متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 3 مهر 1393 ساعت 15:5 | بازدید : 1236 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

ساخت فیلم های جدید از دنیای «مرد عنکبوتی»/ احتمال پدیدار شدن «زن عنکبوتی»

سونی پیکچرز از برنامه‌ هایش برای دنیای مرد عنکبوتی رونمایی می‌ کند.

بنابر گزارش تکمیلی سینماگیم به نقل از تسنیم، کامیک کان ۲۰۱۴ در حالی با رونمایی از پروژه‌های جدید توسط کمپانی‌های مختلف پیگیری می‌شد که برای هواداران مرد عنکبوتی اصلا جالب نبود. آنها مدام اخبار مربوط به دیگر ابرقهرمان‌ها را می‌خواندند و خبری مربوط به قهرمان

محبوبشان نبود. اوضاع حتی بدتر هم شد و تاریخ اکران «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳» به سال ۲۰۱۸ موکول شد. اما اوضاع همین طور باقی نماند و بالاخره از برنامه های سونی پیکچرز برای اسپایدرمن هم رونمایی شد.

the_sinister_six

ابتدا معلوم شد که به جای «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳»، در سال ۲۰۱۶ فیلم Sinister Six اکران می‌شود. فیلمی که در دنیای مرد عنکبوتی ساخته می‌شود و داستان آن بیشتر متمرکز بر روی ۶ دشمن اصلی اسپایدرمن است. اما ظاهرا برنامه ‎های سونی برای گسترش دنیای مرد عنکبوتی به همین جا ختم نمی‎شود. آنها می‎خواهند فیلمی با حضور یک ابرقهرمان زن هم کار کنند. ظاهرا بعد از موفقیت‎های گیشه‎ ای فیلم‎های قهرمان محور زنانه ‎ای چون «بازی‎های گرسنگی»، «متفاوت» و اخیرا «لوسی»، کمپانی سونی پیکچرز هم به فکر ساخت یک فیلم ابرقهرمانی زنانه افتاده است. 

The_Amazing_Spider_Man_2

در بالا شاهد نمایی از فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲» هستید که به نوعی وعده ساخت Sinister Six را به ما می دهد.

spider-woman
کمپانی سونی پیکچرز لیزا جوی را استخدام کرده است تا فیلمنامه‌ای بر اساس ابرقهرمانی مونث در کمیک بوک‌های مرد عنکبوتی بنویسد. «زن عنکبوتی» مهمترین گزینه برای اقتباس است. کاراکتری که می‌تواند جریان فیلم‌های عنکبوتی را عوض کند و با توجه به این که احتمالا «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳» آخرین حضور اندرو گارفیلد در لباس آبی و اناری عنکبوتیش است خودش را تا چند سال آینده به نقش اول پروژه‌های ابرقهرمانی سونی تبدیل کند. خصوصا که مارول به شدت دنبال حضور ابرقهرمانان زن کمیک بوک‎هایش در دنیای سینمایی‎اش هم هست و حتی شنیده می‎شود که آنها می‎خواهند از یک «ثور خانم» و «شی هالک» هم به زودی رونمایی کنند.

Venom-Spiderman-Movie

فیلم بعدی اما کمی متفاوت است. فیلمی با اقتباس از کاراکتر «ونوم» در دنیای تارانداز مارول. سوالی که کمپانی باید به آن پاسخ دهد این است که چطور مخاطبان حاضر می‎شوند فیلمی ببینند که شخصیت اصلی آن، بد است. خصوصا که در فیلم‎های قبل مخاطب باید آرزوی از بین رفتن آن کاراکتر را در برابر قهرمان محبوبش می‎داشت. «ونوم» یک موجود با خاصیت انگلی است که روی بدن میزبان می‎نشیند و تمام آن را در بر می‎گیرد و از بدن میزبان برای اهداف خودش استفاده می‎کند. این موجود خیالی برای اولین بار در سینما، با فیلم «مرد عنکبوتی ۳» ساخته سام ریمی روی پرده نقره‎ای رفت و آن قدر محبوب شد که آن فیلم را تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین فیلم‌های اقتباسی از روی کمیک‌ها کرد. حالا سونی می‌خواهد فیلم مستقل آن را بسازد. الکس کرتزمن که پیش از این وی را با نوشتن سریال‌هایی چون «فرینج» می‌شناختیم قرار است این فیلم سینمایی را کارگردانی کند و اد سالامون نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد. گفته می‌شود در این فیلم «کارنیج» هم حضور دارد. شخصیت خیالی دیگری که یکی دیگر از دشمن های پیتر پارکر است. گفته می‎شود این فیلم می‎تواند دروازه و مقدمه‎ای باشد برای «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳» که شاید پایانی باشد بر داستان مرد عنکبوتی با حضور اندرو گارفیلد و مارک وب.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ساخت فیلم های جدید از دنیای «مرد عنکبوتی , پدیدار شدن «زن عنکبوتی» , فیلم جدید مرد عنکبوتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب