متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 20:5 | بازدید : 402 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: طنز , نرول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 20:3 | بازدید : 518 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آخرین خبرها از فازهای جدید «در حاشیه»/ بازگشت بازیگران حذف‌ شده

سریال «در حاشیه» این روزها پیش تولید فاز دوم خود را می گذراند و تیم سازنده تولید قسمت ۲۵ به بعد را در دست دارد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از خبرنگار مهر، امشب ساعت ۲۱:۱۵ قسمت بیست و دوم از سریال «در حاشیه» مهران مدیری از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود؛ سریالی که از ابتدای ورود دوباره مدیری به تلویزیون با حاشیه های فراوانی همراه بود.

فاز اول حاشیه های مهران مدیری به پایان می رسد

«در حاشیه» قرار بود یک سریال ۹۰ قسمتی و بهم پیوسته باشد که بخش عمده داستان را اتاق عمل یک بیمارستان تشکیل می دهد و علی رغم اینکه چند تن از مسئولان حوزه بهداشت و سازمان صداو سیما از بدو تولید این اثر در پشت صحنه و جلسات ضبط آن حضور داشتند سریال در همان ابتدا به دلیل حواشی پیش آمده از جمله نامه رییس سازمان نظام پزشکی در مرحله ای متوقف و مجددا بازنویسی و تصویربرداری شد.

در این تغییرات خشایار الوند سرپرست نویسندگان این پروژه پس از چندی از آن جدا شد. این اثر که قرار بود دی ماه به پخش برسد با تولید مجدد بعضی از صحنه ها توانست مجوز لازم را برای تایید کسب کند و تیم مجددا از ۲۹ بهمن ماه مشغول به کار شد که البته اعلام تصویربرداری مجدد با حدود دو هفته تاخیر به رسانه ها اعلام شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آخرین خبرها , از فازهای جدید , در حاشیه , بازگشت بازیگران , حذف‌ شده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 20:1 | بازدید : 491 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
جاناتان کرامبی، بازیگر سریال «آن شرلی» درگذشت

جاناتان کرامبی که در سریال «آن از گرین گیبلز» (Anne of Green Gables) در نقش گیلبرت بلایت بازی میکرد در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، جاناتان کرامبی که پسر دیوید کرامبی شهردار تورنتو (از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۸) بود، در نیویورک و بر اثر خونریزی مغزی فوت شد. به گفته خواهرش او شاد، مهربان و عاشق بازیگری بود. او نقش‌های کمدی را دوست داشت، از وقتی بچه‌ای کوچک بود عاشق نمایش‌های برادوی بود.

Anne-of-Green-Gables1

جاناتان کرامبی که برای بازی در مجموعه تلویزیونی «آن گرین گیبلز» در سال ۱۹۸۴ و ادامه آن در سال ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ شناخته شده بود، در این مجموعه نقش مقابل آن شرلی را بازی می‌کرد. این دو که ابتدا رقیب درسی هم بودند سرانجام با هم ازدواج کردند.

به گفته خواهرش، او همیشه به این که در این نقش بازی کرده بود افتخار می‌کرد و همیشه به سوال‌هایی که درباره این سریال از او می‌شد پاسخ می‌داد.

Anne-of-Green-Gables2

مگان فالوز که بازیگر نقش آن شرلی بود فقدان این بازیگر را یک شوک بزرگ خواند و گفت: او به طرز باورنکردنی بامزه بود و همیشه حس عجیبی از طنز در وجودش داشت.  فقط می توانم زمان‌هایی را به خاطر بیاورم که آنقدر شدید می‌خندیدیم که به گریه می‌افتادیم.

کوین سالیوان تهیه کننده سریال آن شرلی نیز درباره کرامبی گفت او و شخصیتی که ارایه کرده بود خیلی شبیه هم بودند و فکر می‌کنم یک گروه از دختران جوان مثل آن شرلی او را دوست داشتند. او واقعا پسر مسئولی بود که همه دوست داشتند همسایه‌شان باشد و هزاران نامه هر روز به دست او می‌رسید.

Anne-of-Green-Gables3

جاناتان کرامبی متولد ۱۲ اکتبر ۱۹۶۶ در تورنتو بود و پس از سریال آن شرلی در یک سریال کمدی دیگر کانادایی با عنوان «حالا کمدی!» در سال ۱۹۹۸ بازی کرده بود. او که علاوه بر بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، بازیگر تئاتر هم بود، برای بازی در نمایشی از تام استوپارد نامزد دریافت جایزه شده بود. آخرین نقش آفرینی او در سریال «همسر خوب» امسال روی آنتن می‌رود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جاناتان کرامبی , بازیگر سریال , آن شرلی , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:58 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
WhatsApp

واتس اپ یکی از بهترین اپلیکیشن چت‌وگفتگو برای تلفن‌های همراه است که این روزها با استقبال بسیاری خوبی از سوی کاربران مواجه شده تا جایی که مدیر اجرایی اپلیکیشن WhatsApp، آقای Jan Koum اعلام کرده این اپلیکیشن هم اکنون بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و تعداد کاربران با رشد ۳۳ درصدی از آگوست سال گذشته روبه‌رو شده است که این میزان تا پایان سال جاری، می‌تواند به بیش از یک میلیارد برسد.

اندکی پس از اینکه فیس بوک واتس اپ را با مبلغ میلیارد دلار خریداری کرد ، مدیر عامل و موسس فیس بوک ، مارک زاکربرگ در یک مصاحبه اعلام کرد که می خواهد با اضافه کردن این اپلیکیشن به مجموعه‌ی خود، تعداد کاربران آن را به ۱ میلیارد برساند.اکنون به نظر می رسد این هدف وی در حال تحقق یافتن است.

اما این نرم‌افزار محبوب چت‌وگفتگو که توانایی ارسال فایل و متن را در خود دارد، به تازگی قابلیت تماس صوتی نیز به نسخه‌ی اندروید آن اضافه شده که مدیران اعلام نموده‌اند، این قابلیت در نسخه‌های iOS و ویندوزفونی نیز قرار خواهد گرفت. تصویر جدیدی از این اپلیکیشن لو رفته که عبارت‌های مختلف نسخه‌ی ویندوزفونی این نرم‌‌افزار را نشان می‌دهد و کلماتی همچون Answer به معنی پاسخ‌دادن، Incoming Call به معنی تماس‌ دریافتی و …، مهر تاییدی بر این موضوع می‌باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: واتس آپ , در آستانه رسیدن , به , یک میلیارد کاربر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:56 | بازدید : 512 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ویکی‌لیکس ۳۰ هزار سند هک شده سونی را منتشر کرد

همه اسناد هک شده از سونی در ماجرای فیلم «مصاحبه»، از سوی سایت ویکی‌لیکس منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، دیروز پنجشنبه ویکی‌لیکس بیش از ۳۰ هزار سند و ۱۷۰ هزار ایمیل از کمپانی سونی پیکچرز را منتشر کرد که از هک این کمپانی در ماجرای کره شمالی و قبل از اکران فیلم «مصاحبه» صورت گرفته بود.

جولیان آسانژ در وبسایت خودش اعلام کرد که می‌خواهد بعضی از اسناد همین زمان منتشر شود تا آن چیزهایی که در این آرشیوها هرگز قابل دسترس نبود، در دسترس قرار بگیرند و مردم و روزنامه‌ها مجبور نباشند فقط مسایل سطحی را بررسی کنند.

در حرکتی که می‌تواند دور دیگری از کنجکاوی‌ ها را متوجه فعالیت‌ های سونی کند، ویکی‌لیکس اکنون این اسناد را منتشر کرده است.

آسانژ گفت: این آرشیو فعالیت‌های درونی یک شرکت بزرگ و چند ملیتی را عیان می‌کند. این مسایل مهم و در مرکز یک درگیری ژئوپلیتیکال قرار دارد. اینها در مالکیت عمومی است و ویکی‌لیکس تضمین می‌کند که همینطور هم باقی می‌ ماند.

ویکی‌لیکس با توجه بر آنچه می‌تواند حرکتی پیشگیرانه برای دفاع از طبیعت قابل انتشار این اسناد باشد تاکید می‌کند برخی از این اسناد با پیامدهای سیاسی و سیاست روبه رو شوند. از جمله این موارد می‌تواند شامل واکنش سونی به همکاری با آنسوی اقیانوس پاسیفیک و معاهده‌ای تجاری باشد که در حال حاضر مورد توجه کنگره قرار دارد. همچنین دخالت این استودیو در مسایل کپی رایت و عدول از آن نیز مطرح است.

wikileaks-julian-assange

سونی پیکچرز انتشار این اسناد را محکوم کرد و با صدور بیانیه‌ای گفت: حمله سایبری به کمپانی سونی عملی مجرمانه و مخرب بود و ما انتشار اطلاعات به سرقت رفته از کارکنان و دیگر مسایل خصوصی استودیو توسط ویکلی لیکس را به شدت محکوم می‌کنیم. در ادامه این اعلامیه آمده است: حمله کنندگان قصد داشتند تا با استفاده از اطلاعات به سرقت رفته به سونی و کارمندانش ضرر برساند و اکنون ویکی‌لیکس نیز متاسفانه به آنها در این زمینه کمک می کند و ما این ادعای ویکی لیکس را که این اسناد را متعلق به مالکیت عموم می‌داند محکوم و رد می‌کنیم و به تلاشمان برای ایمنی، حفاظت و تداوم حریم خصوصی شرکت مان که بیش از ۶۰۰۰ کارمند دارد تلاش می‌کنیم.

ویکی‌لیکس می‌گوید مدارکی درباره ارتباطات موجود بین سونی و حزب دموکراتیک دارد؛ از شرکت کردن مایکل لینتون مدیر اجرایی سونی در مراسم شام با پرزیدنت اوباما گرفته تا تلاش فرضی این کمپانی برای فراتر رفتن از محدودیت اهدای پول به کمپین اندرو کوئومو فرماندار نیویورک. این وبسایت همچنین به این نکته اشاره می‌کند که لینتون در هیات متولیان کمپانی رَند کورپوریشن نیز حضور داشته که سیاستی است که دقیقا در لبه بخش نظامی قرار می‌گیرد، و اینکه چطور سونی با وزارت امور خارجه و سازمان امنیت ملی درباره اعتراض‌های کره شمالی درباره فیلم «مصاحبه» تماس گرفته بود.

ویکی‌لیکس که به نظر می‌رسد شدیدا به مسایل اطلاعاتی علاقه داشته باشد، توجه بسیاری را به مسأله «جمع‌آوری اطلاعات سونی از فیلم‌های رقیب» اختصاص داده است. این وبسایت مسأله کمبود بودجه فیلم «اسنودن» الیور استون و اطلاعات موجود از آن در کمپانی سونی را به عنوان مثال ذکر می‌کند.

در ماه دسامبر و در حالیکه هکرها به آرامی مدارک کمپانی سونی پیکچرز را با تهدیدهایی مبنی بر منتشر کردن فیلم «مصاحبه» در دسترس عموم قرار دادند، سازمان‌های فدرال تدارکات دفاعی سایبری را برای جلوگیری از انتشار اطلاعات بیشتر به وجود آوردند. ویکی‌لیکس سازمان‌دهی دیجیتالی دارد که می‌تواند نسبت به حملات این چنینی مقاوم‌تر باشد. سونی پیش از این به کسانی که رازهایش را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند اخطار داده بود.

بیانیه رسانه‌ای به این شرح است: ویکی‌لیکس تعهدی برای حفاظت از این آرشیو تاریخی دارد. این به معنی اطمینان حاصل کردن از این موضوع است که آرشیوهایی که به محدوده عمومی راه پیدا کردند، حتی با وجود هرگونه فشار قانونی یا سیاسی، به نحوی که برای مردم قابل دسترس و استفاده باشند همانجا بمانند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ویکی‌لیکس , 30 هزار سند , هک شده سونی , را , منتشر کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:54 | بازدید : 315 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نیکلاس کیج برای شکار بن لادن «ارتش یک نفره» تشکیل می دهد

نیکلاس کیج بازیگر مطرح هالیووودی در یک کمدی جدید با عنوان «ارتش یک نفره» به جستجوی «اسامه بن لادن» رهبر سابق القاعده می‌ رود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، در فیلم کمدی «ارتش یک نفره» (Army of One) نیکلاس کیج با همراهی راسل برند در نقش شخصیت‌ های یک داستان واقعی بازی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره گری فاکنر مردی از کلرادوی آمریکاست که می‌خواهد اسامه بن‌لادن رهبر القاعده را دستگیر کند و به همین دلیل راهی پاکستان می‌شود. او برای دستگیری بن لادن تنها یک شمشیر داشت که آن را از یک حراجی اینترنتی خریده بود. هر چند همه می‌دانند او در ماموریتش موفق نشد، اما در آمریکا با انتشار اخبار تلاشش، به شهرت رسید و به شوهای تلویزیونی راه یافت.

در این فیلم کمدی راسل برند یک بار دیگر در فیلمی سینمایی بازی می‌کند تا به کارگردانی لری چارلز کارگردان فیلم «بورات» بازی کند.

فیلمنامه این فیلم را اسکات راتمن و راجیو جوزف نوشته‌اند که پیش از این کمدی ورزشی «روز انتخاب» کوین کاستنر را نوشته بودند. این فیلمنامه بر مبنای مقاله‌ای که سال ۲۰۱۰ توسط کریس هیت نوشته و در مجله GQ  منتشر شده بود، نوشته‌ شده است. رین ویلسون، دنیس اوهیر و کن مارینو دیگر بازیگران این فیلم هستند.

برند آخرین بار در فیلم «بهشت» در سال ۲۰۱۳ بازی کرد که اولین فیلم به کارگردانی دیابلو کودی بود. او در فیلم مستندی به عنوان «لباس جدید امپراتور» بازی کرده که درباره بحران مالی سال ۲۰۰۸ است و ۲۴ آوریل اکران می‌شود.

«ارتش یک نفره» اولین فیلم کمدی نیکلاس کیج پس از بازی او در فیلم «مرد هواشناسی» در سال ۲۰۰۵ است و او در این فیلم در نقش اصلی ظاهر خواهد شد. بر اساس اخبار قبلی، «کیج» در فیلم زندگینامه «ادوارد اسنودن» به کارگردانی الیور استون نیز در نقش یکی از مقامات سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) ایفای نقش کند که جوزف گوردن لویت بازیگر هالیوودی ایفای نقش اصلی «ادوارد اسنودن» را بر عهده دارد.

فیلمبرداری این فیلم اکنون در دست انجام است، اما زمان اکرانش تعیین نشده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نیکلاس کیج , برای شکار بن لادن , ارتش یک نفره , تشکیل می دهد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:52 | بازدید : 366 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
لیام نیسون ماجرای واقعی تک‌ تیرانداز ایرلندی را فیلم می‌ کند

بازیگر ایرلندی که این روزها سرگرم بازی در نقش یکه‌بزن فیلم‌های اکشن است، تصمیم دارد فیلم دلهره‌آور رمانتیکی درباره یک شخصیت واقعی ارتش جمهوری‌خواه ایرلند را تهیه کند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، فیلم رمانتیک دلهره‌آور «چیزی دیوانه‌ وار و شگفت‌ انگیز» (A Mad and Wonderful Thing) بر گرفته از داستان واقعی تک‌تیرانداز ارتش جمهوری‌خواه ایرلند به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

«چیزی دیوانه‌وار و شگفت‌انگیز» اقتباسی است از اولین رمان مارک مالهالند، نویسنده ۴۹ ساله ایرلندی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. مالهالند این داستان را بر اساس شنیده‌هایش از برادرش که ۲۰ سال از او بزرگتر بود و برای بمب‌گذاری در لندن به ۲۲ سال زندان محکوم شده بود، نوشته است. دارن مالهالند یکی از سه عضو ارتش جمهوری‌خواه ایرلند بود که در سال ۱۹۹۸ به اتهام اقدام برای خرابکاری به‌منظور اخلال در توافق‌نامه صلح بلفاست میان ایرلند شمالی و انگلستان که به «توافق‌نامه جمعه قبل از عید پاک» شهرت یافت، بازداشت شد.

لیام نیسن بازیگر ۶۳ ساله ایرلندی این فیلم را تهیه خواهد کرد. نیسن درباره رمان «چیزی دیوانه‌وار و شگفت‌انگیز» گفته است: «عالی است: عمیقاً رضایت‌بخش و تکان دهنده. من فکر می‌کنم به اندازه کافی از زمان «توافق‌نامه جمعه قبل از عید پاک» گذشته است تا لااقل رمانی داشته باشیم که درون ذهن یکی از قهرمانان دردسرساز آن دوران را بکاود. اینکه بتوانیم خوب و بد یک کشمکش را به شیوه‌ای اصیل و هیجان‌انگیز بشنویم.» هنوز جزئیاتی در مورد کارگردان، نویسنده فیلم‌نامه و بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

لیام نیسن با نام اصلی ویلیام جان نیسن متولد ۱۹۵۲ در ایرلند شمالی، اولین بار در سال ۱۹۷۸ در فیلم «پیشرفت زائر» به کارگردانی کن اندرسن بازی کرد و در سال ۱۹۸۶ در فیلم «مأموریت» رولاند جافی همراه با رابرت دنیرو و جرمی آیرونز و شش سال بعد در «شوهران و همسران» وودی آلن حضور پیدا کرد. موفقیت بزرگ او ایفای نقش اصلی «فهرست شیندلر» در سال ۱۹۹۳ بود که نامزدی اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا را برایش به ارمغان آورد. وی بازیگر فیلم‌هایی مانند «مایکل کالینز»، «ملکوت آسمان»، «دار و دسته‌های نیویورکی»، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود یک-تهدید شبح»، «بتمن آغاز می‌کند»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «خشم تایتان‌ها»، «خاکستری» بود و در سال ۲۰۰۸ با فیلم «ربوده شده» به قهرمان اکشن‌های دلهره‌آور تبدیل شد و نقش‌های مشابهی را در «ربوده شده ۲»، «ناشناس» و «بدون توقف» ایفا کرد. در ماه‌های اخیر «ربوده شده ۳» به کارگردانی الیویه مگاتن و فیلمنامه‌ای از لوک بسون و «تمام شب بدو» با بازی لیام نیسن به روی پرده رفته‌اند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: لیام نیسون , ماجرای واقعی , تک‌ تیرانداز ایرلندی , را , فیلم می‌ کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:50 | بازدید : 326 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
رایان گاسلینگ برای بازی در «بلید رانر ۲» وارد مذاکره شد

الکون اینتریمنت در حال مذاکره با رایان گاسلینگ، ستاره کانادایی تبار است تا به هریسون فورد در قسمت دوم فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر» (Blade Runner) ملحق شود.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم، داستان فیلم دوم که دنیس ویلنیو، مدعی دریافت نخل طلای کن کارگردانی آن را بر عهده دارد، چند دهه پس از پایان فیلم سال ۱۹۸۲ ساخته ریدلی اسکات شکل میگیرد. جزئیات نقش رایان گاسلینگ هنوز مشخص نشده است.

فورد بار دیگر در نقش  ریک دکارد مجری سر سخت و پیگیر قانون در تعقیب انسان های مصنوعی ظاهر خواهد شد. همپتون فنچر (همکار نویسنده اصلی) و مایکل گرین فیلمنامه را بر اساس ایده ای از فنچر و اسکات نوشته اند.

فیلمبرداری این پروژه قرار است در تابستان ۲۰۱۶ آغاز شود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رایان گاسلینگ , برای بازی , در , بلید رانر 2 , وارد مذاکره , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:48 | بازدید : 391 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نمایش فیلم «بچه ۴۴» با بازی تام هاردی در روسیه ممنوع شد

روسیه تریلر هالیوودی «بچه ۴۴» به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات با بازی تام هاردی را ممنوع اعلام کرد.

وزیر فرهنگ روسیه روز پنجشنبه سازندگان فیلم «بچه ۴۴» (Child 44) را به “تحریف وقایع تاریخی” درباره شوروی سابق و نشان دادن روسیه مانند جایی مثل “موردور” در قصه‌های تالکین متهم کرد.

«بچه ۴۴» به کارگردانی دانیل اسپینوزا از روی رمانی نوشته تام راب اسمیت ساخته شده و درباره یک عضو بدنام پلیس است که در دوران استالین در مورد مجموعه‌ای از قتل بچه‌ها تحقیق می‌کند. گری اولدمن، نومی راپاس و یوئل کینامان دیگر بازیگران این فیلم هستند که از جمعه در دنیا اکران می‌شود.

ولادیمیر مدینسکی وزیر فرهنگ روسیه یک روز پیش از آغاز اکران «بچه ۴۴» گفت این فیلم شهروندان روسی را به لحاظ فیزیکی و اخلاقی، مادون انسان تصویر کرده است؛ یک توده خونی از اورک‌ها و غول‌ها.

مدینسکی گفت: «بچه ۴۴» روسیه را نه یک کشور بلکه موردور تصویر کرده است.

نزدیکی تاریخ اکران فیلم با هفتادمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در ۹ مه یک عامل مهم در تصمیم روسیه برای ممنوعین نمایش «بچه ۴۴» بوده است. حداقل ۲۷ میلیون سرباز و شهروند شوروی سابق در جنگ جهانی دوم که در روسیه به “جنگ میهن‌پرستانه بزرگ” معروف است، جان خود را از دست دادند.

مدینسکی در بیانیه‌ای نوشت: کشور ما همان کشوری که در جنگ بزرگ به پیروزی رسید، یکی از رهبران دنیا شد و اولین انسان را به فضا فرستاد، در این فیلم چنین تصویر شده است.

او گفت: روس‌ها نباید تسلیم تصویر منفی غربی‌ها از تاریخ روسیه بشوند. اکنون وقت آن است که ما به عنوان وارثان تمدن بزرگ و منحصر به فرد روسی، نگاه‌ خود نسبت به خودمان را شکل بدهیم. در غیر این صورت، آنها ما را از بین می‌برند.

مدینسکی تاکید کرد این فیلم هیچگاه در روسیه اجازه نمایش نخواهد داشت. او گفت: فیلم‌های مثل این نباید در سینماهای کشور ما اکران شود، از سینماروها پول درآورد، نه در هفتادمین سالگرد پیروزی ما نه هیچ‌ وقت دیگر.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نمایش فیلم , بچه44 , با بازی تام هاردی , در روسیه , ممنوع شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:43 | بازدید : 296 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
۴g

 

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی ، مدیرعامل ایرانسل از امکان دانلود با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه با اینترنت ۴G ایرانسل خبر داد و گفت: ظرف مدت کوتاهی که از ارایه خدمات نسل سوم و چهارم ایرانسل می‌گذرد، درحال حاضر بیش از ۲۱ میلیون کاربر دیتایِ حرفه‌ای در شبکه ایرانسل فعال هستند و تعداد مشترکان شبکه‌های نسل سوم و چهارم ایرانسل هم به بیش از هفت میلیون مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل ایرانسل در مراسم رونمایی و عرضه رسمی گوشی‌های جدید S6 و S6 Edge سامسونگ که با سیم کارت نسل چهار و اینترنت رایگان ایرانسل به خریداران عرضه می‌شود، گفت:

یکی از قابلیت‌های ویژه S6 چیپ‌ست‌هایی است که در آن بکار رفته است که از فناوری Cat6 پشتیبانی می‌کند. به گفته وی تاکنون در گوشی‌های سامسونگ عموما از چیپ‌ست‌های با قابلیت پشتیبانی از Cat4 استفاده می‌شد که حداکثر سرعت دانلود روی آنها نمی‌توانست به ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه برابر با تکنولوژی نسل چهارم ایرانسل برسد، درحالی‌که توانمندی فنی شبکه نسل چهارم ایرانسل این امکان را فراهم کرده بود و اکنون گوشی‌های جدید سامسونگ که به بازار ایران عرضه شده، از چیپ‌ست‌های Cat6 برخورداراند و قابلیت دانلود دیتا تا سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را دارند.

مدیرعامل ایرانسل افزود:

به دنبال همکاری میان سامسونگ و ایرانسل، با هر گوشی S6 که از طریق فروشگاههای سامسونگ عرضه می‌شود، یک سیم‌کارت نسل چهارم نیز به کاربران ارائه خواهد شد و به مدت یک سال، ۲۰ درصد بیشتر از بسته دیتاهای مورد استفاده مشترک، ترافیک رایگان به وی اهدا خواهد شد. دزفولی گفت: زمانی که ما وارد بازار تلفن همراه کشور شدیم، به ناچار و براساس پروانه دریافت شده باید نسبت به ارایه فناوری‌های تلفن همراه روی نسل‌های ۲.۵ و ۲.۷۵ یا EDGE اقدام می‌کردیم. براساس این تکنولوژی، حداکثر سرعت دانلود روی گوشی محدود به حداکثر ۱۰۰ کیلوبیت در ثانیه بود اما پس از پایان دوره انحصار نسل سوم تلفن همراه در کشور، در دولت جدید و در شهریور ماه سال ۹۳ موفق شدیم پروانه ارتقا به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه را دریافت کنیم.

به گفته دزفولی، ایرانسل در مدت کوتاهی که پروانه جدید را دریافت کرده، موفق شده بیش از ۲۰۰ شهر کشور را تحت پوشش شبکه ۳G و بیش از ۵۰ شهر کشور را تحت پوشش شبکه ۴G قرار دهد. وی، تفاوت عمده نسل‌های دو، سه و چهار تلفن همراه را در سرعت دانلود و سرعت تبادل اطلاعات عنوان کرد و گفت:

با نسل سوم تلفن همراه، سرعت تقریبا تا ۲۱ مگابیت و با روش‌هایی تا حداکثر ۴۲ مگابیت بر ثانیه و با نسل چهارم امکان دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و با روش‌هایی تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه میسر می‌شود.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، یکی از نیازمندی‌ها برای بهره‌مندی از نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه، در دسترس بودن گوشی مناسب در بازار است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , با سرعت 150 مگابیت , بر ثانیه , با اینترنت ۴G , ایرانسل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:36 | بازدید : 372 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

شاید هنگام کار با اینترنت، کندی سرعت و اختلالات شبکه این سوال را در ذهن ایجاد کند که کدام کشورها بیشترین سرعت اینترنت را به کاربران خود ارائه می‌دهند. 

به گزارش ایسنا، به تازگی برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت در ایران تا سرعت هشت مگابایت بر ثانیه به کاربران اینترنت واگذار می‌کنند،اما کدام کشورها در جهان بیشترین سرعت اینترنت را به کاربران خود ارائه می‌دهند؟ براساس اعلام موسسه آکامای تکنولوژی در سال 2014 بیشترین سرعت اینترنت در کره جنوبی و با متوسط سرعت 25.3 مگابایت بر ثانیه به ثبت رسیده که تقریبا 30 درصد بیشتر از متوسط سرعت اینترنت در هنگ کنگ دومین کشور حاضر در فهرست است. 

میانگین سرعت اینترنت در هنگ کنگ در حال حاضر 16.3 مگابایت در ثانیه اعلام شده است. همچنین متوسط سرعت اینترنت در کره جنوبی شش برابر متوسط سرعت اینترنت در جهان و بیش از دو برابر سرعت در آمریکاست که 11.5 مگابایت بر ثانیه اعلام شده است. 

باید توجه داشت که در بررسی و رتبه‌بندی کشورها به لحاظ سرعت اینترنت متوسط سرعت در کل کشور ملاک است به طوریکه سرویس اینترنت 100 مگابایت بر ثانیه یک استاندارد متوسط در خانه‌های شهری کشور کره جنوبی است و این کشور به تازگی اینترنت یک گیگابایت (1000 مگابایت بر ثانیه) را در سطح کشور عرضه کرده که هزینه دریافت این سرویس 20 دلار در ماه است. 

این سرعت تقریبا 263 برابر متوسط جهانی و 100 برابر متوسط سرعت اینترنت در آمریکا است. در جدول زیر متوسط سرعت اینترنت در کشورهایی که سریع‌ترین اینترنت را به کاربران ارائه می‌دهند، آمده است.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کدام کشورها , سریع‌ترین اینترنت , را , دارند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:35 | بازدید : 401 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«خشمگین ۷» سریعترین میلیارد دلاری تاریخ سینما شد

فیلم «خشمگین ۷» (Furious 7) رکورد سرعت در رسیدن به رقم فروش یک میلیارد دلار را شکست.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، هفتمین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» (Fast and Furious) با فروش جهانی یک میلیارد دلار در مدت ۱۷ روز، رکورد سرعت فروش در تاریخ سینما را شکست. این فیلم همچنین اولین فیلم استودیو یونیورسال است که توانست در اولین اکران به رقم ۱ میلیارد دلار برسد. (فیلم «پارک ژوراسیک» محصول ۱۹۹۳ این استودیو در دومین دور اکران در سال ۲۰۱۳ به صورت سه بعدی توانست به مجموه ۱.۰۴۴ میلیارد دلار برسد.)

به گزارش هالیوود ریپورتر، فروش جهانی فیلم «خشمگین ۷» (Furious 7) در مدت ۱۷ روز از مرز یک میلیارد دلار گذشت و این فیلم توانست رکورد سرعت فروش تاریخ سینما را بشکند. این رکورد پیش از این به سه فیلم «انتقام‌جویان»، «آواتار» و «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» تعلق داشت که توانسته بودند در مدت ۱۹ روز به این رقم دست یابند.

«خشمگین ۷» به کارگردانی جیمز وان با بازی وین دیزل، دواین جانسن، میشل رودریگز، جوردن بروستر، تایرس گیبسن و جیسن استیتم مجموع فروش هفت فیلم «سریع و خشمگین» را از ۳ میلیارد دلار گذراند. این مجموعه تاکنون ۳.۳۹۲ میلیارد دلار فروش داشته است.

این فیلم در سه روز اول اکران رتبه نهمین افتتاحیه‌ تاریخ سینما از لحاظ فروش را پس از «انتقام‌جویان»، «مرد آهنی ۳»، آخرین فیلم «هری پاتر»، دو فیلم «شوالیه تاریکی»، دو فیلم «عطش مبارزه» و «مرد عنکبوتی ۳» به خود اختصاص داده بود. «خشمگین ۷» امروز (شنبه ۲۹ فروردین) با مجموع فروش ۲۶۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی در جایگاه ۷۱ جدول فروش این قاره (بدون در نظر گرفتن اثر تورم) قرار دارد و فعلاً در جدول پرفروش‌ترین آثار تاریخ سینما از لحاظ فروش در سراسر جهان در مقام بیستم است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خشمگین 7 , سریعترین , میلیارد دلاری , تاریخ سینما , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:33 | بازدید : 433 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

تایپ کردن حافظه را نابود می کند

یک خبر بد: اگر برای نت برداری سر کلاس یا در یک جلسه کاری از لپ تاپ استفاده می کنید و یا لیست کارهای تان را از طریق اپلیکیشنی خاص می نویسید، خودتان را در معرض خطر فراموشی و تضعیف حافظه قرار داده اید.

تحقیق جدیدی که در Psychological Science منتشر شده نشان می دهد که قلم در زمینه به یاد سپردن اطلاعات از کیبورد موثرتر است.

روانشناس دانشگاه پرینستون، پم مولر، نویسنده این پژوهش، متوجه تفاوتی در زمان فارغ التحصیلی اش به عنوان استادیار شد. او معمولا برای نت برداری از لپ تاپ اش استفاده می کرد اما یک روز به جای لپ تاپ از قلم استفاده کرد و: “احساس کردم بسیار بیشتر آموختم.”

در ادامه با نیمرو همراه باشید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تایپ کردن , حافظه , را , نابود می کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:31 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

با کیفیت Web-dl 720p

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند نیمرو

FIN04_Mortdecai_1Sht_EM_26x39

ژانر :  اکشن ، کمدی

 امتیاز : 5.4 / 10

کیفیت : فوق العاده WEB-DL 720p

حجم : 800 MB

Encoder: ShAaNiG

زیرنویس : بزودی

کارگردان : David Koepp

ستارگان : Johnny Depp, Gwyneth Paltrow, Ewan McGregor, Olivia Munn

خلاصه داستان : گروهی از خلافکارهای روسی و انگلیسی و شخصی به نام چارلی مردکای که یک دلال آثار هنری، خلافکار و شیک پوش ، برای پیدا کردن یک تابلوی دزدیده شده که شایعه شده کدی داخلش وجود دارد ، که محل طلاهای گمشده ی نازی‌ها را نشان می‌دهد ، با هم رقابت می‌کنند و …

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود فیلم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , فیلم , مورتدسای , Mortdecai 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:30 | بازدید : 357 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تیم کامل بازیگران فیلم «جوخه خودکشی» معرفی شدند

«دیوید آیر» با انتشار عکس در صفحه اجتماعی‌ اش گروه بازیگران «جوخه خودکشی» (Suicide Squad) را معرفی کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران، “دیوید آیر” فیلم «جوخه خودکشی» چند روز پیش عکس گروه بازیگران این فیلم را در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد.

این گروه که از بازیگران درجه یک تشکیل شده،‌ شامل “ویل اسمیت”، “مارگوت رابی”، “ویولا دیویس”،”جوئل کینامن” و “جی کورتنی” می‌ شود، آنها در عکس پشت میزی نشسته‌ اند و تمرین دیالوگ‌هایشان در فیلم را انجام می‌دهند. فیلمبرداری «جوخه خودکشی» هفته آینده کلید می‌ خورد.

suicide-squad-movie-cast

“جارد لتو” که قرار است نقش “جوکر” را بازی کند در تمرین‌های پیش از فیلمبرداری حضور نداشت.

“جوخه خودکشی” براساس کتاب‌های مصور دی سی درباره تبهکاران فرازمینی است که دولتشان به آنها فرصت رهایی می‌دهد اما مهمتر اینکه ماموریتی که به آنها داده می‌شود همه آنها را خواهد کشت.

“ویل اسمیت” نقش “ددشات” و “مارگوت رابی” نقش “هارلی کین” را ایفا خواهند  کرد. “ویولا دیویس” ستاره فیلم «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم؟» در نقش “آماندا والر” بازی خواهد کرد.

از دیگر بازیگران فیلم «جوخه خودکشی» می‌توان به “کارادلوین”، “جیم پاراک”، “آدام پیچ”، ” ایکه بارینهولتز”، “جی رودریگرز” و “اسکات ایستوود” اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ روی پرده برود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تیم کامل , بازیگران , فیلم , جوخه خودکشی , معرفی شدند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:30 | بازدید : 435 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
chrome

شانس خیلی کمی وجود دارد که در حال حاضر روی سیستم گیمینگ خود از ویندوز XP استفاده کنید. دایرکت اکس 11 به صورت غیر رسمی برای این نسخه دوست داشتنی ویندوز منتشر شد، مایکروسافت نسخه x64 از آن را برای پشتیبانی از حافظه موقت بالای 4GB عرضه کرد، ولی این ها کمکی به حل این مشکل که پشتیبانی بازی ها از ویندوز XP رو به کاهش است نکرد.

با وجود این که مایکروسافت سال گذشته از عرضه بروزرسانی های نرم افزاری برای ویندوز XP دست کشید، اما گویا این ویندوز قصد مردن ندارد. هنوز هم دور و برمان افرادی پیدا می شوند که به خاطر سبک بودن و رابط کاربری یکدست و سریع XP از این ویندوز استفاده می کنند. گوگل این را می داند، و به همین دلیل پشتیبانی از مرورگر کروم را برای XP تا پایان 2015 تمدید کرده است. پیش از این قرار بود گوگل از ابتدای آوریل دیگر مرورگر کروم را برای XP آپدیت نکند.

خارج از 2015 اگر قصد نداشته باشید با ویندوز XP وداع کنید، یا اگر سیستمی دارید که سخت افزار آن برای ارتقا به ویندوز های دیگر کافی نیست، مرورگر فایرفاکس می تواند یک جایگزین خوب برای کروم باشد. زیرا به نظر می رسد موزیلا فعلا هیچ برنامه ای برای عدم عرضه مرورگر خود برای ویندوز XP نداشته باشد.

گفتنی است گوگل اخیرا نسخه نهایی از کروم 42 را برای همه پلتفرم ها منتشر کرد که همچون نسخه بتای قبلی، با برخورداری از قابلیت push notification اجازه دریافت آگاه سازی از وبسایت های دیگر را چه مرورگر باز و چه بسته باشد می دهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوگل کروم , تا پایان 2015 , از ویندوز XP , پشتیبانی , خواهد کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:29 | بازدید : 412 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
هایدن کریستنسن «مارکو پولو» سینما می‌ شود

راب کوهن سازنده «اژدها دل» فیلم سینمایی «مارکو پولو» (Marco Polo) را با کمک شرکای چینی و با بازی هایدن کریستنسن، بازیگر نقش آناکین اسکای‌ واکر مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ ای» می‌ سازد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، جهانگرد مشهور ایتالیایی که در سال‌های اخیر سوژه چندین سریال تلویزیونی چند ملیتی شده (از جمله محصول ۱۹۸۲ که از تلویزیون ما نیز پخش شد و سریالی که پخش آن از ۲۰۱۴ آغاز شده است) سوژه فیلم سینمایی چندملیتی تازه‌ای شده است. فیلم سینمایی «مارکوپولو» را راب کوهن کارگردانی می‌کند که آثاری مانند «اژدها دل»، «اژدها: داستان بروس لی»، « xXx » و «سریع و خشمگین» (۲۰۰۱) را در کارنامه دارد.

راب کوهن این فیلم را به عنوان یک تولید مشترک آمریکا و چین با سرمایه پارامونت، چاینا فیلم گروپ و چند شرکت آمریکایی و چینی دیگر می‌سازد و قرار است نسخه تازه «مارکوپولو» در ژانر فانتزی و اکشن باشد.

نقش مارکوپو در این فیلم بر عهده هایدن کریستنسن بازیگر ۳۴ ساله کانادایی است که در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۵ در فیلم‌های پنجم و ششم مجموعه سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» (اپیزودهای ۲ و ۳) ساخته جورج لوکاس در نقش آناکین اسکای‌واکر قهرمان داستان که به شخصیت منفی دارت ویدر بدل شد، بازی کرده است. کریستنسن همچنین بازیگر «بیدار»، «جامپر» و «ناپدید شدن در خیابان هفتم» بوده است.

مارکوپولو تاجری ونیزی بود که در قرن سیزدهم میلادی سفری ۲۴ ساله به مقصد چین و از مسیر جاده ابریشم داشت و کتاب خاطرات او به مقدمه‌ای بر روابط فرهنگی چین و اروپا بدل شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هایدن کریستنسن , مارکو پولو , سینما , می‌ شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:28 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
گندالف جادوگر به «دیو و دلبر» پیوست

چند روز مانده به آغاز فیلم‌برداری «دیو و دلبر» زنده شرکت دیزنی، ایان مک‌کلن ایفاگر نقش گندالف جادوگر در مجموعه‌های سینمایی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» وارد این پروژه شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، سِر یان مک‌کلن شکسپیرین انگلیسی قرار است در نسخه تازه «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) به جمع ستارگان این فیلم یعنی اما واتسن، اما تامپسن، اودرا مک‌دونالد، دن استیونس، کوین کلاین، جاش گَد و لوک ایوانز بپیوندد.

مک‌کلن قرار است در این فیلم نقش یکی از شخصیت‌های به‌دام افتاده در خانه نفرین شده شاهزاده‌ای را که به هیولا بدل شده است، ایفا کند. وی کاگزورث نام دارد و نوکر وفادار شاهزاده هیولا است و اکنون به ساعت بدل شده است.

بیل کاندان کارگردان «چکامه گرگ‌و‌میش: سپیده‌دم جدایی» ۱ و ۲ و «دختران رؤیایی» نسخه زنده «دیو و دلبر» را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که استیفن چبوفسکی و اوان اسپیلیوتوبولوس نوشته‌اند، کارگردانی می‌کند. تولید این فیلم زنده بر اساس نسخه انیمیشن سال ۱۹۹۶ دیزنی در ماه می (اردیبهشت) در استودیو شپرتن لندن آغاز می‌شود و از هم‌اکنون قرار است فیلم در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۹۵) به روی پرده برود.

یان مک‌کلن متولد ۱۹۳۹ در لنکشایر انگلستان است. وی متخصص ایفای نقش‌های شکسپیری در تئاتر است و در فیلم‌هایی مانند «رمز داوینچی»، «شاگرد بااستعداد» و مجموعه‌های سینمایی «مردان مجهول»، «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» بازی کرده است. وی اخیراً بازی در فیلم «آقای هولمز» به کارگردانی بیل کاندان کارگردان «دیو و دلبر» را به پایان برده است که در اواخر تیر ماه به روی پرده خواهد آمد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گندالف , جادوگر , به , دیو و دلبر , پیوست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:27 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آنجلینا جولی فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» را می‌ سازد

استودیو مارول، آنجلینا جولی را به عنوان اولین کارگردان زن آثار کامیک بوکی خود برای ساختن فیلم «کاپیتان مارول» انتخاب کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، آنجلینا جولی که سال گذشته در مقام کارگردان درام جنگی «ناشکسته» را به روی پرده فرستاده و «کنار دریا» را با بازی خود و شوهرش برد پیت ساخته است، برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) انتخاب شده است. «کاپیتان مارول» بر اساس یکی از شخصیت‌های کتاب‌های کامیک این شرکت ساخته می‌شود که در سال ۱۹۶۸ خلق شده است.

Captain-Marvel

منابع خبری روز پنج شنبه گزارش دادند که شرکت مارول تصمیم گرفته است از کادر نویسندگان و کارگردانی مؤنث برای ساختن این فیلم استفاده کند. این شرکت در اوایل هفته گذشته دو خانم نویسنده طراز اول را به عنوان سرپرست نگارش فیلم‌نامه انتخاب کرده است. نیکول پرلمن فیلم‌نامه‌نویس «نگهبانان کهکشان» و مگ لوفوو نویسنده فیلم‌نامه «پشت‌و ‌رو» مسئولیت نگارش نسخه سینمایی «کاپیتان مارول» را عهده‌دار شده‌اند. «کاپیتان مارول» قرار است به عنوان یک فرانشیز سینمایی تازه مارول-دیزنی در میان ۹ مجموعه ابرقهرمانی آن شرکت در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به روی پرده برود. بنا به این گزارش، آنجلینا جولی در حال حاضر مشغول مذاکره با استودیو مارول زیر مجموعه دیزنی است تا قرارداد کارگردانی «کاپیتان مارول» را امضا کند.

Captain-Marvel-Movie-2018

آنجلینا جولی، متولد ۱۹۷۵ در کالیفرنیا آمریکا، دختر جان وویت بازیگر و همسر برد پیت است. از جمله فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به «قلب توانا»، «کودک ربوده شده»، «تحت تعقیب»، «آقا و خانم اسمیت» و دو فیلم «لارا کرافت» و فیلمی که با آن در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه اسکار شد، «دختر مشکل‌دار»، اشاره کرد. خانم جولی تاکنون به عنوان کارگردان، مستند «مکانی در زمان» را در سال ۲۰۰۷ و فیلم سینمایی بلند داستانی «سرزمین خون و عسل» را در سال ۲۰۱۱ ساخته است. درام زندگینامه‌ای «ناشکسته» به کارگردانی وی که داستان آن در کمپ اسرا در جنگ جهانی دوم می‌گذرد، کریسمس گذشته در آمریکا به‌روی پرده رفت. آنجلینا جولی اخیراً فیلم «کنار دریا» (By the Sea) را با بازی خود و برد پیت، تکمیل کرده است. پیش از این اعلام شده بود که وی برای کارگردانی فیلم «آفریقا» در آینده نزدیک تدارک می‌بیند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی , فیلم ابرقهرمانی , کاپیتان مارول , را , می‌ سازد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:26 | بازدید : 459 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اولین همکاری اسپیلبرگ با کمپانی دیزنی رقم خورد

استیون اسپیلبرگ کارگردان برای اولین بار با دیزنی همراه می‌شود تا فیلم جدیدش «غول بزرگ مهربان» (BFG) را بسازد.

بنابر گزارش  به نقل از مهر، فیلم «غول بزرگ مهربان» یا «بی‌اف‌جی» اقتباسی از اثر مشهور رولد دال نویسنده محبوب کودکان است. با پیوستن کمپانی دیزنی به تیم سازنده این فیلم، استیون اسپیلبرگ برای اولین بار به عنوان کارگردان با این کمپانی همکاری می‌کند.

در حالی که این اولین بار است که این داستان محبوب رولد دال راهی پرده‌های بزرگ می‌شود، چندی پیش اعلام شد که ستاره بزرگ صحنه تئاتر و بازیگر «تالار گرگ» بر صحنه نمایش یعنی مارک ریلنس در نقش این غول بزرگ نقش‌آفرینی می‌کند. یک نوجوان تازه کار به نام روبی بارنهیل نیز نقش سوفی را بازی خواهد کرد.

اسپیلبرگ در این باره گفته است: من در نقش تهیه کننده خیلی از فیلم‌های کمپانی والت دیسنی حضور داشتم ولی این اولین بار است که فیلمی را برای آنها کارگردانی می‌کنم. اسپیلبرگ که چهار اسکار در کارنامه‌اش دارد افزود: این لذت خاصی است که بتوانی روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشینی مخصوصا که در کنار دوستان قدیمی‌ام و همراهانی چون کیتی کندی که مرا به این پروژه معرفی کرد، فرانک مارشال و ملیسا متیسون این کار انجام می‌شود.  در کنار هم با این آدم‌ها و با دیسنی، دلایلی این که چرا من اینقدر هیجان زده هستم روشن می شود.

این فیلم از گروهی از بازیگران بهره می‌گیرد تا شخصیت‌هایی را که رولد دال خلق کرده و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌هایش به فروش رسیده را شکل دهند؛ از جمله این بازیگران بیل هادر، جمین کلمن، مایکل دیوید دامت ویت، دانیل بیکن، کریس گیبس، آدام گودلی، جاناتان هولمز، پل مونیز دس و اولافور داری اولافسوت هستند. در عین حال پنلوپه ویلتون نیز از گروه بازیگران «دانتون ابی» وارد این مجموعه می‌شود تا در نقش ملکه انگلستان بازی کند. ربکا هال نیز نقش خدمتکار او ماری را بازی می کند.

فیلمنامه «بی‌اف‌جی» را ملیسا متیسون می‌نویسد که با اسپیلبرگ و کندی برای تولید «ای تی» همکاری کرده بود. تاریخ اول جولای ۲۰۱۶ برای اکران این فیلم انتخاب شده و در ساخت آن انتظار می‌رود از بازی زنده در ترکیب با جلوه‌های کامپیوتری  بهره گرفته شود. در عین حال کمپانی دریم ورکز اسپیلبرگ و والدن میدیا نیز دیسنی را برای ساخت این پروژه همراهی می‌کنند.

از همین حالا می شود به باکس آفیس بزرگ این فیلم نیز فکر کرد. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اولین همکاری , اسپیلبرگ , با کمپانی دیزنی , رقم خورد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:22 | بازدید : 335 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازی GTA V

به گزارش GamesIndustry، بازی Grand Theft Auto 5 توانست با 300,452 بازیکن در روز سه شنبه، رکورد تعداد بازیکنان Steam را جا به جا کند.

البته این آمار مربوط به باریهای Valve نمی‌شود. دو بازی Team Fortress 2 و Dota 2 پیش از این از مرز 300,000 بازیکن عبور کرده بودند. Dota 2 حتی به 800,000 نیز رسیده است.

با این حال برای بازیهای غیر Valve، این بار GTA 5 توانست رکورد قبلی را که در اختیار Skyrim با 280,000 بازیکن در سال 2011 بود را بشکند.

 

تا قبل از انتشار نسخه‌ی PC، راکستار 45 میلیون نسخه از GTA 5 را برای پلتفرم‌های PS3, Xbox 360, PS4 و Xbox One به فروش رسانده بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Grand Theft Auto 5 , رکورد تعداد , بازیکنان Steam , را , شکست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:21 | بازدید : 301 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

قطار مغناطیسی ژاپن رکورد سرعت جهانی خود را شکست

شرکت راه آهن مرکزی ژاپن (Central Japan Railway) گزارش داده که قطار مغناطیسی آن، روز پنجشنه گذشته رکورد سرعت ۳۶۶ مایل بر ساعت را در جریان سفر آزمایشی اش در منطقه یاماناشی شکست.

گفتنی است که ژاپن از سال ۲۰۰۳ میلادی تا کنون نام خود را به عنوان دارنده پرسرعت ترین قطار دنیا به ثبت رسانده و با ثبت این رکورد موفق شد که جایگاهش را همچنان حفظ نماید.

در جریان این حرکت آزمایشی ۲۹ مهندس در داخل قطار حضور داشتند و پیش بینی شده که این قطار تا سه شنبه همین هفته رکورد سرعت ۳۷۲ مایل بر ساعت (معادل ۶۰۰ کیلومتر در ساعت) را به ثبت می رساند.

در ادامه این مطلب با سینماگیم همراه باشید.

 

متاسفانه طبق اعلام شرکت راه آهن مرکزی ژاپن مسافران عادی هیچگاه این سرعت را تجربه نخواهند کرد مگر آنکه مشکلی در سیستم کنترلی قطار به وجود آید. این شرکت در نظر دارد که برای سفرهای معمولی سرعت قطار را در محدوده ۳۱۳ مایل بر ساعت نگه دارد که این امر نیز تا سال ۲۰۲۷ میلادی محقق نخواهد شد.

اما حتی با همین سرعت هم، مسافران این قطار قادر خواهند بود در بازه زمانی تنها ۴۰ دقیقه مسافت میان توکیو و ناگویا را بپیماند که کمتر از نصف مدت زمانی است که با قطارهای سریع السیر امروزی امکان پذیر خواهد بود.

این شرکت حتی در نظر دارد که تکنولوژی خود را به آمریکا صادر نماید و سریع ترین راه آهن این کشور را بین نیویورک و واشنگتن دی سی راه اندازی کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: قطار مغناطیسی , ژاپن , رکورد سرعت جهانی , خود را , شکست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:19 | بازدید : 334 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
جایزه سینمایی «ام‌تی‌وی» برگزیدگان سال ۲۰۱۵ خود را شناخت

فیلم «اشتباه ستارگان بخت ما» در رقابت با فیلم‌های نامزد اسکار، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» در سال ۲۰۱۵ شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، مراسم اعطای جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» در سال ۲۰۱۵ در حالی برگزار شد که فیلم «اشتباه ستارگان بخت ما» ساخته «جاش بون» در رقابت با فیلم‌های مطرحی و نامزد اسکاری چون «بچگی»، «سلما»، «شلاق» و «تک تیرانداز آمریکایی» و همچنین قسمت اول «بازی بقاء: مرغ مقلد» و «نگهبانان کهکشان» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم سال این رویداد سینمایی شد.

این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام به قلم «جان گرین» است که در آن «شایلن وودلی»، «انسل الگورت» و «نات وولف» نقش‌آفرینی می‌کنند.

bradley-cooper-mtv-movie-awards-2015

در بخش بهترین بازیگر مرد جوایز فیلم «ام‌ تی‌ وی» نیز «بردلی کوپر» برای بازی در فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» موفق به کسب جایزه شد، در حالی که در این بخش «کریس پرت»، «انسل انگورت» و «چانینگ تاتوم» نیز نامزد کسب جایزه بودند.

جایزه بهترین باریگر کمدی این رویداد سینمایی نیز به «چانینگ تاتوم» برای فیلم «خیابان جامپ، شماره ۲۲» اعطاء شد.

shailene-woodley-mtv-movie-awards-2015

در بخش بهترین بازیگری زن این رویداد سینمایی نیز «شایلن وودلی» در رقابتی سخت با چهره‌های مطرحی چون «جنیفر لاورنس»، «اما استون»، «ریس ویترسپون» و «اسکارلت یوهانسون» جایزه را از آن خود کرد.

جایزه سینمایی ام‌تی‌وی (MTV Movie Awards) یک مراسم اعطای جوایز سینمایی است که توسط ام‌تی‌وی از سال ۱۹۹۲ هرساله برگزار می‌گردد.

از ویژگی‌ های این مراسم حضور افراد مشهور و اجرای موسیقی است.

در این مراسم سالانه نامزدها را، تولیدکنندگان و مدیران اجرایی ام‌تی‌وی انتخاب می‌کنند اما برندگان به صورت آنلاین توسط عموم مردم برگزیده می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جایزه , سینمایی , ام‌تی‌وی , برگزیدگان , سال 2015 , خود را , شناخت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:18 | بازدید : 343 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اولیویا وایلد و گرت هدلوند در «ترون ۳» بار دیگر همبازی می شوند

اولیویا وایلد و گرت هدلوند به قسمت سوم «ترون» (Tron 3) باز می‌گردند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران، این زوج نقشهای قبلی خود در قسمت قبلی «ترون: میراث» (۲۰۱۰) را ایفا خواهند کرد. کارگردانی «ترون ۳» بار دیگر برعهده جوزف کوزینسکی است. 

“ترون: میراث” دنباله‌ی فیلم علمی- تخیلی است که در سال ۱۹۸۲ ساخته شد و درون یک دنیای کامپیوتر به نام «گرید» رخ می‌دهد و ستارگانی همچون جف بریجز و بروس بوکسلیتز در قسمت اول ایفای نقش کرده‌اند در حالی که این قسمت از فیلم در گیشه موفق نبود بعدها توجه بسیاری از دوستداران را به خود جلب کرد و بر روی فیلمسازان و فرهنگ عموم مردم تاثیرگذار شد. 

سه دهه بعد کمپانی دیزنی دنیای “ترون: میراث” را مورد بررسی قرار دارد داستان فیلم حکایت از آن داشت که شخصیت برنامه‌ریز کامپیوتر با بازی بریجز پسری با بازی هدلوند دارد که برای جستجوی او به گرید می‌آید وایلد “ترون میراث” نقش کورا را بازی کرد. 

بعد از فروش ۴۰۰ میلیون دلاری “ترون: میراث” کمپانی دیزنی تصمیم به ساخت قسمت سوم این فیلم گرفته است سال ۲۰۱۲ هدلوند اظهار داشت:به این مجموعه فیلم باز می‌گردد اما آن زمان قرار بود کلید شروع فیلمبرداری در سال ۲۰۱۴ بخورد. 

در حال حاضر قرار است این پروژه فصل پاییز آغاز شود و طرح داستان هنوز فاش نشده است. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اولیویا وایلد , و , گرت هدلوند , در ترون 3 , بار دیگر , همبازی , می شوند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:14 | بازدید : 256 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پس از اسکار، جوایز بفتا تاریخ سه دور بعدی اش را اعلام کرد

یک روز پس از اعلام تاریخ برگزاری سه مراسم بعدی اهدای جوایز اسکار، بفتا (BAFTA) هم تاریخ سه دور مراسم بعدی اش را اعلام کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، آکادمی صنعت فیلم بریتانیا با ابراز امیدواری از این که سال آینده در شب ولنتاین مراسمی رمانتیک برگزار شود، تاریخ سه مراسم بعدی اش را اعلام کرد.

در این اعلامیه بفتا گفت در سه سال آینده در روزهای ۱۴ فوریه ۲۰۱۶، ۱۲ فوریه ۲۰۱۷ و ۱۸ فوریه ۲۰۱۸ مراسم اهدای جوایز بفتا برگزار می‌شود.

اعلام تاریخ این مراسم ممکن است برای برلیناله اندکی مهم باشد چون سال آینده مراسم بفتا بار دیگر در وسط برگزاری جشنواره فیلم برلین یا برلیناله خواهد بود.

بفتا همچنین تاریخ اهدای جوایز بریتانیا در لس‌آنجلس را نیز اعلام کرد. این برنامه که گرامیداشت همکاری مشترک طولانی مدت سینمای بریتانیا با آمریکا است و پیش از این در آن از چهره‌هایی چون جودی دنچ، جرج کلونی و مارتین اسکورسیزی تجلیل شده بود، دور بعدی اش را در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵ در هتل بورلی هیلتون برگزار خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پس از اسکار , جوایز بفتا , تاریخ سه دور بعدی , را , اعلام کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:13 | بازدید : 344 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
موزیکال ماریا کری روز کریسمس روی پرده سینما می‌ رود

خواننده موسیقی پاپ بعد از ایفای چند نقش فرعی در سالهای اخیر قصد دارد اوایل زمستان امسال با یک موزیکال به روی پرده برود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، شرکت نیولاین سینما برای اکران فیلم تازه‌ای با بازی ماریا کری در روز کریسمس برنامه‌ ریزی می‌کند. هنوز عنوانی برای این فیلم تعیین نشده است و معلوم نیست چه‌کسی فیلم را کارگردانی می‌کند و کدام بازیگر دیگر فیلم حضور دارد.

جاناتان شِشتَک تهیه‌کننده شرکت نیولاین در گفت‌و‌گو با انترتینمنت ویکلی تأیید کرد که وی همراه با برت رَتنر سازنده مجموعه فیلم‌های «ساعت شلوغی» تهیه‌کننده فیلمی موزیکال از ماریا کری خواهد بود. وی ضمن مصاحبه گفت: «این فیلم تا اندازه‌ای در این مورد است که چگونه می‌توان با موسیقی به زمان‌های گذشته برگشت. همه چیزهایی که امیدوارید در یک فیلم روزهای کریسمس وجود داشته باشد، همراه با ماریا کری در این فیلم خواهد بود.»

دیوید دایموند و دیوید وایسمن، نویسندگان «مرد خانواده» برای نگارش فیلم‌نامه این فیلم استخدام شده‌اند.

ماریا کری متولد ۱۹۷۰ در نیویورک، خواننده پاپ، هیپ‌هاپ، سول و R&B از پایان دهه ۱۹۹۰ با بازی در فیلم‌ «مجرد» پا در حرفه بازیگری سینما گذاشت و در سال ۲۰۰۱ در فیلم «درخشش» (Glitter) نقش اصلی ایفا کرد که موفق نبود. ماریا کری پس از بازی در «تنسی» و «با زوهان یکی‌به‌دو نکن»، در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ در دو فیلم «پرشِس» و «پیشخدمت» به کارگردانی لی دنیلز در مورد مسائل نژادی و اجتماعی نقش داشته و در چند سریال تلویزیونی نیز حضور پیدا کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موزیکال , ماریا کری , روز کریسمس , روی پرده سینما , می‌ رود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:43 | بازدید : 355 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
انیمیشن «شگفت انگیزان ۲» در مسیر تولید قرار گرفت

بیش از ۱۰ سال از اکران انیمیشن برنده اسکار «شگفت انگیزان» (The Incredibles) گذشته و در حالی که در تمام این سالها همه منتظر ساخت قسمت دومش بودند این اتفاق نیفتاد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، برد برد کارگردان سرشناس فیلم «ماموریت غیر ممکن: پروتکل روح» تا پیش از حضور در عالم سینما با دو انیمیشن برنده اسکارش شناخته می شد: «شگفت انگیزان» و «رتاتویی». انیمیشن هایی که ساخته مشترک کمپانی های دیزنی و پیکسار هستند و در زمان خودشان بسیار هم مورد تقدیر و تحسین قرار گرفتند. سال ۲۰۰۴ وقتی «شگفت انگیزان» اکران شد خیلی ها از انقلاب در صنعت انیمیشن سازی گفتند. تحسین منتقدان، فروش خوب و البته پایان بندی این انیمیشن همه حکایت از ساخته شدن قسمت دومش داشت اما ۱۰ سال خبری از آن نبود تا این که بالاخره سال گذشته دیزنی رسما اعلام کرد که قصد ساختن آن را دارد.

اخیرا برد برد در مصاحبه ای اعلام کرده که در حال نوشتن «شگفت انگیزان ۲» است. چیزی که باعث شده طرفداران قسمت اول حسابی خوشحال شوند. هنوز مشخص نیست که داستان قسمت دوم بلافاصله پس از داستان انیمیشن نخست روی خواهد داد یا این که در دنیای انیمیشن هم چند سالی سپری خواهد شد. همین طور تاریخ اکران این فیلم هم هنوز معلوم نیست اما از آنجایی که با یک انیمیشن پیکساری طرف هستیم، احتمالا دو سال فقط کار روی فیلم طول بکشد.

گفتنی است کمپانی پیکسار امسال با اکران دو انیمیشن «درون» و «دایناسور خوب» سال پرکاری را سپری خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن , شگفت انگیزان 2 , در مسیر تولید , قرار گرفت ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:41 | بازدید : 345 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

cinderella_xlg 

لینک IMDB

امتیاز : 7.9 / 10

امتیاز منتقدین : 65 / 100

ژانر : فانتزی , خانوادگی , درام

کارگردان : Kenneth Branagh

ستارگان : Lily James, Cate Blanchett, Richard Madden

کیفیت : متوسط HDTS

انکودر : Ganool

حجم : 750 مگابایت

زمان : 105 دقیقه

زیرنویس پارسی : در صورت انتشار قرار خواهد گرفت…

خلاصه داستان : داستان این فیلم همان داستان قدیمی «سیندرلا» است که دختری زیبا به نام “الا” (لیلی جیمز) مادرش را از دست میدهد و پدرش با زن دیگری ازدواج میکند ولی پدرش نیز طی اتفاقی فوت می کند و او توسط نامادری و دو ناخواهری بد جنس خود ظلم می بیند تا اینکه پای شاهزاده ای جوان به داستان باز می شود …

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود فیلم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , فیلم , سیندرلا , Cinderella 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:39 | بازدید : 398 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

حدس کلمات با پانتومیم در بازی ایرانی “لامپ”

برای بازی در جمع های دوستانه، بازی پانتومیم همیشه جز اولین گزینه هاست. استودیوی ایرانی پالس با الهام از این بازی دسته جمعی و ترکیبش با گیم پلی آفتابه، یک بازی فکری تحت عنوان لامپ را طراحی کرده که بر خلاف نمونه های کاملا تقلیدی از آفتابه، بسیار خلاقانه و سرگرم کننده ظاهر شده است.

در ادامه با سینماگیم همراه باشید. 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: حدس کلمات , با پانتومیم , در بازی ایرانی , لامپ , + دانلود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:37 | بازدید : 401 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

Frozen-Fever

لینک IMDB

امتیاز : 7.3 / 10

امتیاز منتقدین : – / 100

ژانر :  انیمیشن ، کوتاه ، ماجراجویی

کارگردان : Chris Buck, Jennifer Lee

ستارگان : Kristen Bell, Idina Menzel, Jonathan Groff

کیفیت : متوسط TS

انکودر : Ganool

حجم : 35 مگابایت

زمان : 8 دقیقه

زیرنویس پارسی : در صورت انتشار قرار خواهد گرفت…

خلاصه داستان :  در این عنوان کوتاه تولد آنا است و السا و کریستوف مصمم هستند که جشنی برای او بگیرند که تا به حال تجربه نکرده است. اما قدرت یخی السا ممکن است چیزی بیش تر از جشن را به خطر بیندازد.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن , Frozen Fever 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:36 | بازدید : 340 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تجربه پرواز در کنار آل پاچینو با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار

آل پاچینو بازیگر برنده اسکار، با پرداخت ۲۵ هزار پوند معادل ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار از سوی شما یک صندلی از هواپیمای اختصاصی اش را در اختیارتان قرار می‌دهد و البته چند برنامه مفرح دیگر هم دارد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، یک تور انگلیسی برنامه دیدار متفاوتی را با آل پاچینو ترتیب داده است. در قالب این دیدار آل پاچینو امکان همراه شدن با او را در یک سفر هوایی از گلاسکو تا لندن فراهم کرد. به این ترتیب دوستداران او از این موقعیت برخوردار شدند تا به مدت ۸۰ دقیقه با این چهره مشهور معلق در ابرها همراه شوند و با او حرف بزنند.

آل پاچینو بازیگر مشهور «پدر خواده» از طرفدارانش دعوت کرد تا با پرداختن این مبلغ با او همسفر شوند. این بازیگر مشهور که در سال ۲۰۱۳ هم در یک برنامه متفاوت در لندن روی صحنه تئاتر رفته بود، در برنامه‌ای به عنوان «یک بعدازظهر با آل پاچینو» روی صحنه نشست و اجازه داد تا طرفدارانش از او سوال بپرسند. بلیت شرکت در این مراسم بسیار گران بود، اما شبی متفاوت برای علاقه مندان به او رقم خورد.

هر چند بلیت آن رویداد ۲۵۰ پوند و گران بود، اما قابل مقایسه با قیمت برنامه او در سال ۲۰۱۵ نیست که ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار آب می خورد. در هر حال او در این برنامه جت شخصی اش را برای پروازی از گلاسکو به لندن اختصاص داده و برای همراه شدن در این پرواز باید مسافر خوشبخت امکان پرداخت این هزینه را داشته باشد. البته این مبلغ شامل بازگشت به گلاسکو این بار بدون آل پاچینو، اقامت در هتلی پنج ستاره در لندن به مدت ۳ شب و بلیت رایگان برای شرکت در هر دو نمایش او در این دو شهر هم می‌شود.

نمایش آل پاچینو در گلاسکو ۱۹ ماه می برگزار می شود و سه شب اقامت در لندن از ۲۰ تا ۲۲ ماه می را در بر می‌گیرد و او سپس همین اجرا را در لندن خواهد داشت. هر دوی این نمایش‌ها به معنی حضور روی صحنه و نشستن و پاسخ دادن به سوالات دوستداران درباره یک عمر فعالیت حرفه‌ای هنری است. در این بعدازظهر او با دوستدارانش از اولین سال‌های تجربه هنری‌اش در دهه ۱۹۶۰ در برادوی تا به امروز صحبت می کند.

سازمان توریستی «ایونت تراول» این برنامه پنج بخشی را ترتیب داده است.

 اگر امکان مالی بیشتر داشته باشید می‌توانید از برنامه‌های بیشتری هم استفاده کنید یعنی پرداخت ۱۲ هزار دلار برای یک قرار ناهار و ۴ هزار دلار برای ملاقات با او با لباس منزل برای ۲۰ دقیقه. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تجربه پرواز , در کنار آل پاچینو , با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:34 | بازدید : 323 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

کندی کراش یک مرد ۲۹ ساله را به اتاق عمل فرستاد

بله، بازی های ویدیویی در عین مفید بودن، می توانند به شما ضربه وارد کنند. شخصی ۲۹ ساله به مدت ۶ الی ۸ هفته به انجام بازی کندی کراش پرداخت و در نهایت با دردی خاص در انگشت شست دست چپ خود رو به رو شد.

وی برای انجام بازی از دست چپ خود استفاده می کرده در حالی که با دست راستش دیگر کارهایش را انجام می داده است. در نهایت این مسئله سبب شد که دو تاندون انگشت شست دست چپ این شخص دچار آسیب جدی شده و او را راهی بیمارستان کند.

با تمام این تفاسیر، در گزارش پزشکی این فرد که ترجیح داده نام اش فاش نشود آمده که او اعتیادی به کندی کراش نداشته، بلکه در زمان بی کاری خود به انجام بازی می پرداخته است.

بر اساس این گزارش، شخص مورد بحث هنگام بازی این درد را اصلا حس نمی کرده و پس از رها کردن بازی بعد از چند هفته درد به سراغش آمده است. بسیاری به بازی های ویدیویی اعتیاد پیدا می کنند و زمان شان را از این طریق می گذرانند تا دردهای روزمره را فراموش کنند اما اگر قرار باشد درد دیگری هم به مجموعه اضافه گردد، مسلما ارزشش را نخواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کندی کراش , یک مرد ۲۹ ساله , را , به اتاق عمل , فرستاد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:34 | بازدید : 343 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
arkham1

شخصیت اسرارآمیز، شوالیه‌ی آرکهام یا Arkham Knight، واقعاً چه کسی است؟ قرار است اصلیت این شخص، در کمیکی که پبش‌زمینه‌ی داستانی Batman: Arkham Knight را دنبال می‌کند، مشخص شود؛ اما فقط یک مشکل وجود دارد!

Batman: Arkham Knight – Genesis، کمیک جدیدی است که قرار است اتفاقات مربوط به دنیای Batman: Arkham Knight را روایت کند. این کمیک شش شماره‌ای توسط Pete Tomasi، نویسنده‌ی کمیک فعلی Batman: Arkham Knight نوشته خواهد شد و قرار است شخصیت واقعی Arkham Knight را مشخص کند.

اما یک مشکل کوچک وجود دارد: این کتاب قرار است 29 جولای منتشر شود؛ در حالی که خود بازی در تاریخ 23 ژوئن عرضه خواهد شد. آیا باز هم شاهد تاخیر بازی خواهیم بود؟ تا 23 ژوئن زمان زیادی باقی نمانده، باید صبر کنیم و ببینیم…



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مشخص شدن , هویت واقعی , Arkham Knight , در کمیک بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:28 | بازدید : 298 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

یاهو و مایکروسافت به همکاری خود در زمینه جستجوهای اینترنتی ادامه خواهند داد

در حالیکه شایعات اخیراً انتشار یافته حکایت از این داشتند که ممکن است یاهو به پیمان همکاری خود با مایکروسافت در زمینه جستجوهای اینترنتی خاتمه دهد، امروز هر دو کمپانی اعلام کرده اند که همکاری یاد شده تنها با ایجاد تغییراتی در برخی از جزئیاتش ادامه خواهد یافت.

در ادامه با سینماگیم همراه باشید.

 

دگرگونی های صورت پذیرفته نسبت به قرارداد اولیه که در سال ۲۰۰۹ منعقد شده بود به یاهو این امکان را می دهند تا در نحوه ی نمایش نتایج جستجو بهینه سازی های را صورت دهد و دیگر مایکروسافت در زمینه ی مورد بحث و بر روی پلتفرمهای موبایل و دسکتاپ انحصاری را برای خودش قائل نیست.

آنطور که از شواهد بر می آید یاهو تمایل دارد تا تجربه ی جستجو در وب سایتش را برای کاربران خود به شکلی ویژه و دلخواه سفارشی سازی کند، اما کماکان در ارائه ی نتایج از تکنولوژی ها و توانایی های جستجوگر Bing مایکروسافت کمک خواهد گرفت.

یکی دیگر از بند های قرار داد جدید نیز به یاهو اجازه می دهد در کنار تبلیغات پلتفرم Bing کمپانی ردموندی که به همراه نتایج حاصل از موتور جستجوگر آنها به نمایش در می آیند، پلتفرم تبلیغاتی مجزا برای خود داشته و آگهی هایی جداگانه را دریافت و نمایش دهد.

ماریسا مایر مدیر عامل یاهو در همین راستا ذکر کرده است که “در طی چند ماه گذشته، من و ساتیا نادلا (مدیر عامل وقت مایکروسافت) مستقیماً بر روی این توافق جدید مشغول کار بوده ایم تا یاهو بتواند تجربه ی کاربری کسب و کار جستجوی خود را بهبود بخشیده و ابداعات بیشتری را در آن ارائه نماید. اکنون فرصت هایی تازه و بدیع در پیش رویمان قرار گرفته و من به شخصه در مورد این فرصت ها بسیار هیجان زده هستم”.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: یاهو , و , مایکروسافت , به همکاری , خود , در زمینه , جستجوهای اینترنتی , ادامه خواهند داد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:21 | بازدید : 328 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
کمپانی دیزنی «پینوکیو» را زنده می کند

کمپانی دیزنی تصمیم گرفته تا در ادامه بازسازی مجموعه انیمیشن های کلاسیکش، حالا سراغ «پینوکیو» (Pinocchio) برود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، کمپانی دیزنی تصمیم گرفته تا در ادامه بازسازی مجموعه انیمیشن های کلاسیکش، حالا سراغ فیلمنامه ای از پیتر هجز بر مبنای اثر مشهور «پینوکیو» برود. نکته قابل تامل این است که مثل فیلم های «مالفیسنت» و «آلیس در سرزمین عجایب» این اثر هم قرار نیست کاملا به انیمیشن کلاسیک خودش وفادار بماند و قرار است تغییراتی داستانی در آن اعمال شود. البته هنوز مشخص نیست که این تغییرات به نسبت کتاب سال ۱۸۸۳ کارلو کلودی خواهد بود یا فقط مربوط به انیمیشن سال ۱۹۴۰ دیزنی است.

جالب است بدانید که این تنها پروژه پینوکیو در چند سال آینده نخواهد بود. همین الان گیرمو دل تورو با همراهی سازندگان انیمیشن «کتاب زندگی» در حال کار بر روی نسخه ای سیاه تر از «پینوکیو» هستند که قرار است به صورت انیمیشن باشد و در آن از تکنیک استاپ- موشن استفاده شود.

گفتنی است دیزنی در حال حاضر فیلم هایی مبنی بر انیمیشن های «مولان»، «دیو و دلبر» و «وینی پو» را هم در دست ساخت دارد. این کمپانی مشهور که حق ساخت آثار سینمایی دنیای ابرقهرمانی مارول را هم دارد در حال حاضر با برادران وارنر برای ساخت فیلمی بر مبنای انیمیشن «کتاب جنگل» رقابت نزدیکی دارد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کمپانی دیزنی , پینوکیو , را , زنده می کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:24 | بازدید : 446 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ ساخته می‌ شود

حمید مدرسی همزمان با پایان پخش «کلاه قرمزی» نوروزی با انتشار متنی ضمن تشکر از مردم خبر داد که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ ساخته می‌شود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، تهیه‌ کننده مجموعه «کلاه قرمزی» گفته است: «بار دیگر ۹۰ روز کار شبانه روزی گروهی دست چین از بهترین‌ ها ، دست‌چینی از دستان جادوگری عروسک‌ گردان‌ها و جمع حنجره‌ طلایی‌ هایی که به ۲۰ شخصیت ملی و ماندگار عروسکی این مجموعه روح و زندگی می‌ بخشند تا ما آنها را باور کنیم، سپری شد.

باوری که زوج هنری تلویزیونی و سینما طهماسب و جبلی ثابت کردند که آمار پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ تاریخی کودک و نوجوان (کلاه قرمزی) اتفاقی نیست؛

گروه پرآوازه و بی‌ادعا که طی سال‌های گذشته هنر می‌آفرینند و شادی را در هر نقطه جهان که ایرانی است به ارمغان می‌آورند و بی هیچ ادعایی در این شادی با مردم شریک هستند و حالا دوباره قضاوت می‌شوند.

انتخاب مجموعه کلاه قرمزی ۹۴ به عنوان پربیننده‌ترین برنامه نوروزی از سوی مردم مسیر دشواری را پیش‌روی ما سازندگان این برنامه ترسیم می‌کند تا بتوانیم انتظار بیش از سی میلیون تماشاگر را این‌بار در فیلم جدید سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ برآورده کنیم.

از طرف پروژه کلاه قرمزی از اعتماد مردم متشکریم.»

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری بخش‌هایی از مجموعه کلاه قرمزی که قرار است در اعیاد خاص پخش شود،ادامه دارد و هفته آینده پیش تولید فیلم سینمایی آغاز می‌شود و ترجیح تهیه‌کننده این مجموعه این است که جزییات بیشتر درباره‌ی فیلم سینمایی را متعاقبا منتشر کند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم سینمایی , کلاه قرمزی و دوستان , در سال 94 , ساخته , می‌ شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:23 | بازدید : 464 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پخش «پایتخت ۴» و دو سریال‌ دیگر در ماه رمضان ۱۳۹۴

«پایتخت ۴»، سری دوم «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه کن» سه مجموعه نمایشی مصوب سیما هستند که قرار است در ایام رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش شوند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در ۲۶ قسمت قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

نویسندگی این مجموعه به عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در کنار محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند. بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می‌دهد.

paytakht-4-china1

مجموعه “دردسرهای عظیم” به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است. در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به عنوان ایفاگر نقش لطیف نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه ومه لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

در خلاصه داستان “دردسرهای عظیم” آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار باردیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آن‌ها را حل و فصل کند.

علیرضا کاظمی و امیر عربی به عنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را برعهده دارند.

“گاهی به پشت سر نگاه کن” عنوان مجموعه‌ای است که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. محور اصلی قصه این مجموعه امانتداری و رعایت حلال و حرام در کسب درآمد است شخصیت اصلی قصه جلال تابش است که یک کارگاه کوچک سیلندر سازی دارد که از درآمد اندک آن زندگی خانواده‌اش می‌گذرد. جلال از پدر مرحومش آموخته که رزق و روزی حلال ولو اندک بر سر سفره‌اش ببرد و ذره‌ای در کارش دچار وسوسه و کسب مال شبهه ناک نشود.

رضا انصاریان تهیه‌کننده و مازیار میری کارگردان “گاهی به پشت سر نگاه کن” هستند و نگارش آن بر عهده محمدمسعود سلطانی است.

از بازیگران این مجموعه نمایشی می‌توان به امین تارخ، هدایت هاشمی، محمد متوسلانی، الیکا عبدالرزاقی و بهاره کیان‌افشار اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پخش , پایتخت 4 , و , دو سریال‌ دیگر , در ماه رمضان , 1394 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:20 | بازدید : 451 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دانلود نسخه جدید مرورگر گوگل کروم Google Chrome 42.0.2311.90

گوگل کروم؛ پرسرعت ترین مرورگر اینترنتی جهان

Google Chrome 33.0.1750.150

Google Chrome 42.0.2311.90 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار و آموزش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Google Chrome 42 , 0 , 2311 , 90 , مرورگر گوگل کروم , + , نسخه مکینتاش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:20 | بازدید : 474 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

راسل وستبروک عنوان قهرمان امتیازآوری فصل 2014-15 را به دست آورد

راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر در پیروزی ۱۳۸ بر ۱۱۳ تیمش مقابل مینسوتا تیمبرولوز، ۳۷ امتیاز کسب کرد و با ثبت میانگین امتیاز ۲۸٫۱ در این فصل از رقابت ها، عنوان قهرمان امتیازآوری (scoring title) فصل را از آنِ خود کرد.
جیمز هاردن از هیوستن راکتس پس از کسب ۱۶ امتیاز در پیروزی ۱۱۷ بر ۹۱ تیمش مقابل یوتا جاز، فصل را با میانگین امتیاز ۲۷٫۴ به اتمام رساند و در جای دوم قرار گرفت.
وستبروک در کوارتر اول بازی امروز ۲۳ امتیاز و در نیمه اول ۳۴ امتیاز به دست آورد که هر دو رکوردهای جدیدی در تاریخ باشگاه تاندر هستند. اسکات بروکس در مورد عملکرد وستبروک در این فصل گفت: “او یکی از [بهترین] فصل های تمام دوران رو پشت سر گذاشت. وستبروک هم در دفاع حاضر بود و هم در حمله؛ ریباند می کرد، پاس می داد، امتیاز کسب می کرد، دفاع می کرد و این کاریه که در طول ده ها هیچ بازیکنی انجام نداده.”
وستبروک در پاسخ به این سوال که عنوان قهرمان امتیازآوری چه معنایی برای او دارد، گفت: “لعنت. این هیچ معنایی نداره. کارم خوب بود. هورا. من تو خونه هستم و بازی تیم های دیگه [تو پلی آف] رو تماشا می کنم. این هیچ معنایی نداره.”
وستبروک در تمرین شوت زنی امروز پیش از بازی گفته بود: “اگه بخوام باهاتون روراست باشم ترجیح می دم در پلی آف حضور داشته باشم به جای اینکه قهرمان امتیازآوری باشم.”
از سال ۱۹۷۶، این پنجمین بار است که قهرمان امتیازآوری، پلی آف را از دست می دهد. آخرین قهرمان امتیازآوری نیز که از حضور در پلی آف بازماند، تریسی مک‌گریدی (سال ۲۰۰۴) بود.
بازیکنان تاندر در شش فصل اخیر، پنج بار عنوان قهرمان امتیازآوری را به دست آورده اند (کوین دورنت، ۴ بار). از سال های ۱۹۵۳ و ۱۹۵۴ که پاول آریزین و نیل جانستن از فیلادلفسا واریورز، دو فصل متوالی عنوان قهرمان امتیازآوری را کسب کردند، اولین بار است که دو بازیکن یک تیم، در دو سال متوالی این عنوان را به دست می آورند.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: راسل وستبروک , عنوان قهرمان , امتیازآوری , فصل ۲۰۱۴-۱۵ , را , به دست آورد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:18 | بازدید : 414 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تاریخ برگزاری سه اسکار بعدی اعلام شد

آکادمی علوم و هنرهای اسکار تاریخ برگزاری سه دوره بعدی این جوایز مهم سینمایی را اعلام کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای اسکار با همکاری شبکه تلویزیون «ای‌.بی.‌سی» اعلام کرد تاریخ برگزاری مهمترین جوایز سینمایی جهان تا سال ۲۰۱۸ مشخص شده است.

در این خبر آمده است: هشتادوهشتمین دوره اسکار در ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ و دوره بعدی آن ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد. چهارم مارس ۲۰۱۸ نیز به عنوان تاریخ برگزاری نودمین دوره جوایز اسکار اعلام شده است. انتخاب این تاریخ برای جلوگیری از تداخل این مراسم هنری با مسابقات المپیک زمستانی صورت گرفته که قرار است از نهم تا ۲۵ فوریه در «پیونگ‌ چانگ» کره‌جنوبی برگزار شود.

به گزارش اسکرین دیلی، مراسم اعطای جوایز سینمایی اسکار در سالن دالبی هالیوود برگزار می‌شود. در این گزارش همچنین آمده است که نامزدهای برگزیده دوره هشتادوهشتم، روز ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ معرفی می‌شوند و آخرین تصمیم‌گیری در ۲۳ فوریه اتخاذ خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ برگزاری , سه اسکار بعدی , اعلام , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:18 | بازدید : 338 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

daniel-radcliffe 

کمپانی بی‌بی‌سی تصمیم گرفته تا فیلمی در رابطه با زندگی “سام هاوزر” موسس کمپانی Rockstar Games بسازد.

 

کمپانی بازی‌های ویدیویی Rockstar Games عمده‌ی شهرت خود را مدیون مجموعه‌ی فوق‌العاده موفق Grand Theft Auto بوده و این فیلم نیز بر روی دعوای حقوقی “سام هاوزر” (دنیل رادکلیف) با وکیلی از میامی به نام “جک تامپسون” تمرکز خواهد داشت.

تامپسون از اولین وکلایی بود که تصمیم به غیرقانونی کردن اعمال خشونت در بازی های ویدیویی گرفت، هرچند اندکی بعد در پرونده‌اش موفقیتی بدست نیاورده و در دادگاه شکست خورد.

این فیلم که به احتمال زیاد در سال 2016 اکران می‌شود، قطعا با استقبال خیل عظیم طرفداران این بازی محبوب رو به رو خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دنیل رادکلیف , در نقش خالق GTA , حاضر , خواهد شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:16 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
رییس هیات داوران فستیوال کن مشخص شد

«ایزابلا روسلینی» به عنوان رییس هیات داوران جایزه «نوعی نگاه» فستیوال فیلم «کن» (Cannes) برگزیده شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، جشنواره بین‌المللی «کن» فرانسه ایزابلا روسلینی بازیگر، کارگردان و نویسنده ایتالیایی را به سمت ریاست هیات داوران جایزه «نوعی نگاه» این دوره برگزید. در این بخش ۲۰ فیلم برگزیده شده‌ است که نامشان روز ۱۶ آوریل اعلام خواهد شد.

ایزابلا دختر «روبرتو روسلینی» کارگردان نامدار ایتالیایی و «اینگرید برگمن» ستاره هالیوودی است که در این دوره از جشنواره کن مورد تقدیر قرار می‌گیرد. فرزند این دو هنرمند، اولین حضور پررنگش را در فیلم‌هایی چون «شب‌های سپید»، «مخمل آبی» و «قلب وحشی» تجربه کرد. روسلینی پس از ایفای نقش در دو فیلم «تدفین» و «دو عاشق» در سال ۲۰۰۸، به درخواست «رابرت ردفورد» مینی‌سریالی را کارگردانی کرد.

این هنرپیشه و فیلمساز علاوه بر فعالیت در سمت ریاست هیات داوران «نوعی نگاه»، در رویدادی که به مناسبت بزرگداشت مادرش در فستیوال کن ۲۰۱۵ ترتیب داده شده است هم همکاری دارد. طی این مراسم، فیلم مستند «اینگرید برگمن از زبان خودش» به کارگردانی «استیگ بیورکمن» به نمایش درمی‌آید.

وی همچنین برنامه‌ای را برای گرامیداشت صدمین سال تولد مادرش ترتیب داده است. روسلینی جایزه بخش «نوعی نگاه» را روز ۲۳ ماه می به برنده‌اش اعطا خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رییس هیات , داوران فستیوال کن , مشخص , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:15 | بازدید : 485 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
والت دیزنی «وینی پو» را بازسازی می‌ کند

کمپانی والت دیزنی پس از موفقیت نسخه‌های بازسازی شده «سیندرلا» و «آلیس در سرزمین عجایب» در گیشه، اکنون به سراغ انیمیشن «وینی پو» (Winnie the Pooh) یا «پو خرسه» (Pooh Bear) رفته تا آن را بازسازی کند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، انیمیشن «وینی پو»، یکی از انیمیشن‌های جذاب و موفق تاریخ سینما است که کمپانی والت دیزنی تصمیم گرفته تا آن را در قالب انیمیشنی زنده و اکشن بازسازی کند. رؤسای کمپانی «والت دیزنی» پس از مشاهده موفقیت نسخه‌های بازسازی شده انیمیشن‌های «سیندرلا» و «آلیس در سرزمین عجایب» تصمیم به این کار گرفته‌اند.

نسخه بازسازی شده نسبت به نسخه اصلی ساخته شده در کمپانی والت دیزنی به داستان‌های کلاسیک «وینی پو» (پو خرسه) روایت شده در کتاب «ای‌ای میلن» نزدیک‌تر خواهد بود. فیلمنامه این پروژه سینمایی را «الکس روس پری» خواهد نوشت.

بنا بر این گزارش، کمپانی والت دیزنی اولین بار سال ۱۹۷۷ با انیمیشن سینمایی «داستان‌های زیادی از وینی پو» به سراغ این داستان رفت و پس از آن نیز در سال ۲۰۰۰ با «فیلم ببر»، سال ۲۰۰۳ با «فیلم بزرگ پیگلت»، سال ۲۰۰۵ با «فیلم هفالامپ پو» و سال ۲۰۱۱ با «وینی پو».



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: والت دیزنی , وینی پو , را , بازسازی , می‌ کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 23:4 | بازدید : 351 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
2846664-pony1

سرویس پست معروف آمریکایی، The Pony Express، صد و پانزده سال پیش در همین ماه تاسیس شد. به همین مناسبت، گوگل بازی جدیدی را ساخته که می‌توانید آن را در مرورگر خود تجربه کنید.

برای انجام این بازی زیبا و جذاب، همین الآن به Google.com بروید (احتمالاً برای دیدن آن به پراکسی نیاز خواهید داشت) و با عبور از موانع مختلف، نامه‌ها را با اسب خود به مقصد برسانید.

The Pony Express، که از طریق اسب، نامه‌ها را از California به Missouri تحویل می‌داد، توسط سه نفر به نام‌های William H. Russell, Alexander Majors, و William B. Waddell در تاریخ 3 اپریل 1860 تاسیس شده بود. اولین نامه‌ی این شرکت روز چهاردهم همان ماه تحویل داده شد.

گوگل در سایت خود در مورد این شرکت نوشته است: The Pony Express همانند محتوای عالی یک بازی برای ما در گوگل بود. می‌دانیم امروز دیگر سر همه شلوغ است؛ اما The Pony Express به شما نیاز دارد. و در نهایت، هر اتفاقی در زندگی بیفتد، چه چیز مهم‌تر از جلب اعتماد و احترام از یک اسب است؟

برای اطلاعات بیشتر از این بازی، شما را به دیدن ویدئوی زیبا و بامزه‌ی زیر دعوت میکنم:

 

دانلود با کیفیت 480p

 

دانلود با کیفیت 720p



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازی جدید , و , جذاب , گوگل , به مناسبت سالگرد تاسیس , The Pony Express ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 23:2 | بازدید : 625 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
overcharged-vehicles

به طور معمول استانداردی برای میزان حمل بار برای هر وسیله نقلیه تعیین می گردد.با این حال گاهی اوقات شرایط طوری است که ما مجبور می شویم بیش از میزان استانداراد تعیین شده از وسیله خود کار بکشیم. اما تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید تعریفی جدید از اضافه بار را ارائه می کنند ! تصاویر بسیار گویا هستند و نیازی به توضیح اضافه ای نیست.در ادامه با نیمرو همراه باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , , ,
:: برچسب‌ها: اضافه , بار های باور نکردنی , به روایت تصویر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 23:1 | بازدید : 386 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Alcatel-Lucent-nokia

چند روز پیش در خبر ها داشتیم که نوکیا برای متمرکز کردن فعالیت خود در بخش شبکه های مخابراتی ، سرویس نقشه خود موسوم به HERE را واگذار خواهد کرد.در همین راستا امروز نوکیا ، شرکت ارائه‌دهنده‌ی تجهیزات مخابراتی آلکاتل-لوستنت (Alcatel-Lucent) را به قیمت ۱۶.۶ میلیارد دلار خریداری کرد.این معامله نشان از عزم راسخ نوکیا برای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی دنیا دارد.

انتظار می‌رود که این خرید در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ تکمیل شود. کمپانی جدید از برند نوکیا استفاده خواهد کرد، اما بخش تحقیق و توسعه‌ی آلکاتل همچنان با نام Alcatel-Lucent’s Bell Labs به کار خود ادامه خواهد داد.

در اطلاعیه نوکیا پس از عقد این قرارداد آمده است:

ادغام دو کمپانی باعث ایجاد شالوده ای خواهد شد که جهت آغاز موج بعدی تکنولوژی شامل اینترنت اشیا و حرکت به سمت حافظه‌های کلود، الزامی است. با بیش از ۴۰ هزار کارمند بخش تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری ۴.۷ میلیارد یورویی این بخش در سال قبل، شرکت ادغام شده در موقعیتی قرار خواهد گرفت که توسعه تکنولوژی‌های آینده شامل اینترنت ۵G، IP، نرم افزارهای مرتبط با شبکه، کلود، آنالیز، سنسور و ثبت و نمایش تصویر (Imaging) را سرعت خواهد بخشید.

چنین خریدی نوکیا را به رقیب اصلی شرکت «اریکسون» به عنوان اصلی‌ترین بازیگر بازار تجهیزات مخابراتی تبدیل خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نوکیا , شرکت Alcatel-Lucent , را , با پرداخت 166 میلیارد دلار , خرید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 23:0 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

ataran

 

در سال 1393، در گروه‌های سینمایی، اکران و نوبت‌های نمایش مختلف، 51 فیلم روی پرده رفته است. این تعداد فیلم شامل اکران‌های هنر و تجربه و حتی تک سانس‌ها در تک سالن‌ها هم می‌شود اما در میان این ۵۱ فیلم، ۱۰ فیلم هستند که بالاترین رده‌های جدول فروش را به خود اختصاص داده‌اند که به این ترتیب هستند: شهر موش‌ها ۲، آتش بس ۲، طبقه حساس، معراجی‌ها، شیار ۱۴۳، رد کارپت، خط ویژه، کلاشینکف، چ و آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند.
در ادامه آورده است: در این رده‌بندی صدر جدول از آن شهر موش‌ها ۲ با رقم فروش کل ۹ میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان است؛ فیلمی که هیچ ستاره‌ای ندارد جز تعدادی عروسک و البته کوله باری از نوستالژی، بنابراین در محاسبات برای پولسازترین بازیگرهای سینمای ایران، صدر جدول فروش نادیده گرفته خواهد شد.
برای این گزارش، میزان فروش کل یک فیلم در کشور، تعداد فیلم‌های روی پرده هر بازیگر و نقش بازیگر در فیلم به عنوان چهره اصلی یا مکمل در نظر گرفته شده است؛ به همین دلیل سهم بازیگر در میزان فروش را ۲۰ درصد از رقم کل و در صورت ایفای نقش فرعی، ۱۰ درصد احتساب شده تا پول‌سازترین بازیگران سال ۱۳۹۳ مشخص شوند. ضمن اینکه بازیگرانی در این گزارش مدنظر هستند که حداقل یکی از فیلم‌های اکران شده شان جزو ۱۰تای اول پرفروش سال باشد و همچنین در ۱۰ فیلم پرفروش سال، یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کرده باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پولسازترین , ستاره‌های سینمای ایران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 22:58 | بازدید : 361 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
2630636-cities070414_0033_layer-31

Paradox Interactive اعلام کرد عنوان شبیه ساز سهرسازی این شرکت، از زمان عرضه در 10 مارس(برای پلتفرم‌های PC, Mac, و Linux) تا کنون از فروش یک میلیون نسخه عبور کرد.

Cities: Skylines، در روز نخست عرضه توانسته‌بود 250 هزار نسخه و در چهار روز اول، پانصد هزار نسخه فروش کند. با فروش 250 هزار نسخه‌ای در روز اول، این بازی تبدیل به سریعترین بازی پرفروش Paradox Interactive شد.

این بازی توسط استودیوی Colossal Order، سازنده‌ی بازیهای Cities in Motion و Cities in Motion 2 ساخته شده است. تا کنون 33 هزار مد گوناگون برای این بازی توسط بازیکنان ساخته و از طریق Steam Workshop منتشر شده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروش , Cities: Skylines , از یک میلیون , نسخه , گذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 22:57 | بازدید : 354 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
111005035945-tim-cook-glowing-apple-story-top

Apple تاریخ برگزاری کنفرانس خود، Worldwide Developers Conference، را مشخص کرد. این کنفرانس قرار است 8ام تا 12ام ژوئن در Moscone Center شهر San Francisco برگزار شود.

تمرکز اصلی کنفرانس امسال توسعه‌دهندگان و نمایش آینده‎‌ی iOS و OS X خواهد بود برای کمک به توسعه‌دهندگان برای ساخت و توسعه‌ی اپلیکیشنهای بهتر خواهد بود. در همین راستا بیش از 100 جلسه‌ی فنی برای توسعه‌دهندگان برگزار خواهد شد.

WWDC همچنین میزبان مراسم Apple Design Awards نیز خواهد بود؛ مراسمی که در آن بهترین اپلیکیشن‌های  iPhone, iPad, Apple Watch, و Mac در سال گذشته معرفی خواهند شد.

بلیط این مراسم به صورت رندوم انتخابی ارائه خواهد شد و توسعه‌دهندگان می‌توانند تا 17 اپریل با مراجعه به سایت کنفرانس، نام خود را ثبت کنند. همچنین 350 بلیط به صورت رایگان برای دانشجویان و اعضای STEM در نظر گرفته شده است.

جلسات منتخب، به صورت زنده در سایت مراسم پخش خواهند شد. ویدئوی تمامی جلسات فنی نیز در پایان هر روز در این سایت قرار می‌گیرد.

iOS 8 و Mac OS X Yosemite هر دو در کنفرانس پارسال معرفی شده بودند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Apple , تاریخ کنفرانس , خود را , اعلام کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 14:38 | بازدید : 329 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
شلوغ ترین روز سینمای چین/ هفتمین «سریع و خشمگین» رکورد زد

قسمت هفتم «سریع و خشمگین» برای بزرگترین فروش در یک روز، در سینمای چین رکورد گذاشت.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، «خشمگین ۷» (Furious 7) با فروش ۶۸.۶ میلیون دلار در یک روز پرفروش‌ترین فیلم در یک روز در تاریخ سینمای چین شد. مردم چین چنان استقبالی از این فیلم به عمل آوردند که انتظار می‌رود این فیلم بتواند رکورد پرفروش‌ترین فیلم چین یعنی «ترانسفورمرز: دوره انقراض» با فروش ۳۱۰ میلیون دلار را بشکند.

آمارها نشان می‌دهد این فیلم با نمایش در ۹۵ هزار و ۶۰۴ سالن سینما و با جذب ۱۰.۱۶ میلیون تماشاچی در روز یکشنبه، شلوغ ترین روز تاکنون را در تاریخ سینمای چین رقم زده است. پیش‌بینی‌ها این است که آمار فروش این فیلم در چین به ۳۵۰ میلیون دلار برسد.

استقبال از فیلم‌های دنباله‌دار در چین زیاد است به ویژه این که این فیلم بر دنیای اتومبیل و سرعت متمرکز است و به خوبی جوانان طبقه متوسط را به وجد می‌آورد. یک روز پیش از اکران این فیلم لامبورگینی و فراری یک مسابقه اتومبیل‌رانی به سبک فیلم «سریع و خشمگین» در پکن به راه انداخته بودند.

furious7-2

علاوه بر این وین دیزل، جیسون استتم و میشل رودریگز اواخر مارس راهی پکن شده بودند تا از فیلم حمایت کنند.

فیلم «سریع و خشمگین ۷» در دومین هفته نمایشش در مجموع ۸۰۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و تا همین حالا از فروش جهانی فیلم ششم همین مجموعه که در جهان پرفروش شده بود، جلو زده است.

این فیلم در روسیه هم وارد کتاب رکوردها شد و با فروش ۱۵ میلیون دلار در چهار روز، پرفروش‌ترین افتتاحیه فیلم در تاریخ روسیه را ثبت کرد.

در چین فیلم «گرگ مبارزه می کند» به کارگردانی و با بازی وو جینگ هنرمند مشهور چینی فیلم دوم هفته شد و ۳۶.۱۹ میلیون دلار به فروش قبلی خود افزود و در ۱۱ روز فروشش را به ۶۹.۷۳ میلیون دلار رساند. این فیلم به شیوه سه بعدی با سیتم آی مکس در سینماها به نمایش درآمد.

furious7-3

فیلم سوم باکس آفیس چین نیز «بگذار ازدواج کند» اقتباسی از سریال تلویزیونی به همین نام به کارگردانی لیو جیانگ با بازی گائو یوآن یوآن و جیانگ وان بود که با افزودن ۱۹.۹۱ میلیون دلار بر فروش قبلی خود در ۱۱ روز ۴۳.۳۸ میلیون دلار فروخت و با نمایش در ۲۰۰ هزار و ۷۹۵ سالن سینما ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار نفر را به سینماها کشاند.

فیلم «سرویس مخفی» ساخته متیو وان با بازی کالین فرت که در ۱۷ روز در مجموع بیش از ۷۵ میلیون دلار فروش کرده فیلم چهارم باکس آفیس چین است. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شلوغ ترین , روز , سینمای چین , هفتمین , سریع و خشمگین , رکورد زد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب