«قهرمان بزرگ ۶» پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2014 لقب گرفت
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 27 اسفند 1393 ساعت 10:57 | بازدید : 518 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«قهرمان بزرگ ۶» پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۴ لقب گرفت

انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» (Big Hero 6) با شکست رکورد انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲» (How To Train Your Dragon 2)، عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تولید سال ۲۰۱۴ به خود اختصاص داد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» با ۶۳۲ میلیون دلار فروش در سینماهای جهان، عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد.

«قهرمان بزرگ ۶» به کارگردانی «کریس ویلیامز»،داستان نوجوانی به نام «هیرو هامادا»، اعجوبه دانش رباتیک است که روزی به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی که در آزمایشگاه می‌بیند می‌شود. او برای این‌که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید چیزی اختراع کند و در این میان اتفاقات زیادی می‌افتد.

پیش از این انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲» محصول کمپانی «دریم ورکز»، با ۶۱۸ میلیون دلار پرفروش‌ترین انیمیشن سال ۲۰۱۴ میلادی بود.

انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» از دو هفته پیش نیز در سینماهای چین، به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای محصولات سینمایی هالیوود، اکران شده است.

در گیشه سینماهای جهان، انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» پس از دو انیمیشن «یخ زده» و «شاه شیر»، سومین انیمیشن تولید کمپانی «والت دیزنی» در طول تاریخ سینماست.

این انیمیشن تاکنون موفقیت‌های سینمایی زیادی داشته که از آنجمله می‌توان به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند سینمایی امسال و نامزدی در شصت و هشتمین دوره از جوایز بفتا و نیز در هفتاد و دومین مراسم گلدن گلوب اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: قهرمان بزرگ 6 , پرفروش‌ترین , انیمیشن , سال 2014 , لقب گرفت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب