احتمال همکاری «جرج کلونی» و «برد پیت»
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 27 شهريور 1393 ساعت 16:3 | بازدید : 790 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

احتمال همبازی شدن «جرج کلونی» و «برد پیت»

پیرس مورگان که پیش از این از نویسندگان سینمایی روزنامه دیلی میرر بوده است، به «جرج کلونی» توصیه کرده در ساخت فیلم جدید خود که درباره شنودهای تلفنی است، از «برد پیت» برای ایفای نقش اول فیلم خود دعوت کند. زیرا «برد پیت» خود یکی از قربانیان شنودهای تلفنی است و به نظر می رسد علاقه مند به ایفا کردن چنین نقشی

باشد.

البته نقشی که پیرس مورگان پیشنهاد بازی آن توسط برد پیت را به جرج کلونی دارد، نقش خود مورگان است. فیلم جرج کلونی در واقع بازگویی داستان شنودهای تلفنی روزنامه دیلی میرر و نیوز آودورلد است که سه سال قبل منجر به حاشیه های بسیاری برای پیرس مورگان شد.

پیرس مورگان می گوید: "به نظر من پیت بهترین گزینه برای نقش من است. هرچند که تصور می کنم، جرج کلونی در فیلم خود شمشیرهای آخته ای برای من فراهم کرده است. من کلونی را خیلی خوب می شناسم مطمئن هستم که او نشسته و با خود این طور فکر کرده که: آیا بهترین کاری که می توانم برای کارنامه حرفه ای ام انجام دهم، می

تواند چیزی جز پرداختن به مساله ای درباره پیرس مورگان باشد؟"

فیلم جرج کلونی بر اساس کتاب نیک دیویس از خبرنگاران گاردین ساخته می‌شود. کلونی فیلم خود را داستانی درباره دروغ، فساد و باج خواهی توصیف کرده است. فیلم به ماجراهای شنود تلفنی در امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک می پردازد. 

«جرج کلونی» و «برد پیت» پیش از این در فیلم «بعد از خواندن بسوزان» و سگانه «یازده یار اوشن» همبازی بوده اند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جرج کلونی , برد پیت , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب