مجوز ساخت «کلاه قرمزی 94» صادر شد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 16:21 | بازدید : 820 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مدیر شبکه دو از صدور مجوز ساخت کلا‌ه‌قرمزی ۹4 خبر داد و گفت: ایرج طهماسب و همکارانش در حال تدارک ساخت مجموعه کلاه قرمزی برای

پخش در نوروز سال آینده هستند.

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، علی بخشی زاده  گفت: عوامل سازنده مجموعه «کلاه قرمزی» بسیار زحمتکش هستند و سازمان هرگز نسبت به افراد پر تلاش و ساعی خود هیچ وقت ناسپاس نبوده، بنا بر این روز گذشته مجوز ساخت 30 قسمت مجموعه« کلاه قرمزی» را برای سال 94 صادر کردیم.   
وی افزود: این نوید را به مخاطبان خود می دهیم که کلاه قرمزی و دوستانش علاوه بر نوروز 94 در اعیاد و مناسبت های مذهبی و شاد نیز میهمان خانه مخاطبان خود می شود. 
بخشی زاده با اشاره به پخش ویژه برنامه «کلاه قرمزی» برای مسابقات فوتبال جام‌جم جهانی گفت: در سری جدید این مجموعه یک قسمت ویژه تدارک دیده شده که پیش از برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان و آرژانتین در جام جهانی 2014 از شبکه دو پخش می شود. 
وی افزود: در حال حاضر 3 قسمت از سریال« کلاه قرمزی» 93 در شبکه موجود است که یک قسمت آن ویژه جام جهانی  و دو قسمت دیگر در مناسبت های نیمه شعبان و عید فطر از شبکه دو روی آنتن می روند.
بخشی زاده گفت: خوشبختانه تیم همراه کلاه قرمزی آمادگی خود را برای تولید کلاه قرمزی جدید  اعلام کرده و این برنامه پر مخاطب به صورت ویژه تری سال آینده به تلویزیون برمی گردند. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مجوز ساخت کلاه قرمزی 94 , مجوز ساخت کلاه قرمزی 94 صادر شد , اخبار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب