همین حالا از وب سایت com.google دیدن کنید
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 1:43 | بازدید : 503 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
google in reverse

روز دورغ اول آوریل فرا رسیده است؛ روزی که در تقویم باستانی هیچ ملتی ثبت نشده اما مردم آمریکا، کانادا، اروپا، هندوستان و چندین کشور دیگر خوب می دانند چه دروغ هایی که امروز تحویل هم نخواهند داد! پس همان طور که BBC نیم قرن پیش در این روز برداشت محصول از درخت اسپاگتی نشان مردم داد، یا برنامه تلویزیونی سوئد روش رنگی کردن تلویزیون های سیاه و سفید را تنها با کشیدن یک لایه نایلون جلوی صفحه نمایش برای بینندگان شرح داد، گوگل هم که در دست انداختن و ایستر اگ ساختن ید طولایی دارد برنامه خاص خودش را در این روز اجرا کرده است.

این مورد ارتباط چندانی با دروغ اول آوریل ندارد با این وجود جالب به نظر می رسد؛ اگر به وب سایتcom.google رجوع کنید، خواهید دید که اسم برگه، لوگوی گوگل، متون و هر چیز دیگری مثل بازتاب تصویر در آینه تخت وارونه دیده می شود.

همچنین به مناسبت این روز قابلیت جدیدی به Google Maps اضافه شد که به کاربران اجازه می دهد با پک من به خیابان های گوگل هجوم آورند. برای دسترسی به این مینی گیم، کافی است روی مرورگر خود وارد Maps شده و آیکون پک من را در پایین صفحه انتخاب کنید. در این بازی جاده ها به عنوان مسیر های قابل عبور عمل خواهند کرد که با استفاده از ماوس می توانید پک من را در آن ها هدایت کنید. بنابرین برای شروع بازی لازم است روی نقشه ای قرار گرفته باشید که به اندازه کافی خیابان در آن وجود داشته باشد.

Pac man google maps





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همین حالا , از وب سایت , com , google , دیدن کنید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب