«رزیدنت اویل6» به تاخیر افتاد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 29 مرداد 1393 ساعت 14:26 | بازدید : 1115 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«رزیدنت اویل6» به تاخیر افتاد

 

«رزیدنت اویل 6»به علت بارداری«میلا یوویچ» به تاخیر افتاد.

«رزیدنت اویل 6»به علت بارداری «میلا یوویچ» به تاخیر افتاد.

حدود دو ماه پیش «پاول اندرسون» نویسنده و کارگردان فیلم «رزیدنت اویل 6» اعلام کرد که در اواسط نگارش پیش نویس این فیلم است و عنوان فیلم را «رزیدنت اویل: فصل آخر Resident Evil:The final chapter» اعلام کرد.

این به این معنا بود که اندرسون و همسرش «یوویچ» باید برای فیلمبرداری به کیپ تاون، آفریقای جنوبی بروند اما با بارداری «یوویچ» ما باید تاخیر آشکاری را در روند شروع فیلمبرداری شاهد باشیم.

«رزیدنت اویل6» به تاخیر افتاد.

«یوویچ» بیان کرده است که آنها تابستان آینده را برای شروع کار هدف گذاری کرده اند و اشاره کرد که تعدادی از افراد گروه در آفریقای جنوبی درحال کار بر روی پروژه هستند و همچنین در صفحه فیسبوک خود نوشت:

"دوشنبه همگی بخیر!این پست را برای این نوشتم که بگویم که چقدر درباره پرواز به کیپ تاون و کار بر روی «رزیدنت اویل: فصل آخر»هیجان زده ام.اما من و همسرم پاول متوجه شدیم که باید منتظر یک بچه دیگر باشیم!!! و بعد از بحث فراوان تصمیم گرفتیم که منتظر بمانیم تا بچه بدنیا بیاید وسپس کار را شروع کنیم و فکر نمی کنیم که بارداری و زامبی کشی ترکیب خوبی از کار در بیاید!!

و ما واقعا میخواهیم که تا آن جا که امکان دارد بهترین فیلم را بسازیم که با وضعیت کنونی من میسر نیست اما از این جا می خواهم از تمام کسانی که در آفریقای جنوبی به سختی تلاش می کنند تشکر کنم و بگویم که منتظر هستیم تا در تابستان آینده به شما بپیوندیم و وقتی به آنجا برسیم امیدوارم که یک عضو جدید به خانواده کوچک ما اضافه شده باشد و همچنین میخواهم یک تشکر بزرگ از هواداران فوق العاده ای که با بردباری منتظر قسمت جدید این سری هستند داشته باشم."

فروش چهار قسمت قبلی این فیلم به مجموع فروش 673 میلیون دلار رسید. با این حال تاکنون گزارشی دقیق از زمان اکران قسمت ششم این فیلم در سال 2015 ارائه نشده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: میلا یوویچ , فیلم رزیدنت ایول: فصل آخر Resident Evil: The Final Chapter , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب