خبر ساخت «یخ زده 2» رسما تایید شد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:17 | بازدید : 525 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
خبر ساخت «یخ زده ۲» رسما تایید شد

«یخ‌ زده» (Frozen)، فیلم موفق برنده جایزه اسکار کمپانی دیزنی با قسمت دومش بازمی‌ گردد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، بالاخره خبر رسما اعلام شد : قسمت دوم فیلم انیمیشن محبوب «یخ‌زده» ساخته خواهد شد. این خبر در ملاقات سهام‌داران کمپانی دیزنی در سان فرانسیسکو به طور عمومی اعلام شد. این کمپانی همچنین از جزییات ساخت فیلم‌های بعدی «جنگ ستارگان» خود نیز در این ملاقات صحبت کرد.

 پیش از این شایعه‌های بسیاری درباره ساخت «یخ‌زده ۲» به گوش رسیده بود و ایدینا منزل که نقش السا را بازی کرده، در ماه دسامبر نقشه‌های ساخت آن را تایید کرده بود. جنیفر لی و کریس باک که با همکاری هم فیلم اول را کارگردانی کرده بودند، برای رهبری پروژه جدید حضور پیدا می‌کنند.

فیلم «یخ‌زده» تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینما شد و همچنین با به دست آوردن عنوان پرفروش‌ترین نمایش موزیکال هم توانست از «شیرشاه» و «مامامیا!» پیشی بگیرد. این فیلم در حال حاضر با فروش بین‌المللی ۱.۳ میلیارد دلار در رتبه پنجم لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ جای دارد. این فیلم همچنین در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ موفق به کسب دو جایزه شد؛ بهترین انیمیشن سال و بهترین آهنگ.

اینکه کمپانی دیزنی می‌خواهد طول عمر شخصیت‌های «یخ‌زده» را بیشتر کند از قبل هم آشکار شده بود. این کمپانی یک فیلم کوتاه هفت دقیقه‌ای با عنوان «یخ‌زده تا همیشه» نیز ساخته که آنا، السا، کریستوف و اولاف در آن حضور دارند و با «سیندرلا» اکران می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست «یخ‌زده ۲» چه زمانی اکران خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خبر ساخت , یخ زده 2 , رسما , تایید شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب