متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 25 اسفند 1393 ساعت 18:54 | بازدید : 394 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ساخت فیلم «ملوان زبل» با از دست دادن کارگردانش دچار مشکل شد

با کنار کشیدن گندی تارتاکوفسکی از ساخت انیمیشن «ملوان زبل» (Popeye)، ساخت این پروژه در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، سال گذشته سونی پیکچرز بخشی از انیمیشن «پاپای» که در ایران با عنوان «ملوان زبل» شناخته می شود را منتشر کرد. این قطعه به ادعای گندی تارتاکوفسکی، کارگردانش نه تریلر بود، نه آنونس، نه تیزر بلکه فقط یک تست ساده بود تا نظر مخاطبان سنجیده شود. تستی که به شدت هم موفق بود و عموما با نظر مثبت مخاطبان مواجه شد. اما در حالی که طرفداران «ملوان زبل» خودشان را آماده می کردند تا در سال ۲۰۱۶ از یک انیمیشن جذاب دیدن کنند خبر رسید گندی تارتاکوفسکی از پروژه کنار کشیده است.

کارگردان صاحب نام انیمیشن جهان با عنوان این خبر اعلام کرد تغییرات به وجود آمده در کمپانی سونی او را به شک انداخته که آیا آنها (مسئولان سونی یکچرز) می خواهند همان ملوان زبلی را بسازند که وی می خواهد یا خیر؟

اما طرفداران آثار تارتاکوفسکی می توانند امیدوار باشند چرا که وی به جای ملوان زبل اعلام کرد که پروژه مستقل خودش «می تونی تصور کنی؟» را خواهد ساخت. انیمیشنی که ایده و داستانش توسط خود تارتاکوفسکی طراحی شده.

خالق «هتل ترانسیلوانیای ۱و ۲» همین طور عنوان کرد که حتی در صورت گرفتن چراغ سبز از سونی دیگر با این شرکت برای «هتل ترانسیلوانیای ۳» همکاری نخواهد کرد.
گفتنی است گندی تارتاکوفسکی از چهره های سرشناس انیمیشن جهان است که سابقه ساخت سریال های جذابی مثل «جک سامورایی» و «پاورپاف گرلز» را برای شبکه مشهور کارتون نتوورک دارد. «آزمایشگاه دکستر» از دیگر آثار مشهور این کارگردان صاحب سبک است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ساخت , فیلم , ملوان زبل , با , از دست دادن , کارگردانش , دچار مشکل , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب