خرید جدید اپل؛ شرکت LinX که در زمینه ساخت دوربین های مینیاتوری فعالیت دارد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 14:12 | بازدید : 380 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

خرید جدید اپل؛ شرکت LinX که در زمینه ساخت دوربین های مینیاتوری فعالیت دارد

کمپانی اپل در راستای توسعه فعالیت های خود و بهبود کبفیت محصولاتش، شرکتی به نام LinX Computational Imaging را خریداری کرده که در زمینه ساخت دوربین و فناوری های مرتبط با آن فعالیت می کند.

کوپرتینویی ها در تایید این مسأله همان جمله معروف خود را گفتند: «ما گهگاه اقدام به خرید شرکت های کوچک فعال در حوزه تکنولوژی می کنیم و عموما تمایلی به صحبت کردن در مورد اهداف و برنامه های خود از این رابطه نداریم.»

براساس گفته افراد آگاه این دو شرکت بر سر مبلغ ۲۰ میلیون دلار با یکدیگر به چانه زنی پرداخته اند و عاقبت با قیمتی که از آن حرفی هم به میان نیامده با یکدیگر توافق نمودند. ناگفته نماند که شرکت LinX از هر گونه اظهار نظر در این رابطه خودداری نموده.

در ادامه این مطلب با سینماگیم همراه باشید.

 

شرکت مذکور در زمینه ساخت و فروش دوربین های مینیاتوری برای تبلت ها و اسمارت فون ها فعالیت می کند و مدعی است که محصولات آن با استفاده از مجموعه ای حسگر و الگوریتم های اختصاصی که تصاویر متعددی را در یک لحظه می گیرند، قادرند که عمق را در تصاویر خود ایجاد نموده و نقشه های سه بعدی بسازند.

سال گذشته این کمپانی گفته بود که ماژول دوربین های کوچکش امکان گرفتن عکس هایی با کیفیت بالا را در نور کم دارند و در محیط های بسته نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارند.

گفته می شود که کیفیت تصاویر با استفاده از این تکنولوژیی در حد دوربین های SLR (انعکاسی تک لنزی) است و دیگر برای رسیدن به این کیفیت نیازی به استفاده از دوربین های حجیم نیست.

طبق اعلام LinX تکنولوژی ارائه شده از سوی آن می تواند مسیر را برای عرضه امکاناتی از قبیل حذف خودکار پس زمینه، مدلسازیی سه بعدی از اشیاء و تشخیص چهره هموار نماید.

این شرکت در سال ۲۰۱۱ میلادی تاسیس شد و مدیر عامل آن پیش از شروع به کار در LinX سرپرستی تیمی از توسعه دهندگان الگوریتم برای سامسونگ را بر عهده داشت.

گفتنی است که اپل پیش از این نیز اقدام به خرید شرکت Anobit Technologies کرده بود که در زمینه ساخت فلش مموری فعالیت داشت و دو سال بعد هم PrimeSense را خریداری کرد. این شرکت در زمینه تولید چیپ هایی فعالیت می کرد که در کنترلر بازی کینکت با قابلیت تشخیص سه بعدی مورد استفاده قرار گرفت.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خرید جدید اپل , شرکت LinX , که در , زمینه ساخت , دوربین های مینیاتوری , فعالیت , دارد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب