آنجلینا جولی و صحبت در مورد «کلئوپاترا»
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:35 | بازدید : 887 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

آنجلینا جولی و صحبت در مورد «کلئوپاترا» 

آنجلینا جولی و صحبت در مورد کاراکتر «کلئوپاترا»

آنجلینا جولی ستاره هالیوودی تصمیمات مبنی بر نقش آفرینی‌اش به عنوان «کلئوپاترا» در فیلم جدیدی که بر اساس زندگی او ساخته می‌شود را بالاخره تایید کرد.

بازیگر ۳۸ ساله عنوان کرد که کارگردانان بسیاری برای این پروژه پیشنهاد شده‌اند، اما آنگ لی که پیش از این گمان می‌شد بخت اصلی به دست گرفتن این پروژه باشد به نظر می‌رسد هم اکنون مشغول پروژه دیگری است: 

"مدتهاست داریم بر روی این موضوع کار می‌کنیم. نظرات بسیار زیادی در مورد کارگردانی مطرح شده و بحث های زیادی صورت گرفته است. فیلمنامه توسط اریک راث نوشته شده که از دوستان نزدیک من و یک نویسنده بسیار باهوش است."    

ستاره «شیطان Maleficent» همچنین بیان کرد که کلئوپاترا شخصیتی "پیچیده" است و اضافه کرد که باید برای این نقش آمادگی ویژه‌ای کسب کند: 

"او [کلئوپاترا] و درست ایفا کردنش بسیار پیچیده است. به نظرم داریم به مقصد می‌رسیم. داریم نزدیک می‌شویم. فکر می‌کنم آماده شدن برای آن کار بزرگی باشد."    

پیش از این صحبت هایی مبنی بر خداحافظی آنجلینا جولی با بازیگری به گوش می‌رسید، او حتی عنوان کرد که ایفای نقش کلئوپاترا آنچنان در کارنامه هنری‌اش تعیین کننده خواهد بود که پس از آن دیگر نیازی به بازی کردن نخواهد داشت: 

"این از آن [نقش]هایی است که با خود می‌گویید این همانی است که باید هر چه در چنته دارید را در آن ارائه کنید و به کار خود پایان دهید.این همان جایی است که می‌توانید به طرز فوق العاده‌ای به آخر برسید.از آن به بعد دیگر چه کاری می‌ماند که بخواهید انجام دهید؟"    

آنجلینا جولی در پایان اضافه کرد که از این پس ترجیح می‌دهد بر روی کارگردانی تمرکز کند و البته به همکاری‌هایش با سازمان ملل بیش از پیش ادامه دهد.  

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی , فیلم شیط‌ان‌ Maleficent 2014 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب