متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:13 | بازدید : 417 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Southpaw

«کارول»، انیمیشن «درون» پیکسار و مستند «ایمی واین‌هاوس» در صدر فیلم‌هایی جای دارند که مطمئنا در اسکار جایی خواهند یافت.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، فستیوال فیلم کن به هالیوود یادآوری کرد که هرگز برای پیش‌بینی جوایز اسکار سال آینده زود نیست.

در جشنواره کن امسال اولین بار هاروی واینستین از اسکار حرف زد و وقتی درباره فیلم‌هایی که در راه دارد می‌گفت، قول داد که جیک جیلنهال برای نقش‌آفرینی در فیلم «چپ دست» (Southpaw) نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد شد. اما او همچنین با نمایش فیلم «کارول» که بزرگترین مدعی اسکار است که در فستیوال کن به نمایش درآمد، نشان داد بیش از یک سورپرایز برای بینندگان در نظر گرفته است.

این‌ ها پنج فیلم کن هستند که به احتمال زیاد در فصل جوایز اسکار به رقابت خواهند پرداخت :

«کارول» :

فیلم تاد هیز که در ماه دسامبر در سینماها اکران خواهد شد مطمئنا در بخش‌های بهترین فیلم سال، بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه در اسکار رقابت خواهد کرد. این فیلم باید بتواند برای کیت بلانشت در نقش زنی که از زندگی‌اش خوشحال نیست، هفتمین نامزدی اسکارش را به ارمغان بیاورد.

«درون» :

در سال ۲۰۰۹ کمپانی پیکسار با فیلم «بالا» به کن آمد که موفق به کسب دومین نامزدی بهترین فیلم سال اسکار در تاریخ را برای یک انیمیشن کسب کند. پیکسار امسال هم با فیلم کمدی که داستانش درون ذهن یک دختر جوان اتفاق می‌افتد، خارج از بخش رقابتی به کن بازگشت. اگر آکادمی تعداد نامزدهای بهترین فیلم سال را همچنان بیشتر از پنج فیلم نگه دارد، «درون» شانس خوبی برای نامزد شدن خواهد داشت. این فیلم در حال حاضر شانس اول دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن سال نیز هست، اما باید با «دایناسور خوب» پیکسار که ماه نوامبر اکران می‌شود رقابت کند.

«سیکاریو» :

فیلم درام درباره مواد مخدر ساخته دنیس ویلنوو نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد، مخصوصا به خاطر نقش‌آفرینی پرقدرت ستاره‌اش امیلی بلانت که در نقش یک مامور اف‌بی‌آی ظاهر شده است. این فیلم کمپانی لاینزگیت که در ماه سپتامبر اکران می‌شود، بالاخره می‌تواند اولین نامزدی اسکار را برای بلانت به همراه داشته باشد.

«ایمی» :

با وجود اینکه بخش مستندهای آکادمی نشان داده از مستندهایی که درباره چهره‌های مشهور است خیلی خوشش نمی‌آید، فراموش کردن اینکه اعتیاد چطور خواننده محبوبی مانند ایمی واین‌هاوس را نابود کرد ممکن است، راحت نباشد. این فیلم اشک تماشاچیان کن را نیز درآورد.

«پسر سائول» :

نظر جامع در جنوب فرانسه این است که بخش فیلم خارجی زبان اسکار، اگر جایزه‌اش را به «Son of Saul» ندهد، مطمئنا جایی برای نامزد کردن اولین ساخته لازلو نمس پیدا خواهد کرد. کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکس تلاش بسیاری کرد تا این درام هولوکاستی از مجارستان را بخرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پیش‌ بینی‌ , زود هنگام , اسکار 2016 , بر اساس , اتفاقات , کن 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 21:51 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
جشنواره کن ۲۰۱۵/ اهدای اولین «چشم طلا» به نوه رئیس‌ جمهور سابق شیلی 

نوه آلنده جایزه جدیدی را که امسال برای اولین بار در کن اهدا شد، به دست آورد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، مارسیا تامبوتی نوه سالوادور آلنده رییس جمهوری اسبق شیلی، برای فیلمی با عنوان «ورای پدربزرگم آلنده» اولین جایزه «چشم طلا» (L’Oeil d’Or) کن را دریافت کرد.

جایزه چشم طلای کن که به بهترین مستند اهدا می‌شود، امسال برای اولین بار اهدا و این فیلمساز شیلیایی به عنوان نخستین برنده این جایزه انتخاب شد.

این فیلم که در بخش دوهفته کارگردانان به نمایش درآمد، اولین فیلم بلند تامبوتی است که تصویرگر پدربزرگ او، سالوادور آلنده رییس جمهوری شیلی، است. او در این فیلم آلنده را نه به عنوان یک نماد سیاسی که به عنوان یک شخصیت، یک مرد خانواده، با دوستانش، در تعطیلات و تقریبا در همه جا تصویر کرده است.

کارگردان در این فیلم که محصول شیلی و مکزیک است به زندگی پدربزرگش می‌پردازد و تلاش دارد تا سکوت خانواده را درباره او بشکند. این کارگردان درباره فیلمش گفت: من در خانواده‌ای مادرسالار بزرگ شدم و زنان پرقدرتی را دیدم و می خواستم بدانم خانواده‌ام چطور عمل می‌کند.

با این جایزه یک موفقیت دیگر برای سینمای شیلی کسب شد. پیش از این پاتریسیو گازمن جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه را از جشنواره برلین ۲۰۱۵ برای «گردنبند مروارید» برده بود. در عین حال شیلی میهمان افتخاری در جشنواره فیلم مستند اروپا است.

امسال چهارده فیلم مستند برای دریافت «چشم طلای» کن رقابت کردند. این در حالی است که امشب با پیش‌نمایش بین‌المللی فیلم مستند زیست‌محیطی لوک ژاکه با عنوان «یخ و آسمان» شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن کار خود را به پایان خواهد رساند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جشنواره کن , 2015 , اهدای اولین , چشم طلا , به , نوه رئیس‌ جمهور , سابق , شیلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 20:33 | بازدید : 333 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فروش فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» از مرز ۱ میلیارد دلار خواهد گذشت

پس از ۲۴ روز از عرضه جهانی فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)، امروز این فیلم به فروش ۱ میلیارد دلاری خواهد رسید.

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، این فیلم پس از اولین فیلم انتقام جویان و مرد آهنی ۳ سومین فیلم میلیاردی کمپانی مارول و هشتمین فیلم میلیاردی کمپانی دیزنی محسوب می شود. همچنین این فیلم عنوان پر فروش ترین فیلم سال را نیز کسب کرده است.

این فیلم از تاریخ ۲۲ ماه آپریل روی پرده رفت و تا ۱۴ می به فروش جهانی ۹۹۰ میلون دلاری رسید. میزان فروش فیلم در کشور های مختلف بدین شرح است: کره جنوبی ۷۶ میلیون، چین ۶۹ میلیون، انگلیس ۶۳ میلیون، مکزیک ۴۱ میلون، برزیل ۳۹ میلیون و روسیه ۳۲ میلیون دلار.

رکورد هایی که این فیلم تا کنون شکسته، بدین شرح است :

بالاترین میزان فروش در اولین شب، بین فیلم های امسال در همه کشورها.

بالاترین میزان فروش در اولین هفته در تاریخ سینماهای برزیل مکزیک هنگ کنگ فیلیپین اکوادور بولیوی. همچنین بالاترین میزان فروش در اولین هفته بین فیلم های غربی نمایش داده شده در کره جنوبی و پرو.

این فیلم در تاریخ ۱۲ ماه می در چین به نمایش در آمد که به فروش ۳۴ میلیون دلاری رسید. این رقم میزان فروش در اولین شب هم برای کمپانی مارول و هم دیزنی بی سابقه بود. جالب اینکه شبی که این فیلم در چین نمایش داده شد، آخر هفته نبود.

این فیلم در تاریخ ۱ می در آمریکا و کانادا به نمایش در آمد و در اولین هفته به فروش ۱۹۱ میلیون دلاری رسید که پس از فیلم اول انتقام جویان، عنوان بالاترین میزان فروش در هفته را داراست. هم اکنون میزان کلی فروش فیلم در آمریکا ۳۳۳ میلیون دلار است و سومین فیلم تاریخ است که تنها پس از ۱۰ روز از مرز ۳۰۰ میلیون دلار می گذرد. در تاریخ چهارم جولای این فیلم در ژاپن به نمایش در خواهد آمد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروش فیلم , انتقام جویان , عصر اولتران , از مرز 1 میلیارد دلار , خواهد گذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 20:29 | بازدید : 335 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ساخت نخستین فیلم ابرقهرمان سیاه پوست ‌توسط یک سیاه‌ پوست

مسئولان کمپانی مارول در حال مذاکره با آوا دوورنی برای کارگردانی فیلم های جدیدشان «پلنگ سیاه» (Black Panther) هستند.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از تسنیم، خبرگزاری های آمریکایی از مذاکره مارول و آوا دوورنی بر سر کارگردانی یکی از فیلم های فاز سوم پروژه فیلم های سینمایی ابر قهرمانانه مارول و دیزنی خبر دادند. پیش از این گفته می شد وی از بین «کاپیتان مارول» و «پلنگ سیاه» کارگردانی یک فیلم را بر عهده می گیرد. از آنجایی که مارول دوست دارد یک کارگردان زن، فیلم ابرقهرمانی زنانه اش، «کاپیتان مارول» را بسازد، دوورنی می تواند گزینه مناسبی باشد اما از سوی دیگر کمبود کارگردانان سیاه پوست درجه یک باعث شده تا مارولی ها ترجیح دهند، دوورنی روی صندلی کارگردانی «پلنگ سیاه» بنشیند که با بازی چادویک بوزمن تبدیل به نخستین فیلم مستقلی خواهد شد که یک سیاه پوست ابرقهرمان اصلیش است.

Black-Panther-Chadwick-Boseman

دوورنی سال گذشته با «سلما» نامی برای خود دست و پا کرد. فیلمی که توانست نامزد سه جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم سال شود و در نهایت جایزه بهترین ترانه سال را از آن خود کرد. ترانه انتقادی این فیلم که با مضمون ظلم به سیاه پوستان ساخته شده کار مشترکی از جان لجند و کامن است. گفتنی است در «سلما» چهره هایی چون دیوید ایلوو، اپرا وینفری و کامن بازی می کنند. چندی پیش اعلام شد همه دبیرستان های آمریکا، یک نسخه رایگان از این فیلم خواهند داشت.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ساخت , نخستین فیلم , ابرقهرمان , سیاه پوست , ‌توسط , یک سیاه‌ , پوست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 20:26 | بازدید : 371 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
رابرت دنیرو بزرگترین بازیگر جهان در تاریخ سینما شد

رابرت دنیرو با پشت سر گذاشتن چارلی چاپلین، کلینت ایستوود و لئوناردو دی کاپریو به عنوان بزرگترین بازیگر تاریخ سینما تا امروز شناخته شد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی به عنوان بزرگترین بازیگر همه دوران انتخاب شد. بر اساس تحلیلی جدید که نه بر مبنای جوایز سینمایی بلکه بر مبنای شمار نقش های کلیدی یک بازیگر تهیه شده است، دنیرو این جایگاه را به دست آورده است. بازیگران دیگر توانسته‌اند تنها در پنج چهره با اعتبار بالا حضور داشته باشند.

دنیرو بازیگر «پدر خوانده» یکی از هفت نقش اصلی اش را در این فیلم ایفا کرد. «روزی روزگاری آمریکا»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «مخمصه»، «کازینو» و «شکارچی گوزن» نیز دیگر نقش‌های اصلی او بودند.

او از میان ۲۰۰ فیلمی که مورد توجه قرار گرفته، هفت نقش ماندگار را تصویر کرده که از هر بازیگر دیگری بیشتر است. چاپلین، ایستوود و دی کاپریو هر یک با پنج نقش ماندگار در این فهرست ۲۰۰ فیلمی حضور دارند. مورگان فریمن و تام هنکس با چهار نقش ماندگار در مکان بعدی جای دارند. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رابرت دنیرو , بزرگترین , بازیگر جهان , در تاریخ سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 26 ارديبهشت 1394 ساعت 18:23 | بازدید : 397 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نگاهی مفصل به لیست بازیگران «انتقام جویان: عصر اولتران» – قسمت دوم

انتقام جویان تعداد بسیاری از ابرقهرمانان مارول را در قالب فیلم جدید بر روی پرده آورده است؛ به همین دلیل مجبور شدیم تا در دو قسمت به معرفی و بررسی آنها پبردازیم که هم اکنون در حال مطالعه قسمت دوم این مقاله هستید.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی مفصل , به لیست بازیگران , انتقام جویان , عصر اولتران , قسمت دوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 ساعت 10:8 | بازدید : 319 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ساخت «شگفت‌ انگیزان ۲» توسط «برد برد» رسما تایید شد

 

«برد برد»، فیلمساز آمریکایی از ساخت قسمت دوم انیمیشن «شگفت‌ انگیزان» (The Incredibles) خبر داد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از فارس، سازنده قسمت اول از انیمیشن «شگفت‌ انگیزان» در مصاحبه اخیر خود گفت: قسمت دوم انیمیشن «شگفت‌ انگیزان»، پروژه بعدی‌ام خواهد بود.

او که سال ۲۰۰۴ قسمت اول این انیمیشن را کارگردانی کرد عنوان کرد که اکنون تنها چند صفحه‌ای از فیلمنامه این انیمیشن نوشته شده است ولی به طور جدی این پروژه را دنبال خواهد کرد.

وی متذکر شد: زمانیکه داشتیم «شگفت‌ انگیزان» اصلی را می‌ساختیم، من ایده‌های فراوانی داشتم که فرصت استفاده از آنها را پیدا نکردم به همین خاطر می‌خواهم که در ساخت قسمت جدید تعدادی از این ایده‌ها را جای دهم. آنموقع برای اینکار زمان کافی نداشتیم. اکنون نیز ایده‌های جدیدی دارم که به نظرم برای ساخت یک فیلم جذاب کافی باشد.

«برد» در ادامه درباره اینکه آیا در فکر خلق یک سه گانه جدید در هالیوود است، گفت: نه، تنها به ساخت قسمت جدید فکر می‌کنم و تمام فکرم بروی این پروژه متمرکز است و فراتر از آن را نمی‌بینم.

«برد برد»، فیلمساز ۵۸ ساله سینمای آمریکا، فیلم‌هایی چون  راتاتویی، مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح، سگ خانواده و سیمپسون‌ها را در کارنامه کاری خود دارد.

انیمیشن «شگفت‌ انگیزان» با صداپیشگی «کریگ تی.نلسون»، «هولی هانتر»، «جیسون لی» و «ساموئل ال.جکسو»، توانست در سینماهای جهان ۶۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کند و دو جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین انیمیشن بلند سینمایی را از آن خود کند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ساخت , شگفت‌ انگیزان 2 , توسط , برد برد , رسما تایید شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 ساعت 9:43 | بازدید : 311 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم کمدی «سه کله پوک» هم دنباله دار شد

پس از کران نسبتا موفق فیلم «سه کله پوک» در سال ۲۰۱۲ حالا قرار است دنباله ای بر این فیلم ساخته شود.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، فیلم «سه کله پوک» (The Three Stooge) حالت نوستالژیک و خاطره انگیز خوشایندی در خود دارد. برای اینکه بتوانیم از این کمدی پر سر و صدا و طنز غیر منطقی اش لذت ببریم، تنها کافی است موقتاً ایرادجویی را کنار بگذاریم و به قسمت منطقگرای مغزمان استراحت بدیم.

این فیلم نسخه ی امروزی همان داستان قدیمی سه کله پوک است و «شون هایز» (Sean Hayes) در نقش “لری”، «ویل ساسو» (Will Sasso) در نقش “کرلی” و «کریس دایمنتوپولوس» (Chris Diamantopoulos) اعضای این گروه سه نفره را تشکیل می دهند.

the-three-stooges1

برادران فارلی (پیتر و بابی) این فیلم را مانند ادای دینی محبت آمیز نسبت به سه کله پوک کلاسیک ساخته اند. با اینکه این دو برادر بیشتر شهرت خود را به فیلم «There’s Something About Mary» مدیون هستند، اما از ابتدای کار رگه ای از شوخی های ابلهانه در فیلم هایشان وجود داشته است.

چنین پیش زمینه ای در نهایت آنها را به جایگاه مناسب رساند و توانستند از این طرح اولیه که در سالهای اخیر به دفعات در فیلم های سینمایی به کار رفته است، برای ساخت فیلمی دلپذیر استفاده کنند.

سال ۲۰۱۲ ساخت نسبتا خوبی از این فیلم را دیدیم و حالا قرار است دنباله ای بر این فیلم ساخته شود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , کمدی , سه کله پوک , هم , دنباله دار شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 ساعت 9:33 | بازدید : 294 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اکبر عبدی بار دیگر در «رسوایی ۲» زاهد می شود

اکبر عبدی به عنوان دومین بازیگر، پس از شیلا خداداد به پروژه سینمایی «رسوایی ۲» جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی پیوست.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از فارس، فیلم سینمایی «رسوایی ۲» جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی مراحل پیش تولید را سپری می کند. این فیلم مانند «رسوایی ۱» کم پرسوناژ است. اکبر عبدی به تازگی به گروه بازیگران این فیلم پیوسته است و در این فیلم نیز نقش زاهد را بازی خواهد کرد. پیش از او «شیلا خداداد» قرارداد خود برای همکاری در این پروژه را منعقد کرد. 

Rosvaei

تصویری از فیلم «رسوایی ۱»

این فیلم از داستانی تخیلی برخوردار است و بازیگران اصلی این فیلم مانند کارهای قبلی ده نمکی از بازیگران سرشناس و مطرح سینمای ایران انتخاب خواهند شد. اکبر عبدی پس از سه گانه «اخراجی‌ها»، «رسوایی ۱» و «معراجی‌ها» ششمین همکاری متوالی خود را با مسعود ده‌ نمکی تجربه می‌کند.

مجموع فیلم‌های مسعود ده نمکی توانست نظر مخاطبان سینمای ایران به خود جلب کند و فیلم های او رونق بخش سینمای ایران بود. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اکبر عبدی , بار دیگر , در رسوایی 2 , زاهد , می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 ساعت 19:47 | بازدید : 372 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
مرد مورچه‌ ای هم به کاپیتان آمریکا در «جنگ داخلی» پیوست

در حالی که مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) به پایان می‌رسد، خبرها در مورد این فیلم هم بیشتر می‌ شود.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از تسنیم، مسئولان مارول در حالی لیست بازیگران و خلاصه داستان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را منتشر کردند که به نظر می‌رسد منتظر بودند چند روزی از اکران «انتقام جویان: عصر اولتران‌» بگذرد.

از آنجایی که «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ادامه «انتقام جویان: عصر اولتران‌» به حساب می‌آید و نخستین فیلم بعدی مارول در سال آینده خواهد بود، حساسیت روی آن بیشتر از فیلم‌های دیگر است.

هفته گذشته با خبر شدیم مارتین فریمن هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. فریمن که سابقه بازی در نقش بیلبو بگینز مجموعه «هابیت» پیتر جکسون را هم دارد قرار است در این فیلم کنار رابرت داونی جونیور ستاره مشهور مجموعه فیلم‌های «مرد آهنی»، اسکارلت جوهانسون که در دنیای سینمایی مارول نقش ناتاشا رومانف یا بیوه سیاه را بر عهده دارد و آنتونی مک‌کی که نقش «فالکون» را تکرار می‌کند، حضور پیدا کند.

پیش از این حضور کریس ایوانز در نقش «کاپیتان آمریکا» قطعی شده بود. حالا خبر رسیده که به جز این بازیگران نام آشنا، پل راد که امسال در نقش «مرد مورچه‌ ای» روی پرده سینماها می‌رود و چادویک بوزمن که به زودی نقش «پلنگ سیاه» را بر عهده می‌گیرد هم در «کاپیتان آمریکا ۳» بازی خواهند کرد.

خیلی از بازیگران اصلی «انتقام جویان: عصر اولتران‌» مثل پل بتانی، جرمی رنر، الیزابت اولسن و سباستین استان و آنتونی مک کی هم  با نقش سابقشان در فیلم حضور خواهند داشت. گفتنی است این فیلم هم مثل قسمت دوم مجموعه توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی خواهد شد. این فیلم در ماه می سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قرار است داستان گروه جدید «انتقام جویان» باشد که با فشارهای سیاسی رو به رو است و در همین حال باید با یک قدرت جدید جهانی مبارزه کند. گفتنی است این فیلم مقدمه‌ای بر «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت اول» خواهد بود. فیلمی که آن هم توسط برادران روسو کارگردانی خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مرد مورچه‌ ای , هم به , کاپیتان آمریکا , در , جنگ داخلی , پیوست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 ساعت 19:44 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۲۰ اردیبهشت : شکست ناپذیری «انتقام جویان» ادامه دارد

موفقیت‌ های دنباله فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» در بازار جهانی همچنان ادامه دارد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از هنرآنلاین، «انتقامجویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) در تعطیلات آخر هفته در بازار آمریکای شمالی ۷۷٫۲ میلیون دلار به دست آورد و برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم شد.

فیلم ابرقهرمانی شرکت‌های دیزنی و مارول در ۱۰ روز اول اکران در ایالات متحده آمریکا و کانادا ۳۱۲٫۹ میلیون دلار فروخت. “عصر اولتران” دومین فیلم تاریخ سینما است که در کم‌ترین زمان از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. این فیلم همچنین با کنار زدن “آواتار” (۷۵٫۶ میلیون دلار) دومین فروش برتر یک فیلم در هفته دوم اکران در آمریکای شمالی را به نام خود ثبت کرد.

“انتقامجویان: عصر اولتران” از هر دو جنبه از فیلم قبلی خود عقب است. «انتقامجویان” سال ۲۰۱۲ در ۱۰ روز اول نمایش ۳۷۳ میلیون دلار به دست آورد و فروش هفته دوم آن ۱۰۳ میلیون دلار بود.

“عصر اولتران” در تعطیلات آخر هفته در بازار بین‌المللی نیز حدود ۶۸٫۳ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را در این سطح به ۵۶۲٫۴ میلیون دلار رساند. با حساب دو بازار بین‌المللی و آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی این فیلم رقمی حدود ۸۷۵٫۳ میلیون دلار شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 20 اردیبهشت , شکست ناپذیری , انتقام جویان , ادامه دارد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 ساعت 13:43 | بازدید : 293 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
حکم پنج سال حبس سلمان خان تعلیق شد

دادگاه عالی مومبای (بمبئی) حکم پنج سال حبس سلمان خان به جرم قتل غیرعمد یک مرد بی خانمان در سال ۲۰۰۲ را به حالت تعلیق درآورد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، دیروز جمعه ۸ می در حالی که بسیاری از هندی ها منتظر بودند که سلمان خان برای اجرای حکمش روانه زندان شود، دادگاه قرار وثیقه را تمدید کرد. قرار است دادگاه تجدید نظر در ماه ژوئیه برگزار شود.

سلمان خان در دادگاه اولیه به قتل غیرعمد و پنج سال حبس محکوم شده بود.

مقا‌م‌های قضایی می‌گویند در ساعات پایانی شب ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۲، تویوتای لندکروزر سلمان خان با قنادی آمریکن اکسپرس در محله بندره در مومبای برخورد کرد و پنج نفر بی‌خانمان را کنار خیابان خوابیده بودند، زیر گرفت.

در جریان این سانحه نورالله خان، ‌۳۸ ساله، جان خود را از دست داد و چهار تن دیگر آسیب دیدند.

سلمان خان در دادگاه مدعی شد که راننده‌اش هدایت خودرو او را برعهده داشت. اما قاضی گفته که خود سلمان خان در حالی که مست بوده، رانندگی می‌کرده است.

این بازیگر ۴۹ ساله در بیش از ۸۰ فیلم بالیوودی بازی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: حکم , پنج سال , حبس , سلمان خان , تعلیق شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 15:54 | بازدید : 408 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«سلمان خان» به اتهام قتل ۵ سال زندانی می شود

«سلمان‌ خان»، از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ستاره‌های بالیوودی به جرم قتل از سوی دادگاهی در هند به پنج سال زندان محکوم شد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از ایسنا، این سوپراستار سینمای هند به دلیل عبور با خودرو از روی پنج نفر بی‌خانمان که در پیاده رو خوابیده بودند و کشتن یکی از آنها، به تحمل زندان محکوم شده است.

«سلمان خان» ۴۹ ساله به دلیل رانندگی بی‌دقت و همچنین وارد کردن صدمات شدید به بازماندگان حادثه با محکومیت جداگانه‌ای رو به رو است، اما وکیل این بازیگر هندی اعلام کرده که نسبت به رای دادگاه اعتراض خواهند کرد و از بیماری وی صحبت به میان آورده است!

تحقیقات حاکی از آن است که سلمان‌خان در هنگام رانندگی از مشروبات الکلی استفاده کرده بوده، اما این ستاره بالیوودی اعلام کرده که او در حال رانندگی نبوده است.

salman-khan-mumbai-court

«آشوک سین»، راننده این بازیگر گفته است که او در هنگام تصادف در ساعات پایانی شب ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۲ رانندگی می‌کرده و به دلیل ترکیدن لاستیک کنترل ماشین را از دست داده و به سمت پیاده رو منحرف شده، اما قاضی دادگاه شهر بمبئی ضمن رد این ادعا اعلام کرده که سلمان‌خان در حالت غیرطبیعی رانندگی می‌کرده است.

سلمان‌خان از ۱۶ سال پیش متهم به کشتن دو بچه آهوی نادر در مناطق حفاظت شده غرب هند نیز است که رای نهایی آن نیز به زودی اعلام می‌شود.

او یکی از سرشناس‌ترین بازیگران بالیوود است که در طول ۲۷ سال فعالیت هنری خود در ۹۰ فیلم به زبان هندی ایفای نقش کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سلمان خان , به اتهام , قتل , 5 سال زندانی , می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 15:40 | بازدید : 249 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نامزدهای کارگردانی مجموعه جدید «مرد عنکبوتی» را بشناسید

مارول و سونی شش نامزد نهایی کارگردانی مجموعه جدید «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) را انتخاب کردند.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از تسنیم، رسانه های سینمایی خبر از لیستی شش نفره برای کارگردانی مجموعه جدید «مرد عنکبوتی» می دهند. گفته شده که کمپانی هایی سونی پیکچرز و مارول از لیست بلندی که داشتند، شش نفر را به عنوان نامزد نهایی کارگردانی مجموعه جدید «مرد عنکبوتی» انتخاب کرده اند.

بر همین اساس لیست گزینه های احتمالی این دو کمپانی برای کارگردانی اسپایدرمن جدید به شرح زیر است :

۱- جاناتان لواین

۲- تد ملفی

۳- جیسن مور

۴- جان فرسیس دالی و جاناتان گولدستاین

۵- جارد هس

البته گزارشات حاکی از این است که لیست فوق همه آن چیزی که مارول برنامه دارد را شامل نمی شود. به معنای دیگر ممکن است هنوز نام افراد دیگری وارد فهرست شود و در نهایت کارگردانی مجموعه را بر عهده بگیرد. قرار است در سری جدید پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی یک پسر بچه دبیرستانی باشد. داستانی که از کمیک بوک های دوران نقره ای مرد عنکبوتی می آید. گفته می شود بازیگر جدید این نقش ممکن است حتی تا هفته آینده مشخص شود. تام راثمن یکی از مدیران سونی مسئول انتخاب نقش اول است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نامزدهای کارگردانی , مجموعه , جدید , مرد عنکبوتی , بشناسید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 15:30 | بازدید : 219 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سینمای ترکیه در یکسال ۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار بلیت فروخت

سال گذشته در ترکیه ۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار بلیت سینما فروخته شد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، براساس گزارش انتشار یافته از سوی سازمان دیده بان سینمای اروپا با مرکزیت استرازبورگ، تماشاگران سینمای ترک افزایش پیدا کرده است. سال گذشته فروش بلیت سینما در ترکیه با افزایشی به میزان ۲۲ درصد نسبت به سال قبل، به ۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار عدد رسید.

در آمد حاصل از فروش بلیت نیز در همین دوره ۳۰ درصد افزایش یافته و به سطح ۶۵۵ میلیون لیره ترک رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سینمای ترکیه , در یکسال , 61 میلیون و 400 هزار بلیت , فروخت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 ساعت 20:27 | بازدید : 386 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سریال ابرقهرمانی «بی باک» پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس شد

ظاهرا سریال «بی باک/دردویل» (Daredevil) قصد ندارد از خبرسازی و درست کردن حواشی گوناگون دست بردارد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از تسنیم، سریال «بی باک» که پیشتر تبدیل به دومین سریال پر طرفدار، از حیث دانلود غیر قانونی در دنیا شناخته شده بود، پر بیننده ترین سریال ارجینال شبکه «نتفلیکس» (Netflix) هم شد. این در حالی است که پیشتر خیلی ها فکر می کردند «خانه کارت ها»، سریال سیاسی این شبکه، پر بیننده ترین اثر باشد اما ظاهرا مضمون ابر قهرمانانه و استفاده از زمینه های عامیانه مردم آمریکا در «بی باک» باعث شده تا این سریال رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

تحقیقاتی که اخیرا روی این شبکه صورت گرفته نشان می دهد ۱۰٫۷ درصد (حدود ۲۵۰۰ نفر) از مخاطبان ثابت نتفلیکس حداقل یک اپیزود از «بی باک» را در یازده روز اول پخش دیده اند. این در حالی است که آمار فصل سوم سریال «خانه کارت ها» در ماه اول پخش، فقط ۶٫۵ درصد است.

daredevil-serie-marvel-netflix-costume-rouge-red

با این وجود به نظر می رسد این مقایسه چندان عادلانه نباشد چرا که «بی باک» محصول جدیدی است که خیلی ها ترغیب به دیدنش می شوند حال آن که «خانه کارت ها» در فصل سومش پیگیری می شود. شاید اگر اطلاعاتی در دست بود می شد بین فصل اول «خانه کارت ها» و «بی باک» مقایسه ای صورت داد.  آمار نشان می دهد در مجموع سه فصل و بدون احتساب زمان، سریال «خانه کارت ها» پر بیننده ترین اثر شبکه نتفلیکس است. به طوری که ۵۰ درصد مخاطبان ثابت این شبکه، حداقل سه قسمت آن را دیده اند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سریال , ابرقهرمانی , بی باک , پربیننده‌ترین , سریال , نتفلیکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 ساعت 20:26 | بازدید : 338 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۱۳ اردیبهشت : دومین هجوم «انتقام جویان» به گیشه سینماها

فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: عصر اولتران» در اولین آخر هفته اکران در آمریکای شمالی دومین فروش افتتاحیه برتر تاریخ در این بازار را به نام خود ثبت کرد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از هنرآنلاین، «انتقام جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) که از این هفته در ایالات متحده آمریکا و کانادا روی پرده رفته است، از جمعه تا یکشنبه به فروش فوق‌العاده زیاد ۱۸۷٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرد.

این فیلم در بازار بین‌المللی نیز در ۱۲ روز ۴۳۹ میلیون دلار فروخت و به این ترتیب، با حساب بازار آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی خود را به ۶۲۶٫۶ میلیون دلار رساند. انتظار می‌ رود دنباله فیلم “انتقامجویان” مرز یک میلیارد دلار را پشت سر بگذارد.

با این حال، کاپیتان آمریکا، آیرون من و گروه آنها نتوانستند یک رکورد را جابجا کنند. تا پیش از آغاز تعطیلات آخر هفته، خیلی از کارشناسان فروش پیش‌بینی کرده بودند “عصر اولتران” می‌تواند در اولین آخر هفته اکران در آمریکای شمالی رکورد ۲۰۷٫۴ میلیون دلاری “انتقامجویان”، اولین فیلم

این مجموعه در سال ۲۰۱۲ را بشکند، اما این اتفاق نیفتاد.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 13 اردیبهشت , دومین هجوم , انتقام جویان , به , گیشه سینماها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت 13:29 | بازدید : 340 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«انتقام‌ جویان: عصر اولتران» دومین فیلم پرفروش جهان در شب اول اکران شد

پس از اکران دومین فیلم سری «انتقام جویان» (Avengers: Age of Ultron) همه منتظر بودند تا ببینند آیا این فیلم می تواند رکورد فروش را بزند یا نه؟

بنابر گزارش اختصاصی نیمرو، میزان فروش جهانی پیش نمایش این فیلم که در پنجشنبه شب پخش شد، ۲۷٫۶ میلیون دلار بوده است. استودیو مارول اعلام کرد در اولین شب اکران عمومی، این فیلم به فروش ۸۴٫۵ دلاری (بعلاوه فروش پیش نمایش) رسید. بعد از آخرین فیلم هری پاتر (Harry Potter and the Deathly Hollows Part2) که با فروش ۹۱ میلیون دلاری در اولین شب، رتبه یک تاریخ است، انتقام جویان رتبه دوم را کسب کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: انتقام‌ جویان , عصر اولتران , دومین فیلم , پرفروش , جهان , در شب اول , اکران شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 11 ارديبهشت 1394 ساعت 17:6 | بازدید : 342 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«سریع و خشمگین ۷» پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گرفت

قسمت هفتم «سریع و خشمگین» با فروش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری، تاکنون به پنجمین فیلم پرفروش دنیا بدل شده است.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، در حالی که این فیلم اکشن و سرعتی تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در دنیا فروش کرده، فیلم تازه از راه رسیده «انتقام‌جویان: عصر اولتران» نیز با یک افتناحیه قوی ۲۰۱ میلیون دلاری، به رقابت با این فیلم فکر می‌کند.

در حالی که «خشمگین ۷» (Furious 7) برای چهارمین هفته متوالی در راس باکس آفیس آمریکای شمالی ایستاد و در این منطقه فروشش را به بیش از ۳۲۰ میلیون دلار رساند، در خارج از آمریکا نیز فروشش را از یک میلیارد دلار عبور داد و سومین فیلمی شد که پس از «تایتانیک» و «آواتار» این موقعیت را در جهان کسب کرد. فروش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری این فیلم در دنیا اکنون آن را به پنجمین فیلم پرفروش جهان در همه تاریخ سینما بدل کرده است و پس از «هری پاتر و قدیسان مرگبار: قسمت دوم» قرار داده که در مجموع ۱.۳۴ میلیارد دلار فروش کرده و در مقام چهارم قرار دارد.

در عین حال «انتقام جویان: دوره اولتران» که تا پایان این هفته در آمریکای شمالی اکران نخواهد شد، در سطح بین‌المللی خوب ظاهر شده است. فروش ۲۰۱.۲ میلیون دلاری این فیلم در حالی است که هنوز در چین و ژاپن به عنوان دو بازار مهم بین‌المللی اکران نشده است.

فهرست پرفروش‌ های جهانی چنین است :

«آواتار» در سال ۲۰۰۹ با فروش ۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۸۷ دلار

«تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ با فروش ۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۰۲ دلار

«انتقام جویان» در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۵۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۱۰ دلار

«هری پاتر و قدیسان مرگبار: قسمت دوم» در سال ۲۰۱۱ با فروش یک میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۲۱۰ دلار

«خشمگین ۷» در سال ۲۰۱۵ با فروش یک میلیارد و ۳۲۱ میلیون و ۸۱ هزار و ۵۷۵ دلار

«یخ زده» در سال ۲۰۱۳ با فروش یک میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۶۹۳ دلار

«آیرون من» در سال ۲۰۱۳ با فروش یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۴۳۹ هزار و  ۹۹۴ دلار



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سریع و خشمگین 7 , پنجمین , فیلم پرفروش تاریخ , سینما , لقب گرفت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 11 ارديبهشت 1394 ساعت 17:3 | بازدید : 405 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ویکی‌لیکس : بخش موبایل سونی ۵ میلیون دلار به جیمز باند پرداخت!

وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس فاش کرد دنیل کریگ، بازیگر انگلیسی برای استفاده از یکی از گوشی‌ های سونی در فیلم “اسکای فال” (آخرین نسخه جیمز باند) ۵ میلیون دلار دریافت کرده است.

بنابر گزارش نیمر به نقل از ایسنا، جیمز باند مامور ۰۰۷ معمولا دستگاه‌ ها و ابزارهای ویژه ای از جمله ساعت لیزری، انگشتر دارای دوربین، چتری که به خنجر تبدیل می‌شود و شعله افکن در اختیار دارد. اگرچه تمام این ابزارها ساخته و پرداخته تخیل تیم تحقیق و توسعه سری فیلمهای جیمز باند است اما یکی از این آنها یعنی گوشی سونی مامور ۰۰۷ واقعی بوده است.

براساس ایمیلهای داخلی سونی که توسط هکرها ربوده شده و از سوی ویکی لیکس فاش شد، دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند در فیلم اسکای فال برای استفاده از اکسپریا T سونی، ۵ میلیون دلار از این شرکت دریافت کرده است. در یکی از این ایمیل‌ها به امی پاسکال و مایکل لینتون، مدیران اجرایی سونی پیکچرز، جورج لئون، رئیس بازاریابی سونی فهرستی از پرداخت‌های این شرکت برای امر تبلیغات را تشریح می‌کند.

باربارا بروکلی، تهیه کننده فیلم جلسه ای را با سام آلاردایس، کارگردان و دنیل کریگ، بازیگر نقش اصلی برای مذاکره درباره طراحی گوشی جیمز باند می‌ گذارد. سونی قصد داشته بر سر قیمت با کریگ چانه بزند و به وی چهار میلیون دلار بپردازد و یک میلیون باقیمانده را به بازیگر دیگری در فیلم برای استفاده از گوشی سونی بپردازد.

از آنجا که دنیل کریگ نظر چندان مثبتی درباره گوشیهای سونی نداشته، این شرکت نیز درباره پرداخت این پول به وی چندان رغبتی نداشته است. اندرو گامپرت، مدیر استودیو فیلمسازی کلمبیا پیکچرز در ایمیلی به روسای سونی گفته که کریگ و مندس معتقدند گوشی‌های سونی نسبت به دیگر رقبا در بازار در سطح پایین تری هستند.

گامپرت همچنین نوشته، همانطور که می‌دانید جدا از موضوع پول، بحث خلاقیت نیز مطرح است که در این مورد مندس و کریگ علاقه‌ای به گوشی سونی برای این فیلم ندارند. جیمز باند فقط از بهترین‌ ها استفاده می‌ کند ولی گوشی‌ های سونی بهترین نیستند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ویکی‌لیکس , بخش موبایل , سونی , 5 میلیون دلار , به , جیمز باند , پرداخت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ساعت 23:30 | بازدید : 353 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم تاریخی «رستاخیز» عید فطر اکران می شود

سرانجام بعد از مدتی انتظار، تکلیف اکران فیلم «رستاخیز» مشخص شد و قرار است این فیلم همزمان با عید فطر اکران شود.

به گزارش نیمرو به نقل از ایسنا، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا، از اکران این فیلم ساخته احمدرضا درویش همزمان با عید فطر خبر داد.

وی گفت: با تهیه‌کننده و کارگردان فیلم در حال مذاکره هستیم و این فیلم را همزمان با عید سعید فطر اکران خواهیم کرد. به‌زودی سرگروه اکران این فیلم نیز مشخص می‌شود.

فرجی در پاسخ به این پرسش که آیا نسخه اکران‌شده این فیلم در جشنواره فیلم فجر، اکران عمومی خواهد شد، توضیح داد: همان نسخه‌ای که پروانه نمایش دارد، اکران خواهد شد.

«رستاخیز» از نگاه بکیر (فرزند حر ابن یزید ریاحی) به قیام امام حسین (ع) و حوادث واقعه عاشورا می‌پردازد. این فیلم مقطع زمانی مرگ معاویه تا قیام امام حسین (ع) و شهادت آن حضرت را به مدت زمان دو ساعت و ۵۰ دقیقه به تصویر می‌کشد.

نمایش این فیلم در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر و پس از آن با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «رستاخیز» از ۱۶ بهمن ۱۳۸۸ همزمان با اربعین حسینی در شهرستان بم آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن بیش از ۲۵۰ جلسه فیلمبرداری در شهرها و مناطقی مانند بم، کلوت‌های شهدادِ کرمان، شاهرود، اصفهان، کاشان، فومن، شهرکِ پرندِ تهران و شهرکِ سینمایی دفاع مقدس به پایان رسید.

این فیلم به سه زبان و با سه نامِ متفاوت به نمایش درخواهد آمد؛ زبان اصلی «رستاخیز» فارسی است و به زبان‌ عربی دوبله شده و نسخه‌ای هم با زیرنویس انگلیسی از این اثر آماده شده است. «رستاخیز» نام فارسی فیلم است، «القربان» هم نام عربی و نام انگلیسی آن «حسین آنکه گفت نه» است.

بخشی از عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده فیلمنامه و کارگردان: احمدرضا درویش، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس : مجید میرفخرایی،طراح چهره‌پردازی: میرمحسن موسوی مدنی، مدیر تولید : سیدعلی قائم مقامی، صدابردار : یدالله نجفی، تدوین : طارق انوار، آهنگساز : استفن واربک، جلوه‌های ویژه میدانی : حمیدرضا سلیمانی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای : سایمون فریم، صداگذاری و میکس : ریچارد کانوی، فیلمبردار: علیرضا برازنده، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: دانش اقباشاوی، مدیر عملیات پس از فیلمبرداری: کامران سحرخیز، مدیر دوبلاژ فارسی: میرطاهر مظلومی، مستندساز پشت صحنه: محمدرضا دلشاد، عکاس: محسن سیدی – بابک برزویه، روابط عمومی و عکاس پشت صحنه : توحید ولی‌بیگی.

بازیگران: آرش آصفی ، پوریا پورسرخ ، حسن پورشیرازی ، فرهاد قائمیان ، بابک حمیدیان ، بهادر زمانی ، یاور احمدی فر ، انوشیروان ارجمند ، انوش معظمی ، کوروش زارعی ، محمود محکمی ، سعید علیپور ، امیر مولوی ، علی جاویدفر ، میرطاهر مظلومی ، حمید جدیدی ، قادر پزشکی، محمدرضا حق‌گو ، علی عباسی ، تورج فرامرزیان ، بابک والی ، رضا اکبری ارطه ، ابراهیم سلطانی ، خلیل الله خواجه نظام ، پژمان جعفری سمرقندی و …

بازیگران مهمان: پرویز پورحسینی ، شقایق فراهانی ، مهتاب کرامتی ، لیلا بلوکات ، زهره حمیدی ، سروش گودرزی و سیدجواد یحیوی.

بازیگران عرب : جمال سلیمان ، طلحت حمدی ، رضوان عقیلی و فواز سرور از سوریه، داوود حسین از کویت، جواد الشکرچی از عراق،فادی ابراهیم از لبنان.

سرمایه‌گذاران: مؤسسه فرهنگ تماشا – شرکت دلتا مدیا – شرکت آکوا فالز و تهیه‌کننده: تقی علیقلی‌زاده.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم تاریخی , رستاخیز , عید فطر , اکران , می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ساعت 10:42 | بازدید : 281 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلمبردار «ارباب حلقه‌ ها» درگذشت

اندرو لسنی فیلمبردار استرالیایی که حدود ۴۰ سال در دنیای سینما فعال بود و در تمام فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» کار کرد، از دنیا رفت. او روز دوشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت، در حالی که ۵۹ ساله بود.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از هنر آنلاین، لسنی در سری فیلم‌های “ارباب حلقه‌ها” و “هابیت” به کارگردانی پیتر جکسن که بر مبنای مجموعه داستان‌های فانتری جی. آر. آر. تولکین ساخته شدند، کار کرد و فیلمبردار چند بلاک‌باستر چون “ظهور سیاره میمون‌ها” و “من افسانه هستم” با بازی ویل اسمیت هم بود.

او که متولد سال ۱۹۵۶ در سیدنی بود، در سال ۲۰۰۲ برای کار خود در اولین فیلم مجموعه سینمایی “ارباب حلقه‌ها” با عنوان “یاران حلقه” برنده اسکار بهترین فیلمبرداری شد. لسنی آن زمان به شوخی گفت: به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنم که در یک سه‌گانه کار کند.

او پس از کار در مجموعه “ارباب حلقه‌ها” در فیلم‌های “کینگ کونگ”، “استخوان‌های دوست‌داشتنی” و این اواخر سه‌گانه “هابیت” به همکاری خود با جکسن ادامه داد.

آخرین فیلم لسنی “پیشگوی آب” به کارگردانی راسل کرو بود که از جمعه پیش در سینماهای آمریکای شمالی اکران شده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلمبردار , ارباب حلقه‌ ها , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 14:24 | بازدید : 345 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تاریخ اکران «سریع و خشمگین ۸» نیز اعلام شد

به دنبال موفقیت هفتمین قسمت فیلم «سریع و خشمگین» (Fast and the Furious) دست اندرکاران این فیلم اعلام کردند ادامه این قسمت ساخته می‌ شود.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، هر چند اغلب و یا حتی بهتر گفته شود تاکنون نشده بود که فیلم هفت قسمت متوالی ساخته شود و هنوز این همه فروش داشته باشد، حالا یک عامل متعجب کننده‌تر دیگر این است که قسمت هشتم این فیلم نیز ساخته می‌ شود.

با اقبال زیادی که از قسمت هفتم این فیلم در سراسر جهان به عمل آمد، جای تعجب ندارد که کمپانی یونیورسال اعلام کند قسمت بعدی آن را می‌سازد. ون دیزل به نمایندگی از سوی مسئولان این کمپانی در رویداد «سینماکان» در لاس وگاس روی صحنه رفت و اعلام کرد قسمت بعدی این مجموعه ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (یعنی دقیقا دو سال دیگر) اکران می‌ شود. وی همچنین اعلام کرد این قسمت بهترین فیلم در این سری فیلم ها خواهد بود و در زمان اکرانش رقیب فیلم «روح در کالبد» با حضور اسکارلت جوهانسون در همان هفته می باشد.

در نوامبر گذشته یونیورسال اعلام کرده بود قصد دارد سه قسمت دیگر از این مجموعه را بسازد و در هر قسمت بر یکی از شخصیت‌های این مجموعه تمرکز کند. در حالی که این کمپانی با «خشمگین ۷» بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده، و عنوان سریع‌ترین فیلم که به رکورد یک میلیارد دلار رسیده را رقم زده، طبیعی است که این ادامه ها در دستور ساخت قرار بگیرد.

این فیلم که وارد فهرست ۵۰ فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا نیز شده، در آمریکا به تنهایی بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.

یک رکورد دیگر این که این فیلم موفق‌ترین فیلم زنده اکشن نیز شده و در عین حال در میان فیلم‌های دنباله‌دار نیز با کسب در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار، رکورددار شده است.

هنوز چیزی درباره این که آیا جیمز ون برای فیلم بعدی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند یا خیر، گفته نشده است.

علاوه بر دیزل، در قسمت هفتم این مجموعه، دواین جانسون، مایکل رودریگز، جوردانا بروستر، تیرز گیبسون، کریس بریجز، جیسون استتام، دجیمون هانسو، تونی جا، روندا روسی، و کورت راسل نقش آفرینی کردند. پل واکر از اصلی‌ترین بازیگران این مجموعه که در میان فیلمبرداری قسمت آخر در تصادف اتومبیل درگذشت، نیز ستاره این فیلم بود. نقش شخصیت او با کمک برادرانش و جلوه‌های ویژه تا آخر فیلم حفظ شد. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ اکران , سریع و خشمگین 8 , نیز , اعلام شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 14:22 | بازدید : 469 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۶ اردیبهشت : رکوردشکنی «خشمگین ۷» ادامه دارد

فیلم هفتم مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» همچنان در بازار فروش فیلم‌ها رکورد می‌ زند.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از هنرآنلاین، فیلم بسیار محبوب «خشمگین ۷» (Furious 7) این هفته مجموع فروش خود را در بازار بین‌المللی از مرز یک میلیارد دلار گذراند و اکنون بعد از “آواتار”‌ و “تایتانیک”، سومین فیلم تاریخ سینماست که در بازار خارج از آمریکای شمالی به این موفقیت دست پیدا کرده است.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 6 اردیبهشت , رکوردشکنی , خشمگین 7 , ادامه دارد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 14:5 | بازدید : 398 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
زیباترین بازیگر زن جهان در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد

پردرآمدترین بازیگر هالیوود به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجله‌ی پیپل (people) ساندرا بولاک (Sandra Bullock) را ملکه زیبایی سال برگزید. این در حالی است که بولاک این افتخار را چندان مهم نمی‌ داند و عشق به فرزند و خانه‌ داری را از اولویت های خود می‌ داند.

این بازیگر زن که موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار هم بوده، اظهار می‌کند: زیبایی واقعی در سکوت نهفته است خصوصا در این زمانه که سکوت کردن سخت است. بولاک، بازیگر ۵۰ ساله در مصاحبه با مجله‌ی پیپل گفت: زیباترین افرادی من یافتم، کسانی بودند که برای زیبا شدن تلاش نکردند.

وی بر این تاکید دارد که در درجه اول مادر خوبی باشد و وظایف خانه‌‌داری خود را به نحو احسن انجام دهد و بعد در شغلش بدرخشد.

لازم به ذکر است علاوه بر بولاک، مجله‌‌ی پیپل ۱۹۲ زن دیگر را هم در سال‌های قبل به عنوان ملکه‌ی زیبایی برگزید. از بین آنها می‌توان به لوپیتا نیونگو (Lupita Nyogo) و گوین پالترو (Gwynth Palterow) به ترتیب برنده‌ی سالهای اخیر اشاره کرد.

در این بین اسامی هنرمندان دیگری چون: نیکول کیدمن، م گرایان و جودی فاستر نیز به چشم می‌خورد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: زیباترین بازیگر زن , جهان , در سال 2015 , انتخاب شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 ساعت 15:13 | بازدید : 401 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آیا یکی از این پنج بازیگر، «مرد عنکبوتی» بعدی مارول خواهد بود؟

به نظر شما چه کسی در آینده نزدیک لباس «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) را به تن خواهد کرد؟

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم ، بازیگر جوان بعدی که به عنوان پیتر پارکر لباس مرد عنکبوتی را برای فیلم جدید کمپانی کلمبیا پیکچرز و استدیوی مارول، می پوشد چه کسی است؟ اخبار جدید حاکی از آن است که هنوز پیشنهاد جدیدی برای این نقش ارائه نشده است؛ ولی حداقل ۵ هنرپیشه جوان این شانس را دارند که پیتر پارکر بعدی باشند.

spider-man-teen

این پنج بازیگر به ترتیب تصویر از راست به چپ شامل، آسا باترفیلد («هوگو»، «بازی اندر»)، تیموتی چالامت («یک و دو»،«در میان ستارگان»)، تام هالند («غیر ممکن»، «لاک»)، لیام جیمز (سریال «روان»، «راه، راه بازگشت»)، نات ولف («اشتباه ستارگان ما»، «شهرهای کاغذی») می باشند.

«کاپتان آمریکا: جنگ داخلی» به کارگردانی آنتونی و جو روسو، آغاز حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. «جنگ داخلی» در ۶ مه ۲۰۱۶ اکران خواهد شد؛ و پس از آن فیلمی با محوریت مرد عنکبوتی در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ روانه سینماها خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آیا یکی از , این پنج بازیگر , مرد عنکبوتی , بعدی , مارول , خواهد بود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 ساعت 15:8 | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نویسنده سومین قسمت «ولورین» مشخص شد

نویسنده سریال «قهرمانان»، «فانوس سبز» و قسمت دوم «بلید رانر» یعنی “مایکل گرین” از سوی کمپانی فاکس برای نوشتن فیلمنامه سومین فیلم «ولورین» (Wolverine) انتخاب شد. پیش نویس کار توسط دیوید جیمز نوشته شده است.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم، هیو جکمن اخیراً اعلام کرده که بازی او در نقش لوگان آخرین حضور او به عنوان ولورین خواهد بود. ولی هنوز هیچ حرفی از حضور او در فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» (X-Men: Apocalypse) که برای اکران در ۲۶ می ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده و یا فیلم «ددپول» (Deadpool) که در ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ اکرانش آغاز می شود. به میان نیامده است.

هیو جکمن تا کنون در تمام فیلم های مردان ایکس نقش ولورین را بازی کرده و دو تا از آنها نیز در مرکز توجه بوده است. در طی ۱۴ سال او در هفت فیلم نقش ولورین را ایفا کرده است.

جزئیات فیلمنامه و خط داستانی هنوز فاش نشده است. اما بر اساس صحبت های پاتریک استوارت شاید شاهد تشکیل تیمی توسط لوگان و پرفسور خاویر باشیم. فیلم های قبلی ولورین از دو کمیک بوک مشهور این سری الهام گرفته شده بودند. با وجود حدود ۳۰۰ موضوع در مورد نیروهای ایکس قاعدتاً پیدا کردن موضوعی جهت الهام گرفتن برای مایکل گرین  نباید چندان دشوار باشد.

کارگردان جیمز منگولد («ولورین»، «۳:۱۰ دقیقه به یوما») قرار است این عنوان را کارگردانی کند. سومین فیلم انفرادی «ولورین» که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است؛ قرار است توسط کمپانی فاکس قرن بیست در اوایل سال ۲۰۱۶ فیلمبرداری شود، این فیلم قرار است طبق برنامه ریزی ها در ۳ مارس ۲۰۱۷ بر پرده سینما برود، که گفته می‌شود این اخرین فیلم هیوجکمن در نقش ولورین است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نویسنده , سومین قسمت , ولورین , مشخص شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 15:4 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فروش ۴۵ میلیون دلاری فیلم «انتقامجویان ۲»، تنها در دو روز

فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: عصر اولتران» تولید شرکت‌های مارول و دیزنی در دو روز اول اکران در بازار بین‌المللی خیره‌ کننده ظاهر شد.

«انتقامجویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) در دو روز اول نمایش در ۲۶ بازار در سطح بین‌المللی ۴۴٫۸ میلیون دلار به دست آورد و در تمام این بازارها پرفروش‌ترین فیلم شد.

دنباله فیلم “انتقامجویان” پنجشنبه در روز اول اکران در بریتانیا ۵٫۴ میلیون دلار فروخت که ۸۴ درصد سهم فروش فیلم‌ها در این کشور در آن روز را شامل ‌شد. فروش فیلم در کره جنوبی نیز ۴٫۹ میلیون دلار بود. فروش روز اول “عصر اولتران” در بریتانیا ۵۴ درصد بیشتر از “آیرون من ۳″ و ۴۰ درصد بیشتر از “انتقامجویان” بود. این همچنین سومین فروش برتر یک فیلم در روز پنجشنبه در تاریخ اکران فیلم‌ها در بریتانیاست.

“عصر اولتران” از اول مه (۱۱ اردیبهشت) در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود و انتظار می‌رود در اولین آخر هفته اکران ۲۰۰ میلیون دلار به دست بیاورد.

این فیلم همچنین در روز اول نمایش در فرانسه ۴٫۴ میلیون دلار، در روسیه ۳٫۷ میلیون دلار، در برزیل و استرالیا هر یک ۳٫۴ میلیون دلار، در فیلیپین ۲٫۸ میلیون دلار و در تایوان ۲٫۶ میلیون دلار فروش داشت. “عصر اولتران” آخر این هفته در ۵۵ درصد بازار بین‌المللی روی پرده می‌رود.

“انتقامجویان: عصر اولتران” را جاس ویدن کارگردانی کرده است. بازیگران فیلم اول شامل رابرت داونی جونیر (آیرون من)، کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا)، کریس همسورث (تور)، مارک روفالو (هالک)، اسکارلت جوهانسن (بیوه سیاه)، جرمی رنر (هاکای)، ساموئل ال. جکسن (نیک فیوری) و کوبی اسمولدرز (مامور ماریا هیل) در فیلم جدید نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند و جیمز اسپیدر به نقش اولتران ضدقهرمان فیلم ظاهر شده است.

در “عصر اولتران”، تونی استارک می‌کوشد عامل محرک برنامه حفظ صلح باشد، اما اوضاع خوب پیش نمی‌رود و تواناترین قهرمانان کره زمین برای مقابله با اولتران اهریمنی که قصد نابودی انسان‌ها را دارد، بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند.

اولین فیلم “انتقامجویان” با ۱٫۵ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۲ و اکنون پس از “آواتار” و “تایتانیک” سومین فیلم پرفروش تاریخ است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروش , 45 میلیون دلاری , فیلم , انتقامجویان 2 , تنها در دو روز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 15:2 | بازدید : 357 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سازندگان «فیلم لگو»، انیمیشن «مرد عنکبوتی» را می سازند

انیمیشن« اسپایدرمن/مرد عنکبوتی» (Spider-Man) سال ۲۰۱۸ اکران می‌ شود.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، اسپایدرمن به ریشه‌های گرافیکی خودش باز می‌گردد و سونی اعلام کرد قصد دارد یک فیلم انیمیشن با تمرکز بر ابرقهرمان مارول را راهی پرده‌های نقره‌ای کند.

فیلم انیمیشن «اسپایدرمن» را فیل لرد و کریس میلر کارگردانان «فیلم لگو» می‌سازند و اکران آن برای ۲۰ جولای ۲۰۱۸ تعیین شده است.

لرد و میلر سازندگان فیلم‌ های «جامپ استریت ۲۲»، «فیلم لگو» و «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» هم نویسنده و هم تهیه کننده انیمیشن «اسپایدرمن» خواهند بود.  

تان راتمن رییس کمپانی سونی در «سینماکان» در لاس‌وگاس با اعلام این خبر افزود این فیلم در کنار جهان فیلم‌های زنده این ابرقهرمان ساخته می‌شود و پروژه‌ای مستقل خواهد بود.

با این حال او اطلاعاتی درباره فیلم جدید «اسپایدر من» از کمپانی مارول که قرار است ۲۸ جولای ۲۰۱۷ اکران شود، نداد. در این فیلم پیتر پارکر بار دیگر به تار تنیدن‌های خودش ادامه می‌دهد.

با ایمیل‌های سرقت رفته از کمپانی سونی در دسامبر گذشته روشن شد که این استودیو پیش از این تلاش کرده بود تا لرد و میلر را برای بخش انیمیشن خودش به کار بگیرد و در این تلاش هم شکست خورده بود.

لرد در ایمیلی پاسخ داده بود که انجام کارهای بزرگ آنجا خیلی سخت است و پیشنهاد کار از سوی سونی را رد کرده بود.

پیش از این اعلام شده بود لرد و میلر فیلمنامه فیلم دوم «فیلم لگو» را می‌نویسند و تهیه کننده آن خواهند بود. ادامه «فیلم لگو» برای اکران در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سازندگان , فیلم لگو , انیمیشن , مرد عنکبوتی , را , می سازند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:58 | بازدید : 406 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بزودی موزه وودی آلن در بارسلونا افتتاح می شود

«وودی آلن» کارگردان مشهور سینما، به زودی صاحب موزه‌ای مختص به خود در بارسلونا خواهد شد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت تولید فیلم “مدیا پرو” در اسپانیا، قصد دارد موزه‌ای مختص به “وودی آلن” را در مرکز بافت قدیمی شهر بارسلونا افتتاح کند.

رابطه صمیمانه “آلن” با اسپانیا از سال ۲۰۰۲ و در پی سفر به “اویدو” برای دریافت جایزه هنری با ارزشمند principe de asturias به خاطر دوران حرفهای برجسته‌اش آغاز شد.

در سال ۲۰۰۸ مسئولان شهر “اویدو” با ساخت مجسمه‌ای برنزی در مرکز شهر از توصیف زیبای این شهر توسط “آلن” در زمان دریافت جایزه فوق قدردانی کردند.

محل در نظر گرفته شده برای ساخت موزه ساختمانی متعلق به قرن هفدهم با بیش از ۲ هزار متر مربع است که به نمایش روند زندگی حرفه‌ای “آلن” و فیلم‌های ساخته شده وی می‌پردازد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بزودی , موزه وودی آلن , در بارسلونا , افتتاح , می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:55 | بازدید : 311 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آخرین اخبار از جدیدترین سریال ابرقهرمانی دی‌سی

بعد از موفقیت سریال های «کماندار» و «فلش»، حالا سازندگان این مجموعه ها دو مجموعه دیگر را در دست کار دارند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، وقتی سریال «کماندار» برای اولین بار از شبکه سی دبلیو پخش می شد کمتر کسی فکر می کرد که آغاز کننده موجی از سریال های ابرقهرمانی باشد. به پیشنهاد کریستوفر نولان، کارگردان سرشناس بریتانیایی که خود سابقه کارگردانی یک تریلوژی را بر پایه یکی از مهم ترین ابر قهرمانان آمریکایی دارد، سازندگان سریال «کماندار»، بری آلن/ فلش را هم وارد داستانشان کردند و سریال جدیدی را بر پایه این شخصیت تولید کردند. سریال جدید هم با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد به طوری که گرگ برلانتی، اندرو کرایسبرگ و مارک گوگنهایم، سازندگان این دنیای جدید، استارت سریال «سوپر گرل» را برای شبکه سی بی اس زدند. سریالی که فعلا فقط یک تصویر از آن منتشر شده اما رسما اعلام شده که داستانش در دنیای «کماندار» و «فلش» رخ خواهد داد.

با وجود همه این سریال ها با خبر شده ایم که تیم سازنده و اتاق فکر این مجموعه قصد دارد سریال جدیدی را بر پایه «کماندار» و «فلش» آغاز کند. سریالی که با حضور تعدادی از کاراکترهای اصلی دو سریال مذکور ساخته خواهد شد و قرار است ابرقهرمانانی همچون اتم، قناری سیاه و فایراستورم در کنار ضد قهرمانان مشهوری چون کاپیتان کولد در سریال جدید حضور داشته باشند. اگرچه نام آن هنوز رسما اعلام نشده اما وراییتی اعلام کرده که اسم «افسانه های فردا» برای این مجموعه انتخاب شده و قسمت نخست آن همین امسال از تلویزیون پخش خواهد شد. پیش بینی می شود اطلاعات جدیدی از این مجموعه در روز ۱۴ می منتشر شود. گفته می شود پخش سریال از نیم فصل آینده آغاز می شود و ۱۳ قسمت از آن سفارش داده شده.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آخرین اخبار , از جدیدترین سریال , ابرقهرمانی , دی‌سی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:54 | بازدید : 315 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

به نقل از نیمرو ، اسامی پنج بازیگر جوان هالیوود برای بازی در نقش اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول مطرح شده است. نت ولف، آسا باترفیلد،تام هلند، تیموتی چلمت و لیام جیمز بازیگرانی هستند که برای بازی در این نقش نامزد شده اند.

 

البته اشتباه نکنید این اسپایدرمن قرار نیست به جای اندرو گارفیلد در مجموعه اسپایدرمن شگفت انگیز بازی کند، بلکه باید این نقش را در قسمت بعدی کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی ایفا کند. این اولین حضور اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول خواهد بود، ابرقهرمانی که اگر چه جزء مجموعه اونجرز است اما تا کنون در فیلم های این مجموعه حضور نداشته و فرانشیژ مخصوص به خود را داشته است.

کمپانی های سونی و مارول میخواهند در ماه می بازیگر این نقش را انتخاب کنند و 5 بازیگر جوان زیر از نامزد های اصلی بشمار میروند، که البته از هیچ کدام تا کنون تست گرفته نشده است.

movies-spider-man-candidates

 

نت ولف / Nat Wolff که در “تقصیر ستاره بختمان” و همچنین “شهرهای کاغذی / Paper Towns” هنرنمایی نموده است به همراه آسا باترفیلد / Asa Butterfield که در “هوگو” و “بازی اندر”  به ایفای نقش پرداخته است از شانس بیشتری برخوردارند.همچنین تام هلند / Tom Holland بازیگر انگلیسی که با بازی در نقش پسر نائومی واتس در فیلم غیر ممکن /The Impossible تحسین منتقدین را برانگیخت و تیموتی چلمت / Timothée Chalamet که در اینتراستلار و لیام جیمز / Liam Jamesکه در The Way Back هنرنمایی نموده اند سایر بازیگرهای نامزد برای این نقش هستند.

قسمت سوم کاپیتان آمریکا برای اکران در سال آینده (6 می – 17 اردیبهشت) ساخته خواهد شد و همچنین قسمت سوم اسپایدرمن شگفت انگیز نیز سال 2017 اکران خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازیگر بعدی , اسپایدرمن , چه کسی , خواهد بود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:45 | بازدید : 277 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
گزارش گیشه سینمای ایران : «ایران‌ برگر» با فاصله زیاد در صدر جدول

فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با فاصله زیاد نسبت به دیگر فیلم‌های اکران نوروزی صدرنشین جدول فروش است.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از هنرآنلاین، فیلم سینمایی «ایران برگر» تازه‌ترین ساخته مسعود جعفری‌جوزانی در پنجمین هفته اکران طبق آمار سایت “سینماتیکت” که مرتبط با موسسه “سینما شهر” وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آمار مکانیزه فروش را اعلام می‌ کند، مجموع فروش خود را به سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسانده است.

“ایران‌‌برگر” جدید‌ترین ساخته مسعود جعفری جوزانی است که به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی روی رفت.

علی نصیریان، محسن تنابنده، گوهر خیراندیش، حمید گودرزی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، نیوشا ضیغمی، سیاوش چراغی‌پور، بهرام افشاری و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.

“رخ دیوانه” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی دومین فیلم پرفروش اکران نوروزی بوده است. این فیلم تاکنون یک میلیارد و نهصد و یازده میلیون تومان فروش داشته است.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گزارش گیشه , سینمای ایران , ایران‌ برگر , با فاصله زیاد , در صدر جدول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:44 | بازدید : 258 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ابهام در پایان «در حاشیه»/ سرنوشت «در حاشیه» در کدام جلسه تعیین شد؟

یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های این سالهای تلویزیون ظاهراً پایان یافته است، اما سؤالات و ابهامات متعددی درباره «در حاشیه» همچنان وجود دارد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از تسنیم، مهران مدیری، یکی از محبوب‌ترین  چهره‌های رسانه‌ای در ایران در آخرین قسمت «در حاشیه» روبه‌روی بینندگان تلویزیونی بی‌شمارش نشست و از آنها خداحافظی کرد، اتفاقی که در عرف سریال‌های تلویزیونی در ایران، اتفاق سابقه‌داری نیست. مدیری رو به دوربین نشست، در حالی که زیاد سرحال به نظر نمی‌رسید از بینندگان سریالش که به‌زعم او بیشتر از همیشه به این سریال لطف داشتند تشکر کرد  و بدون اینکه اشاره‌ای به اعتراضات بی‌شمار بخشی از جامعه پزشکی به سریالش داشته باشد، اعلام کرد که پایان «در حاشیه» تصمیمی بوده است که از قبل گرفته شده است و از ابتدا قرار بوده است که سریال در ۳ فصل ۳۰قسمتی ساخته شود.

صحبت‌های مدیری که با مکث‌های طولانی و معنادار او هم همراه بود، بیش از اینکه ماجرا را حل کند ماجرا را پیچیده کرد و حرف‌های درگوشی و شایعات تأیید نشده مبنی بر دخالت فشارهای بیرونی بر اتمام سریال را کمی بیشتر از قبل تأیید کرد.

چنانچه مهران مدیری گفت قرار بود که سریال، در ۳ فصل ۳۰قسمتی ساخته شود و حالا فصل اول سریال که با اعتراضات پزشکان همراه شده بود در ۲۶ قسمت پایان یافته بود. این ابهام، به‌علاوه برخی از ابهامات جزئی دیگری مثل حضور چند بازیگر در تیتراژ ابتدایی کار و پخش نشدن حتی یک صحنه از آنها در کل ۲۶ قسمت و… ابهامات ماجرا را بیشتر هم می‌کرد.

اما این قسمت اصلی داستان نبود. درست در اواسط دو هفته پیش، به‌یک‌باره همه اعتراضات جامعه صنفی پزشکان به سریال «در حاشیه» کاملاً بدو‌ن‌مقدمه متوقف شد. این اعتراضات در هفته‌های پیش تا حدی گسترش یافته بود که زمزمه رسمی اردوکشی خیابانی پزشکان در اعتراض به در حاشیه نیز شنیده شد. اما به‌یک‌باره تمام این اعتراضات متوقف شد.

ماجرا چه بود؟ در همان روزها جلسه مشترکی میان مسئولین وزارت بهداشت و جامعه صنفی پزشکان با مدیران ارشد صداوسیما برگزار شده بود، جلسه‌ای که نتیجه آن، با رضایت کامل سازمان نظام پزشکی همراه شده بود. این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

محتوای جلسه هیچ‌گاه رسانه‌ای نشد، اما از روز بعد از آن تغییرات خاصی در سریال به‌صورت مشهودی نمایان شد. بخش مهمی از بار کمیک داستان، با رفع ابهام خاص جامعه پزشکی از محتوای سریال کاهش یافت و سرانجام ماجرا به کاهش قسمت‌های سریال و یک پایان عبرت‌آمیز به‌شیوه سریال‌های «کلید اسراری» ختم شده بود.

این ابهامات تا جایی ادامه پیدا کرد که در روزهای گذشته، حتی خبرهایی مبنی بر پرداخت هزینه قسمت‌های باقی‌مانده «در حاشیه» از سوی مسئولین بهداشت و نظام پزشکی شنیده شد.

سرنوشت «در حاشیه» همچنان مبهم است. پایان آن از شروعش مهمتر شده است و اهمیت آن نه به‌خاطر توقف یا ادامه پخش یک سریال پربیننده که به‌دلیل ابهام در مقاومت تلویزیون در برابر فشارهای بیرونی بدون توجیه بر سازمان است، اتفاقی که به‌شدت مسبوق به سابقه است و انتظار آن می‌رفت که مقاومت تیم جدید مدیریت تلویزیون، در اولین قدم، پایانی بر همه فشارهای بی‌مورد و غیرمنطقی به تلویزیون باشد، این امیدواری تبدیل به عکس آن شده است؟



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ابهام , در پایان , در حاشیه , سرنوشت , در حاشیه , در کدام جلسه , تعیین , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:42 | بازدید : 362 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
صدها سینمای آلمانی از پخش «انتقام جویان ۲» سر باز زدند

تعداد زیادی از سینماداران آلمانی در اقدامی مشترک از اکران فیلم «انتقام جویان: عصر آلترون» (The Avengers: Age of Ultron) سر باز زدند.

بنابر گزارش نیمروبه نقل از تسنیم، در حالی که هنوز اکران سراسری فیلم جدید جاس ویدون در سینماهای دنیا آغاز نشده، «انتقام جویان: عصر آلترون ها» در دو روز اکران محدود بیش از ۴۵ میلیون دلار درآمد داشته است. خیلی از کارشناسان معتقدند این فیلم می تواند رکوردهای فروش زیادی را جا به جا کند و شاید برخی را دست نیافتنی کند. با این وجود هستند سالن های سینمایی که از سود سرشار احتمالی فیلم چشم پوشی کرده اند. صد ها سینمادار آلمانی در ادامه پروسه ای که «بایکوت دیزنی» نام گرفته از اکران جدیدترین محصول این کمپانی در سالن هایشان جلوگیری کردند. این اقدام به دلیل مشکلات مالی سالن های کوچک انجام می پذیرد. سینماداران هدفشان از بایکوت دیزنی جلب نظر این کمپانی و تجدید نظر روی قراردادها و قوانینش است.

بر اساس قراردادهای دیزنی با سالن های سینما این کمپانی ۵۳ درصد از فروش کل فیلم هایش را از سینماداران می گیرد و این برای سالن های کوچک اصلا به صرفه و اقتصادی نیست. آنها می خواهند این مقدار حداقل تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند. گفتنی است ترس سینماداران از موافقت با قرارداد دیزنی این است که دیگر استودیو ها هم پا جای این کمپانی مشهور قرار دهند.  دیزنی هنوز به این اتفاق واکنش نشان نداده است.

گفتنی است «انتقام جویان: عصر آلترون ها» از روز ۲۳ آوریل در سینماهای آلمان اکران شده و قرار است روز اول می در آمریکا شمالی هم اکران شود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صدها , سینمای آلمانی , از پخش , انتقام جویان 2 , سر باز زدند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:41 | بازدید : 345 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اسامی برندگان جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۱۵ اعلام شد

جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا روز گذشته اسامی برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف سینمایی را اعلام کرد که در این میان سینمای دانمارک برنده برترین جایزه این دوره از رقابت‌ها شد.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از فارس، برگزارکنندگان چهاردهمین جشنواره سینمایی ترایبکا فهرست برندگان این دوره از رقابت‌ها را به شرح زیر اعلام کردند:

در بخش فیلم‌ های داستانی :

جایزه بهترین فیلم سینمایی: «کوه ورجین» ساخته «داگور کاری» محصول مشترک ایسلند و دانمارک

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد: «گونا جانسون» برای فیلم «کوه ورجین»

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن: «هانا مورای» برای فیلم دانمارکی «بریجند»

جایزه بهترین فیلمبرداری: «مگنوس جونک» برای «بریجند»

جایزه بهترین فیلمنامه: «بریجند»

جایزه بهترین تدوین: «بریجند»

در بخش فیلم‌ های مستند :

جایزه بهترین مستند سینمایی: مستند دانمارکی «دموکرات‌ها» ساخته «کامیلا نیلسون»

جایزه ویژه هیأت داوران: مستند آمریکایی «در ترانزیت» ساخته «آلبرت مایسلس» و «نلسون واکر»

جایزه بهترین تدوین: مستند «پالیو» محصول مشترک انگلستان و ایتالیا

در بخش کارگردان نوپا بخش داستانی:

جایزه بهترین کارگردان: «زاچاری تریتز» برای فیلم آمریکایی «مردان به نبرد می‌روند»

جایزه ویژه هیأت داوران: «استفان فینگلستون» برای «The Survivalist » محصول مشترک ایرلند شمالی و انگلستان

در بخش کارگردان نوپا بخش مستند :

جایزه بهترین کارگردانی: «ایوان مک‌نیکول» و «آنا ساندیلند» برای فیلم آمریکا «نامطمئن»

جایزه ویژه هیأت داوران: «اریک شیرای» برای فیلم آمریکایی‌ «تولد ساکی»

در بخش فیلم کوتاه:

جایزه بهترین فیلم کوتاه: فیلم سینمایی «گوش بده» ساخته «حامی رمضان»

جایزه ویژه هیأت داوران: فیلم سنیمایی «تحلیل‌ آماری رابطه شکست‌خورده تو» ساخته «میلس جای» محصول مشترک کانادا و آمریکا

بنابر این گزارش، برگزارکنندگان جشنواره تریبکا اعلام کرده‌اند که برنده جایزه فیلم منتخب مردم، امروز بعد از ظهر اعلام خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اسامی برندگان جشنواره فیلم ترایبکا 2015 اعلام شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:40 | بازدید : 322 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سریال خوش ساخت و ابرقهرمانی «بی باک» برای فصل دوم تمدید شد

سریال پر حاشیه «بی باک/دردویل» (Daredevil) برای فصل دوم از سوی شبکه نتفلیکس تمدید شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، کمپانی های مارول و نتفلیکس اعلام کردند که فصل دوم سریال «دردویل» در سال ۲۰۱۶ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

کمپانی مارول در بیانیه ای مطبوعاتی امروز اعلام کرد که با استقابل مخاطبان و منتقدین از سریال جدیدش، آن را برای فصل دوم تمدید می کند و تیم سازنده فصل اول به زودی کار بر روی فصل دوم را هم شروع می کنند. البته استیون دی نایت از جمع تهیه کنندگان فصل دوم خارج خواهد شد.

قرار است امسال شبکه نتفلیکس از یک سریال ابرقهرمانی دیگر هم با نام «جسیکا جونز» رونمایی کند که آن هم محصول مارول است. همین طور آنها سریال «لوک کیج» مارول را هم برای سال آینده در دستور کار دارند. با پخش سریال «آیرون فیست (مشت آهنی)» از نتفلیکس، فاز اول سریال های ابرقهرمانی این شبکه به پایان می رسد و آنها در آینده از سریال کوتاه «مدافعان» رونمایی خواهند کرد.

«مدافعان» مانند «انتقام جویان» و «محافظان کهکشان» یک گروه ابرقهرمانی است که با حضور هالک، وولورین، لوک کیج، آیرون فیست، دردویل و… در ادوار مختلف طراحی شده است. از بین اعضای «مدافعان» حضور «ایرون فیست»، «دردویل» و «لوک کیج» در سریال قطعی شده و باید دید در ادامه چه شخصیت های دیگری اضافه خواهند شد.

پیش از این سریال «بی باک» به خاطر دانلود بی سابقه و غیرقانونیش از اینترنت به صدر اخبار راه پیدا کرده بود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سریال , خوش ساخت , و , ابرقهرمانی , بی باک , برای فصل دوم , تمدید شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:38 | بازدید : 227 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
خواننده برنده اسکار در فیلم پرستاره «جوخه خودکشی»

موج فیلم های کمیک بوکی روز به روز شدیدتر می شود و کمپانی ها هر روز وارد رقابت سنگین تری می شوند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، به نظر می رسد جنگ کمپانی های مارول و دی سی و در حالت کلی تر، دیزنی و وارنر در سال های پیش رو وارد فاز جدیدی شود. هر دو کمپانی برای به دست آوردن بازیگران و چهره های سرشناس رقابت تنگاتنگی دارند و حالا خبر رسیده که دی سی یک چهره تاثیر گذار دیگر را هم به تیم بازیگران فیلم «جوخه خودکشی» (Suicide Squad) اضافه کرده است.

لانی رشید لین که بیشتر با اسم هنریش «کامن» شناخته می شود برای بازی در نقشی نا معلوم به فیلم «جوخه خودکشی» پیوسته. فیلمی با بازی جرد لتو در قامت جوکر و حضور چهره های سرشناس دیگری مثل مارگوت رابی، ویل اسمیت، جسی آیزنبرگ، جی کورتنی، وایولا دیویس و… که به کارگردانی دیوید آیر ساخته خواهد شد.

همان طور که اشاره شد هنوز نقش کامن در «جوخه خودکشی» مشخص نیست اما زمزمه هایی از گوشه و کنار شنیده می شود که او برای بازی در نقش جان استوارت/ فانوس سبز در نظر گرفته شده و احتمالا حضورش در «جوخه خودکشی» شبیه یک کامئو باشد برای فیلم سینمایی «فانوس سبز». با این وجود هنوز هیچ چیزی در این زمینه جنبه رسمی پیدا نکرده است.

گفتنی است چندی پیش کامن به همراه جان لجند توانست اسکار بهترین ترانه سال را به خاطر ترانه «افتخار» از فیلم «سلما» بگیرد. همین موضوع باعث می شود که «جوخه خودکشی» وزن بازیگران جایزه برده اش باز هم بیشتر شود. حضور ویل اسمیت و وایولا دیویس هر کدام با دو نامزدی اسکار و جسی آیزنبرگ با یک نامزدی و البته بازی جرد لتو، بازیگر و خواننده برنده اسکار فیلم «باشگاه خریداران دالاس»، اثر جدید دیوید آیر را به اندازه کافی زیر ذره بین برده بود که کامن هم اضافه شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خواننده , برنده اسکار , در فیلم , پرستاره , جوخه خودکشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:37 | بازدید : 317 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
کلینت ایستوود : برای رفتن به سینما بلیت میخرم/ ماجرای دشمنی با مایکل مور

کلینت ایستوود در یک گفتگو نظراتش را درباره مسایل محتلف و از جمله رفتار ناپسند مایکل مور با چارلتون هستون بیان کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، کلینت ایستوود شاید یکی از مشهورترین انتقامجویان فیلم‌ های سینمایی باشد، اما ستاره «هری کثیف» هرگز شنل نمی‌ پوشد تا به جنگ جنایت برود.

این کارگردان و بازیگر در برنامه پرسش و پاسخی که چهارشنبه درباره زندگی و شغلش در نمایشگاه «سینماکان» در لاس وگاس ترتیب داده شده بود، شرکت کرد و از مسایل مختلفی سخن گفت.

او گفت: من فیلم‌های بزرگسالان را ترجیح می‌دهم. این جمله او به این معنی بود که او مکان ندارد پروژه مشترکی با کمپانی مارول و قهرمانانش داشته باشد. او همچنین آشکار ساخت که با همه شهرت جهانی‌اش، هنوز برای رفتن به سینما و تماشای فیلم بلیت می‌خرد. او به تازگی به تماشای فیلم «هتل بزرگ بوداپست» نشست و قصد دارد از پسرش اسکات  در فیلم «طولانی‌ترین راندن» حسابی حمایت کند. 

این برنده اسکار که به تازگی با جدیدترین فیلمش «تک تیرانداز آمریکایی» بزرگترین موفقیت تجاری‌اش را نیز تجربه کرده و فیلمش پرفروش‌ترین فیلم داخلی آمریکا در سال ۲۰۱۴ شد، بار دیگر تاکید کرد که هیچکس واقعا از زاویه دید خانواده‌های آنهایی که به جنگ عراق یا افغانستان رفته‌اند، به این مساله نگاه نکرده است.

ایستوود که پس از انصراف اسپیلبرگ از کارگردانی این پروژه، روی صندلی کارگردانی نشست، گفت: وقتی اسپیلبرگ به او زنگ زد تا مطمئن شود که وی این فیلم را کارگردانی می‌کند به او گفت یک بار دیگر دارم پسمانده تو را برمی‌دارم.

با این حال ایستوود خبر جدیدی مبنی بر کارگردانی فیلمی درباره ریچارد جِوِل فردی که جریان تروریسم در المپیک آتلانتا را کشف کرد، رد کرد و گفت هنوز معلوم نیست که این فیلم ساخته شود.

در این گفتگو او به محبوب‌ترین کارگردان‌هایش چون دون سیگل و سرجیو لئونه هم اشاره کرد و از فیلم‌های محبوبش «نابخشوده»، «بچه میلیون دلاری» و «یاغی جوسی والس» حرف زد. او همچنین وارد بعضی موارد مناقشه برانگیز هم شد و از جمله از دشمنی‌اش با مایکل مور گفت.

مایکل مور کارگردان «بولینگ کلمباین» زمانی ادعا کرده بود ایستوود زندگی او را در مراسم شام اهدای جوایز هیات نقد فیلم ملی در سال ۲۰۰۵ به خطر انداخته و گفته است اگر مایکل مور زمانی با دوربین پا به خانه اش بگذارد به او شلیک خواهد کرد.

ایستوود در این باره گفت از این که مور به خانه چارلتون هستون رفته بود و در این فیلم او را برای کنترل اسلحه به سیخ کشیده بود، خیلی ناراحت شده بود چون این بازیگر در آن زمان بیمار بود و آلزایمر داشت. ایستوود افزود: اگر کسی بگوید من مایکل مور را تهدید به کشتن کردم، این واقعیت ندارد. او پس از یک مکث کوتاه گفت: البته این ایده بدی هم نیست… و با خنده حضار روبه رو شد.  



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کلینت ایستوود , برای رفتن به سینما , بلیت میخرم , ماجرای دشمنی , با مایکل مور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:36 | بازدید : 243 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تغییر در تاریخ اکران ۳ فیلم مهم کمپانی برادران وارنر

کمپانی برادران وارنر از تغییر در زمان اکران سه اثر مهم آینده اش خبر داد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود کمپانی برادران وارنر از فیلم «بتمن لگو» در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ رونمایی کند، آن را به ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ انتقال داد. همین طور اکران «فیلم لگویی ۲» هم با یک هفته اختلاف با تاریخ قبلی در روز ۱۸ می ۲۰۱۸ راهی پرده های سینما خواهد شد. پیش از این هم با خبر شده بودیم که فیلم «نینجاگو» لگو هم از پاییز ۲۰۱۶ به ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ موکول شده است.

اما یکی دیگر از پروژه های مهمی که توسط برادران وارنر با جا به جایی در تاریخ اکرانش مواجه شده «پن» است. فیلمی پر ستاره با بازی هیو جکمن که بر اساس داستان مشهور «پیتر پن» ساخته شده. این اثر قرار بود در ماه جولای اکران جهانی اش را آغاز کند اما به ناگاه به تاریخ ۹ اکتبر موکول شد. جو رایت کارگردان این اثر دلیل این امر را کار بر روی جلوه های ویژه عنوان کرده. «پن» به دلیل فانتزی بالایش با حجم زیادی از جلوه های ویژه بصری رو به رو است و طراحی و ساخت این کار احتیاج به زمان بیشتری دارد. کارگردان «پن» عنوان کرده که خودش خواسته تا فیلمش دیرتر اکران شود تا کیفیت کارش را پایین نیاورد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تغییر , در تاریخ اکران , 3 فیلم مهم , کمپانی , برادران وارنر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:28 | بازدید : 316 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ریچارد کورلیس، منتقد فیلم مجله تایم درگذشت

«ریچارد کورلیس» منتقد سرشناس سینمایی هفته نامه «تایم» که سابقه ۳۵ سال فعالیت در این نشریه را داشت در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، «ریچارد کورلیس» ۷۱ ساله که قدیمی‌ترین منتقد سینمایی نشریه تایم محسوب می‌شود، براثر سکته در شهر نیویورک درگذشت.

وی در طول دوران فعالیت خود بیش از ۲۵۰۰ مقاله شامل هزار نقد فیلم برای تایم نوشت و نگارش چهار کتاب نیز در کارنامه او دیده می‌شود.

«نانسی گیجس» دبیر نشریه تایم در پیامی عنوان کرد: “با تمام اندوه باید اعلام کنم که «ریچارد کورلیس پس از یک سکته درگذشته است. واژگان ابزار او بودند و همان‌طور که ما به نفس کشیدن، خوردن و خوابیدن نیاز داریم، او به نوشتن نیاز داشت”.

«ریچارد کورلیس» متولد ۱۹۴۴ پس از کسب مدرک کارشناسی در دانشگاه فیلادلفیا، وارد دانشگاه کلمبیا شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مطالعات فیلم اخذ کرد.

«کورلیس» در سال ۱۹۷۰ به نشریه تایم پیوست و همزمان در حوزه تئاتر، تلویزیون و دیگر موضوعات مورد علاقه خود مطلب می‌نوشت. وی ضمن شهرتش به خاطر نقد فیلم، سه کتاب  با عنوان «تصاویر گویا» «پژوهشی در مورد فیلم لولیتای استنلی کوبریک» و «مادران سینما» نوشت.

«تاد مکارتی» منتقد ارشد سینمایی نشریه هالیوود ریپورتر نیز در این باره عنوان کرد: “«راجر ابرت» و «ریچارد کورلیس» دو نمونه فوق‌العاده در استفاده ماهرانه از واژه‌ها در میان منتقدان و خبرنگاران سینمایی بودند که اواخر دهه ۱۹۶۰ ظهور کردند”.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ریچارد کورلیس , منتقد فیلم , مجله تایم , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:24 | بازدید : 372 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
مردم فیلم‌ های منتخب جشنواره ترایبکا ۲۰۱۵ را معرفی کردند

چهاردهمین جشنواره فیلم ترایبکا (Tribeca Film Festival) در نیویورک با معرفی فیلم‌های منتخب تماشاگران به روزهای پایانی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم بلند «شاه جک» و مستندی با عنوان «TransFatty Lives» به عنوان برندگان منتخب تماشاگران جشنواره ترایبکا در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند.

کمدی جیسون سودایکیس و آلیسون با نام «خوابیدن با دیگران» و مستند «ترانه لاهور» به عنوان فیلم‌های دوم در این دو بخش معرفی شدند و همه برندگان در میهمانی‌ای که دیشب ۲۵ آوریل برگزار شد، شرکت کردند.

«شاه جک» نوشته و کارگردانی فلیکس تامپسون بر یک آخر هفته محوری در زندگی یک نوجوان قلدر ۲۵ ساله در شهر کوچک روستایی تمرکز دارد. «TransFatty Lives» ساخته پاتریک اوبراین نیز مستندی درباره زندگی اوبراین است که به عنوان دی‌جی شناخته می‌شود و وقتی او به بیماریALS  مبتلا می‌شود می‌فهمد دو تا پنج سال شانس زندگی دارد. هر یک از این دو فیلمساز یک جایزه ۲۵ هزار دلاری را برای فیلم هایشان دریافت کردند و یک اثر هنری نیز به عنوان یادبود به آنها اهدا شد.  

«خوابیدن با دیگران» فیلمی که در ساندنس به نمایش درآمده بود نوشته و کارگردانی لسلی هدلند نیز یک کمدی است که به عنوان برنده دوم تماشاگران انتخاب شد. مستند دوم نیز با عنوان «ترانه لاهور» به کارگردانی اندی شوکن و شارمن عبید-چینوی بر زندگی موسیقیدان‌های پاکستانی متمرکز است که تلاش دارند موسیقی کشورشان را زنده نگه دارند.

برندگان این جوایز به رای شرکت کنندگان در جشنواره ترایبکا که رای خود را هنگام خروج از سالن سینما در صندوق‌ها ریخته‌اند، انتخاب شده‌اند. این چهار فیلم امروز ۲۶ آوریل و در روز نهایی این جشنواره سینمایی یک بار دیگر به نمایش در می‌آیند.

چهاردهمین جشنواره فیلم ترایبکا که از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شروع شده و تا امروز ۶ اردیبهشت ادامه دارد کارش را با نمایش نسخه جدید فیلم «رفقای خوب» به اتمام می‌برد. این فیلم با بازی رابرت دنیرو که از بنیانگذاران این جشنواره سینمایی در نیویورک است، بیست و پنج سال پیش ساخته شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مردم , فیلم‌ های منتخب , جشنواره ترایبکا , 2015 , را , معرفی کردند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 5 ارديبهشت 1394 ساعت 16:5 | بازدید : 394 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
داستان قسمت بعدی «جنگ ستارگان» فاش شد

«گرث ادواردز» کارگردان قسمت جدید «جنگ ستارگان» داستان قسمت جدید این مجموعه را فاش کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران، طی برگزاری مراسمی «گرث ادواردز» کارگردان «جنگ ستارگان» اعلام کرد که وقایع قسمت بعدی جنگ ستارگان تحت عنوان «یک سرکش» (Rogue One) به اتفاقات قسمتهای «انتقام سیت» و «یک امید تازه» مربوط می‌شود.

«یک سرکش/روج وان» درباره گروهی شورشی است که متحد می‌ شوند تا نقشه‌‌ های ستاره‌ی مرگ را بربایند. این نقشه‌ها همان نقشه‌هایی بودند که در فیلم اصلی به “لوک اسکای واکر” اجازه دادند ایستگاه مبارزه‌ را درهم بکوبد.

همچنین لوکاس فیلم عنوان رسمی فیلمهای جدید و مستقل را «فیلمهای جنگ» اعلام کرد.

“ادواردز” گفت: “روج وان” درباره‌ی شخصیت‌هایی که در “جدای” یا ” نیرو برمی‌خیزد” دیدید نیست. این فیلم درباره‌ی گروهی است که قدرتهای خارق‌العاده‌ ندارند و به نوعی قصد دارند امید را به کهکشان بیاورند.

پیش از این حضور “فلیسیتی جونز” در “روج وان” تایید شده بود. قرار است “جونز” نقش سرباز شورشی که در عملیات شرکت می‌کند را ایفا کند.

“ادواردز” تاکید کرد “روج وان” به صورت رئال ساخته می‌شود و افزود: واقعیت جنگ را به تصویر خواهیم کشید. آدم‌های خوب بد هستند و آدم‌های بد، خوب. فیلمی پیچیده و لایه لایه است و سناریویی قوی برای ساخت یک فیلم در اختیار داریم.

فیلمبردرای “روج وان” تابستان امسال کلید می‌خورد و دسامبر ۲۰۱۶ روی پرده خواهد رفت.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: داستان , قسمت بعدی , جنگ ستارگان , فاش شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 5 ارديبهشت 1394 ساعت 15:48 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
جاش هارتنت : از نپذیرفتن نقش «بتمن» پشیمانم

«جاش هارتنت» پشیمانی‌ اش از نپذیرفتن شخصیت اول فیلم‌ آغازین مجموعه‌ی «بتمن» (ظهور بتمن) به کارگردانی «کریستوفر نولان» را اظهار داشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ این بازیگر ۳۶ ساله در مصاحبه‌ای که به تازگی داشته، از خسارت‌های جبران‌ ناپذیری که این تصمیم بر حرفه‌اش گذاشته صحبت کرد.

«هارتنت» گفت: قطعا به برخی از آدم‌های نادرست نه می‌گویم. نه می‌گویم چون خسته هستم و دلم می‌خواهد با دوستان و خانواده‌ام وقت بگذرانم. اما در این صنعت از این نه گفتن‌ها استقبال نمی‌شود. کسی دوست ندارد نه بشنود. من هم دوست ندارم. وقتی من و «کریستوفر نولان» درباره بتمن حرف زدیم، نظر من این بود که این نقش برای من نیست. بعد از بتمن دیگر «نولان» از من نخواست در «حیثیت» بازی کنم. نه تنها «نولان»، بازیگر «بتمن» (کریستین بیل) را برای بازی در این فیلم انتخاب کرد بلکه دوست خودم را هم برای بازی در این فیلم دعوت کرد.

سالی که فیلم «حیثیت» روی پرده سینماها رفت، «هارتنت» در فیلم‌های «عدد خوش‌شانسی اسلوین» و «کوکب سیاه» نقش‌آفرینی کرد اما هیچ‌کدام از فیلم‌های «هارتنت» در گیشه موفق نبودند. «هارتنت» تایید می‌کند که سیاهی رد پیشنهاد «نولان» هنوز بر حرفه‌اش سایه افکنده است.

josh-hartnett-in-penny-dreadful

نماهایی از جاش هارتنت در سریال «پنی وحشتناک»

وی در اینباره گفت: آن زمان بود که فهمیدم دود این آتش‌ها از کجاست، در واقع رابطه‌هایی با اولین فیلم «بتمن» داشت و من باید رابطه‌ام را با «نولان» حفظ می‌کردم. «نولانی» که خیلی سرزنده و بااستعداد است. حواسم جمع بود که هیچ‌وقت به من برچسب زده نشود و تنها لقب بازیگر را به من ندهند. آن زمان هم فکر می‌کردم: “خب، سخت‌تر کار کن پسر!” می‌دیدم «کریستین بیل» غیر از وظائف بازیگری‌ اش کارهای دیگر هم می‌‌کند. (مثل وزن کم کردن) منظورم این است که از پس بازی در نقش بتمن برآمد. اما چرا من نتوانستم این چیزها را به هنگام پیشنهاد بازی در این نقش در خودم ببینم؟

پیش از این «هارتنت» درباره رد پیشنهاد بازی در فیلم‌ های «مرد عنکبوتی» و «سوپرمن» گفته بود: بازی در این نقش‌ها خطر گیر انداختن بازیگر به یک سبک بازی را در پی دارد.

اخیرا «هارتنت» را در سریال درام و گوتیک «پنی وحشتناک» دیدیم و بزودی در کنار «جیمز فرانکو» و «رابرت دووال» در فیلم «اسب‌های وحشی» خواهیم دید.

«هارتنت» اعتراف کرد: از جایگاه خود در صنعت فیلم‌سازی مطمئن نیستم.

وی در آخر گفت: کنجکاوم بدانم کدام افراد من را در این بازار می‌خواهند؟ فیلم‌های مورد علاقه‌ی سال گذشته‌ام «مرد پرنده‌ای» و «فرانک» بودند. «هشت‌ونیم» ساخته‌ی «فلینی» فیلم محبوب من است. خیلی خوشحال می‌شوم اگر بتوانم فیلمی به خوبی این فیلم‌ها بسازم یا فیلمی که الهام‌گرفته از «فلینی» باشد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جاش هارتنت , از نپذیرفتن نقش , بتمن , پشیمانم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 20:3 | بازدید : 518 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آخرین خبرها از فازهای جدید «در حاشیه»/ بازگشت بازیگران حذف‌ شده

سریال «در حاشیه» این روزها پیش تولید فاز دوم خود را می گذراند و تیم سازنده تولید قسمت ۲۵ به بعد را در دست دارد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از خبرنگار مهر، امشب ساعت ۲۱:۱۵ قسمت بیست و دوم از سریال «در حاشیه» مهران مدیری از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود؛ سریالی که از ابتدای ورود دوباره مدیری به تلویزیون با حاشیه های فراوانی همراه بود.

فاز اول حاشیه های مهران مدیری به پایان می رسد

«در حاشیه» قرار بود یک سریال ۹۰ قسمتی و بهم پیوسته باشد که بخش عمده داستان را اتاق عمل یک بیمارستان تشکیل می دهد و علی رغم اینکه چند تن از مسئولان حوزه بهداشت و سازمان صداو سیما از بدو تولید این اثر در پشت صحنه و جلسات ضبط آن حضور داشتند سریال در همان ابتدا به دلیل حواشی پیش آمده از جمله نامه رییس سازمان نظام پزشکی در مرحله ای متوقف و مجددا بازنویسی و تصویربرداری شد.

در این تغییرات خشایار الوند سرپرست نویسندگان این پروژه پس از چندی از آن جدا شد. این اثر که قرار بود دی ماه به پخش برسد با تولید مجدد بعضی از صحنه ها توانست مجوز لازم را برای تایید کسب کند و تیم مجددا از ۲۹ بهمن ماه مشغول به کار شد که البته اعلام تصویربرداری مجدد با حدود دو هفته تاخیر به رسانه ها اعلام شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آخرین خبرها , از فازهای جدید , در حاشیه , بازگشت بازیگران , حذف‌ شده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 20:1 | بازدید : 491 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
جاناتان کرامبی، بازیگر سریال «آن شرلی» درگذشت

جاناتان کرامبی که در سریال «آن از گرین گیبلز» (Anne of Green Gables) در نقش گیلبرت بلایت بازی میکرد در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، جاناتان کرامبی که پسر دیوید کرامبی شهردار تورنتو (از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۸) بود، در نیویورک و بر اثر خونریزی مغزی فوت شد. به گفته خواهرش او شاد، مهربان و عاشق بازیگری بود. او نقش‌های کمدی را دوست داشت، از وقتی بچه‌ای کوچک بود عاشق نمایش‌های برادوی بود.

Anne-of-Green-Gables1

جاناتان کرامبی که برای بازی در مجموعه تلویزیونی «آن گرین گیبلز» در سال ۱۹۸۴ و ادامه آن در سال ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ شناخته شده بود، در این مجموعه نقش مقابل آن شرلی را بازی می‌کرد. این دو که ابتدا رقیب درسی هم بودند سرانجام با هم ازدواج کردند.

به گفته خواهرش، او همیشه به این که در این نقش بازی کرده بود افتخار می‌کرد و همیشه به سوال‌هایی که درباره این سریال از او می‌شد پاسخ می‌داد.

Anne-of-Green-Gables2

مگان فالوز که بازیگر نقش آن شرلی بود فقدان این بازیگر را یک شوک بزرگ خواند و گفت: او به طرز باورنکردنی بامزه بود و همیشه حس عجیبی از طنز در وجودش داشت.  فقط می توانم زمان‌هایی را به خاطر بیاورم که آنقدر شدید می‌خندیدیم که به گریه می‌افتادیم.

کوین سالیوان تهیه کننده سریال آن شرلی نیز درباره کرامبی گفت او و شخصیتی که ارایه کرده بود خیلی شبیه هم بودند و فکر می‌کنم یک گروه از دختران جوان مثل آن شرلی او را دوست داشتند. او واقعا پسر مسئولی بود که همه دوست داشتند همسایه‌شان باشد و هزاران نامه هر روز به دست او می‌رسید.

Anne-of-Green-Gables3

جاناتان کرامبی متولد ۱۲ اکتبر ۱۹۶۶ در تورنتو بود و پس از سریال آن شرلی در یک سریال کمدی دیگر کانادایی با عنوان «حالا کمدی!» در سال ۱۹۹۸ بازی کرده بود. او که علاوه بر بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، بازیگر تئاتر هم بود، برای بازی در نمایشی از تام استوپارد نامزد دریافت جایزه شده بود. آخرین نقش آفرینی او در سریال «همسر خوب» امسال روی آنتن می‌رود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جاناتان کرامبی , بازیگر سریال , آن شرلی , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:54 | بازدید : 315 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نیکلاس کیج برای شکار بن لادن «ارتش یک نفره» تشکیل می دهد

نیکلاس کیج بازیگر مطرح هالیووودی در یک کمدی جدید با عنوان «ارتش یک نفره» به جستجوی «اسامه بن لادن» رهبر سابق القاعده می‌ رود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، در فیلم کمدی «ارتش یک نفره» (Army of One) نیکلاس کیج با همراهی راسل برند در نقش شخصیت‌ های یک داستان واقعی بازی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره گری فاکنر مردی از کلرادوی آمریکاست که می‌خواهد اسامه بن‌لادن رهبر القاعده را دستگیر کند و به همین دلیل راهی پاکستان می‌شود. او برای دستگیری بن لادن تنها یک شمشیر داشت که آن را از یک حراجی اینترنتی خریده بود. هر چند همه می‌دانند او در ماموریتش موفق نشد، اما در آمریکا با انتشار اخبار تلاشش، به شهرت رسید و به شوهای تلویزیونی راه یافت.

در این فیلم کمدی راسل برند یک بار دیگر در فیلمی سینمایی بازی می‌کند تا به کارگردانی لری چارلز کارگردان فیلم «بورات» بازی کند.

فیلمنامه این فیلم را اسکات راتمن و راجیو جوزف نوشته‌اند که پیش از این کمدی ورزشی «روز انتخاب» کوین کاستنر را نوشته بودند. این فیلمنامه بر مبنای مقاله‌ای که سال ۲۰۱۰ توسط کریس هیت نوشته و در مجله GQ  منتشر شده بود، نوشته‌ شده است. رین ویلسون، دنیس اوهیر و کن مارینو دیگر بازیگران این فیلم هستند.

برند آخرین بار در فیلم «بهشت» در سال ۲۰۱۳ بازی کرد که اولین فیلم به کارگردانی دیابلو کودی بود. او در فیلم مستندی به عنوان «لباس جدید امپراتور» بازی کرده که درباره بحران مالی سال ۲۰۰۸ است و ۲۴ آوریل اکران می‌شود.

«ارتش یک نفره» اولین فیلم کمدی نیکلاس کیج پس از بازی او در فیلم «مرد هواشناسی» در سال ۲۰۰۵ است و او در این فیلم در نقش اصلی ظاهر خواهد شد. بر اساس اخبار قبلی، «کیج» در فیلم زندگینامه «ادوارد اسنودن» به کارگردانی الیور استون نیز در نقش یکی از مقامات سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) ایفای نقش کند که جوزف گوردن لویت بازیگر هالیوودی ایفای نقش اصلی «ادوارد اسنودن» را بر عهده دارد.

فیلمبرداری این فیلم اکنون در دست انجام است، اما زمان اکرانش تعیین نشده است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نیکلاس کیج , برای شکار بن لادن , ارتش یک نفره , تشکیل می دهد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:52 | بازدید : 366 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
لیام نیسون ماجرای واقعی تک‌ تیرانداز ایرلندی را فیلم می‌ کند

بازیگر ایرلندی که این روزها سرگرم بازی در نقش یکه‌بزن فیلم‌های اکشن است، تصمیم دارد فیلم دلهره‌آور رمانتیکی درباره یک شخصیت واقعی ارتش جمهوری‌خواه ایرلند را تهیه کند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، فیلم رمانتیک دلهره‌آور «چیزی دیوانه‌ وار و شگفت‌ انگیز» (A Mad and Wonderful Thing) بر گرفته از داستان واقعی تک‌تیرانداز ارتش جمهوری‌خواه ایرلند به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

«چیزی دیوانه‌وار و شگفت‌انگیز» اقتباسی است از اولین رمان مارک مالهالند، نویسنده ۴۹ ساله ایرلندی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. مالهالند این داستان را بر اساس شنیده‌هایش از برادرش که ۲۰ سال از او بزرگتر بود و برای بمب‌گذاری در لندن به ۲۲ سال زندان محکوم شده بود، نوشته است. دارن مالهالند یکی از سه عضو ارتش جمهوری‌خواه ایرلند بود که در سال ۱۹۹۸ به اتهام اقدام برای خرابکاری به‌منظور اخلال در توافق‌نامه صلح بلفاست میان ایرلند شمالی و انگلستان که به «توافق‌نامه جمعه قبل از عید پاک» شهرت یافت، بازداشت شد.

لیام نیسن بازیگر ۶۳ ساله ایرلندی این فیلم را تهیه خواهد کرد. نیسن درباره رمان «چیزی دیوانه‌وار و شگفت‌انگیز» گفته است: «عالی است: عمیقاً رضایت‌بخش و تکان دهنده. من فکر می‌کنم به اندازه کافی از زمان «توافق‌نامه جمعه قبل از عید پاک» گذشته است تا لااقل رمانی داشته باشیم که درون ذهن یکی از قهرمانان دردسرساز آن دوران را بکاود. اینکه بتوانیم خوب و بد یک کشمکش را به شیوه‌ای اصیل و هیجان‌انگیز بشنویم.» هنوز جزئیاتی در مورد کارگردان، نویسنده فیلم‌نامه و بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

لیام نیسن با نام اصلی ویلیام جان نیسن متولد ۱۹۵۲ در ایرلند شمالی، اولین بار در سال ۱۹۷۸ در فیلم «پیشرفت زائر» به کارگردانی کن اندرسن بازی کرد و در سال ۱۹۸۶ در فیلم «مأموریت» رولاند جافی همراه با رابرت دنیرو و جرمی آیرونز و شش سال بعد در «شوهران و همسران» وودی آلن حضور پیدا کرد. موفقیت بزرگ او ایفای نقش اصلی «فهرست شیندلر» در سال ۱۹۹۳ بود که نامزدی اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا را برایش به ارمغان آورد. وی بازیگر فیلم‌هایی مانند «مایکل کالینز»، «ملکوت آسمان»، «دار و دسته‌های نیویورکی»، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود یک-تهدید شبح»، «بتمن آغاز می‌کند»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «خشم تایتان‌ها»، «خاکستری» بود و در سال ۲۰۰۸ با فیلم «ربوده شده» به قهرمان اکشن‌های دلهره‌آور تبدیل شد و نقش‌های مشابهی را در «ربوده شده ۲»، «ناشناس» و «بدون توقف» ایفا کرد. در ماه‌های اخیر «ربوده شده ۳» به کارگردانی الیویه مگاتن و فیلمنامه‌ای از لوک بسون و «تمام شب بدو» با بازی لیام نیسن به روی پرده رفته‌اند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: لیام نیسون , ماجرای واقعی , تک‌ تیرانداز ایرلندی , را , فیلم می‌ کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:50 | بازدید : 326 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
رایان گاسلینگ برای بازی در «بلید رانر ۲» وارد مذاکره شد

الکون اینتریمنت در حال مذاکره با رایان گاسلینگ، ستاره کانادایی تبار است تا به هریسون فورد در قسمت دوم فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر» (Blade Runner) ملحق شود.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم، داستان فیلم دوم که دنیس ویلنیو، مدعی دریافت نخل طلای کن کارگردانی آن را بر عهده دارد، چند دهه پس از پایان فیلم سال ۱۹۸۲ ساخته ریدلی اسکات شکل میگیرد. جزئیات نقش رایان گاسلینگ هنوز مشخص نشده است.

فورد بار دیگر در نقش  ریک دکارد مجری سر سخت و پیگیر قانون در تعقیب انسان های مصنوعی ظاهر خواهد شد. همپتون فنچر (همکار نویسنده اصلی) و مایکل گرین فیلمنامه را بر اساس ایده ای از فنچر و اسکات نوشته اند.

فیلمبرداری این پروژه قرار است در تابستان ۲۰۱۶ آغاز شود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رایان گاسلینگ , برای بازی , در , بلید رانر 2 , وارد مذاکره , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:48 | بازدید : 391 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نمایش فیلم «بچه ۴۴» با بازی تام هاردی در روسیه ممنوع شد

روسیه تریلر هالیوودی «بچه ۴۴» به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات با بازی تام هاردی را ممنوع اعلام کرد.

وزیر فرهنگ روسیه روز پنجشنبه سازندگان فیلم «بچه ۴۴» (Child 44) را به “تحریف وقایع تاریخی” درباره شوروی سابق و نشان دادن روسیه مانند جایی مثل “موردور” در قصه‌های تالکین متهم کرد.

«بچه ۴۴» به کارگردانی دانیل اسپینوزا از روی رمانی نوشته تام راب اسمیت ساخته شده و درباره یک عضو بدنام پلیس است که در دوران استالین در مورد مجموعه‌ای از قتل بچه‌ها تحقیق می‌کند. گری اولدمن، نومی راپاس و یوئل کینامان دیگر بازیگران این فیلم هستند که از جمعه در دنیا اکران می‌شود.

ولادیمیر مدینسکی وزیر فرهنگ روسیه یک روز پیش از آغاز اکران «بچه ۴۴» گفت این فیلم شهروندان روسی را به لحاظ فیزیکی و اخلاقی، مادون انسان تصویر کرده است؛ یک توده خونی از اورک‌ها و غول‌ها.

مدینسکی گفت: «بچه ۴۴» روسیه را نه یک کشور بلکه موردور تصویر کرده است.

نزدیکی تاریخ اکران فیلم با هفتادمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در ۹ مه یک عامل مهم در تصمیم روسیه برای ممنوعین نمایش «بچه ۴۴» بوده است. حداقل ۲۷ میلیون سرباز و شهروند شوروی سابق در جنگ جهانی دوم که در روسیه به “جنگ میهن‌پرستانه بزرگ” معروف است، جان خود را از دست دادند.

مدینسکی در بیانیه‌ای نوشت: کشور ما همان کشوری که در جنگ بزرگ به پیروزی رسید، یکی از رهبران دنیا شد و اولین انسان را به فضا فرستاد، در این فیلم چنین تصویر شده است.

او گفت: روس‌ها نباید تسلیم تصویر منفی غربی‌ها از تاریخ روسیه بشوند. اکنون وقت آن است که ما به عنوان وارثان تمدن بزرگ و منحصر به فرد روسی، نگاه‌ خود نسبت به خودمان را شکل بدهیم. در غیر این صورت، آنها ما را از بین می‌برند.

مدینسکی تاکید کرد این فیلم هیچگاه در روسیه اجازه نمایش نخواهد داشت. او گفت: فیلم‌های مثل این نباید در سینماهای کشور ما اکران شود، از سینماروها پول درآورد، نه در هفتادمین سالگرد پیروزی ما نه هیچ‌ وقت دیگر.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نمایش فیلم , بچه44 , با بازی تام هاردی , در روسیه , ممنوع شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد