

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس در مسابقه چهارم فینال کنفرانس شرق NBA، عنوان قهرمانی کنفرانس را به دست آورد و راهی فینال شد

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: برتری , قاطعانه , کلیولند , بر , آتلانتا هاوکس , قهرمانی , در , کنفرانس شرق , + دانلود , هایلایت بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:14 | بازدید : 491 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
clash-of-clans

بر اساس آمار های App Annie ، بازی محبوب و پرطرفدار کلش آف کلنز ( Clash of Clans ) هم اکنون در مقام نخست بهترین بازی های موبایلی در ۸۰ کشور از ۱۰۱ کشور جهان بوده و در سال گذشته روزانه ۵ میلیون دلار درآمد برای شرکت سازنده آن یعنی سوپرسل ( Supercell ) داشته است.این در حالی است که آمارهای منتشر شده تنها مربوط به فروشگاه Google Play Store است و آمار مربوط به iOS هنوز موجود نیست.

 

این مبلغ به واسطه کاربران بسیار زیاد بازی که در پلتفرم های مختلف تلفن های هوشمند از طریق In-App Purchage اقدام به خرید اعتبار در کلش آو کلنز می کنند، تامین می شود. خرید اعتبار به بازیکنان اجازه می دهد بتوانند سریع تر آیتم های مختلف را به روز کنند و بتوانند سازه های بیس خود را زودتر بسازند و به مراحل بالاتر ارتقا پیدا کنند. کلش آو کلنز پیش از اینکه وارد پلتفرم های موبایلی شود، محبوبیت چندانی نداشت اما به محض عرضهاپلیکیشن آن برای آیفون و تلفن های اندرویدی، به سرعت توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند. از آن زمان تا کنون، شرکت Supercell هر سال هم در زمینه بازیکنان رشد داشته و هم در زمینه سود دهی رشد خوبی داشته است.

Clash-of-Clans-1

این بازی توانست در سال ۲۰۱۲ به میزان ۱۰۱ میلیون دلار سود دهی داشته باشد. یک سال بعد میزان سود دهی این بازی به ۸۹۲ میلیون دلار رسید که رشدی ۷۹۱ میلیون دلاری را داشته است.این رقم ها با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این بازی در کشور های مختلف دنیا چندان عجیب به نظر نمی رسد. سال گذشته اما بهترین سال برای بازی کلش آو کلنز بود. طبق گزارش مالی شرکت Supercell این شرکت در سال ۲۰۱۴ به میزان ۱.۸ میلیارد دلار از کلش آو کلنز سود دهی داشته است که نه تنها بیشترین میزان سود دهی یک بازی موبایلی بوده  بلکه بیشترین رشد در زمینه درآمد های کلش آو کلنز نیز در همین سال به دست آمده است.

clash-of-clans-1

اگر شما این مبلغ را در ۳۶۵ روز سال تقسیم کنید، سوپرسل در هر روز تنها از بازی کلش آو کلنز ۵ میلیون دلار درآمد دارد. در حالی که کلش آو کلنز بزرگترین موفقیت سوپرسل است، این شرکت بازی های دیگری هم دارد و از آنها هم کسب درآمد می کند. سود ۱.۸ میلیاردی که سوپرسل منتشر کرده تنها قسمتی از کل سود دهی شرکت بوده، اگرچه ممکن است بزرگترین قسمت آن نیز باشد.

در همین حالی که در حال خواندن این مطلب هستید، کلش آو کلنز بیشترین میزان محبوبیت خود در چند سال گذشته را دارد و این محبوبیت هنوز هم بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین انتظار می رود در گزارش مالی سوپرسل در سال ۲۰۱۵، شاهد درآمدی بیش از ۱.۸ میلیارد دلار از طرف کلش آو کلنز باشیم. با توجه به این که یک بازی رایگان توانسته این مقدار پول را به واسطه In-App Purchase بدست بیاورد، احتمالا در آینده شاهد بازی های پولی کمتری باشیم.

نظر شما در مورد بازی کلش آف کلنز ( Clash of Clans ) چیست ؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سوپرسل , روزانه , 5 میلیون دلار , از بازی , کلش آف کلنز , درآمد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:13 | بازدید : 417 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Southpaw

«کارول»، انیمیشن «درون» پیکسار و مستند «ایمی واین‌هاوس» در صدر فیلم‌هایی جای دارند که مطمئنا در اسکار جایی خواهند یافت.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، فستیوال فیلم کن به هالیوود یادآوری کرد که هرگز برای پیش‌بینی جوایز اسکار سال آینده زود نیست.

در جشنواره کن امسال اولین بار هاروی واینستین از اسکار حرف زد و وقتی درباره فیلم‌هایی که در راه دارد می‌گفت، قول داد که جیک جیلنهال برای نقش‌آفرینی در فیلم «چپ دست» (Southpaw) نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد شد. اما او همچنین با نمایش فیلم «کارول» که بزرگترین مدعی اسکار است که در فستیوال کن به نمایش درآمد، نشان داد بیش از یک سورپرایز برای بینندگان در نظر گرفته است.

این‌ ها پنج فیلم کن هستند که به احتمال زیاد در فصل جوایز اسکار به رقابت خواهند پرداخت :

«کارول» :

فیلم تاد هیز که در ماه دسامبر در سینماها اکران خواهد شد مطمئنا در بخش‌های بهترین فیلم سال، بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه در اسکار رقابت خواهد کرد. این فیلم باید بتواند برای کیت بلانشت در نقش زنی که از زندگی‌اش خوشحال نیست، هفتمین نامزدی اسکارش را به ارمغان بیاورد.

«درون» :

در سال ۲۰۰۹ کمپانی پیکسار با فیلم «بالا» به کن آمد که موفق به کسب دومین نامزدی بهترین فیلم سال اسکار در تاریخ را برای یک انیمیشن کسب کند. پیکسار امسال هم با فیلم کمدی که داستانش درون ذهن یک دختر جوان اتفاق می‌افتد، خارج از بخش رقابتی به کن بازگشت. اگر آکادمی تعداد نامزدهای بهترین فیلم سال را همچنان بیشتر از پنج فیلم نگه دارد، «درون» شانس خوبی برای نامزد شدن خواهد داشت. این فیلم در حال حاضر شانس اول دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن سال نیز هست، اما باید با «دایناسور خوب» پیکسار که ماه نوامبر اکران می‌شود رقابت کند.

«سیکاریو» :

فیلم درام درباره مواد مخدر ساخته دنیس ویلنوو نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد، مخصوصا به خاطر نقش‌آفرینی پرقدرت ستاره‌اش امیلی بلانت که در نقش یک مامور اف‌بی‌آی ظاهر شده است. این فیلم کمپانی لاینزگیت که در ماه سپتامبر اکران می‌شود، بالاخره می‌تواند اولین نامزدی اسکار را برای بلانت به همراه داشته باشد.

«ایمی» :

با وجود اینکه بخش مستندهای آکادمی نشان داده از مستندهایی که درباره چهره‌های مشهور است خیلی خوشش نمی‌آید، فراموش کردن اینکه اعتیاد چطور خواننده محبوبی مانند ایمی واین‌هاوس را نابود کرد ممکن است، راحت نباشد. این فیلم اشک تماشاچیان کن را نیز درآورد.

«پسر سائول» :

نظر جامع در جنوب فرانسه این است که بخش فیلم خارجی زبان اسکار، اگر جایزه‌اش را به «Son of Saul» ندهد، مطمئنا جایی برای نامزد کردن اولین ساخته لازلو نمس پیدا خواهد کرد. کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکس تلاش بسیاری کرد تا این درام هولوکاستی از مجارستان را بخرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پیش‌ بینی‌ , زود هنگام , اسکار 2016 , بر اساس , اتفاقات , کن 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:38 | بازدید : 508 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
android-Macadamia-Nut-Cookie

گوگل علاقه زیادی به استفاده از نام خوراکی های خوشمزه ( خصوصا خوراکی های شیرین ) در نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید دارد و تمامی نسخه ارائه شده از این پلفرم با نام های این چنینی عرضه شده اند.مدتی است که خبر داریم نسخه بعدی این سیستم عامل با نام اندروید M قرار است در کنفرانس I/O گوگل معرفی شود.اکنون در تعدادی از پروژه های گوگل نام رمز این نسخه از اندروید را شیرینی فندقی یا Macadamia Nut Cookie گذاشته اند.البته با توجه به سابقه گوگل در نام گذاری اندروید ، بعید به نطر می رسد که ” شیرینی فندقی ” نام نهایی نسخه جدید این سیستم عامل باشد.

 

تاکنون همیشه نام هایی که در نهایت برای نسخه جدید اندروید انتخاب می شدند با نام های رمز آن ها تفاوت داشته است. به عنوان مثال اندروید کیت کت در ابتدا با نام Key Lime Pie شناخته می شد اما هنگام رونمایی از عبارت KitKat برای توصیفش استفاده شد. نمونه دیگر نیز همین اندروید Lollipop است که در ابتدا با نام Lemon Meringue Pie در خبرگزاری ها حضور یافت.

سال گذشته در مراسم I/O، نگاهی به اندورید آب نبات چوبی انداخته شد و مشخصات طراحی آن مشخص شد. اما نام نهایی آن چندین ماه بعد به همگان معرفی شد. این بار هم به احتمال زیاد نسخه‌ی جدید سیستم عامل با نام M باقی خواهد ماند تا گوگل تصمیم بگیرد، جزییات نهایی آن را فاش کند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیرینی فندقی , نام رمز , نسخه جدید , سیستم عامل , اندروید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:33 | بازدید : 557 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مسابقه چهارم فینال کنفرانس غرب NBA در سال 2015

تیم بسکتبال هیوستن راکتس با برتری مقابل گلدن استیت واریورز در مسابقه چهارم فینال کنفرانس غرب NBA، اولین پیروزی خود در این سری را کسب کرد.
جیمز هاردن از هیوستن در بازی خانگی امروز ۴۵ امتیاز کسب کرد و تیمش را برای ثبت پیروزی ۱۲۸ بر ۱۱۵ مقابل گلدن استیت رهبری کرد. ۴۵ امتیاز، بیشترین تعداد امتیازی است که این بازیکن در دوران حرفه ای خود در پلی آف به دست آورده است. هاردن ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.
بازیکنان هیوستن در این مسابقه ۱۷ شوت از ۳۲ اقدام سه امتیازی (۵۳٫۱ درصد) خود را وارد سبد کردند. دو تیم مجموعا ۳۷ شوت سه امتیازی موفق در این بازی به ثمر رساندند که رکورد تاریخ پلی آف محسوب می شود.
جاش اسمیت که ۷ شوت از ۸ اقدام خود در این بازی را به ثمر رساند، با ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص هیوستن بود.
استفن کری از گلدن استیت در ۵ دقیقه و ۵۲ ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم این بازی، در حالی که قصد داشت مانع از کسب امتیاز توسط ترور آریزا شود، با شدت سقوط کرد و پس از چند دقیقه دراز کشیدن روی زمین، به رختکن رفت. این بازیکن در میانه های کوارنر سوم به میدان بازگشت. کری کار خود در این مسابقه را با ۲۳ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند.
امتیازآورترین بازیکن گلدن استیت در این دیدار کلی تامپسون بود که ۲۴ امتیاز به دست آورد. ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر آماری بود که تامپسون ثبت کرد.
دوایت هاوارد از هیوستن در اوایل کوارتر سوم این مسابقه به دلیل ضربه زدن با آرنج به سر اندرو بوگت، یک خطای فلگرنت نوع ۱ دریافت کرد. در صورتی که لیگ پس از بازبینی فیلم تشخیص دهد که خطا از نوع فلگرنت ۲ بوده است، این بازیکن محروم خواهد شد. دریماند گرین از گلدن استیت در حدود ۳ دقیقه مانده به پایان بازی، با انجام ششمین خطا زمین مسابقه را ترک کرد.
بدین ترتیب نتیجه‌ی سری بازی های دو تیم به ۳ بر ۱ به سود گلدن استیت تغییر کرد. مسابقه پنجم فینال کنفرانس غرب چهارشنبه شب به میزبانی گلدن استیت برگزار خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مسابقه , چهارم , فینال کنفرانس غرب , NBA , در سال 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:28 | بازدید : 535 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
   

 

به گزارش "نیمرو" و به نقل از فارس، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته‌مان پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه به انتخاب بهترین بازیکن لیگ چهاردهم اختصاص داشت و مخاطبان برنامه گزینه‌هایی نظیر لوسیانو ادینهو، علیرضا بیرانوند، قاسم حدادی فر، مهدی شریفی و ایمان مبعلی را پیش‌رو داشتند.

در ادامه ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی و آقای گل لیگ با کسب 43 درصد به عنوان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم از سوی مخاطبان برنامه 90 انتخاب شد.

بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران با 27 درصد دوم شد و ایمان مبعلی با 14 درصد رتبه سوم را بدست آورد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: هر آنچه , در , برنامه دیشب , نود , گذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:15 | بازدید : 512 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

Amir Tataloo - Ooni Ke Fekre Fardashe

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , موسیقی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آهنگ , جدید , امیر تتلو , بنام , اونی که فکر فرداشه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 21:51 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
جشنواره کن ۲۰۱۵/ اهدای اولین «چشم طلا» به نوه رئیس‌ جمهور سابق شیلی 

نوه آلنده جایزه جدیدی را که امسال برای اولین بار در کن اهدا شد، به دست آورد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، مارسیا تامبوتی نوه سالوادور آلنده رییس جمهوری اسبق شیلی، برای فیلمی با عنوان «ورای پدربزرگم آلنده» اولین جایزه «چشم طلا» (L’Oeil d’Or) کن را دریافت کرد.

جایزه چشم طلای کن که به بهترین مستند اهدا می‌شود، امسال برای اولین بار اهدا و این فیلمساز شیلیایی به عنوان نخستین برنده این جایزه انتخاب شد.

این فیلم که در بخش دوهفته کارگردانان به نمایش درآمد، اولین فیلم بلند تامبوتی است که تصویرگر پدربزرگ او، سالوادور آلنده رییس جمهوری شیلی، است. او در این فیلم آلنده را نه به عنوان یک نماد سیاسی که به عنوان یک شخصیت، یک مرد خانواده، با دوستانش، در تعطیلات و تقریبا در همه جا تصویر کرده است.

کارگردان در این فیلم که محصول شیلی و مکزیک است به زندگی پدربزرگش می‌پردازد و تلاش دارد تا سکوت خانواده را درباره او بشکند. این کارگردان درباره فیلمش گفت: من در خانواده‌ای مادرسالار بزرگ شدم و زنان پرقدرتی را دیدم و می خواستم بدانم خانواده‌ام چطور عمل می‌کند.

با این جایزه یک موفقیت دیگر برای سینمای شیلی کسب شد. پیش از این پاتریسیو گازمن جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه را از جشنواره برلین ۲۰۱۵ برای «گردنبند مروارید» برده بود. در عین حال شیلی میهمان افتخاری در جشنواره فیلم مستند اروپا است.

امسال چهارده فیلم مستند برای دریافت «چشم طلای» کن رقابت کردند. این در حالی است که امشب با پیش‌نمایش بین‌المللی فیلم مستند زیست‌محیطی لوک ژاکه با عنوان «یخ و آسمان» شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن کار خود را به پایان خواهد رساند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جشنواره کن , 2015 , اهدای اولین , چشم طلا , به , نوه رئیس‌ جمهور , سابق , شیلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 3 خرداد 1394 ساعت 12:47 | بازدید : 455 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Most-Valuable-Brands

وب‌سایت Forbes به تازگی لیست با ارزش ترین شرکت های جهان در سال ۲۰۱۵ را منتشر نموده است.جایگاه اول این لیست ۲۵ تایی را  کمپانی اپل با ارزش ۱۴۵.۳ میلیارد دلار تصاحب کرده و مایکروسافت و گوگل هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم با ارزش ترین برند های جهان قرار دارند.در

ادامه با هم نگاهی به این لیست می اندازیم.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: با ارزش ترین , شرکت های جهان , در سال 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 3 خرداد 1394 ساعت 12:44 | بازدید : 413 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«کافه‌ماتادور» | خداحافظی ژاوی با آبی‌واناری‌ها


همانطور که پیش‌بینی می‌شد ژاوی هافبک 35 ساله کاتالان‌ها که از سن 11 سالگی در باشگاه بارسلونا بوده امروز با حضور در کنفرانس خبری، جدایی‌اش از این تیم را در پایان فصل جاری به طور رسمی اعلام کرد. وی راهی السد قطر خواهد شد.

 

این انتقال اصلاً غیر قابل تصور نبود. چرا که روزنامه‌ی موندو دپورتیوو اسپانیا چندی پیش نوشت: «ژاوی هرناندز، هافبک بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به زودی اعلام رسمی خواهد کرد که در فصل بعد به قطر خواهد رفت.»



این روزنامه اشاره کرده بود: «ژاوی مورد پیشنهاد مبلغی قرار گرفت که بسیار بسیار مورد توجه بوده است به گونه‌ای که این بازیکن، بی معطلی به آن "بله" گفت.»

 

خبر دیپورتیوو امروز پس از گذشت بیش از 1 ماه به صورت رسمی تایید شد. ژاوی قرار است علاوه بر بازی در تیم السد، مدیر یک آموزشگاه تخصصی فوتبال نیز در دوحه بشود.

 

باشگاه السد قطر که 45 سال پیش تاسیس شد، پیش از این، بازیکنانی از جمله روماریو برزیلی، رائول گونزالس از ستاره‌های جهانی و از ستاره‌های کشورمان نیز کریم باقری، علی دایی، حمید درخشان، امیر قلعه‌نویی، ابراهیم قاسمپور، حسین کعبی و مجید نامجو مطلق را جذب کرده بود.

 

با توجه به افتخارات و توانایی‌های ژاوی، حضور او در باشگاه السد می‌تواند دستاورد بزرگی برای لیگ ستارگان این کشور باشد. به خصوص به این دلیل که قطر قرار است میزبانی مسابقات جام جهانی سال 2022 را بر عهده بگیرد.

 

محمد العلی مدیر ورزشی باشگاه السد به نشریه‌ی مارکای اسپانیا در اینباره گفت: «ما می‌خواهیم تاکتیک و استایل فوتبال تیم ملی اسپانیا و بارسلونا مبنی بر تیکی تاکا در لیگ‌های باشگاهی قطر نفوذ کند. من شخصاً انتظار دارم با حضور ژاوی در قطر سیستم تیکی تاکا پای به فوتبال کشور ما بگذارد.»

 

اما ژاوی یک افسانه پشت سرش در نیوکمپ باقی خواهد گذاشت. افسانه‌ای که بی شک نسل به نسل نقل خواهد شد و همین امر به ماندگاری بیش از پیش هرناندز در تاریخ آبی‌واناری‌ها منجر می‌شود.

 

با هم نگاهی می‌اندازیم به 10 لحظه‌ی به یاد ماندنی و جالب از افسانه‌ی ژاوی در نیوکمپ:

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: خداحافظی , ژاوی , با , آبی‌واناری‌ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 3 خرداد 1394 ساعت 12:36 | بازدید : 335 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

 

هیوستون در خانه هم حریف گلدن استیت نشد + دانلود هایلایت این دیدار

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: سومین , مسابقه , فینال کنفرانس غرب , ان بی ای , nba , در سال 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:41 | بازدید : 518 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

    

مطمئنا خیلی از ما در دوران کودکی با افراد خانواده و دوستان عکس گرفته ایم و عکس ها را به یادگار نگه داشته ایم .

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید با همان افراد و در همان مکان دوباره عکس بگیرید و گذشت زمان را احساس کنید؟ خیلی از افراد این کار را می کنند و در اکثر موارد با عکس های جالبی روبرو می شویم .

حتما اینکار را با افراد خانواده و دوستانتان امتحان کنید تا قدر لحظات با هم بودن را بهتر بدانیم .

این تصاویر فوق العاده جالب و بعضا خنده دار پژواک را از دست ندهید.

 



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: 25 عکس , جالب , بامزه , از گذشت و حال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:35 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )


 

به گزارش "نیمرو"، برای پایان دادن به یک عصر طلایی، فرا رسیدن عصر یک روز دلگیر کافی است. کافی است پشت میکروفنی که میلیون ها هوادار با تکرار، "HE'LL NEVER GET OLD LALALALA I CAN'T HEAR YOU" منتظرش ننشسته(!) بیایی و جملاتی را بگویی که ... «قبل از اینکه سوالی مطرح کنید می خواهم اعلام کنم که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهم شد. این یک تصمیم آسان نبود.»

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: خاموشی , ستاره ششم , خداحافظ , ژاوی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:29 | بازدید : 338 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

کلیولند با درخشش لبرون جیمز دومین دیدار فینال را هم با پیروزی پشت سر گذاشت

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: دومین بازی , فینال کنفرانس شرق , NBA , در سال 2015 , + هایلایت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:19 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: طنز , ترول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:53 | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

میچ کاپچک: کوبی برایانت گفته است فصل آینده آخرین سال حضورش در لیکرز است

میچ کاپچک، مدیرکل باشگاه لس آنجلس لیکرز گفت کوبی برایانت به او اطلاع داده که فصل آینده آخرین سال حضورش در لیکرز است.
برایانت فصل آینده آخرین سال قرارداد خود با لیکرز را سپری خواهد کرد و ۲۵ میلیون دلار دریافت می کند که بیشترین دستمزد دریافتی در میان بازیکنان لیگ است. اما حدس و گمان هایی مبنی بر بازی کردن برایانت پس از فصل آینده زده می شود و این بازیکن نیز اعلام کرده که هیچگاه این احتمال را رد نکرده است.
کاپچک روز پنجشنبه در یک برنامه رادیویی گفت که برایانت به طور ضمنی اشاره کرده است که فصل آینده آخرین فصل حضورش در لیکرز خواهد بود. کاپچک گفت: “وقتی برایانت صحبت می کرد اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که داره در مورد آخرین سال قراردادش حرف می زنه. بحث دیگه ای در مورد موضوع دیگه ای وجود نداره. من فکر نمی کنم در آینده هم وجود داشته باشه.”
کاپچک در مورد احتمال بازی کردن برایانت برای لیکرز پس از فصل آینده گفت: “از الان تا یک سال آینده اگه موضوع دیگه ای برای بحث کردن وجود داشته باشه، پس در زمان خودش در موردش بحث خواهد شد.”
برایانت که در دو فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی زانو و شانه، جمعا ۴۱ بازی انجام داده است هیچگاه به صورت عمومی اعلام نکرده است که بازنشسته می شود.
برایانت روز ۲۳ می در توییتر در این مورد که هنوز درباره‌ی آینده اش پس از فصل بعد تصمیمی نگرفته است تاکید کرد. او نوشت: “نظر من در این مورد این که آیا فصل آینده آخرین فصل بازیم هست، همون چیزیه که آخرین بار به رسانه ها در این مورد گفتم.”
کاپچک تصریح کرد برایانت هنوز در مورد جذب بازیکنان آزاد برای لیکرز نقش دارد و گفت باور ندارد که مشخص نبودن برنامه آینده‌ی برایانت مانعی برای وسوسه کردن بازیکنان برای پیوستن به لیکرز به واسطه‌ی این بازیکن باشد.
کاپچک گفت: “در صورتی که بازیکنی به دلیل مشخص نبودن آینده برایانت نخواد به تیم ما بیاد، ما اون بازیکن رو نمی خوایم. هر بازیکن بزرگی به دنبال سخت کار کردن و تمرکز هست و اگه کسی نمی خواد برای بازیکنی مثل برایانت که هدفی جز سخت کار کردن و به دست آوردن قهرمانی نداره، بازی کنه پس جایی تو تیم ما نداره و باید به جای دیگه ای بره.”



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: میچ کاپچک , کوبی برایانت , گفته است , فصل آینده , آخرین سال , حضور , در لیکرز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:51 | بازدید : 438 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ریس ویترسپون بازیگر نقش اصلی فیلم «تینکربل» دیزنی شد

ریس ویترسپون نامزد اسکار نقش مکمل، به فیلم زنده بعدی دیزنی پیوست.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، در این فیلم زنده که با عنوان «تینک» (Tink) و بر مبنای شخصیت تینکربل انیمیشن «پیتر پن» ساخته می‌شود، ریس ویترسپون نامزد اسکار در نقش تینکربل نقش‌ آفرینی می‌ کند.

ویترسپون تهیه کننده این فیلم هم خواهد بود و ویکتوریا استراوس در حال نوشتن فیلمنامه آن است.

هرچند جزییات این فیلم هنوز روشن نیست، اما این فیلم در دنیای رمان کلاسیک «پیترپن» و با تمرکز بر شخصیت تینکر بل ساخته می‌شود.

به این ترتیب این فیلم پروژه بعدی دیزنی در جهت گسترش دنیای انیمشن به فیلم زنده خواهد بود. دیسنی که تاکنون «آلیس در سرزمین عجایب» را به همین نام، «شریر» را بر مبنای انیمیشن «زیبای خفته»، و «سیندرلا» را به صورت زنده راهی سینماها کرده و سود قابل توجهی نیز در باکس آفیس کسب کرده است، قصد دارد دیگر پروژه‌های انیمیشن خودش را یکی بعد از دیگر به صورت فیلم زنده راهی پرده‌های نقره‌ای کند. به نظر این کمپانی، این فرمول جدید به خوبی کمیک بوک‌هایی که راهی سینما می‌شوند، جواب داده است.

«دیو و دلبر» دیگر پروژه دیسنی در این زمینه است که در حال تولید است و «دامبو» و «وینی پو» نیز پس از آن همین مراحل را طی می کنند.

تینکربل شخصیتی خیالی در داستان «پیتر پن» نوشته جی‌ام بری (۱۹۰۴) و رمان «پیتر و وندی» (۱۹۱۱) است. تینکربل در چند فیلم و انیمیشن که از داستان «پیتر پن» اتخاذ شده، ظاهر شده‌ و دیسنی پیش از این سریال انیمیشن‌های «تینکربل» را ساخته که از سال ۲۰۰۸ تاکنون ادامه داشته است. این شخصیت بیش از نیم قرن است که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های کمپانی والت دیزنی ‌است و به عنوان «نماد جادوی دیسنی» شناخته شده‌است.

در سال ۲۰۱۰ تینکربل، دوهزار و چهارصد و هجدهمین ستاره را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. او سیزدهمین شخصیت خیالی و ششمین شخصیت کمپانی والت دیسنی است که این افتخار را به دست آورده‌است.

ویتراسپون به تازگی با فیلم «تعقیب جدی» راهی سینماها شده و به درام «لکه آبی کمرنگ» کمپانی فاکس پیوسته است. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ریس ویترسپون , بازیگر نقش اصلی , فیلم , تینکربل , دیزنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 14:43 | بازدید : 314 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

qrc563yL487g9THjE6lOdsHK0wc

لینک IMDB
امتیاز : 6.8 / 10
امتیاز منتقدین : 55 / 100
ژانر : انیمیشن ، ماجرایی ، کمدی
کارگردان : Tim Johnson
ستارگان : Jim Parsons, Rihanna, Steve Martin
کیفیت : فوق العاده WEB-DL 720p
انکودر : Ganool
حجم : 650 مگابایت
زمان : 94 دقیقه
زیرنویس پارسی : در صورت انتشار قرار خواهد گرفت…
خلاصه داستان : یک موجود فرازمینی به نام “بو” که اعتماد به نفس بیش از حدی دارد، زمین را برای زندگی انتخاب می کند، این ماجرا درست زمانی اتفاق می افتد که ساکنین زمین به سرعت در حال انتقال به مکان دیگری هستند. بو می خواهد با کمک کاپیتان اسمکدی زمین را دوباره سازماندهی کند تا اینکه با دختر کاردانی به نام “تیپ” (ریحانا) ملاقات می کند که توسط “اوه” (جیم پارسونز) دستگیر شده و خیلی زود متوجه می شوند که در معرض خطر روابط بین کهکشانی هستند و …

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , انیمیشن , خانه , Home 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب