کمپانی وینستین دو تصویر از فیلم «چشمان بزرگ» را منتشر کرد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 13:12 | بازدید : 743 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

کمپانی وینستین دو تصویر از فیلم «چشمان بزرگ» را منتشر کرد

 

کمپانی وینستین دو تصویر از فیلم جدید تیم برتون یعنی«چشمان بزرگ Big eyes» را منتشر کرد.

این فیلم که بر زندگی هنری مارگرت (امی آدامز) و والتر کِین (کریستوف والتز) تمرکز دارد. والتر در دهه 50 و 60 میلادی بواسطه نقاشی یک دختر بچه با چشمانی درشت مشهور میشود.

این عکس باعث خجالت مارگرت همسر والتر میشود و سرانجام این مساله به طلاق وی می انجامد و کار به نبردی در دادگاه می کشد تا او اثبات کند که نقاشی ها بدست او کشیده شده است. 

این فیلم پتانسیل آنرا دارد که برتون را به جهان و داستان هایی که همیشه دوست دارد بازگرداند.در این فیلم علاوه بر امی آدامز و کریستوف والتز بازیگرانی چون کریستن ریتر،ترنس استمپ،جیسون شوارزتزمن و دنی هیوستون حضور دارند و فیلم در تاریخ 25 دسامبر همین سال اکران خواهد شد. 

کریستوف والتز طی مصاحبه ای با USA Today گفت:‌

"اگرچه والتر در قبال اقدامات نامطلوب رفتار میکند اما من با این شخصیت ابراز همدردی میکنم. من والتر کین را بخاطر کارش تحسین میکنم،او را تحسین میکنم بدلیل مقاومتی که در کلاهبرداری طولانی مدت و گذراندن پله های ترقی یکی پس از دیگری از خودش نشان داد،من هرگز با او کاملا مخالف نیستم چون او قسمتی از داستان است و میداند که میتواند هرچیزی را تغییر دهد." 

امی آدامز نیز گفت: "مارگرت به این باور رسیده که او زنی‌ست که مردم هنر او را نمیخرند.والتر او را متقاعد میکند که زندگی آنها بواسطه رهبری او قابل ادامه پیدا کردن بوده زیرا هنرمندی مردی‌ست که نسبت به یک زن میتواند هنرهای زیادی را به بالاترین قیمت بفروشد." 

به نظر می آید که فیلم بیشتر بر پایه مارگرت میچرخد زیرا بینندگان به سرقت های ادبی تمایلی ندارند،البته وجود دو بازیگر مستعدی همچون والتز و آدامز در قلب فیلم نشان میدهد که عوامل با قدرت در حال ساخت چیزی هستند که بیننده به آن اهمیت میدهد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: امی آدامز , کریستوف والتس , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب