متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 8 شهريور 1393 ساعت 21:16 | بازدید : 793 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«محافظین کهکشان» پرفروش ترین فیلم 2014

 

«محافظین کهکشان» پرفروش ترین فیلم 2014

چند هفته ای هست که رکورد شکنی های پی در پی «محافظین کهکشان» ادامه دارد و فیلم سینمایی دقایقی پیش هم یک رکورد دیگر را شکست.

«محافظین کهکشان» فیلمی که بسیاری بر این عقیده بودند که بزرگ ترین شکست سینمایی کمپانی مارول خواهد شد، تبدیل به بزرگ ترین پیروزی این کمپانی فیلمسازی شده است. این فیلم دقایقی قبل پر فروش ترین فیلم سال 2014 در داخل خاک آمریکا لقب گرفت. 

«محافظین کهکشان» در فهرست پر فروش ترین فیلم های سال 2014 آمریکا بالاتر از نام هایی چون انیمیشن «فیلم لگو»، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2»، «مردان ایکس: روز های آینده گذشته»، «ترانسفورمرز: عصر انقراض»، «شیطان» و «گودزیلا» قرار گرفت.

تنها 3.5 میلیون دلار از فروش روز جمعه این فیلم کافی بود تا رقم فروش کل داخل آمریکایش را به رقم خیره کننده 261.8 میلیون دلار برساند و عنوان پر فروش ترین فیلم را از آن محصول جدید کمپانی های مارول و دیزنی کند.

این فیلم که توانست «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» را به رتبه دوم بفرستد در آخر هفته ای که گذشت هم بیش از 19 میلیون دلار فروش داشت.

حالا وسال این است که این فروش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ آیا این فیلم تبدیل به نخستین فیلم 300 میلیون دلاری سال 2014 آمریکا خواهد شد؟





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم محافظین کهکشان Guardians of the Galaxy 2014 , کمپانی مارول , کمپانی دیزنی ,اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب