متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 30 مهر 1393 ساعت 19:41 | بازدید : 1272 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تاریخ دقیق اکران فیلم‌ های کمپانی مارول مشخص شد

استودیو “مارول” به تازگی لیست کاملی از تاریخ اکران فیلم هایش را منتشر کرده است.

بنابر گزارش تکمیلی  سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران، “رابرت داونی” بتازگی قراردادی را با کمپانی “مارول” برای بازی در نقش

“مرد آهنی” در قسمت سوم “کاپیتان آمریکا” به امضا رسانده است.

“مرد آهنی” و “کاپیتان آمریکا” در این میان تنها نیستند و به زودی فیلم‌های دیگری از این ابر قهرمان‌ها منتشر خواهد شد. کمپانی‌های

“دیزنی”، “فاکس” و “سونی” تا سال ۲۰۱۹ کار ساخت این فیلم‌ها را بر عهده خواهند داشت.

در ادامه مطلب لیست کامل و تاریخ و جزئیات دقیق و تصاویر این فیلم‌ها را میبینید

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مارول , تاریخ اکران , marvel , antman , x-man , spiderman ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 30 مهر 1393 ساعت 19:39 | بازدید : 898 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پچ FIFA 15 با ویژگی های هیجان انگیز منتشر شد
پچ FIFA 15 با ویژگی های هیجان انگیز منتشر شد : پچی برای عنوان ورزشی FIFA 15 منتشر شده و با توجه به توضیحات آن،این آپدیت شوت زنی و دروازه بانان را تنظیم و بهبود می بخشد.پچ مذکور برای پلتفرم های PS4 و PC منتشر شده و بزودی برای کنسول Xbox One نیز عرضه می گردد.

از تغییرات آن می توان به باز شدن قابلیت انتخاب پست دروازه بانی در بخش Pro Clubs،تنظیم گیم پلی درجه ی سختی Legendary و اعمال قابلیت تکنولوژی خط دروازه در بازی اشاره نمود.

تغییرات دیگری نیز که این آپدیت ایجاد می کند شامل رفع مشکلات موجود در طی بازی در بخش FIFA Ultimate Team Single Player Seasons می شود.این پچ لیست مصدومان و محرومان در دنیای واقعی بخش Match Day Live را آپدیت می کند.پچ منتشره در بخش های گوناگون بهبودهای خوبی به ارمغان می آورد و بسیار به موقع عرضه شده است.

یک ویژگی منحصربفرد پچ برای کنسول PS4 رفع لکنت های موجود در گیم پلی آنلاین و آفلاین ورژن این پلتفرم است..همچنین از ویژگی های انحصاری این پچ برای Xbox One می توان به بهبود افکت های Motion Blur و نمایش بازیکنان بخش FIFA Ultimate Team Legend در ویجت EA

SPORTS Football Club اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: fifa 15 , پچ بازی , آپدیت جذاب بازی fifa 15 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 26 مهر 1393 ساعت 20:13 | بازدید : 816 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
زمان انتشار فیلم Hitman: Agent 47 به تابستان 2015 موکول شد
زمان انتشار فیلم Hitman: Agent 47 به تابستان 2015 موکول شد : Fox International اعلام کرد که تاریخ انتشار فیلم Hitman: Agent 47 (هیتمن: مامور 47) از فبریه به تابستان 2015 موکول شده است.

در ابتدا، این فیلم که منبع الهام آن شخصیت اصلی بازی Hitman می باشد؛ قرار بود در 27 فبریه سال 2015 میلادی بر روی پرده نقره ای سینما های سرتاسر جهان برود. اما لحظاتی پیش Fox International اعلام کرد که زمان پخش این فیلن با تاخییر شش ماهه همراه شده و تا 28 آگوست باید برای پخش این فیلم صبر کرد.ستاره این فیلم Rupert Friend می باشد که در نقش شخصیت سر تاس و کروات قرمز بازی های ویدئویی، یعنی مامور 47 به ایفای نقش می پردازد.

مامور 47 در این فیلم با همراهی  Hannah Ware باید به پیدا کردن پدر و “کشف راز اصل و نسب خود” کمک کند.

لازم ذکر است عرض نمایم کارگردان این فیلم، آقای Aleksander Bach می باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هیتمن , موکول , 2015 , Hitman: Agent 47 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 18:16 | بازدید : 799 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
مراسم اسکار ۲۰۱۵ مجری خود را شناخت

«نیل پاتریک هریس» کمدین تلویزیون و سینمای آمریکا به عنوان مجری مراسم اعطای جوایز هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار «نیل پاتریک هریس» کمدین ۴۱ ساله هالیوودی که سابقه اجرای مراسم جوایز «تونی« و «امی» را در کارنامه دارد را به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ برگزید.

وی پس از این انتخاب در بیانیه‌ ای که از سوی آکادمی اسکار منتشر شد،عنوان کرد: قدم نهادن در جای پای بزرگانی چون «جانی کارسون»، «بیلی کریستال» و «آلن دی‌ جنرس» و تمام کسانی که شانس اجرای مراسم اسکار را داشته اند رویایی بود که به حقیقت پیوست.

«چریل بون ایساکس» رئیس آکادمی اسکار نیز «نیل پاتریک هریس» را یک سرگرم‌کننده کامل معرفی کرد.

این بازیگر و کمدین آمریکایی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۸۸ با نام «قلب کلارا» بازی کرد و مهمترین نقش او در سریال «آشنایی با مادر» در نقش «بارنی استینسون» رقم خورده است. او همچنین مجری شصت و سومین دورهٔ جایزهٔ تونی در هفتم ژوئن ۲۰۰۹ و شانزدهمین مراسم امی را در کالرنامه دارد و در سال ۲۰۱۰ نام او در میان صد شخصیت پرنفوذ سال مجلهٔ تایم قرار گرفت.

مراسم اعطای جوایز سینمایی هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۳ فوریه در سالن «دالبی» هالیوود برگزار می‌ شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , , ,
:: برچسب‌ها: مجری , اسکار , اسکار 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:57 | بازدید : 818 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اکران  «نگهبانان کهکشان» در چین با شکستن رکورد «مرد فولادی» آغاز شد

خیلی ها منتظر اکران پر فروش ترین فیلم سینماهای آمریکا در چین بودند و حالا این اتفاق رخ داده است.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، فیلم جدید کمپانی مارول، «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) پس از اتمام پخش تابستانه اش در سینماهای کشور چین اکران شد. این فیلم در نخستین آخر هفته فروشش توانست بالغ بر ٢۶.۶ میلیون دلار بفروشد. با این عدد فروش جهانی فیلم جدید جیمز گان از مرز ۶٨٧ میلیون دلار گذشت. این عدد همین طور کمک کرد که «نگهبانان کهکشان»، رکورد فروش ۶۶٨ میلیون دلاری «مرد فولادی» را هم پشت سر بگذارد.

این اتفاق می تواند زنگ خطری برای کمپانی دی سی هم باشد. چرا که فیلمی بر اساس ابرقهرمان های کمتر شناخته شده کمپانی مارول توانست فیلم بزرگ ترین ابرقهرمان دی سی را در فروش سینماها پشت سر بگذارد. البته این فقط سوپرمن نبود که در برابر محافظان کهکشان شکست خورد. با ثبت رکورد فروش جدید فیلم مارول، قسمت اول مجموعه «ثور»، «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» هم به رتبه های پایین تری در جدول پر فروش ترین فیلم های جهان نزول کردند.

شاید در حال حاظر مهم ترین سوال این باشد که «محافظان کهکشان» تا کی می تواند فروش فوق العاده اش را ادامه دهد. تا این لحظه، این فیلم هفتمین ساخته پر فروش سینماهای جهان در سال ٢٠١۴ است. اما با توجه به شروع اکران در جنوب شرقی آسیا و چین، پیش بینی می شود رتبه هفتم این فیلم به مراتب بهتر شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اکران , نگهبانان کهکشان , چین , شکستن رکورد , مرد فولادی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:55 | بازدید : 884 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بن افلک و مت دیمون در یک عنوان علمی-تخیلی همبازی می شوند

بازیگران درام برنده جایزه اسکار «ویل هانتینگ خوب» بعد از هفده سال قرار است بار دیگر در درامی علمی-تخیلی و دلهره‌ آور در مایه جاسوسی همراه شوند که البته در صفحه کوچک نمایش داده خواهد شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، مت دیمون و بن افلک که به‌عنوان بازیگر و نویسنده «ویل هانتینگ خوب» در سال ۱۹۹۷ درخشیدند و به شهرت جهانی رسیدند، قرار است بار دیگر در درام علمی-تخیلی «ثبت شده» (Incorporated) همکاری کنند. به‌نوشته هالیوود ریپورتر «ثبت شده» قرار است سریالی تلویزیونی برای شبکه Syfy باشد که قسمت اول آن نوشته دیوید و آلکس پاستور است؛ برادرانی که فیلم‌نامه‌های سینمایی دلهره‌آور و علمی-تخیلی مانند «آخرین روزها« و «از خود گذشته» را نوشته‌اند.

دیمون و افلک علاوه بر بازی در این سریال به عنوان مدیر تولید نیز با جنیفر تاد، مدیر شرکت پرل استریت که از شرکت‌های تهیه‌کننده این سریال است، همکاری خواهند کرد. «ثبت شده» نگاهی دارد به دنیای شرکت‌های تجاری در آینده و اثری دلهره‌آور و جاسوسی است و قهرمان آن مردی است که در دنیای آینده‌ای که شرکت‌های تجاری به قدرت مطلق دست یافته‌اند، علیه نظام غالب دست به اقدام می‌زند.

مت دیمون ۴۴ ساله و بن افلک ۴۲ ساله، کار در حرفه سینما را با ایفای نقش‌های فرعی  در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی در دهه ۱۹۸۰ آغاز کردند و در اواخر دهه ۱۹۹۰ با نوشتن فیلم‌نامه و بازی در «ویل هانتینگ خوب» (در کنار رابین ویلیامز بازیگر که دو ماه پیش خودکشی کرد) به کارگردانی گاس ون سنت که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل (برای رابین ویلیامز) و بهترین فیلم‌نامه اریژینال (افلک و دیمون) و نامزد هفت اسکار دیگر شد، به ستاره تبدیل شدند. بن افلک اکنون تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگری موفق است که این روزها با بازی در فیلم پرفروش «دختر گم‌شده» دیوید فینچر روی پرده حضور دارد و مت دیمون بازیگر، تهیه‌کننده و آهنگساز است و ماه آینده در فیلم علمی-تخیلی پرماجرای «بین‌ستاره‌ای» کریستوفر نولان حضوری کوتاه و بدون ذکر نام در عنوان‌بندی روی پرده نقره‌ای خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بن افلک , مت دیمون , همبازی , علمی , تخیلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:46 | بازدید : 695 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
کاپیتان آمریکا  و مرد آهنی در «کاپیتان آمریکا ۳» دشمن می شوند

سومین فیلم از مجموعه «کاپیتان آمریکا» (Captain America) بزودی با حضور رابرت داونی جونیور کلید خواهد خورد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش اصلی مجموعه «مرد آهنی» قرار است در «کاپیتان آمریکا ۳» که ممکن است «جنگ داخلی» (Civil War) نام بگیرد، بازی کند. ورایتی روز سه‌ شنبه گزارش داد که رابرت داونی جونیور مشغول مذاکره برای امضای قرارداد بازی در «کاپیتان آمریکا ۳» از مجموعه آثار کامیک بوکی شرکت مارول است و در این فیلم نقش تونی استارک/مرد آهنی را ایفا خواهد کرد که یک شخصیت کلیدی در سیر داستان خواهد بود.

سومین فیلم «کاپیتان آمریکا» هنوز عنوان دقیقی ندارد اما فعلاً با توجه به خط داستانی آن بر اساس یکی از مجموعه‌های کوتاه کتاب‌ های دنباله‌ دار کامیک انتشارات مارول، فعلاً «جنگ داخلی» نامیده می‌شود. تولید این فیلم عملاً با امضای قرارداد داونی به جریان خواهد افتاد و در بهار آینده تولید فیزیکی و فیلم‌برداری آن آغاز خواهد شد و قرار است  در بهار دو سال آینده و به‌ تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) روی پرده برود. داونی همچنین قرارداد بازی در دومین فیلم «انتقام‌جویان» با عنوان «انتقام‌جویان: عصر اولترون» شرکت مارول را پیش از این امضا کرده و تابستان آینده در این فیلم همراه با شخصیت‌های دیگر مارول از جمله کاپیتان آمریکا که کریس اوانز بازیگر نقش اصلی دو فیلم اول «کاپیتان آمریکا» ایفاگر نقش اوست، ظاهر خواهد شد.

بر اساس داستانی از انتشارات مارول که قرار است مبنای این فیلم قرار بگیرد، دولت آمریکا لایحه‌ ای تنظیم می‌کند که تعدادی از ابرقهرمان‌های مارول علیه آن موضع می ‌گیرند و یک انجمن مخفی اپوزیسیون تشکیل می‌دهند و در این میان، «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» در نقش دو قدرت مقابل ظاهر می‌شوند و با هم می‌جنگند.

جو و آنتونی روسو، برادران کارگردان دومین «کاپیتان آمریکا» که با عنوان فرعی «سرباز زمستان» در تابستان ۲۰۱۴ به روی پرده رفت، سومین فیلم این مجموعه را نیز کارگردانی خواهند کرد و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه را بر اساس کتاب‌های کامیک مارول به قلم جک کربی و جو سایمون خواهند نوشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کاپیتان آمریکا , مرد آهنی , نبرد دو قهرمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:45 | بازدید : 773 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سریال ابرقهرمانی «فلش» هم رکورد شکنی کرد

با آغاز پخش سریال «فلش» (The Flash) رکورد جدیدی در شبکه cw به ثبت رسید.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، هفته گذشته نخستین قسمت سریال ابرقهرمانی «فلش» از شبکه cw پخش شد. این سریال که از دیگر اثر ابرقهرمانی این شبکه، «کماندار» مشتق شده است، توانست با ثبت رکورد ۶.۴٢ میلیون بیننده، بالاتر از سریال های «خاطرات خون آشام» و «کماندار»، پر بیننده ترین قسمت اول سریال در تاریخ شبکه cw شود. جالب است که نظر منتقدان و مردم هم به شدت نزدیک به هم بوده.و در مجموع این سریال جدید مورد توجه قرار گرفته است. نظر منتقدان در وبسایت معتبر روتن تومیتوز تا این لحظه روی رقم ٩۶ درصد بوده و هواداران هم با نظراتشان، در مجموع عدد ٩۵ درصد را برای این سریال به ثبت رسانده اند.

جالب است بدانید که قبل از ساخت این سریال و در زمانی که شبکه cw تازه این پروژه را تایید کرده بود، سازندگان «فلش» با کریستوفر نولان، کارگردان سرشناس سه گانه شوالیه تاریکی مشورت کردند و بر همین اساس و با پیشنهاد کارگردان «تلقین» تصمیم گرفتند تا سریالشان را با مشتق شدن از «کماندار» آغاز کنند.

جف جونز خالق مجموعه کمیک «جنگ تثلیث»، اندرو کرایسبرگ و گرگ برلانتی سازندگان این سریال هستند. همین طور گرنت گاستین، مشهور ترین بازیگر و نقش اول این سریال کمیک بوکی است. فصل نخست سریال فلش از هفته ای که گذشت در باکس پاییزه شبکه cw قرار گرفته و پیش بینی می شود فاینل میانه فصل آن در اواخر ماه نوامبر یا ابتدای دسامبر از این شبکه پخش شود. تا کنون تاریخ دقیق سه قسمت بعدی به صورت رسمی منتشر شده اما هنوز اطلاعاتی از قسمت پنجم در دسترس نیست. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: flash , فلش , فیلم , سریال , پر فروش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 مهر 1393 ساعت 14:9 | بازدید : 657 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

به گزارش سينماگیم، رامبد جوان بازیگر و کارگردانی که این شبها با "خندوانه" روی آنتن تلویزیون است، درباره فیلمنامه سینمایی "خندنده" گفت: همچنان در مرحله نگارش هستیم. این فیلمنامه توسط یک گروه از نویسندگان زبده نگاشته می‌شود و هنوز به محصولی که می خواهیم نرسیده است.

جوان درباره طولانی شدن زمان نگارش فیلمنامه این کار گفت: راستش را بخواهید نگارش فیلمنامه این کار کلا کار سختی است بخصوص که سوژه فیلمنامه عجیب و غریب است و به این راحتیها آن چیزی نخواهد شد که من می خواهم.

کارگردان "ورود آقایان ممنوع" درباره دلیل این عجیب و غریب بودن و اینکه آیا فیلمنامه به آدمهای فضایی مربوط است گفت: نه، فیلم به دنیای فضایی یا ماجراهای ماورایی ربطی ندارد و تمام اتفاقات آن روی زمین می افتد اما به هر حال سوژه خاصی دارد که نمی توانم آن را افشا کنم.

رامبد جوان پیرامون اینکه آیا درگیری با "خندوانه" باعث تاخیر تولید این کار شده گفت: به هر حال درگیری در چنین برنامه ای که وقت زیادی از من می گیرد بی تاثیر نیست اما مهمتر از آن، فیلمنامه کار است که باید به نتیجه نهایی برسد.

جوان در پایان گفت: درباره زمان تولید فیلم چیزی نمیتوانم بگویم ولی همین قدر بدانید که به جشنواره امسال نمی رسد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار سینما , خندوانه , بعد از«خندوانه»منتظر«خندنده»باشيد , سینماگیم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 مهر 1393 ساعت 11:23 | بازدید : 1442 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دانلود بازی Ryse Son of Rome برای PC + نسخه R.G. Mechanics

یکی از اولین عناوین بزرگی که بصورت انحصاری در زمان لانچ XBOX ONE منتشر شد بازی زیبای Ryse Son of Rome بود. Ryse ما را به دوران حکومت امپراتوری روم می برد جایی که به سال های پایانی شکوه و عظمت این امپراتوری نزدیک می شویم و به دلیل توطئه ها و خیانت ها این حکومت از شکوه و عظمت خود دور شده است و به همین دلیل قبایل وحشی در صدد جدایی بر آمده اند و حال اندک باقی مانده ی سپاه قدرتمند روم آمده اند تا این امپراتوری را حفظ کنند.در این مطلب نسخه CODEX و نسخه کم حجم بازی یعنی R.G. Mechanics را با حجمی معادل ۲۶ و ۱۸٫۵ GB آماده کرده ایم.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

داستان بازی در باره ی فرمانده ماریوس است که بدلیل کشته شدن خانواده اش به دست بربر های وحشی قصد نابودی آنها را به کمک سربازان وفادارش دارد. در ابتدا فرمانده ی ماریوس سربازی جوان با حس قوی وظیفه شناسی میباشد که به طور کامل خود را وقف روم و اهدافش کرده است. او تمایل داشت تا با دشمنان روم مقابله کند و خاک وطنش را گسترش دهد . ماریوس در مسیر بازی تنها نیست زیرا او دارای استادی با تجربه به نام ویتالیون است که مهارت های خود را به فرمانده ی دلیر آموزش میدهد .دربازی علاوه بر بربر ها شاهد دشمنان دیگری نیز خواهید بود و خواهید دید سربازان رومی چگونه از ملت و زادگاه خو دفاع میکنند اما متاسفانه ما شاهد داستانی عمیقی در بازی نیستیم که بازیکن را به خود جذب کند بلکه داستان بازی بسیار سطحی کار شده است.کلیت گیم پلی بازی بر پایه ضربه زدن و دفع ضربات دشمن است و تا پایان به همین منوال ادامه می یابد و هیچ چیز جدیدی به آن اضافه نمی شود. با توجه به سبک بازی، نبود Upgradeها و کمبو های جدید واقعا تعجب برانگیز است که همگی خبر از کم تجربگی شرکت Crytek در سبک H&S دارد.همین عامل رفته رفته باعث تکراری شدن گیم پلی می شود و اگر گرافیک خیره کننده بازی نباشد، در میانه های بازی، آن را رها خواهید کرد. اگر قبلا به نمایش های بازی نگاه کرده باشید حتما متوجه بخش های به اصطلاح QTE در بازی شده اید که منجر به کشتن دشمن در حالات مختلف می شود. با وارد آوردن مقدار خاصی ضربه به دشمن، حالت تمام کننده (Execution) برایتان فعال می شود که ماریوس وارد حالت اسلوموشن شده و دست و پای دشمنان را قطع می کند. این کار با ضربه زدن های به موقع و صحیح و با توجه به رنگ های، های لایت بر روی دشمنان انجام می پذیرد که در نتیجه، ۴ قابلیت: سلامتی، امتیاز، تمرکز و قدرت، برایتان پر خواهد شد. گرافیک بازی بسیار چشم نواز و زیبا کار شده که شما را جذب خود میکند .ریزه کاری های بسیار زیبایی در بازی انجام شده مثلا زمانی که سنگی توسط منجنیق به برج ها برخورد میکند شاهد پرت شدن زیبا و طبیعی تکه سنگ ها هستیم. چهره ی شخصیت های بازی نیز بسیار زیبا و طبیعی کار شده اند برای مثال اندام شخصیت های بازی یا چهر ه ی آنها با محیط ارتباط برقرا میکنند یعنی زمانی که فرمانده ماریوس فیاد میزند دهن و صورتش جاری از خشم میشود یا زمانی که زخمی میشوید لنگ لنگان حرکت میکنید. طراحی کاخ امپراطور Nero، طراحی میدان مبارزه گلادیاتورها، طراحی چهره ها در کات سنس ها، وجود افکت های خارق العاده نظیر جلوه های ویژه باران، همگی از جمله مزایای منحصر به فرد گرافیک این بازی است. با این که بازی در داستان بین منطق و افسانه گیر کرده و گیم پلی ضعیفی دارد، اما صاحب طراحی فوق العاده ای است. به طور کلی مطمئن باشید بازی چیزی برایتان برای لذت بردن از طراحی روم باستان کم نگذاشته، اما به همان اندازه اذیتتان هم می کند. تنها مشکل گرافیک بازی این است که بازی برروی ۳۰ فریم اجرا میشود. صداگذاری بازی نیز همانند بخش گیم پلی آن لنگ می زند اما بخش صدا پیشگی به خوبی اجرا شده است. صداپیشه ماریوس آقای John Hopkins به خوبی کار خود را انجام داده و صدای ماریوس برایتان حکم یک اسپارتان واقعی را خواهد داشت. هرچند شاید در سمت مقابل صدای فرمانده ماریوس که با لهجه فوق العاده غلیظ بریتیشی صحبت می کند کمی از حس دوران روم را بریتان بکاهد.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی های pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , Ryse Son of Rome , برای PC ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 677 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«بتمن» لگویی هم روانه سینماهای جهان می شود

شاید وقتی کریستوفر نولان گفت دیگر بتمن نمی سازد خیلی ها فکر می کردند برادران وارنر هم حداقل چند سالی دست از سر بتمن بر دارد و در باد موفقیت فیلم های نولان بخوابد. اما تقدیر برای مرد نقاب دار طور دیگری رقم خورده بود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، در حالی که سریال «گاتهام» روایت جدیدی از بتمن را به تازگی در شبکه فاکس آغاز کرده و زک اسنایدر هم به زودی از بتمن خودش رونمایی خواهد کرد، برادران وارنر می خواهد اقتباس جدیدی از کمیک بوک های کمپانی دی سی این بار در فضایی جدید انجام دهد.

این کمپانی که انیمیشن «فیلم لگویی» اش با استقبال زیاد مخاطبین مواجه شد می خواهد بر اساس این کارتون جذاب، انیمیشن «بتمن لگویی» را هم بسازد. با ساخت این فیلم جدید، وارنر دنیای لگویی اش را هم گسترش می دهد. آنها دنباله ای برای فیلم لگویی را در سال ٢٠١٧ اکران خواهند کرد. همین طور دو سال دیگر، انیمیشن «نینجاگو»، بر اساس خط تولید اسباب بازی محبوب کمپانی لگو ساخته خواهد شد. حالا هم که خبر از بتمن آمده.

آخرین اخبار از فیلم جدید حاکی از این است که ویل آرنت برای صداگذاری کاراکتر شوالیه تاریکی دوباره با فیل لرد و کریس میلر همکاری خواهد کرد. کارگردانان «فیلم لگویی» همین طور با همراهی روی لی تهیه کننده بتمن لگویی هم خواهند بود. گفتنی است ست گراهام اسمیت و کریس مک کی در حال کار بر روی فیلمنامه این اثر جذاب هستند. گفته می شود امکان این وجود دارد که دنباله فیلم لگویی برای اکران به سال های ٢٠١٨ یا ٢٠١٩ موکول شود و به جای آن در سال ٢٠١٧ با بتمن لگویی مواجه شویم. با این وجود هنوز تاریخی به طور دقیق برای اکران بتمن لگویی مشخص نشده است. همین طور هنوز معلوم نیست که آیا خود فیل لرد و کریس میلر کارگردانی این پروژه را هم بر عهده خواهند گرفت یا خیر؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بتمن , لگویی , روی سینما , اکران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:50 | بازدید : 600 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
رابرت ردفورد جایزه چاپلین را به لیست افتخاراتش اضافه کرد 
رابرت ردفورد بازیگر و کارگردان به زودی جایزه چاپلین را نیز به فهرست دستاوردهایش اضافه خواهد کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، انجمن فیلم آمریکا رابرت ردفورد برنده دو جایزه اسکار را به عنوان چهره بعدی که شایسته دریافت

جایزه چاپلین است، انتخاب کرد.

چهل و دومین جایزه چاپلین در مراسم انجمن فیلم در لینکلن سنتر و در جشن جایزه چاپلین به ردفورد اهدا می شود. این مراسم در

تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۵ برگزار می شود تا از یک عمر دستاوردهای هنری این کارگردان قدردانی شود.

آن تننباوم رییس این انجمن گفت: این هیات خوشوقت است که ردفورد برنده بعدی ما خواهد بود. وی افزود: او نه تنها چهره‌ای

بین‌المللی و بازیگر، کارگردان و تهیه کننده‌ای محبوب است، بلکه باید گفت شاید هیچ هنرمندی

حتی چارلی چاپلین نتوانسته‌ است به صورت فردی، به اندازه او فیلم مستقل ساخته باشد.

وی افزود: جهان سینما به خاطر تلاش او واقعا غنی‌تر شده است.

ردفورد که جشنواره فیلم ساندنس را از سال ۱۹۷۸ به راه انداخته، آخرین بار در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» روی پرده رفت.

رابرت ردفورد بازیگر و کارگردان هفتاد و هشت ساله، که سال پیش جایزه امریکن ریویرا را از فستیوال فیلم بین‌المللی سانتا باربارا دریافت

کرد و جایزه جشنواره تلوراید به وی اهدا شد، برای بازی در فیلم «همه چیز از دست

رفته است» نامزد اسکار بود.

سال پیش راب راینر کارگردان فیلم‌هایی چون «میزری» این جایزه را دریافت کرد و سال ۲۰۱۳ این جایزه به باربارا استرایسند اهدا شد.

جشن جایزه چاپلین از سال ۱۹۷۲ هر سال از سوی انجمن فیلم آمریکا برگزار می شود. این جایزه پس از آن که چارلی چاپلین پذیرفت تا

برای دریافت این جایزه از تبعید به آمریکا بازگردد و جایزه‌اش را دریافت کند، به نام او

خوانده شد و پس از آن هر سال به نام او اهدا شد.

آلفرد هیچکاک، بیلی وایلدر، لارنس اولیویه، فدریکو فلینی، الیزابت تیلور، بت دیویس، جیمز استوارت، رابرت آلتمن، مارتین اسکورسیزی،

دایان کیتون، مریل استریپ، تام هنکس، مایکل داگلاس، سیدنی پواتیه، کاترین دونو از

جمله چهره های برجسته ای هستند که این جوایز به آنها اهدا شده است. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رابرت ردفورد , جایزه چاپلن , افتخارات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:48 | بازدید : 793 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آیا مرد عنکبوتی هم به انتقام جویان خواهد پیوست؟ 

شایعاتی به گوش می رسد که کمپانی مارول برنامه جالبی برای مرد عنکبوتیش دارد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، شاید یکی از بزرگترین آرزوهای طرفداران ابرقهرمانان کمیک بوکی دیدن اتحاد وولورین، مرد عنکبوتی و محافظان کهکشان با انتقام جویان باشد اما مسائل حقوقی زیادی که بین کمپانی های هالیوودی وجود دارد این آرزو را تا حد زیادی غیر ممکن کرده است. قسمتی از این مسائل حقوقی مربوط به حق پخش و انتشار محصول فرهنگی است. مرد عنکبوتی به کمپانی سونی تعلق دارد و انتقام جویان و محافظان کهکشان به دیزنی. این وسط فاکس و ابرقهرمانانش را هم نمی توان دست کم گرفت. به همین جهت ساخت فیلمی با حضور همه ابر قهرمانان مارول مستحق همکاری سه کمپانی مشهور دیزنی، فاکس و سونی است که تا حد زیادی نشدنی به نظر می رسد.

اما چند وقتی هست که سونی تصمیم گرفته تا دنیای مرد عنکبوتی را به شدت گسترش دهد. آنها شروع به ساخت سری جدید این مجموعه کردند و حالا خبر ساخت فیلمی از روی دشمنان شش گانه مرد عنکبوتی هم رسما تایید شده است. مارول و دیزنی هم چند سالی هست که فاز به فاز پروژه اقتباس سینماییشان از ابر قهرمانان کمیک بوکی مارول را گسترش می دهند. حالا شایعاتی به گوش می رسد که ممکن است بالاخره اسپایدرمن را به انتقام جویان برساند. گفته می شود برنامه ای که مارول و سونی برای اسپایدرمن دارند حتی در تخیل هواداران هم نمی گنجل و به نظر می رسد همه طرف ها از همکاری با یک دیگر سود خوبی ببرند. به همین جهت اگر قرار باشد وقتی این همکاری رخ دهد، الان بهترین زمان برای آن است.

از سوی دیگر خبر رسیده، کمپانی فاکس که در حال ساخت فیلم ددپول هم هست می خواهد آن را به مجموعه مردان ایکسش متصل کند تا آنها هم بتوانند از گسترش دنیای کمیک بوکی سینماییشان سود زیادی کسب کنند. خصوصا این که گفته می شود این کمپانی ممکن است از جهش یافته های درجه دویش برای ساخت یک سریال ایکس منی هم استفاده کند. سریالی که اگر قرار به ساختش شود شبیه به ماموران شیلد شبکه ای بی سی خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مرد عنکبوتی , اونجرس , گروه ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چهار شنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:36 | بازدید : 664 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ملکه الیزابت به آنجلینا جولی لقب «بانو» داد

آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان آمریکایی دیروز با دریافت لقب «یدم» یا «بانو» از ملکه الیزابت تجلیل شد.

بنابر گزارش سینماگیم نقل از مهر، جولی بازیگر برنده جایزه اسکار با حضور در کاخ باکینگهام و با دریافت لقب «دیم»(بانو) که مترادف

لقب شوالیه برای زنان است از سوی ملکه بریتانیا برای تلاش هایش تحسین شد.

خبر این تجلیل اوایل خرداد به جولی و سه بازیگر انگلیسی به خاطر نقششان در خدمت به بشریت و هنر اهدا شده بود، منتشر شد و

جولی دیروز در دیداری خصوصی با ملکه این مدال را دریافت کرد.

جولی ۳۹ ساله به عنوان نماینده سازمان ملل این لقب را برای تلاش هایی که برای حمایت از زنان در طول جنگ‌ها انجام داده، و پس از

این که یک هفته در لندن به سر برد تا در نشست بین‌المللی خشونت جنسی علیه زنان

در جنگ ها شرکت کند، برای دریافت این لقب انتخاب شد. او یکی از میزبانان این نشست بود که با حضور بیش از ۳۰۰ تن از چهره های

برجسته سیاسی جهان و با سخنان وی در لندن شروع به کار کرد.

جولی که جایزه اسکار نقش مکمل را در سال ۲۰۰۰ برای بازی در فیلم «دختر از هم گسیخته» دریافت کرده، در بسیاری از نقش‌هایی

که بازی کرده نیز بر بشردوستی تاکید کرده است. او گفت دریافت چنین افتخاری که در

ارتباط با مسایل خارجی است برای من خیلی اهمیت دارد چون آرزویم این است که حرفه‌ام در خدمت آن باشد.

اهدای چنین افتخاری به یک فرد خارجی در بریتانیا بسیار مهم است ولی جولی از آنجا که بریتانیایی و شهروند یکی از کشورهای

مشترک المنافع نیست نمی‌تواند از این لقب پیش از اسمش استفاده کند.

دیگر آمریکایی‌هایی که پیش از این لقبی از ملکه الیزابت دریافت کرده اند، استیون اسپیلبرگ کارگردان، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت

و رونالد ریگان رییس جمهور پیشین آمریکا بوده‌اند.

دانیل دی لوییس بازیگر انگلیسی که سه جایزه اسکار در کارنامه اش دارد، مگی اسمیت از بازیگران مجموعه تلویزیونی «دانتون ابی» که

در نقش مادربزرگ سریال ایفای نقش کرده و دمین لوییس بازیگر انگلیسی مجموعه

آمریکایی «هوملند» و مجموعه انگلیسی «خانواده فورسایت» نیز امسال القابی اهدا شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ملکه , الیزابت , انجلینا جولی , لقب , بانو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 21 مهر 1393 ساعت 12:18 | بازدید : 922 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

Automata e1412934290877 دانلود فیلم Automata 2014

لینک IMDB

ژانر : علمی تخیلی | هیجانی انگیز

کیفیت : 720p Web-Rip

امتیاز : 6.8/10

فرمت : MKV
حجم : 700 MB

محصول : اسپانیا | بلغارستان

زبان : انگلیسی

کارگردان : Gabe Ibáñez

بازیگران : Antonio Banderas, Birgitte Hjort Sørensen, Dylan McDermott

خلاصه داستان : Jacq Vaucan که نماینده‌ی بیمه ی یک شرکت رباتیک می‌باشد به طور مداوم یک ربات دستکاری شده را مورد بررسی قرار می دهد و آنچه کشف می کند پیامدهای عمیقی برای آینده بشریت دارد که… 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود فیلم , ,
:: برچسب‌ها: Automata , فیلم , دانلود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 مهر 1393 ساعت 15:27 | بازدید : 800 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
با CM Storm کولر مستر آشنا شوید
با CM Storm کولر مستر آشنا شوید : حتما پیش آمده که صفحه‌کلید و موس‌های گیمینگ را دیده و دوست داشته باشید یکی از آنها را خریداری کنید، اما قیمت بسیار بالایشان باعث شده تا از تصمیم خود منصرف شوید. اما نگران نباشید، شرکت مطرح Cooler Master تصمیم به عرضه‌ی
 
صفحه‌کلید و موس گیمینگ مقرون به صرفه کرده است تا همه‌ی گیمرهای رایانه‌های شخصی بتوانند از انجام بازی‌های ویدیویی بر روی رایانه‌های خود لذت ببرند.

این صفحه‌کلید و موس که در یک بسته با نام برند CM Storm عرضه می‌شود، از طراحی شیک و به نوعی اکشن برخوردار هستند که به خوبی می‌توانند به مخاطب خود انرژی و اشتیاق زیادی انتقال بدهند. صفحه کلید دارای اندازه‌ای استاندارد است و جنس بدنه آن از  لاستیک با نقش و نگاری برجسته است. تمامی دکمه‌های

رسانه‌ای بر روی این صفحه کلید وجود دارد و دکمه‌ی ویندوز نیز از روی آن حذف شده است. همچنین نور پس‌زمینه‌ی صفحه کلید دارای ۷ رنگ سفید،آبی روشن، زرد، صورتی، سبز، قرمز و آبی تیره است که همه‌ی آن‌ها دارای حالتی به نام «تنفس» در هنگام کار هستند.

در کنار این صفحه‌ کلید، یک موس Avango 3035 با سنسور اپتیکال قرار دارد که دارای دقتی بالغ بر ۳۵۰۰ نقطه بر اینچ است. کاربر می‌تواند این دقت را بین ۵۰۰ تا ۳۵۰۰ در سطح دلخواه خود قرار دهد. بر روی موس نیز نور LED کار شده است که همان تعداد رنگ روی صفحه کلید را دارا است.

Cooler Master با آن‌که هنوز قیمت نهایی این محصول خود را که به گفته‌اش، محصولی مقرون به صرفه برای گیمرها است، مشخص نکرده، اما انتظار نمی‌رود که قیمتی بیش از ۴۰ دلار داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: CM Storm , آشنایی , موس , کیبورد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 مهر 1393 ساعت 15:23 | بازدید : 741 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

3 poster دانلود فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو.

نام فیلم: زندگی مشترک آقای محمودی و خانم بانو

سیدروح‌اله حجازی

مهدی داوری

حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم‌خانی و ترلان پروانه

حضور مهمانان آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود فیلم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , زندگی مشترک آقای محمودی و بانو , فیلم ایرانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 19 مهر 1393 ساعت 18:13 | بازدید : 1184 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
دانلود تمام قسمت های داستان Mafia 2

با توجه به اتمام داستان این بازی مانند همیشه در این پست تمام قسمت های داستان بازی مافیا 2 رو قرار دادیم تا به راحتی بتونید دانلود کنید.

همونطور که چند بار گفته شد داستان بعدی که در سایت قرار می گیره داستان Assassin Creed 4 : Black Flag است اما فعلا متاسفانه کار های این بازی تموم نشده و ممکنه چند روزی طول بکشه تا در سایت آماده بشه، توی یه پست دیگه خبر انشار این داستان بازی رو در سایت میگذاریم.

خبر بعدی در مورد اتمام نظرسنجی شماره دوم می باشد، پست بعدی که گذاشته میشه نظر سنجی دوم متوقف میشه و طبق آرا بازی هایی که رده اول تا سوم رو در اختیار بگیرن به ترتیب بعد از داستان اسیسن کرید در سایت قرار میگیرند. تا الان بازی Watch Dogs در رده اول قرار داره و فکر میکنم همینطور اول هم بشه.

فعلا رقابت سختی بین دو بازی L.A. noire و GTA IV هست که هر کدوم با 53 رای مساوی در رده سوم و چهارم قرار دارند یعنی بعد از چند روز یکی از این بازی ها حذف میشه و دیگری در لیست داستان های بازی قرار میگیره،

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: Mafia 2 , داستان بازی , دانلود کلیپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 19 مهر 1393 ساعت 18:10 | بازدید : 705 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازی Dragon Age بیش از 200 ساعت گیم پلی خواهد داشت

بازی Dragon Age بیش از 200 ساعت گیم پلی خواهد داشت : امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تمام کردن بازی Dragon Age: Inquisition در همه بخش ها اعم از بخش داستانی و ماموریت های جانبی چیزی حدود 200 ساعت زمان نیاز دارد.

تهیه کننده این بازی آقای Cameron Lee در مصاحبه با سایت پولیگان گفت: ” در حال حاضر ما فقط در حال ساختنیم…بیشتر و بیشتر و بیشتر…و زمانی که این بازی به طور کامل ساخته شد، این دنیای شماست، این بازی شماست.”

در واقع تمام قسمت های سری Dragon Age که تا به حال منتشر شده اند بسیار گسترده بوده اند. حتی Dragon Age 2 که بسیار محدود تر از origins بود. اما Dragon Age: Inquisition بسیار گسترده تر خواهد بود. یک دنیای جهان باز که به شما آزادی بسیار بیشتری می دهد تا بتوانید انتخاب های خودتان را بکنید و مسیر

خودتان را پیدا کنید.

بازی های نقش آفرینی هیچ گاه کوچک نبوده اند. محصولات شرکت BioWare هم شامل این قضیه می شوند. بازی هایی که شما را وارد دنیایی جدید می کنند که مدت ها در آن درگیر خواهید بود و با آن سر و کله خواهید زد!

حالا در کنار این همه گیم پلی متنوع، یک بخش چند نفره را هم در این بازی در نظر بگیرید. درواقع قرار است که یک بخش جدا به صورت CO-OP در بازی وجود داشته باشد تا بتوانید لذت طی کردن مراحل را با دوستانتان شریک شوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Dragon Age , 200 ساعت , گیم پلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 18 مهر 1393 ساعت 11:40 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

جدیدترین عنوان از سری پرطرفدار شبیه ساز بسکتبال کمپانی 2K یعنی بازی NBA 2K15 چند روز پیش منتشر شد و ما هم لینک دانلود آن را برای ما قرار دادیم. حال نقد های این عنوان نیز منتشر شده است که تا به اینجلی کار متای 88 برای این بازی ثبت شده است.برای مشاهده لیست کامل نمرات عنوان NBA 2K15 به ادامه

مطلب مراجعه کنید.

 عنوان NBA 2K15 دیروز به طور رسمی برای پلتفرم های PS4, PS3, PC, Xbox One و Xbox 360 منتشر شد.
 
LaPS3: 93
Vandal Online: 92
Meristation: 92
GameSpot: 90
۳DJuegos: 90
Hardcore Gamer : 80
Cheat Code Central : 78


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: nba 2k15 , نمرات , بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 17 مهر 1393 ساعت 21:4 | بازدید : 3170 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بیوگرافی کلویی گریس مورتز Chloe Grace Moretz

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: کلویی گریس مورتز , بیوگرافی بازیگران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 17 مهر 1393 ساعت 21:1 | بازدید : 11578 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
داستان کامل بازی Batman :Arkham Asylum
 
مرکز مراقبتهای ویژه
پس از دستگیری جوکر در تالار شهر گاتهام، وی توسط batman در Batmobile به سمت تیمارستان آرکام اسکورت میشود. همزمان با اتفاقاتی که در تالار شهر رخ داد، به دلیل آتش سوزی مرموزی در زندان Blackgate بیشتر زندانیان آنجا به تیمارستان آرکام انتقال یافتند، که در میان آنها تعداد زیادی از افراد جوکر نیز حضور داشتند.وقتی بتمن و جوکر به تیمارستان رسیدند نیروهای امنیتی جوکر را به یک برانکار ایستاده بستند و او را به سمت مرکز مراقبتهای ویژه راهی کردند. بتمن نیز پرسنل امنیتی و جوکر را به سمت سلولهای نگه داری همراهی کرد ولی آنجا پرسنل آرکام به بتمن اجازه ندادند جلوتر برود. هنگامی که جوکر توسط رییس پلیس گوردون برای سلولش ثبت نام میشد، خودش را از بند نگهبانان رهاند و به کمک Harley Quinn از چنگ بتمن گریخت. بتمن که اجازه ورود به آن منطقه را نداشت با شکستن یکی از شیشه ها وارد یکی از سلولها شد. بعد از ورود بتمن به منطقه سلولهای نگه داری،جوکر اولین تله خود را کار گذاشت. او درهای سلولها را باز کرد و درنتیجه محکومان Blackgate به سمت بتمن هجوم آوردند. بعد از مواجه ای کوتاه بین مجرمان و بتمن، جوکر یکی از درهای امنیتی را غیر فعال کرد تا به بتمن اجازه دهد مسیر او را دنبال کند، علی رغم نظر رییس پلیس گوردون که این موضوع را یک تله میدانست.
 
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: داستان کامل بازی , Batman Arkham Asylum , بتمن ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
پنج شنبه 17 مهر 1393 ساعت 19:19 | بازدید : 765 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: سینما , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: معرفی فیلم , سینما , آتش بس2(1393) , سینماگیم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 17 مهر 1393 ساعت 10:0 | بازدید : 891 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

رد شایعات درباره حضور یا عدم حضور بازیگران اصلی در «انتقام جویان 3»

رد شایعات حضور یا عدم حضور بازیگران فیلم «انتقام جویان» در قسمت سوم این فیلم.

هفته پیش شایعاتی منتشر شد که کمپانی مارول درصدد ایجاد تغییر در گروه بازیگران انتقام جویان است. آخرین شایعات مبنی بر این بود که کاراکترهای چون کاپیتان آمریکا، ثور و احتمالاً بیوه سیاه در قسمت سوم حضور نخواهند داشت، البته صحبتی از عدم حضور هالک و مرد آهنی نشده بود.

اما از آنجا که «رابرت داونی جونیور» برای بازی در نقش مرد آهنی با کمپانی مارول قرار داد امضا کرده است حضور او تاحدی در قسمت بعدی این فیلم قطعی است، طبق اعلام سایت Badassdigest کمپانی مارول میتواند از تمدید قرارداد این بازیگران جلوگیری نماید.

قسمت سوم انتقام جویان در 4 مه 2018 روی پرده سینما ها میرود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کمپانی مارول , , رابرت داونی جونیور , هالک , , مرد آهنی , , ثور , کاپیتان آمریکا , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 17 مهر 1393 ساعت 9:56 | بازدید : 770 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

اعلام نظر جدید «جنیفر لارنس» درباره سرقت عکس های شخصی

پس از سرقت و انتشار تصاویر برهنه افراد مشهور و بازیگران از جمله «جنیفر لارنس» توسط هکر ها در ماه گذشته، سخنگوی این بازیگر در اظهار نظر جدید خود با یک بیانیه کوتاه اعتراض این بازیگر را اعلام کرد و از پرداختن بیشتر به این موضوع خودداری نمود.

او با پنهان نمودن تمام ماجرا به بیان جملاتی گلایه آمیز به محکوم نمودن هکر ها به دلیل سرقت تصاویرشخصی «جنیفر لارنس»، وب سایت هایی که این تصاویر را انتشار دادند و کسانی که تصاویرش را مشاهده نمودند پرداخت و افزود که "این یک رسوایی نمی باشد بلکه یک جرم و جنایت جنسی می باشد".

«جنیفر لارنس» در اعلام نظر جدید خود در این باره گفت: "من در حال نوشتن متنی جهت معذرت خواهی می باشم ضمن اینکه چیزی برای گفتن به جز عذرخواهی ندارم."

لارنس در ادامه افزود، مطمئن است مردمی که او به آن ها اعتماد دارد با دیدن این تصاویر هیچ تردیدی نسبت به ماهیت او پیدا نخواهند کرد اما کسانی که این تصاویر را نگاه میکنند باید شرم کنند زیرا هر کس که این تصاویر را نگاه کند درحال انجام جرم و جنایت جنسی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جنیفر لارنس , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 16 مهر 1393 ساعت 18:30 | بازدید : 720 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

ممنوعیت Sleeping Dogs Definitive در آلمان 

در حال حاضر اکثر کشورها آماده انتشار بازی Sleeping Dogs Definitive شرکت ژاپنی Square Enix هستند و اما متاسفانه

گیمرهای آلمانی از بازی محروم اند، زیرا مسئولان آلمانی بازی را به دلیل بالا بودن خشونتش ممنوع کردند. 

UnitedFrontGame در صفحه رسمی توییتر بازی این چنین بیان کرده :

عنوان Sleeping Dogs Definitive در آلمان به دلیل خشونت بالایش ممنوع شده و متاسفانه ما نیز کاری نمی

توانیم انجام دهیم.

Sleeping Dogs Definitive نسخه ریمیک بازی Sleeping Dogs بوده که برای PS4,PC,XBOX ONE توسط استودیو

UnitedFrontGame در حال توسعه بوده و 10 اکتبر منتشر خواهد شد. شرکت Square Enix همچنین دست به انتشار تصاویر

جدیدی شده که در ادامه می توانید تماشا نمایید:



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Sleeping Dogs Definitive , ممنوعیت , در آلمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 16 مهر 1393 ساعت 18:24 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
UK Game Charts : بار دیگر درخشش Fifa 15

لیست پرفروش ترین های بازی های این هفته United Kingdom منتشر شد و این بار هم به مانند هفته ی گذشته عنوان ورزشی Fifa 15 در صدر جدول قرار دارد و عناوین Middle Earth: Shadow Of Mordo و Forza Horizon 2 به ترتیب دوم و سوم این گروه قرار دارند.

 

شما میتوانید لیست کامل پر فروش ترین بازی های این هفته را در زیر مشاهده نمایید.

 UK Game Charts : بار دیگر درخشش Fifa 15

 

 



:: برچسب‌ها: fifa 15 , درخشیدن , بازی , جدول فروش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 19:32 | بازدید : 744 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
50 گیگابایت حجم نسخه PS4 بازی GTA V

50 گیگابایت حجم نسخه PS4 بازی GTA V : یکی از کاربران انجمن GTA به نام کاربر daltontigerboy به تازگی تصویری از صفحه پیش فروش بازی در فروشگاه پلی استیشن اروپا منتشر کرده که نشان می دهد بازی 50 گیگابایت حجم دارد و با این وجود می توان GTA V را بزرگترین بازی PS4 خواند.

علاوه براین عناوینی همچون Wolfenstein: The New Order حدود 48 گیگابایت، The Last of Us Remastered حدود44 گیگابایت حجم داشتند و به دلیل داشتن حجم بالا ازجمله بزرگترین عناوین PS4 بودند. در یک مقایسه ای بهتر حجم نسخه ps3 بازی 18 گیگ و XBOX 360 حدود 16 گیگ بوده و انتظار می رود نسخه XBOX ONE نیز حجمی نزدیک به PS4 داشته باشد. GTA V نسخه جدید سری بازیهای GTA  بوده که 17 سپتامبر 2013 برای کنسول های نسل هفتم منتشر شد و حال قرار است 18 نوامبر برای PS4,XBOX ONE و 27 ژانویه برای PC از سوی شرکت بزرگ راکستار منتشر شود. شما در ادامه می توانید تصویر صفحه پیش فروش بازی را در فروشگاه پلی استیشن اروپا مشاهده نمایید:

GTA v



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: gta v , جی تی ای , 50 گیگابایت , ps4 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 14:42 | بازدید : 718 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

حضور ستاره سریال «بازی تاج و تخت» در فیلم وسترن «هزار چشمه»

پیتر دینکلیج در فیلم وسترن «هزار چشمه» شخصیت «شورتی» را بازی میکند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران، رمان جو اندرسون یعنی «هزار چشمه» مورد توجه تهیه کننده جیانی نوناری که پیش از این از او آثاری چون «هفت», «مردگان» دیدیم، قرار گرفته است و حالا قبل از انتخاب کارگردان اولین بازیگر این فیلم یعنب «پیتر دینکلیج» انتخاب شده است.

 وی در این فیلم شخصیت “شورتی” را بازی میکند و فیلم داستان “جک” مرد جوانی است که به دنبال نجات خواهرش از دست گروه به سردسته ای “بیل کات روت” می رود و در این راه “شورتی” نیز به او کمک میکند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازی تاج و تخت , فیلم وسترن , سریال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 14:29 | بازدید : 746 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

تبدیلگر و ترجمه قالب وبلاگ

برنامه تبدیلگر کد قالب تمامی وبلاگ ها به بلاگ اسکای

کد های قالب های سرویس های وبلاگ دهی باهم تفاوت های دارند این بار ما برنامه ی تهیه کرده ایم که قالب های مورد نظر بلاگفا،میهن بلاگ،آفتاب لاگ،پرشین بلاگ،پارسی بلاگ و ایران بلاگ را تبدلیل به قالب بلاگ اسکای کند

البته این برنامه ورژن۱٫۰ هستش و ممکنه بعضی قالب ها رو به درستی تبدیل نکند ولی اکثر قالب ها رو به طور دقیق تبدیل میکنه



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار و آموزش , ابزار وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: کد قالب , ویرایش , ترجمه قالب نرم افزار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1393 ساعت 20:24 | بازدید : 743 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

نام بیل مورای در «کتاب جنگل» ثبت می شود 

بیل مورای به جمع صداپیشگان فیلم «کتاب جنگل» دیزنی اضافه شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران، «کتاب جنگل» (The Jungle Book) براساس کتابی نوشته ی “رودیارد

کیپلینگ” و داستان پسر را روایت میکند که توسط حیوانات در جنگل بزرگ میشود. این اولین بازی نیست که “مورای” صداپیشگی

فیلمی را برعهده گرفته پیش از این صداپیشگی نقش گارفیلد نیز برعهده وی

بوده است. قرار است “جان فاوریو” کارگردانی  این اثر را انجام دهد.

از دیگر صداپیشگان این فیلم میتوان به کریستوفر والکن , جیان کارلو اسپوزیتو , بین کینگزلی,  لوپیتا نایواینگ , ادریس البا و

اسکارلت جوهانسون اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بیل مورای , کارتون , دوبله , کتاب جنگل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1393 ساعت 17:7 | بازدید : 856 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«اتاق عمل» شبکه تهران توسط مهران مدیری افتتاح شد + تصاویر پشت صحنه 

سکانس اول سریال «اتاق عمل» با حضور مهران غفوریان در نقش دکتر بهروز عشقی روبروی دوربین رفت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، خانه ای ویلایی و به نسبت بزرگ در فرمانیه محل ضبط سریال«اتاق عمل» به کارگردانی

مهران مدیری برای پخش از شبکه تهران است. روبروی در اصلی خانه و در نمای بیرونی که با بادکنک و ریسه های چراغ تزئین

شده، پلاکاردی با این مضمون می بینیم:«دکتر بهروز عشقی! بازگشت

غرور آفرین شما را به میهن صمیمانه تبریک می گوییم.» جمعی از ساکنان محل روبروی در ایستاده اند و آب و جارو به دست،

منتظر صحبت های مدیری برای شروع تصویربرداری هستند.

مهران غفوریان در نقش دکتر بهروز عشقی قرارست روبروی دوربین برود و از خارج کشور بازگردد. مدیری قبل از فیلمبرداری خطاب

به جمعیتی که روبروی در ایستاده اند و منتظر آمدن مهران غفوریان هستند می گوید: فکر کنید پسر خودتان در حال بازگشت به

خانه است. ذوق و شور داشته باشید و کسی به دوربین نگاه نکند. آب و

جارو کنید و کاسه های آب را بین مردم تقسیم کنید و شلوغ باشید و همهمه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اتاق عمل , فیلم افتتاح , سکانس , قسمت , مهران مدیری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1393 ساعت 17:3 | بازدید : 908 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

باکس آفیس ۱۳ مهر : رقابت نزدیک «دختر گمشده» و «آنابل» در صدر جدول 

فیلم «دختر گمشده» دیوید فینچر با فروش ۳۸ میلیون دلار در جدول فروش آخر هفته گذشته با اختلافی ناچیز بالاتر از فیلم

ترسناک «آنابل» ایستاد.

بنابر گزارش تکمیلی سینماگیم به نقل از آنا، درام «دختر گمشده» (Gone Girl) به کارگردانی دیوید فینچر با فروش ۳۸ میلیون دلار

در سه روز اول اکران عمومی آن در گیشه و در ۳۰۱۴ سالن سینمای آمریکای شمالی، صدرنشین جدول فروش آخر هفته این بازار

اکران شد. این فیلم با بازی بن افلک، رزاموند پایک، محصول فاکس

قرن بیستم و نیو ریجنسی، اقتباسی از رمانی پرفروش به قلم جیلیان فلین است. بر اساس اعلام boxofficemojo.com این فیلم

در خارج از آمریکای شمالی نیز  حدود ۲۴.۶ میلیون دلار فروش داشته و فروش روزهای آغاز اکران آن در سطح جهان به ۶۲.۶

میلیون دلار رسیده و در همین سه روز بیش از بودجه تولیدی ۶۱ میلیون دلاری

خود درآمد داشته است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , جدول , فروش , جدول فروش فیلم ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1393 ساعت 17:1 | بازدید : 737 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

شبکه CBS سریال «ساعت شلوغی» را می سازد 

شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا قصد دارد سریال «ساعت شلوغی» (Rush Hour) را بسازد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، برت رتنر کارگردان بلاک باستر ساز آمریکایی با ایده یک اپیزود پایلوت برای سریال

«ساعت شلوغی» به شبکه سی بی اس رفته است.

گفته می شود مضمون این سریال مشابه مضمون سه فیلم سینمایی است که تاکنون ساخته شده و یک اکشن کمدی است.

همین طور پیش بینی می شود داستان سریال هم مشابه فیلم سینمایی در مورد همکاری یک پلیس اهل هنگ کنگ با یک پلیس

آمریکایی است که اصلا دل خوشی از کارهای اشتراکی ندارد. هنوز

مشخص نیست که آیا جکی چان هم در این مجموعه بازی خواهد کرد یا خیر!

پیش از این جکی چان اعلام کرده بود که برادران وارنر مشتاق است تا قسمت چهارم «ساعت شلوغی» را هم بسازد. اما با پیش

آمدن پروژه سریال، بعید است که مدیران وارنر سراغ ساخت فیلم سینمایی چهارم بروند. با این وجود نمی توان در مورد هیچ چیز

اظهار نظر قطعی کرد، چرا که تا کنون چیزهای عجیب زیادی از وارنری ها

دیده ایم. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ساعت شلوغی , شبکه CBS , سریال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1393 ساعت 16:58 | بازدید : 758 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت «من افسانه هستم ٢» 

کمپانی برادران وارنر قصد دارد دنباله ای بر ساخته سال ٢٠٠٧ خود بسازد.

بنابر گزارش تکمیلی سینماگیم به نقل از تسنیم، برادران وارنر پس از سال ها قصد دارد دنباله ای بر فیلم آخر الزمانی سال ٢٠٠٧

اش بسازد. فیلم اول با بازی ویل اسمیت بازیگر سرشناس هالیوودی ساخته شد اما ظاهرا قرار نیست بازیگر مجموعه مردان

سیاه پوش در فیلم دوم هم حاضر باشد. جالب است بدانید فیلمنامه این

فیلم را گری گراهام نوشته است. گراهام یک کارمند شرکت کامپیوتری اپل است که فیلمنامه اش را در سایت «بلک لیست»

منتشر کرده بود. برادران وارنری ها پس از دیدن این فیلمنامه آن را برای ساخت انتخاب کردند. از آنجایی که نسخه اولیه توسط

گری گراهام نوشته شده، وی خودش برای نوشتن فیلمنامه نهایی هم انتخاب

شد. نام این فیلمنامه فعلا «باغی در انتهای دنیا» است.

i-am-legend-1

این اتفاقات شاید بیش از هر چیزی بدان معنی است که فیلم جدید اگرچه دنباله ای بر «من افسانه هستم» (I Am Legend) اما

در عین حال یک ساخته مستقل هم حساب می شود. همین طور می توان از خبر فوق نتیجه گرفت که فعلا برادران وارنر قصد

ساخت دنباله ای بر «من افسانه هستم» با حضور ویل اسمیت ندارد.

فیلم اول چیزی بیش از نیم میلیارد دلار در سینماهای جهان فروش داشت. البته نمی توان گفت که سهم ویل اسمیت به عنوان

یک سوپر استار جهانی از این فروش چقدر است اما نکته ای که تهیه کنندگان را نگران می کند این است که آیا خود موضوع آخر

الزمانی فیلم با همراهی زامبی ها و بدون حضور ستاره ای مثل ویل

اسمیت می تواند تماشاگران را ترغیب به سینما رفتن کند؟!

i-am-legend-4

هنوز تاریخ ساخت فیلم اعلام نشده اما پیش بینی می شود این فیلم در سال آینده مقابل دوربین برود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ویل اسمیت , برادران وارنز , من افسانه هستم 2 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 مهر 1393 ساعت 16:47 | بازدید : 945 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
مصاحبه خواندنی و جذاب با Crytek

مصاحبه خواندنی و جذاب با Crytek : به تازگی وبسایت DSOgaming مصاحبه ای با مسئول ارشد بخش رندرینگ شرکت Crytek انجام داده که ایشان در این مصاحبه اطلاعاتی در رابطه با نسخه PC عنوان Ryse، موتور CRYENGIN و نیز اظهاراتی در مورد کنسول های نسل حاضر و PC داشتند

که در ادامه شاهد هستیم.

• DSOGaming: قبل از اينکه شروع کنيم، لطفا خودتون رو به کاربران ما معرفي کنيد .

Nicolas Schulz: سلام به همگي، من Nicolas Schulz، مدير ارشد بخش رندرينگ شعبه اصلي کمپاني Crytek در فرانکفورت هستم. در جريان توسعه عنوان Ryse: Son of Rome براي کنسول Xbox One و پس از نيز نسخه PC من مسئول ارشد تکنولوژي رندرينگ اين بازي بودم.



:: برچسب‌ها: مصاحبه خواندنی , Crytek , گفت و گو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 13 مهر 1393 ساعت 12:33 | بازدید : 745 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

 

عید سعید قربان بر تمامی مسلمانان مبارک باد



:: برچسب‌ها: عید , سعید قربان , تبریک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 13 مهر 1393 ساعت 12:25 | بازدید : 833 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سیستم ملاقات با شیطان | اعلام سیستم مورد نیاز برای اجرای The Evil Within

امروز حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای عنوان The Evil Within اعلام شده است که سوپرایزی برای هوادارن این بازی میباشد زیرا اکثرا خواهند توانست با حداقل سیستم این بازی موردانتظار را تجربه کنند. با ما در ادامه همراه شوید.

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، انتظار ها رو به پایان است و روز به روز به انتشار رسمی عنوان The Evil Within نزدیک می شویم  امروز شرکت Bethesda، رسما مشخصات سیستم مورد نیاز  را نیز در اختیارمان قرار داده است که در ادامه میتوانید مشاهده نمایید. بر طبق اعلام ناشر، PC  گیمر هایی که قادر به اجرای بازی

در حداکثر تنظیمات گرافیکی نیستند، احتمالا مجبور به خاموش کردن برخی از ویژگی های گرافیکی می شوند اما با این حال قادراند که تجربه بسیاری خوبی با این بازی داشته باشند.

The Evil Within در تاریخ ۱۴ اکتبر (مصادف با ۲۲ مهر) برای PlayStation 3 ،PlayStation 4 ،Windows PC ،Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیستم , ملاقات با شیطان , سیستم مورد تیاز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 13 مهر 1393 ساعت 12:23 | بازدید : 698 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
میکامی و کوجیما در مورد بازی های ترسناک گفتگو می کنند

میکامی و کوجیما در مورد بازی های ترسناک گفتگو می کنند : بگذارید شینجی میکامی و هیدئو کوجیما را در اتاق یکی از ساختمان های متروکه توکیو قرار دهیم و از آنها بخواهیم در مورد بازی های ترسناک گفتگو کنند، باید جالب باشد نه؟ صحبت های این دو بازیساز بزرگ و قهار که با مجله

ژاپنی Famitsuداشته اند را باهم ببینیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: میکامی و کوجیم , گفت و گو , بازی ترسناک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 12 مهر 1393 ساعت 16:53 | بازدید : 744 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Directx 12 هم برای Windows 10 توسعه پیدا می کند
Directx 12 هم برای Windows 10 توسعه پیدا می کند : در این روزها اخبار و حواشی ویندوز 10 رسانه های
 
مختلف جهان را پر کرده! با رونمایی از ویندوز 10 به جای 9 همه را متعجب کرد و اکنون هم اعلام کرده 
 
که Direct X12 را در سال 2015 برای ویندوز 10 عرضه خواهد کرد.

بعلاوه شده که از هم اکنون ساختار اولیه ی Directx 12 برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده! هم اکنون فقط نسخه های

جدید بازی ها از Unreal Engine 4 و API بهره مند هستند.

همچنین در وبلاگ رسمی گروه Direct X بحث هایی صورت گرفته که Direct X12 را بهمراه Windows 10 عرضه خواهند کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ماکروسافت , Windows 10 , Directx 12 , توسعه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 12 مهر 1393 ساعت 16:38 | بازدید : 891 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

چت روم سایت افتتاح شد

به درخواست کاربران و بازدیدکنندگان چتروم سایت افتتاح شد شما میتوانید به صورت رایگان در پت روم ما چت و لذت ببرید

آدرس

http://nobeno1.chata.ir



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: چت روم , سایت , افتتاح , چت روم رایگان , سینماگیم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 12 مهر 1393 ساعت 15:59 | بازدید : 744 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آیا MGS V: GZ در 18 دسامبر برای PC عرضه خواهد شد؟

آیا MGS V: GZ در 18 دسامبر برای PC عرضه خواهد شد؟

آیا MGS V: GZ در 18 دسامبر برای PC عرضه خواهد شد؟ : زمانی که Hideo Kojima خبر از انتشار نسخه ی پنجم

برای PC داد بسیاری از PCبازان و همچنین طرفداران قدیمی این سری را خوشحال کرد.

در مراسم IGROMIR 2014 که معمولا در روسیه برگزار میشود، خودِ کوجیما اعلام کرد که MGS V: Ground Zeroes برای پلتفرم

PC عرضه خواهد شد.

طرفداران امیدوارند که Ground Zeroes امسال عرضه شود و تا 2015 به تعویق نیفتد، البته این موضوع هم بعید نیست.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: MGS V: GZ , عرصه , بازی های pc ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 12 مهر 1393 ساعت 15:54 | بازدید : 1069 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 MV5BMTQ2MzE2NTk0NF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTM3NTk1MjE%2540. V1 SX640 SY720  دانلود فیلم The Equalizer 2014

ژانر : اکشن , جنایی , مهیج

سال انتشار : ۲۰۱۴

مدت زمان : ۱۳۱ دقیقه

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

کیفیت : HDCam

فرمت : Mkv

حجم : ۵۵۰ مگابایت

کارگردانان : Antoine Fuqua

بازیگران : Denzel Washington, Marton Csokas, Chloë Grace Moretz, David Harbour

خلاصه داستان : رابرت مکال (دنزل واشنگتن) کماندوی سابق عملیات سیاه برای آنکه زندگی آرامی در بوستون داشته باشد، وانمود کرده مرده است. زمانی که مکال برای نجات دختری جوان به نام تری (کلویی گریس مورتس) از بازنشستگی خودخواسته خارج می‌شود، خود را مقابل گانگسترهای بسیار خش
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود فیلم , ,
:: برچسب‌ها: The Equalizer , دانلود , فیلم 2014 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 12 مهر 1393 ساعت 15:42 | بازدید : 900 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دانلود سریال معراجی ها قسمت 7 تا 16

دانلود سریال ایرانی جدید معراجی ها قسمت  شانزدهم 16

دانلود قسمت معراجی ها 16 سریال ایرانی شانزدهم با کیفیت بالا

سریال معراجی ها قسمت شانزدهم 16 با لینک مستقیم

Merajiha2 دانلود سریال معراجی ها قسمت شانزدهم 16

دانلود فیلم با لینک مستقیم

پخش : شبکه اول سیما

کارگردان : مسعود ده نمکی

ژانر : اجتماعی/طنز

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

بازیگران : محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، دانیال عبادی,بهاره افشاری,مهران رجبی،علی صادقی, غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، مجید

شهریاری، اصغر نقی‌زاده، یوسف قربانی، بشیر ادریسی، سهراب یاری، محسن جهان‌ثانی، حسین کرمی، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی، علی منجزی، عرفان برزین، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی

خلاصه داستان : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود سریال , ,
:: برچسب‌ها: معراجی ها , فیلم , سریال , ده نمکی , سریال زیبا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 11 مهر 1393 ساعت 10:1 | بازدید : 953 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

اطلاعات جدیدی از حالت MyCareer عنوان WWE 2K15 منتشر شد 

امروز شرکت ۲K اطلاعات جدیدی در مورد حالت MyCareer عنوان WWE 2K15 منتشر کرد. حالتی که به شما نحوه تبدیل شدن به یک کشتی گیر حرفه ای را از پایه آموزش می دهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از گیمفا، شما در ابتدا کشتی گیر خود را ساخته و سپس وارد بازی می شوید و در بازی، آرزوی تبدیل شدن کشتی گیر خود را به قهرمان جهان، پیگیری می کنید. در ابتدای بازی شما تمرینات خود را در شهر Orlando ایالت Florida زیر نظر Bill DeMott شروع می کنید.

از آنجا شما به NXT راه پیدا می کنید، جایی که کمپانی WWE کشتی گیران تازه وارد را تمرین داده و تبدیل به کشتی گیران حرفه ای می کند. در آنجا شما زیر نظر Vickie Guerrero فعالیت خواهید کرد.

در آنجا شما در رقابتی برای کسب اجازه مسابقه بر سر دو عنوان سطح دومی کمپانی یعنی: Intercontinental Championship و The United States Championship قرار می گیرید و در این بین با شکست دادن حریفان خود می توانید اجازه ورود به یکی از شو های RAW یا SMACK DOWN را بدست آورید.

سازندگان این قول را داده اند که سیستم شخصی سازی و امکان آزاد کردن مدیر های برنامه و تجربه خط های داستانی مختلف با هر کدام از مدیران برنامه، انگیزه تجربه مجدد عنوان را بالا می برد.

نسخه های نسل هشتمی این عنوان کمی پیش تاخیر خوردند و تاریخ انتشار آنها به ۲۱ نوامبر تغییر یافت. اما نسخه های نسل هفتمی این عنوان، در تاریخ ۳۱ اکتبر منتشر خواهند شد. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: WWE 2K15 , کشتی کج , MyCareer ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 11 مهر 1393 ساعت 9:49 | بازدید : 1124 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
دانلود بازی Stronghold Crusader 2 نسخه کامل برای PC
 
Stronghold Crusader 2 پس از سال ها نسخه دوم بازی نقش آفرینی جنگ های صلیبی نیز توسط FireFly Studios برای
 
کامپیوتر منتشر شده است ، این بازی که شروع آن در سال 2001 اتفاق افتاد دارای سبک RPG کلاسیک است که بسیار مورد
 
توجه قرار گرفت ، در نسخه دوم نیز سعی شده اساس و ریشه بازی حفظ 
 
شود و بیشتر بر روی ارتفاعات جدید نیروهای جدید، تله جدید، ساختمان ها و قلعه های جدید تمرکز شده است ، ارتقا هوش
 
مصنوعی نیز از اصلی ترین تغییراتی است که به چشم می خورد ، تصاویر خیر کننده جدید ، پیشرفت بسیار عالی در گیم پلی ،
 
کنترل بهتر جنگ ، اثرات زیست محیطی و فیزیکی جدید همه و همه نسخه 
 
دوم جنگ های صلیبی 2 را به یکی از اعتیادآورترین عناوین RPG سال تبدیل خواهد کرد .
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی های pc , ,
:: برچسب‌ها: Stronghold Crusader 2 , جنگ های صلیبی 2 , دانلود بازی , استراتژیک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعت 21:56 | بازدید : 905 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
همکاری بازیگران مطرح سینما در ساخت فیلم The Angry Birds 

به تازگی نام هنرپیشگانی که در فیلم The Angry Birds از صدای آنان استفاده می شود، منتشر شده است. بسیاری از این افراد برای بیشتر مردم آشنا می باشند و از هنرپیشگان مطرح دنیای سینما می باشند. The Columbia Pictures فیلم را خواهد ساخت و کارگردانی این فیلم را کارگردان The Smurfs یعنی Fergal Reilly و

همچنین کارگردان Clay Katis ،Wreck-It Ralph به عهده دارند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از گیمفا، (Jason Sudeikis (Horrible Bosses, We’re the Millers در نقش Red و (Josh Gad (Frozen در نقش Chuck (پرنده زرد) و (Danny McBride (Eastbound & Down در نقش Bomb (پرنده مشکی) ایفای نقش خواهند کرد. همچنین (Maya Rudolph (Bridesmaids, SNL در نقش Matilda

(پرنده سفید) و (Peter Dinklage (Game of Thrones در نقش legendary Mighty Eagle به صداپیشگی خواهند پرداخت. لازم به ذکر است که (Bill Hader (Saturday Night Live نیز در نقش یکی از خوک ها در این فیلم ظاهر خواهد شد.

این افراد نیز در نقش مکمل صداپیشگی خواهند کرد:

Keegan-Michael Key Key & Peele)، Kate McKinnon (Saturday Night Live)، Tony Hale (Arrested Development)، Ike Barinholtz (Mad TV, The Mindy Project)، Hannibal Buress (Neighbors)، Cristela Alonzo (Cristela)، Jillian Bell (22 Jump Street)، Danielle Brooks (Orange is the New Black).

این فیلم در تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ در آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

نظرات خود را در رابطه با این فیلم و بازی آن با ما در میان بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: The Angry Birds , در دست ساخت , همکاری بازیگران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعت 14:22 | بازدید : 828 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

محسن تنابنده در سریال «اَبله» پیرزن می شود 

محسن تنابنده هم بازیگر سریال نمایش خانگی کمال تبریزی شد و قرار است نقش یک پیرزن را در «اَبله» بازی کند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، بازیگر پرکار این روزهای سینما و تلویزیون ایران در دومین همکاری‌اش با تبریزی بعد از «سرزمین کهن»، در «اَبله» مقابل دوربین خواهد رفت و ایفاگر نقش مادربزرگ این مجموعه خواهد بود.

اولین بار است که این بازیگر در نقش یک زن بازی می‌کند. محمود بصیری در «دستفروش» و اکبر عبدی در «خوابم می‌آد» از جمله بازیگران مردی هستند که پیش از این ایفاگر نقش یک پیرزن بوده‌اند.

تنابنده در کنار احمد مهرانفر و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران مجموعه «شاهگوش» هستند که در «اَبله» هم در کنار هم حضور خواهند داشت.

سریال کمال تبریزی که طی مراسمی در هتل آزادی رسما معرفی شد آخرین مراحل پیش تولیدش را طی می‌کند و قرار است از ۱۵ مهرماه تصویربرداریش آغاز می‌شود.

«اَبله» به تهیه کنندگی شرکت تصویرگس‌تر پاسارگاد و محمد مسعود با فیلمنامه ایی از علیرضا طالب‌زاده، موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده ایی بنام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش بنام پریسا می‌شود.

عوامل مجموعه «اَبله» عبارتند از: کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده: علی رضا طالب‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، تدوین: سید جمال سید حاتمی، صداگذار: محمود موسوی‌نژاد، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان: علی جودی،

مدیرتولید: مجید بذرپاچ، مدیرتدارکات: کاظم نامنی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: بهنام خاکسار، عکاس: زهرا مصفا، دکوراتور: مجید شهبازی، دستیار دوم کارگردان: روح اله حقگوی لسان، دستیار برنامه ریز: فهیمه موسوی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، دستیاران فیلمبردار: علی کریمی، امیر پرچمی، مسئول فنی دوربین: بیژن

دادجو، دستیار اول صحنه: سعید هنرمند، دستیار اول لباس: آزیتا دباغی، دستیاران صحنه: عباس آقایی، سعید رحیمی، علیرضا خلفی، دستیار صدابردار: امید آشوری، مجریان گریم: مرتضی کهزادی، مریم تدریسی، مصطفی کهزادی، کیوان بنایی یکتا، دستیار تهیه و تولید: حمیدرضا خجسته والا، دستیارتولید: علی صادقپور، مدیر امورمالی: ملیحه زهره وند، دستیاران تدارکات: مهدی آقامحمدی، مهدی علیزاده، صادق مهری، حمل و نقل: صفربختیاری، مشاور رسانه ایی: مسعود نجفی

بازیگران: مهران احمدی، هانیه توسلی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهرانفر، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی، حسن محب اهری، عزت اله رمضانی فر، مرتضی ضرابی، محسن یگانه، نگین معتضدی، فهیمه موسوی، شبیر پرستار، محسن رمضانی، محمد ذوالفقاری و با حضور محسن تنابنده و سیامک

انصاری، تهیه کننده: شرکت تصویرگس‌تر پاسارگاد و محمد مسعود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: محسن تنابنده , تنابنده , فیلم , پیرزن , اَبله ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعت 14:17 | بازدید : 717 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سری بازی های Assassin’s Creed دیگر شماره دار نخواهد بود

سری بازی های Assassin’s Creed تغییرات گسترده ای را تا کنون به خود شاهد بوده اند. همه چیز با سفر به زمان های گذشته و حضور در نقش یک Assassin معمولی شروع شد تا اینکه سازندگان ما را به دنیای نبردهای دریایی و استقلال کشورهایی همچون آمریکا بردند. اما اگر دقت کرده

باشید، در حال حاضر هر گونه Assassin’s Creed که معرفی شده است، رقمی را در انتهای نام خود ندارد. به عنوان مثال گفته نمی شود Assassin’s Creed V: Unity اما وقعا دلیل چنین کاری چیست؟ سازندگان توضیح داده اند که می توانید پاسخ آنها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

آقای Arnaud Jamin از شرکت Ubisoft در رابطه با این مسئله پاسخ بسیار کوتاه اما جالبی را ارائه کرده اند:

ما می خواهیم در آینده نامی را برای بازی خود انتخاب کنیم که با مضمون آن همخوانی داشته باشد.

پس با این حساب Assassin’s Creed IV آخرین عنوان در این سری بازی است که در انتهای نام آن ما شاهد یک رقم هستیم.در حال حاضر دو Assassin’s Creed اصلی در دست ساخت است. با Assassin’s Creed: Rogue بازیکنان در نقش شخصیتی به نام Shay Patrick Cormac قرار خواهند گرفت. فردی که در گذشته یک Assassin

بوده و هم اکنون به گروه Templar ها ملحق شده است. همچنین با بهره گیری از گیم پلی کشتی رانی بسیار محبوب Black Flag، شما وارد دریاهای قطب شمال خواهید شد. دیگر بازی Assassin’s Creed: Unity می باشد که بازیکنان را طی انقلاب کبیر فرانسه، در نقش Arno قرار می دهد. فردی که به عنوان یکی از برترین آدم

کش های زمان و کشور خود شناخته می شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Assassin’s Creed , شماره دار , بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعت 14:9 | بازدید : 788 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان ۲» سال ۲۰۱۵ اکران می شود

فیلمی که نام انگ لی را بر سر زبان ها انداخت، دنباله دار خواهد بود.

بنابر گزارش تکمیلی سینماگیم به نقل از تسنیم، ابتدای دهه قبل و در سال هایی که سینمای هنگ کنگ چیزی جز مکتب نشانه های مکتب شانگهای نداشت، یک کارگردان جسور «ببر خیزان، اژدهای پنهان» را ساخت. محصول مشترک چین، هنگ کنگ، تایوان و آمریکا و فیلمی که توانست جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان

اسکار را دریافت کند. شاید کارگردان جوان آن موقع سینمای آسیا در زمان افتخار آفرینی های فیلمش فکر نمی کرد کمتر از دو دهه بعد برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی رقیب استیون اسپیلبرگ شود و او را شکست دهد. «ببر خیزان، اژدهای پنهان» فیلمی بود که انگ لی را به سینمای جهان معرفی کرد.

حالا شبکه تلویزیونی نت فلیکس آمریکا قصد دارد در نخستین پروژه سینمایی اش سراغ ساخت دنباله فیلم تحسین شده انگ لی برود. شبکه مشهور آمریکایی که تا کنون سریال هایی چون «خانه کارت ها» را ساخته با هروی وینستین مذاکراتی داشته اند که بتوانند «ببر خیزان، اژدهای پنهان ۲: افسانه سبز» (Crouching Tiger

Hidden Dragon II: The Green Destiny) را برای اکران در سال آینده آماده کنند.

Crouching Tiger Hidden Dragon II The Green Destiny

قرار است این فیلم روز ٢٨ آگوست سال بعد در سینماهای آمریکا به صورت iMax اکران شود. کارگردان این فیلم، یوئن وو پینگ است که فیلمش را از روی فیلمنامه ای نوشته جان فاسکو می سازد. میشل یئو و دانی ین هم در این فیلم بازی خواهند کرد.

جالب است بدانید که این تنها پروژه در دست کار نت فلیکس و هروی وینستین نیست ولی اولین آنها است. این شبکه مشهور تلویزیون آمریکا قرار است با همکاری هروی وینستین یک پروژه بزرگ در مورد مارکو پولو بسازند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم «ببر خیزان , اژدهای پنهان ۲» , سال ۲۰۱۵ , اکران می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب