«مرد عنکبوتی» به دنیای سینمایی مارول می پیوندد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 22:24 | بازدید : 508 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«مرد عنکبوتی» به دنیای سینمایی مارول می پیوندد

به نظر می رسد مارول و دیزنی قصد دارند دایره فیلم های ابرقهرمانیشان را به وسعت بیشتری برسانند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، پس از آن که خبر رسید دیزنی و مارول بالاخره با سونی به تفاهم رسیدند تا مرد عنکبوتی هم در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد حالا خبر رسیده که به احتمال زیاد سری جدید این مجموعه را درو گودار کارگردانی خواهد کرد.

البته گفته می شود که اولین حضور آقای عنکبوتی روی پرده نقره ای در فیلم «کاپیتان آمریکا ۳» خواهد بود اما همین طور زمزمه هایی هست که زودتر هم این اتفاق رخ دهد. چیزی که در مجموعه جدید مرد عنکبوتی قطعی به نظر می رسد این است که دیگر مارک وب را روی صندلی کارگردانی نخواهیم دید و به احتمال بسیار زیاد خبری از اندرو گارفیلد هم در نقش اصلی نباشد. مارول و دیزنی از حالا به دنبال پیدا کردن بازیگری مناسب برای نقش مرد عنکبوتی جدیدشان هستند.

گودار بیشتر با فیلمنامه ها و آثار تلویزیونی اش شناخته می شود. او که سابقه کارگردانی نه قسمت از سریال مشهور لاست را در پرونده اش دارد، فیلمنامه «جنگ جهانی زد» را برای مارک فورستر نوشته. او امسال هم فیلمنامه «مریخی» را برای رایدلی اسکات دارد و نویسنده سریال «دردویل» شبکه نت فلیکس هم هست. گودار تا کنون فقط یک فیلم را کارگردانی کرده که آن هم «کلبه ای در جنگل» محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است. پیش از این گفته می شد گودار کارگردانی «سینیستر سیکس» را بر مبنای دنیای مرد عنکبوتی بر عهده خواهد گرفت اما به نظر می رسد آن پروژه فعلا کنار رفته و طرفداران اسپایدرمن باید باز هم منتظر دیدن قهرمان نقاب دارشان روی پرده نقره ای باشند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مرد عنکبوتی , به دنیای سینمایی , مارول , می پیوندد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب