حضور «جکی چان» در «بی مصرف های 4»
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 26 مرداد 1393 ساعت 13:26 | بازدید : 2269 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

حضور «جکی چان» در «بی مصرف های 4»

 

 

جکی چان در «بی مصرف های 4» حضور دارد

«جکی چان» بازی در «بی مصرف های 4» را قبول کرده و توضیح می دهد که چرا پیشنهاد بازی در «بی مصرف ها 2و3» را رد کرده است.

در لیست «کسانی که باید در بی مصرف ها بازی کنند»جکی چان حائز رتبه بالایی می باشد، چرا که او یکی از پرافتخارترین اعضای «تالار افتخار قهرمانان The Action Hero Hall of fame» بوده و تا به حال فیلم های زیادی را با برخی از بازیگران «بی مصرف های 3 »کار کرده است.

برخی از این فیلم ها: «بسوز هالیوود،بسوز Burn Hollywood Burn»به همراه سیلوستر استالونه، «دور دنیا در 80 روز Around The World In 80 Days» به همراه آرنولد شوارزینگر و «قلمروممنوعه Forbidden Kingdom»با همکاری جت لی بوده است.

چان در مصاحبه ای با Den of Geek گفت:

"صبح با دفترکار من تماس گرفته شد و استالونه از من خواست که در «بی مصرف های 4» بازی کنم و من این بار پذیرفتم زیرا که قبل از این نیز از من خواسته بودند تا در قسمت دوم و سوم این فیلم بازی کنم ولی من این پیشنهاد را رد کرده بودم، اما به استالونه گفتم: آیا امکانش هست به جای حضور تعداد زیادی از افراد، که در آنصورت من باید پنج دقیقه ظاهر شوم و تا تماشاگران می گویند اوه، من از صحنه خارج شده ام فقط من و تو در فیلم بازی کنیم؟ "

چان 60 ساله همچنین اشاره کرد که برای بازی در فیلم «طلوع شانگ های Shanghai Dawn» دنباله «ظهرشانگ های Shanghai Noon و شوالیه های شانگ های Shanghai Knights»صحبت کرده است و حداقل این فیلم باعث شده به هنرهای رزمی بپردازد و در وضعیت خوب بدنی قرار داشته باشد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جکی چان , سیلوستر استالونه , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب