متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 27 شهريور 1393 ساعت 16:32 | بازدید : 925 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

معرفی نقش های بازیگران اصلی قسمت پنجم «ماموریت: غیرممکن»

کار فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن 5» چند هفته ای است که شروع شده و «تام کروز» که سال هاست نقش اتان هانت مامور ویژه را در «ماموریت: غیرممکن» بازی می‌کند، در قسمت پنجم این فیلم با بازیگرانی همچون «جرمی رنر»، «سایمون پگ» و «وینگ ریمز» همبازی شده است.

در این فیلم «وینگ ریمز» که کار خود را در این سری فیلم ها از سال 2011 با فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل ارواح» آغاز کرده است، نقش «لوتر استیکل» را که از کاراکترهای منفی فیلم است، بازی می‌کند.«سایمون پگ» هم در قالب بنجی وان حضور دارد که کارشناس ابزار است. «جرمی رنر» هم ویلیام برانت مأمور ویژه است.

اما جای کاراکتر جین کارتر کاملاً خالی است که نقش آن را «پائولا پاتون» بازی می کرد، و هنوز مشخص نیست که آیا «ربکا فرگوسن» که نقش زن اصلی قسمت پنجم را دارد جایگزینه «پائولا پاتون» شده است یا خیر.

«الک بالدوین» هم از دیگر بازیگران فیلم جدید «ماموریت: غیرممکن» خواهد بود و این فیلم را کریستوفر مک کواری کارگردانی می‌کند که خود را به خاطر شغلی که به او سپرده شده است، خوشبخت ترین مرد دنیا توصیف کرده است. او پیش از این سال 2012 با تام کروز در فیلم «جک ریچر» همکاری کرده است.

چندی پیش هم تصویری از چهار بازیگر مرد اصلی این فیلم منتشر شد.

تام کروز و «جرمی رنر»، «سایمون پگ» و «وینگ ریمز»





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ماموریت غیرممکن 5 - 2015 - Mission: Impossible 5 , تام کروز , جرمی رنر , سایمون پگ , الک بالدوین , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب