بررسی رکورد سینماهای آمریکا در تابستان 2014
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 12 شهريور 1393 ساعت 13:6 | بازدید : 899 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بررسی سطح سینماهای آمریکا در تابستان 2014

با اکران بلاک باسترهای تابستانی همه منتظر رکورد شکنی فیلم ها بودند اما همیشه اوضاع این طور نیست. گاهی فیلم ها هر چقدر هم که بفروشند نمی توانند مردم را مجبور به استقبال از فیلم ها کنند. 

روز شنبه فیلم «محافظین کهکشان» توانست پر فروش ترین فیلم اکران تابستانه در آمریکا لقب بگیرد و تبدیل به تنها فیلمی شود که سه هفته متوالی در پایان هفته صدرنشین جدول فروش سینماها بوده.

اما مقایسه این فیلم با «مرد آهنی 3» که سال گذشته و در همین زمان اکران شد و موفق به دریافت عنوان پر فروش ترین فیلم سینما در تابستان 2013 شد بیانگر نکاتی است که بدون شک انجمن تهیه کنندگان سینمای آمریکا را به فکر فرو می برد. 

بررسی سطح سینماهای آمریکا در تابستان 2014

«مرد آهنی 3» توانست 409 میلیون دلار فروش داشته باشد. این در حالی است که پیش بینی می شود «محافظین کهکشان» تا آخرین روز اکرانش فقط 280.5 میلیون دلار بفروشد. اما این همه ماجرا نیست.

فروش سینماهای آمریکا در سال جاری 14.7 درصد نسبت به زمان مشابه در سال قبل کاهش داشته است. امسال هیچ فیلمی در ابتدای اکرانش رکورد 100 میلیون دلار را نزد. هیچ فیلمی به فروش 300 میلیون و 400 میلیون دلار نرسید و از همه مهم تر، هیچ انیمیشن پر فروشی نداشتیم.

جالب است که منتقدین دلایل استقبال کم از سینما به نسبت سال گذشته را در استقبال کمتر خانواده ها دانسته اند. آنها معتقدند که اکران تابستان به جهت استقبال خانواده ها است که عموما پر سود می شود. 

امسال فیلم های خانوادگی به مراتب کمتر از سال گذشته بوده اند. فقط یک انیمیشن موفق و خوب اکران شده و سطح کمدی ها هم کم است. البته باید در نظر گرفت که سطح کیفیت عموم فیلم ها هم نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

با این وجود هنوز هستند فیلم هایی که در تابستان 2014 اکران شده اند و مخاطبان را به ادامه سال امیدوار کرده اند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم محافظین کهکشان Guardians of the Galaxy 2014 , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب