دست رد «پیرس برازنان» بر نقش بتمن 1989
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 5 شهريور 1393 ساعت 18:58 | بازدید : 674 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دست رد «پیرس برازنان» بر نقش بتمن 1989

 

دست رد «پیرس برازنان» بر نقش بتمن 1989

آیا می توانید تصور کنید که «پیرس برازنان» وارد شود و به جای اینکه بگوید: جیمز باند... ، از دهانش این جمله در آید که: من... بتمن هستم!

این چیزی است که مامور بازنشسته 007 از آن خبر داده است. «پیرس برازنان» در مراسمی که برای معرفی فیلم جدیدش با عنوان «مرد نوامبر 2014 The November Man » بر پا شده بود، این خبر را داد و گفت:

"در اواخر دهه 1980 تیم برتون که در آن زمان در تدارک ساخت بتمن بود، از من خواست نقش بتمن را بپذیرم. اما من قبول نکردم. چون احساس می کردم نمی توانم این کاراکتر را جدی بگیرم. از نظر من کسی با آن سر و شکل و لباس و ماسک نمی توانست جدی گرفته شود. به نظر من شبیه به جوک بود. البته الان که نگاه می کنم، می بینم شاید اشتباه کرده بودم.

من از طرفداران بتمن بوده و هستم. وقتی در کوچه و خیابان های شهرمان در ایرلند فقط یک بچه بودم، یک تکه پارچه را بر می داشتم و به گردن می بستم و ادای بتمن را که کتاب های آن را می خواندم، در می آوردم و سوار بر دوچرخه ام جولان می دادم."

البته «مایکل کیتون» بازیگر نقش بتمن در سال های 1989 و 1992 می گوید «پیرس برازنان» اولین کسی نبود که «تیم برتون» پیشنهاد نقش بتمن را به او داد. در واقع اولین فردی که برای نقش بتمن انتخاب شد، «مل گیبسون» بود که برنامه های کاری او و کمپانی با هم جور در نمی آید.

«کوین کاستنر»، «چارلی شین»، «بیل مورای»، و «الک بالدوین» از دیگر کسانی بوده اند که نقش بتمن به آنها پیشنهاد شده بوده است. به نظر می رسد حق با «کوئنتین تارانتینو» است که می گوید: بتمن برای بازیگران کاراکتر جذابی نیست. زیرا آنقدر ساده است که نمی توان آن را بازی کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پیرس برازنان , فیلم مرد نوامبر 2014 The November Man , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب