نگاهی به پرفروش ترین فیلم های این هفته گیشه بین الملل
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 17:40 | بازدید : 837 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

pنگاهی به پرفروش ترین فیلم های این هفته گیشه بین الملل

لوسی Lucy 2014

«لوسی» اکشن جدید لوک بسون فرانسوی این هفته 13 میلیون دلار در کشورهایی بجز آمریکای شمالی فروخت تا مجموع فروش اش را در سایر قاره ها به رقم 253 میلیون دلار برساند.

این فیلم که «اسکارلت جوهانسون» نقش اول آن را ایفا می کند با احتساب آمریکا و کانادا مجموعاً 377 میلیون دلار سود به بار آورده است.

طلوع سیاره میمون ها Dawn of the Planet of the Apes 2014

«طلوع سیاره میمون ها» ادامه ای بر 3 قسمت قبلی این مجموعه که حالا عمری 45 ساله یافته است. از این هفته در ژاپن هم به نمایش در آمد تا عملاً در همه جاهای عمده دنیا پخش شده باشد.

این فیلم در این کشور شرق آسیایی 7.3 میلیون دلار در 712 سالن کسب کرد و مجموعاً در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین 1.8 میلیون دلار فروخت تا از زمان شروع اکرانش در کشورهایی بجز آمریکا و کانادا مجموعاً 476 میلیون دلار سودسازی کرده باشد و با احتساب دو کشور فوق 681 میلیون دلاری شود و به مرز 700 میلیون نزدیک گردد.

از همه بهتر وضع این فیلم در چین است. جایی که این هفته 1.3 میلیون دلار فروخت تا مجموع سودسازی اش در این کشور بسیار پرنفوس آسیایی به رقم خیره کننده 103 میلیون دلار برسد.

لاک پشت های نینجا 2014 Teenage Mutant Ninja Turtles

«لاک پشت های نینجا» این هفته دور از آمریکای شمالی 3.7 میلیون دلار کاسبی اضافی کرد تا به این ترتیب در سایر کشورها تا این لحظه 149 میلیون دلار فروخته باشد. این فیلم در ایتالیا نیز شروع خوبی داشت و 3.1 میلیون دلار در این کشور کاسبی کرد و فقط فیلم «گسل در ستاره های ما» در آن جا قدری بیشتر فروخت.

«لاک پشت های نینجا» تاکنون در سطح جهان 333 میلیون دلار سود به بار آورده و این در حالی است که هنوز پخش آن در کشورهایی چون چین و ژاپن که آن را قطعاً بسیار تحویل خواهند گرفت و همچنین آلمان و اسپانیا شروع نشده است.

هرکول Hercules 2014

«هرکول» با نقش آفرینی «دواین جانسون» در این نقش سودسازی زیادی داشته است. این فیلم در هفته سپری شده در 36 کشور و بازار مختلف 2.5 میلیون دلار فروخت تا از لحظه شروع پخش اش در کشورهایی بجز آمریکا و کانادا 146 میلیون دلار درآمد کسب کرده باشد.

افزودن میزان فروش آن در کشورهای فوق، مجموع فروش فیلم حماسی «هرکول» را به رقم 218 میلیون دلار خواهد رساند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم لوسی Lucy 2014 , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب