«مکفارلند آمریکا» بخاطر «عطش مبارزه» به تعویق افتاد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 5 شهريور 1393 ساعت 18:59 | بازدید : 677 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«مکفارلند آمریکا» بخاطر «عطش مبارزه» به تعویق افتاد

 

«مکفارلند آمریکا» بخاطر «عطش مبارزه» به تعویق افتاد

کمپانی دیزنی اعلام کرد اکران فیلم جدید «کوین کاستنر» با عنوان «مکفارلند آمریکا McFarland USA» به کارگردانی نیکی کارو از 21 نوامبر 2014 به 20 فوریه 2015 تغییر کرده است و فیلم با تاخیری سه ماهه به نمایش درخواهد آمد.

تاریخ جدید اعلام شده از سوی دیزنی نشان می دهد «مکفارلند آمریکا» همزمان با دو فیلم «چین اسلحه می گیرد» با بازی «اوان مک گریگور» و «ناتالی پورتمن» و فیلم «تفنگدار» با بازی «شون پن» و «خاویر باردم » اکران خواهد شد.

عطش مبارزه

یکی از دلایل تصمیم کمپانی دیزنی برای این تأخیر و تعویق این بوده است که فیلم جدید «فیلم عطش مبارزه: زاغ مقلد 1» نیز قرار است در ماه نوامبر اکران شود. به همین دلیل دیزنی برای پرهیز از آسیبی که فیلم جدید کاستنر می توانست از این همزمانی متحمل شود، زمان اکران آن را سه ماه عقب انداخت تا تب و تاب سینماروها بابت «عطش مبارزه: زاغ مقلد 1» فرو بنشیند.

«مک فارلند آمریکا» براساس داستانی واقعی ساخته شده است. فیلم درباره یک مربی برجسته ورزشی در کالیفرنیا آمریکا است که یک تیم دبیرستانی را از گمنامی به شهرت می رساند. طوری که تیم در تمام مسابقه هایی که حضور می یابد، برنده می‌شود. این تیم در طول دهه 1980 تقریباً تمام بازی های خود را می برد.

این فیلم ابتدا قرار بود با عنوان «مکفارلند» اکران شود اما در نهایت نام فیلم به «مکفارلند آمریکا» تغییر پیدا کرد. 

سومین فیلم «عطش مبارزه» با عنوان «عطش مبارزه: زاغ مقلد 1» که دیزنی به دلیل نگرانی از آن اکران فیلم خود را به تعویق انداخته است، توسط فرانسیس لاورنس کارگردانی شده و نقش اول آن را نیز مثل دو فیلم قبل «جنیفر لاورنس» بازی می‌کند.این فیلم در 21 نوامبر روی پرده سینما ها خواهد رفت.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کوین کاستنر , کمپانی دیزنی , فیلم عطش مبارزه: زاغ مقلد The Hunger Games: Mockingjay-Part 1 , فیلم مکفارلند آمریکا McFarland USA 2014 , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب