دنیل ردکلیف و بن کینگزلی برای ساختن «پل بروکلین» آماده می شوند
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 28 شهريور 1393 ساعت 12:47 | بازدید : 956 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

دنیل ردکلیف و بن کینگزلی برای ساختن «پل بروکلین» آماده می شوند 

دنیل ردکلیف، بازیگر نقش هری پاتر قرار است در نقش مهندسی ظاهر شود که پل بروکلین را ساخت و آن را به نماد معماری پیشرفته بدل کرد و بن کینگزلی نقش پدر او و طراح پل را ایفا خواهد کرد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از آنا، در فیلم «پل بروکلین» (Brooklyn Bridge) که داگلاس مک‌گرَث، نویسنده و کارگردان  «اِما» و «بدنام» و همکار وودی آلن در نگارش فیلم‌نامه «گلوله‌ها بر فراز برادوی» فیلم‌نامه‌اش را نوشته و خود قرار است آن را کارگردانی کند، دنیل ردکلیف در نقش مهندسی به نام واشنگتن روبلینگ بازی می‌کند که توانست پروژه ساختن پل معلق بروکلین روی ایست ریور را که بروکلین را به منهتن متصل می‌کند، به نتیجه برساند. واشنگتن روبلینگ مهندس عمران باهوش و توانا اما بی‌تجربه‌ای بود که طرح پدرش، جان ای. روبلینگ را در نیمه دوم قرن نوزدهم برای ساختن پلی عظیم و طولانی در قلب نیویورک به اجرا درآورد.

Brooklyn-Bridge-New-York

تصویری از پل بروکلین نیویورک در شب

در فیلم «پل بروکلین» دنیل ردکلیف نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت و بن کینگزلی (بازیگر «گاندی»، «هوگو» و «فهرست شیندلر») نقش پدر او را بازی می‌کند که طراح پل بروکلین بوده است. همچنین در این فیلم بری لارسن بازیگر «۲۱ خیابان جامپ» در نقش امیلی، همسر واشنگتن

روبلینگ حضور خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری و تولید فیلم «پل بروکلین» را دو شرکت کیلر فیلمز و گُلدکرِست فیلمز بر عهده گرفته‌اند و کریستین واچن و رُز گانگوتزا تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بروکلین , ساختن , فیلم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب