The Order 1886 در عربستان سعودی و کویت ممنوع شد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 20:49 | بازدید : 671 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
the-order-1886-cast-header-600x337

بازی محبوب طرفداران پلی استیشن The Order 1886  در دو کشور خاورمیانه یعنی عربستان سعودی و کویت ممنوع شد، برای مشاهده ادامه خبر با سینماگیم همراه باشید.

 

عنوان مورد انتظار The Order 1886 نخستین انحصاری PS4 در سال 2015 در نهایت 20 فوریه منتشر شد و طرفداران را به آرزویشان رساند. اما متاسفانه به گزارش IGN و طبق اعلام سونی خاورمیانه این بازی در کشورهای عربستان سعودی و کویت ممنوع شد.

مشخص نیست دلیل این ممنوع شدن چیست اما به نظر می رسد وجود محتواهای نامناسب اخلاقی موجب ممنوعت این بازی شد. چنین ممنوعیتی برای نخستین بار نیست که در عربستان و کویت اتفاق می افتد زیرا قبلا نیز عنوان GTA V در این دو کشور عربی ممنوع گشت. با این حساب گیمرهای عربستانی و کویتی برای خریداری بازی مذکور باید به صورت دیجیتالی و با مراجعه به شبکه PSN یا از طریق بازار سیاه آن را تهیه کنند.

به گزارش at7addak.com بازی GTA V در عربستان با قیمت 100 دلار به صورت غیرمجاز فروخته می شود. علاوه بر این عناوین ، بازی Injustice: Gods Among Us نیز اخیرا در امارات متحده عربی به دلیل استفاده از دنیای خدایان ممنوع شده است. ممنوعیت بازیهای ویدئویی در برخی کشورها جای تعچبی ندارد زیرا آنها بسته به قانون خود عمل می کنند و مجبور به انجام چنین عملی هستند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: The Order 1886 , در , عربستان سعودی , و , کویت , ممنوع , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب