متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 14:18 | بازدید : 803 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«رابین ویلیامز» درگذشت

 

جسد «رابین ویلیامز» بازیگر و کمدین 63 ساله و شناخته شده سینما روز گذشته در محل اقامتش پیدا شد. 

براساس گزارش پزشکی قانونی، «رابین ویلیامز» روز دوشنبه 11 اوت در حالی درخانه خود در تیبوران کالیفرنیا پیدا شد که علت مرگ او خودکشی در اثر خفگی اعلام شده است. 

بازرس رسیدگی به این پرونده اعلام کرد،‌ مرگ ویلیامز خودکشی در اثر خفگی بوده ولی برای تکمیل پرونده و اتخاذ تصمیم  نهایی جسد او باید کالبد شکافی شود. جسد او امروز کالبد شکافی شده و علت دقیق مرگ وی اعلام خواهد شد. 

ویلیامز که در گذشته سابقه مصرف الکل و اعتیاد به مواد مخدر را داشته،‌ اوایل تابستان به یک مرکز بازپروری ترک اعتیاد مراجعه کرد و اعلام کرده بود که به هیچ عنوان به زندگی گذشته خود بازنخواهد گشت. 

«مارا بوکسبام» مدیر برنامه های ویلیامز گفته: "رابین پس از مراجعه به مرکز بازپروری با افسردگی شدید مواجه بود." 

همسر او با انتشار بیانیه ای اظهار داشته که مرگ رابین قلب همه را شکسته و غم و اندوه را در دل طرفدارانش ایجاد کرده است. او مردی بود که در لحظات بی شماری خنده وشادی را به میلیونها نفر هدیه داد. همسر او همچنین از برگزاری مراسم خاکسپاری خصوصی بدون حضور رسانه ها خبر داده است. 

با انتشار خبر درگذشت ناگهانی ویلیامز، چهره های معروف سینمایی و تلویزیونی تاسف خود را از این اتفاق ابراز داشتند. رئیس جمهور آمریکا نیز با انتشار بیانیه ای خبر درگذشت ویلیامز را تسلیت گفت و از او به عنوان مردی که به نوبه خود متفاوت بود یاد کرد. 

ویلیامز با بازی در فیلمه های«صبح بخیر ویتنام 1987»، «خانم داوت فایر 1993»، «ویل هانتینگ نابغه1997» و مجموعه تلویزیونی «مورک منیدی» شناخته می شد. 

او سه بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت و سه بار نامیزد جایزه اسکار شده بود. او روزهای آخر عمر خود را با همسر و سه فرزندش سپری کرد.      





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رابین ویلیامز , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب