بازگشت «مت دیمون» و «پل گرینگراس» به فیلم «بورن»
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 26 شهريور 1393 ساعت 11:13 | بازدید : 752 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بازگشت «مت دیمون» و «پل گرینگراس» به فیلم «بورن»

احتمال ساخته شدن یک فیلم دیگر از مجموعه فیلم های «بورن» با حضور مت دیمون و پل گرینگراس به صورت جدی تری مطرح شده است. 

به گزارش هالیوود ریپورتر، با وجود ماه ها انکار و ماه ها شایعه منابع خبری اکنون میگویند «مت دیمون» و «پل گرینگراس» هنوز در حال گفتگو با یونیروسال هستند تا یک بار دیگر «بورن» را به سینما بازگردانند.

گفته میشود «پل گرینگراس» نه تنها این فیلم جدید را کارگردانی میکند بلکه فیلمنامه آن را نیز مینویسد. این در حالی است که فیلمنامه سه گانه «بورن» تاکنون توسط تونی گیلوری نوشته شده و این اولین باری خواهد بود که گرینگراس آستینهایش را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بالا میزند.

با این حال او با فیملنامه نویسی بیگانه نیست و فیلمنامه «یونایتد93» را نوشته بود و دو قسمت دوم و سوم «بورن» را نیز او کارگردانی کرده بود. اگر قرارداد بسته شود (در حالی که گفته می شود مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است) این بازگشت همزمان با بازگشت قهرمان کمپانی قرن بیستم یعنی جیمز باند خواهد شد.

مت دیمون در فیلم بورن

با مجموعه «بورن» دیمون به یک بازیگر درجه یک بدل شد که این قدرت را دارد تا ده ها میلیون تماشاچی را به سینما بکشاند و با هر یک از این دنباله ها میلیاردها دلار پول بسازد. یونیورسال سعی کرد با جایگزین کردن «جرمی رنر» در فیلم «میراث بورن» در سال 2012 ببیند که آیا می تواند این مجموعه را بدون دیمون بسازد، اما اکنون معلوم شده که

به بازگشت وی بیشتر فکر میکند.

با این حال یک ادامه دیگر هم با عنوان «میراث» به کارگردانی کارگردان «سریع و خشن» یعنی جاسیتن لین برای اکران در تاریخ 16 جولای 2016 تدارک دیده شده است. «مت دیمون» به خاطر کنار گذاشته شدن گرینگراس از سوی کمپانی، حاضر نشد دیگر در نقش بورن بازی کند و در دو سال اخیر این بحث و مذاکرات بارها مطرح بوده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مت دیمون , پل گرینگرس , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب