فروش فوق العاده‌ی Pillars of Eternity تنها در سه هفته
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 21:33 | بازدید : 512 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Pillars-of-Eternity

Paradox Interactive اعلام کرده‌است که سود دو بازی Pillars of Eternity و Cities: Skylines در سه هفته‌ی اخیر به 18.5 میلیون دلار رسیده است. تا پیش از این Cities: Skylines سریعترین فروش را در بین عناوین Paradox داشت اما Pillars of Eternity توانست با اختلافی بسیار کم از آن پیشی بگیرد.

مدیر اجرایی Paradox، آقای Fredrik Wester، در این باره اعلام کرد: بسیار هیجان‌انگیز است. ما Cities: Skylines را داشتیم که تمام رکوردهای ما را جابه‌جا کرد و حالا نوبت به Pillars of Eternity رسیده است. میتوان گفت که ماه مارس واقعاً دیوانه‌کننده بود. برای ما، قرارداد با Obsidian (سازنده Pillars of Eternity) به معنی تعهد درازمدت است. این یک قرارداد بسیار خوب است که از مدتها پیش خواهان انعقاد آن بودیم.

وی در ادامه گفت: فکر میکنم ما به آنچه که میخواستیم رسیدیم. سود بسیار خوبی از آن داشتیم، اما هنوز حتی نزدیک آنچه با Cities: Skylines بدست آوردیم هم نشده‌است. از طرفی دیگر، سوددهی هرگز هدف اصلی ما نبوده‌است. این نشان میدهد که ما شایستگی انتشار عناوین بسیار بزرگ در سبک‌های که میخواهیم را داریم.

 

Cities: Skylines اخیراً شاهد مدهای بسیار مختلفی بوده‌است که توسط کاربران ساخته شده‌اند؛ Pillars of Eternity نیز در ماههای آینده محتویات جدیدی دریافت خواهدکرد و در آینده نیز دنباله آن روانه بازار خواهدشد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروش فوق العاده‌ , Pillars of Eternity , تنها در سه هفته ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب