تهیه کننده مورتال کامبت به خاطر فحاشی و تهدید توییتر را ترک کرد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 11 فروردين 1394 ساعت 17:41 | بازدید : 456 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
mortal_kombat_x_scorp

شان همریک تهیه کننده مورتال کامبت 10 که دو هفته دیگر منتشر خواهد شد، آخرین عضو از خانواده فعالان صنعت گیم است که به خاطر بی احترامی توییتر را ترک کرده است. هیمریک پیامی را که در آن همسرش تهدید به تجاوز جنسی شده بود، ریتوییت کرد و نوشت: «معلوم نیست این یارو چه مرگشه. به همین خاطر از توییتر خارج میشم. خوش گذشت.» وی نام توییتر خود را به come on people (مردم کوتاه بیاید) تغییر داده و پس از چند توییت زیر دیگر فعالیتی نداشته است؛ اگرچه حساب توییترش همچنان فعال است.

«برای شفاف سازی، این که دیگر قصد ندارم پیگیر توییتر باشم دلیلش این نیست که طرفداران برای شخصیت ها، اشاره به محتوا یا چنین چیزهایی درخواست می دهند. [تهدیدکننده خواسته بود حتما کاراکتر ریکو در بازی وجود داشته باشد.] این را می فهمم. این عشق و علاقه به مورتال کامبت است و من هم چنین حسی دارم. اشکالی ندارد. خوشحالم که مردم به سلایقشان اهمیت می دهند. در گذشته در مقابل حملات شخصی پوست کلفت بودم. پسر بزرگی هستم و می توانم با موضوع کنار بیایم. من پیش از این سهم خودم از این دعواها را داشته ام.

با این وجود نمی توانم با تهدیدهای خشونت آمیز علیه همسر و حالا دختر کوچکم کاری کنم. تهدیدهای جنسی هم بیشتر آزارنده هستند. می خواهید به هر دلیلی با من دعوا کنید؟ من احتمالا پایه ام، چه زبانی چه فیزیکی. می توانم هوای خودم را داشته باشم. اما تهدید علیه خانم هایم؟ خیر.»

هیمریک نیز به جمع قربانیان خشونت موجود در شبکه های اجتماعی اضافه شد. در طول این چند سال، بازی سازهای مختلفی مورد این تهدیدها واقع شده اند که از جمله آن می توان به پیتر مور مدیر اجرایی EA، مارکوس پرسون خالق ماینکرفت و جنیفر هلپر نویسنده بایوور اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تهیه کننده , مورتال کامبت , به خاطر فحاشی , و , تهدید توییتر , را , ترک کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب