مایکروسافت پیش نمایش های آفیس 2016 و اسکایپ برای مشاغل را عرضه کرد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 25 اسفند 1393 ساعت 18:57 | بازدید : 438 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مایکروسافت پیش نمایش های آفیس ۲۰۱۶ و اسکایپ برای مشاغل را عرضه کرد

امروز نسخه ی پیش نمایشی از آفیس ۲۰۱۶ به صورت غیر رسمی به اینترنت راه یافت که برخی جزئیات این محصول محبوب مایکروسافتی ها، مانند اضافه شدن یک تم با رنگ های متنوع و دارای ظاهری مشابه نسخه های ارائه شده برای سیستم عامل های OS X، اندروید و iOS‌ را آشکار ساخت.

اما ساعاتی قبل غول نرم افزاری ساکن ردموند، به صورت رسمی یک پیش نمایش فنی از مجموعه ی جدید آفیس خود را در اختیار فعالان صنعت IT و توسعه دهندگان قرار داد.

Kirk Koenigsbauer، از مایکروسافت نیز در همین رابطه توضیح داده که این بیلد اولیه همه ی قابلیت هایی که شرکتش تلاش می کند در محصول نهایی ارائه نماید را به همراه ندارد. ولی افراد می توانند به کمک آن و به روز رسانی های ماهیانه ای که عرضه خواهند گشت، رفته رفته از آنچه که قرار است با عنوان آفیس ۲۰۱۶ روانه ی بازار گردد آگاهی کسب نمایند.

در ادامه با سینماگیم همراه باشید.

 

در نسخه ی کنونی آفیس ۲۰۱۶ قابلیت جستجوی Outlook بهبود یافته، میزان استفاده از حافظه و کارایی سیستم تحویل ایمیل بهینه گشته، ضمن اینکه ساده سازی هایی نیز در مورد عملیات وارد کردن تصویر به نرم افزارهای Word و اکسل صورت پذیرفته است.

در حالیکه مایکروسافت در نسخه ی پیشین آفیس با ارائه راهکارهای جدید به توسعه دهندگان، شیوه های مختلفی از ایجاد اتوماسیون های گوناگون و موراد دیگری از این دست را در اختیارشان قرار داده بود، اکنون می گوید امکانات مربوط به ماکرو در ورژن ۲۰۱۶ فرق به خصوصی نکرده و اسناد و راهنماهای پیشین در مورد استفاده از آنها کماکان سندیت دارند.

office2016colorfultheme1_1020.0

البته چنین رویکردی، شاید بیش از هر فرد دیگری، مشتریان شرکتی و اهالی کسب و کار را که ماکروها و اتوماسیون هایی پیچیده در آفیس ۲۰۱۳ برای خود تعریف نموده اند خوشحال نماید.

در کنار پیش نمایش فنی آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه ی آزمایشی از اسکایپ برای مشاغل (Skype for Business) را نیز راه اندازی نموده؛ این نسخه ی جدید از ابزار یاد شده در اصل جایگزینی محسوب می شود برای Lync، یا همان راه حل ارتباطی پیشین ارائه گشته از جانب ردموندی ها برای کسب و کارها و مشتریان تجاری.

نسخه ی نهایی اسکایپ برای مشاغل در ماه آوریل آماده ی عرضه خواهد بود و برای دسترسی به پیش نمایش ارائه شده ی کنونی می توانید در این وب سایت ثبت نام نمایید.

علاقه مندان به آفیس ۲۰۱۶ هم برای دریافت مجموعه ای که هم اکنون آماده ی تست شده کافی است به این لینک رجوع نموده و در طرح مرتبط ثبت نام کنند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت , پیش نمایش , آفیس 2016 , و , اسکایپ , برای مشاغل , را , عرضه کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب