باکس آفیس 9 فروردین : انیمیشن کمدی «خانه» با فروش ۵۲ میلیونی در صدر
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 21:44 | بازدید : 405 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۹ فروردین : انیمیشن کمدی «خانه» با فروش ۵۲ میلیونی در صدر

فیلم بلند انیمیشن «خانه» تولید دریم‌ورکس انیمیشن در اولین هفته اکران در آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از هنرآنلاین، «خانه» (Home) از جمعه تا یکشنبه در ۳۷۰۸ سینما در ایالات متحده و کانادا ۵۲ میلیون دلار فروخت و بالاتر از فیلم کمدی “قوی باش” (Get Hard) با بازی ویل فرل و کوین هارت، دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده هفته در رده اول جدول فروش قرار گرفت.

شرکت دریم‌ورکس انیمیشن که انیمیشن‌های موفق چون مجموعه‌های “شرک”، “پاندای کونگ فو کار” و “ماداگاسکار” را در کارنامه دارد، سال گذشته چند شکست تجاری (“آقای پیبادی و شرمن” و “توربو”) را تجربه کرد.

اکنون دریم‌ورکس انیمیشن با “خانه” بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفته است. این فیلم بعد از “پاندای کونگ فو کار” در ۲۰۰۸ (۶۰.۲ میلیون دلار) و “هیولاها در برابر بیگانه‌ها” در ۲۰۰۹ (۵۹.۳ میلیون دلار)، سومین افتتاحیه برتر یک فیلم غیردنباله‌ای تولید دریم‌ورکس انیمیشن را به نام خود ثبت کرد.

“خانه” که با بودجه سنگین ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شده است، درباره یک دختر نوجوان به نام تیپ است که با بو یک موجود بیگانه فراری دوست می‌شود. آنها با هم می‌ کوشند مادر تیپ را پیدا کنند. ریحانا، جیم پارسن، جنیفر لوپز و استیو مارتین از صداپیشه‌های این فیلم به کارگردانی تیم جانسن هستند.

بیشتر نقدهای نوشته‌شده بر “خانه” مثبت بوده است و تماشاگران نیز در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه قوی A- داده‌اند.

Home-2015

دریم‌ورکس با انیمیشن «خانه» بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفت

در همین حال، “قوی باش” برابر با انتظارها عمل کرد و با ۳۳.۸ میلیون دلار فیلم دوم بازار آمریکای شمالی شد. داستان درباره جیمز کینگ (فرل) مدیر ثروتمند بانک است که به خاطر جرائم مالی به زندان محکوم می‌شود. او باید دوران محکومیت را در زندانی بگذراند که تدابیر امنیتی شدیدی در آن برقرار است. کینگ، مردی به نام دارنل لوییس (هارت) را استخدام می‌کند تا در ۳۰ روز آخر آزادی، او را برای گذراندن دوران حبس قوی کند.

آلیسن بری، ادوینا فایندلی و کریگ تی. نلسن دیگر بازیگران “قوی باش” به کارگردانی ایتن کوهن هستند که شرکت برادران وارنر تهیه کرده است. سینماروها به فیلم درجه B- داده‌اند.

فرل و هارت هر دو سال ۲۰۱۴ فیلم‌های موفقی در گیشه داشتند. انیمیشن تحسین‌شده “فیلم لگو” که فرل یکی از صداپیشه‌های آن است بسیار پرفروش شد و هارت هم سه فیلم موفق “همراه پلیس”، “درباره شب قبل” و “مثل یک مرد هم فکر کن” را روی پرده داشت. “The Wedding Ringer” آخرین فیلم کمدی او ماه ژانویه با ۲۰.۶ میلیون دلار کار خود را در ایالات متحده و کانادا شروع کرد و تاکنون در این سطح ۶۴.۲ میلیون دلار فروخته است.

“مجموعه واگرا: شورشی” (The Divergent Series: Insurgent) با بازی شایلین وودلی که پرفروش‌ترین فیلم هفته پیش بود، این هفته با ۵۸ درصد کاهش ۲۱.۵ میلیون دلار به دست آورد و در رده سوم قرار گرفت. مجموعه فروش داخلی این فیلم علمی تخیلی که با اقتباس از دومین کتاب سه‌گانه “واگرا” به قلم ورونیکا راث ساخته شده، به ۸۶.۴ میلیون دلار رسیده است.

فیلم “سیندرلا” (Cinderella) تولید شرکت دیزنی با ۱۷.۰۴ میلیون دلار در رده چهارم قرار گرفت. مجموع فروش داخلی این فیلم به کارگردانی کنت برانا ۱۴۹.۵ میلیون دلار و فروش جهانی آن ۳۳۶.۲ میلیون دلار شده است.

فیلم ترسناک مستقل “It Follows” به کارگردانی دیوید رابرت میچل با ۳.۸ میلیون دلار فهرست پنج فیلم پرفروش هفته را کامل کرد. این فیلم از دو هفته پیش به طور محدود اکران شد و این هفته در ۱۲۱۸ سینما روی پرده رفت. ۹۴ درصد نقدهای نوشته‌شده بر فیلم در وبسایت راتن تومیتوز مثبت است.

در حوزه اکران محدود، “وقتی که جوان هستیم” (While We’re Young) به کارگردانی نوا بامبک تنها در چهار سینما ۲۴۲.۱ هزار دلار به دست آورد.

این فیلم درباره کورنلیا (نائومی واتس) و جاش (بن استیلر)، یک زوج میانسال بی‌فرزند است که در بروکلین زندگی می‌کنند. آماندا سایفرید و آدام درایور از دیگر بازیگران “وقتی که جوان هستیم” هستند. ۸۳ درصد نقدهای نوشته‌شده بر این فیلم در راتن تومیتوز مثبت است. بامبک کارگردان فیلم‌هایی چون “گرینبرگ” و “مارگو در عروسی” است.

get-hard-2015

ویل فرل و کوین هارت در صحنه‌ ای از فیلم کمدی «قوی باش»

“سرنا” (Serena) تازه‌ترین همکاری مشترک برادلی کوپر و جنیفر نیز در ۶۰ سینما ۱۱۰ هزار دلار به دست آورد. این فیلم را سوزان بیر فیلمساز دانمارکی کارگردانی کرده است.

داستان در دوران رکود اقتصادی آمریکا در دهه ۱۹۳۰ روی می‌دهد‌. جرج پمبرتن (کوپر) همراه سرنا (لارنس)، همسر جوان خود که تازه با او ازدواج کرده به کارولینای شمالی می‌رود تا یک امپراتوری الوار راه بیندازد. حاکمیت موفق و بی‌رحمانه آن‌ها در کوهستان زمانی پیچیده می‌شود که سرنا پی می‌برد نمی‌تواند بچه‌دار شود. ریس ایوانز، توبی جونز، بلیک ریتسن و شان هریس از دیگر بازیگران “سرنا” هستند.

این فیلم اولین بار در دنیا اکتبر سال گذشته در جشنواره فیلم لندن به نمایش درآمد و سومین همکاری مشترک کوپر و لارنس بازیگر پس از دو فیلم “کتاب بارقه امید” و “حقه‌بازی آمریکایی” است.

مجموع فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی در مقایسه با سال گذشته چنین هفته‌ای ۸ درصد بیشتر بود.

جدول فروش فیلم‌ ها در ایالات متحده و کانادا (۲۷ تا ۲۹ مارس ۲۰۱۵)

BOA-29-March-2015

برای مشاهده چارت در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 9 فروردین , انیمیشن کمدی , خانه , با فروش ۵۲ میلیونی , در صدر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب