تاریخ اکران «بتمن در مقابل سوپرمن :طلوع عدالت» تغییر کرد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:58 | بازدید : 1325 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

تاریخ اکران «بتمن در مقابل سوپرمن :طلوع عدالت» تغییر کرد

 

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران «بتمن در مقابل سوپرمن :طلوع عدالت Batman v Superman:Dawn Of Justice» را تغییر داد.

رقابت بین کمپانی های برادران وارنر و DC از یک سو و کمپانی های دیزنی و مارول از سوی دیگر بالاخره به پایان رسید؛زیرا برادران وارنر سر عقل آمد و تصمیم گرفت از اکران هم زمان دو فیلم ابر قهرمانانه یعنی «بتمن در مقابل سوپرمن» با فیلم کمپانی دیزنی یعنی «کاپیتان آمریکا 3» صرف نظر کرده و تاریخ اکران فیلم خود را به 25 مارس 2016 تغییر دهد.

این کمپانی همچنین زمان اکران عناوین مختلف کامیک های DC تا سال 2020 را اعلام کرد و این همان کاری است که کمپانی دیزنی اندکی پیش از نمایشگاه کامیک کان امسال انجام داده بود.

این اعلان خبر برادران وارنر هم مانند خبر کمپانی مارول تنها شامل تعدادی تاریخ است و نام عناوین در آن دیده نمی شود.احتمالاً در این تاریخ ها شاهد لااقل یک فیلم از لیگ عدالت و تعدادی فیلم ابر قهرمانانه مستقل خواهیم بود که یک فیلم از زن شگفت انگیز نیز در میان آن ها خواهد بود.

برادران وارنر تنها به همین تاریخ ها بسنده نکرده و دو تاریخ 15 نوامبر 2018 و 20 نوامبر 2020 را نیز اضافه کرده که به گزارش هالیوود ریپورتِر تاریخ اکران دو فیلم دیگر از «درنده های شگفت انگیز Fantastic Beasts» به قلم جی کی رولینگ خواهد بود.

تغییر تاریخ اکران «بتمن در مقابل سوپرمن» حرکتی هوشمندانه بود؛به خصوص حالا که مارول خود را به عنوان یک غول در باکس آفیس ثابت کرده است.اگر قمار مارول با فیلم «محافظین کهکشان» موفقیت آمیز باشد،تنها می توان شاهد بزرگ تر شدن این غول بود.موفقیت «کاپیتان آمریکا 2» در سال گذشته و موفقیت احتمالی «انتقام جویان:عصر آلترون» در سال آینده بر قدرت این کمپانی افزوده است.

سال 2015 به عنوان سال فیلم های بزرگ با عناوینی هم چون«جنگ ستارگان»،«انتقام جویان»،«ماموریت:غیر ممکن»،«عطش مبارزه»،«پارک ژوراسیک»،«سریع و خشن» و «ترمیناتور» یاد می شود،

سال 2017 هم قرار است سال نمایش ابر قهرمانان باشد.استودیوی مارول دیزنی،استودیوی DC برادران وارنر و کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است هفت فیلم بر اساس فیلم های کامیک در سال 2017 روانه سینماها کنند که این عدد یک رکورد است .سونی هم قرار است فیلم هشتمی به این جمع اضافه کند که تاریخ دقیق اکران آن هنوز مشخص نیست.هیچ یک از این عناوین یک فیلم کوچک و کم خرج نیستند.

مارول قرار است سه فیلم در مِی،جولای و نوامبر سال 2017 نمایش دهد.DC دو فیلم در ژوئن و نوامبر اکران خواهد کرد و فاکس قرن بیستم دنباله هایی برای «ولورین» و «چهار شگفت انگیز» را برنامه ریزی کرده است.در حالی که سونی در صدد است فیلمی بر اساس مرد عنکبوتی با حضور قهرمانی زن بسازد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: : فیلم بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت 2016 Batman V Superman: Dawn of Justice , فیلم انتقامجویان: عصر آلترون The Avengers: Age of Ultron 2015 , فیلم جنگ ستارگان 7 - Star Wars 7 - 2015 , استودیوی برادران وارنر Warner Bros , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب