بازی Dragon Age بیش از 200 ساعت گیم پلی خواهد داشت
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 19 مهر 1393 ساعت 18:10 | بازدید : 709 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازی Dragon Age بیش از 200 ساعت گیم پلی خواهد داشت

بازی Dragon Age بیش از 200 ساعت گیم پلی خواهد داشت : امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تمام کردن بازی Dragon Age: Inquisition در همه بخش ها اعم از بخش داستانی و ماموریت های جانبی چیزی حدود 200 ساعت زمان نیاز دارد.

تهیه کننده این بازی آقای Cameron Lee در مصاحبه با سایت پولیگان گفت: ” در حال حاضر ما فقط در حال ساختنیم…بیشتر و بیشتر و بیشتر…و زمانی که این بازی به طور کامل ساخته شد، این دنیای شماست، این بازی شماست.”

در واقع تمام قسمت های سری Dragon Age که تا به حال منتشر شده اند بسیار گسترده بوده اند. حتی Dragon Age 2 که بسیار محدود تر از origins بود. اما Dragon Age: Inquisition بسیار گسترده تر خواهد بود. یک دنیای جهان باز که به شما آزادی بسیار بیشتری می دهد تا بتوانید انتخاب های خودتان را بکنید و مسیر

خودتان را پیدا کنید.

بازی های نقش آفرینی هیچ گاه کوچک نبوده اند. محصولات شرکت BioWare هم شامل این قضیه می شوند. بازی هایی که شما را وارد دنیایی جدید می کنند که مدت ها در آن درگیر خواهید بود و با آن سر و کله خواهید زد!

حالا در کنار این همه گیم پلی متنوع، یک بخش چند نفره را هم در این بازی در نظر بگیرید. درواقع قرار است که یک بخش جدا به صورت CO-OP در بازی وجود داشته باشد تا بتوانید لذت طی کردن مراحل را با دوستانتان شریک شوید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Dragon Age , 200 ساعت , گیم پلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب