«یخ زده» با سریال «روزی روزگاری» به تلویزیون آمد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:29 | بازدید : 855 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«یخ زده» با سریال «روزی روزگاری» به تلویزیون آمد 

سریال‌ های آمریکایی باکس پاییزه از هفته گذشته آغاز شده اند. شب گذشته هم یکی دیگر از این سریال‌ ها آغاز شد.

بنابر گزارش تکمیلی سینماگیم به نقل از تسنیم، فصل چهارم سریال «روزی روزگاری» (Once Upon A Time) از شب گذشته آغاز شد و همان طور که شبکه abc و کمپانی دیزنی وعده داده بودند، کاراکتر السا از انیمیشن پر طرفدار «یخ زده» هم به این مجموعه پیوست. قسمت نخست این مجموعه «داستان دو خواهر» نام داشت که اشاره ای مستقیم به دو خواهر انیمیشن «یخ زده» است. در سریال «روزی روزگاری» کاراکترهایی چون «پرنسس آئورا»، «پینوکیو»، «سفید برفی و هفت کوتوله»، «مالیفیسنت» و… حضور دارند و همین موضوع باعث پر طرفدار شدن آن شده و با این که منتقدان به خاطر ضعف های بعضا حتی ساختاری سریال شبکه abc چندان آن را تحویل نگرفته اند اما مخاطبین کل فصل قبل این مجموعه زیر ٨ میلیون نفر نبوده و بیشتر قسمت های آن در حدود ١١ میلیون بیننده داشته اند. این موضوع دلیل محکمه پسندی است که دیزنی را مجبور به ساخت فصل چهارم می کند. تاریخ پخش شش قسمت نخست این سریال در فصل چهارم رسما اعلام شده و پیش بینی می شود فاینل میان فصل آن هم اواخر نوامبر یا ابتدای ماه دسامبر روی آنتن برود تا باکس شبکه برای برنامه های ویژه ماه ژانویه و ایام کریسمس خالی شود.

frozen-once-upon-time-season-4

خبر دیگر از تلویزیون آمریکا این که مجموعه انیمیشنی «سیمپسون ها» هم از روز گذشته با فصل بیست وششمش دوباره به باکس شبکه فاکس برگشت. همان طور که از قبل هم اعلام شده بود، قرار بود یکی از شخصیت های اصلی این مجموعه فوت کند که همین اتفاق هم افتاد. اگرچه پیش بینی می شد کاراکترهایی مثل کراستی یا سایدشوباب سوژه این مرگ باشند اما پدر کراستی کسی بود که مرد. این کاراکتر یک خاخام یهودی بود که برای نخستین بار در فصل سوم این مجموعه ظاهر شده بود. پس از پخش ۵۵٣ امین قسمت انیمیشن سیمپسون ها انیمیشن «سیمپسون گای» هم پخش شد که با حضور کاراکترهای سیمپسون ها  به همراه کاراکترهای مجموعه انیمیشن «فامیلی گای» ساخته ست مک فارلین تهیه شده بود.

همین طور از هفته گذشته پخش سریال ضد ایرانی و ضد اسلامی «سوژه» هم با فصل چهارم مجددا آغاز شده است. سریالی که هشتمین برنامه پر بیننده تلویزیون آمریکا در ساعات شبانه بوده و توسط جی جی آبرامز، خالق سریال لاست و جاناتان نولان، برادر کریستوفر نولان تهیه شده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروزان , تلویزیونی , جدید , پروژه جدید , روزی روزگاری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب