موج دوم ابرقهرمانان در تلویزیون آمریکا
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 4 مهر 1393 ساعت 14:46 | بازدید : 748 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

موج دوم ابرقهرمانان در تلویزیون آمریکا 

پس از آغاز فصل جدید سریال های پاییزه آمریکایی، حالا خبر رسیده موج دوم سریال های ابر قهرمانی در راه هستند.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، با آغاز شدن قرن جدید محصولات ابر قهرمانی هم وارد فاز تازه ای شدند. در ابتدای دهه گذشته کمپانی دی سی «اسمالویل» را تولید کرد. سریالی بر مبنای کمیک بوک های سوپرمن که اتفاقا میان جوانان هم پر طرفدار بود و به همین جهت تولید آن در ۱۰ فصل و تا سال ۲۰۱۰ به طول انجامید. در آن زمان اما فقط «اسمالویل» بود که هواداران کمیک بوک ها را پای تلویزیون نگه می داشت. چند سالی هست که حضور ابرقهرمانان در تلویزیون آمریکا اما تبدیل به موج گسترده ای شده. «کماندار»، «مرده متحرک»، «فلش»، «گاتهام»، «ماموران شیلد»، «مامور کارتر»، «آی زامبی» و «کنستانتین» تنها چند عنوان از سریال های کمیک بوکی هستند که در باکس پاییز قرار دارند و پخش آنها یا آغاز شده، یا به زودی آغاز می شود. اما موج دوم این سریال ها تابستان آینده با «دردویل» شروع می شود. موجی که البته با همین یک سریال به پایان نمی رسد.

گرگ برالنتی، تهیه کننده سریال های «کماندار» و «فلش» تایید کرد که سریال «سوپرگرل» در مراحل اولیه خودش قرار دارد. او اعلام کرده که کار بر روی این سریال را تازه آغاز کرده اند و به محض این که شبکه پخش کننده آن مشخص شود، اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. این در حالی است که ظاهر CW، شبکه ای که توسط کمپانی برادران وارنر اداره می شود و سریال های «کماندار» و «فلش» را هم پخش می کند از پخش سریال «سوپر گرل» منصرف شده است. آنها نمی خواهند یک سریال ابر قهرمانی خارج از دنیای «کماندار» و «فلش» داشته باشند و ظاهرا سریال جدید هیچ ارتباطی با دو سریال مذکور ندارد.

نکته بعدی هم در مورد اسم سریال است. سازندگان نمی خواهد اسم سریالشان را «سوپر گرل» بگذارند. با این وجود خود کلمات «سوپر» و «گرل( دختر)» به تنهایی می توانند گزینه نام سریال باشد. اما همان طور که گرگ برالنتی در مصاحبه اش اشاره کرده بی شک برای مشخص شدن تکلیف این سریال جدید باید منتظر معلوم شدن شبکه اش شد. تا کنون شبکه های «نتفلیکس»، CW، «فاکس» و abc سریال های ابر قهرمانی خودشان را انتخاب کرده اند. با توجه به این که abc از آن دیزنی است و سریال های «ماموران شیلد» و «مامور کارتر» را با اقتباس از کمیک بوک های مارول روی آنتن می برد و «نتفلیکس» سریال «دردویل» را از روی کمیک های مارول خواهد ساخت احتمال حضور «سوپر گرل» در این دو شبکه چیزی نزدیک به صفر است. پیشتر ادعا شده که CW هم این سریال را نمی سازد. پس در صورتی که فاکس هم که از این هفته با «گاتهام» پرونده سریال های کمیک بوکی اش را باز کرد، از ساختن آن طفره برود، پیدا کردن یک شبکه بزرگ برای «سوپر گرل» مهم ترین معضل و اولویت خواهد بود. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موج دوم , ابر قهرمانان , تلویزین آمریکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب