آیا مرد عنکبوتی هم به انتقام جویان خواهد پیوست؟
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:48 | بازدید : 796 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آیا مرد عنکبوتی هم به انتقام جویان خواهد پیوست؟ 

شایعاتی به گوش می رسد که کمپانی مارول برنامه جالبی برای مرد عنکبوتیش دارد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، شاید یکی از بزرگترین آرزوهای طرفداران ابرقهرمانان کمیک بوکی دیدن اتحاد وولورین، مرد عنکبوتی و محافظان کهکشان با انتقام جویان باشد اما مسائل حقوقی زیادی که بین کمپانی های هالیوودی وجود دارد این آرزو را تا حد زیادی غیر ممکن کرده است. قسمتی از این مسائل حقوقی مربوط به حق پخش و انتشار محصول فرهنگی است. مرد عنکبوتی به کمپانی سونی تعلق دارد و انتقام جویان و محافظان کهکشان به دیزنی. این وسط فاکس و ابرقهرمانانش را هم نمی توان دست کم گرفت. به همین جهت ساخت فیلمی با حضور همه ابر قهرمانان مارول مستحق همکاری سه کمپانی مشهور دیزنی، فاکس و سونی است که تا حد زیادی نشدنی به نظر می رسد.

اما چند وقتی هست که سونی تصمیم گرفته تا دنیای مرد عنکبوتی را به شدت گسترش دهد. آنها شروع به ساخت سری جدید این مجموعه کردند و حالا خبر ساخت فیلمی از روی دشمنان شش گانه مرد عنکبوتی هم رسما تایید شده است. مارول و دیزنی هم چند سالی هست که فاز به فاز پروژه اقتباس سینماییشان از ابر قهرمانان کمیک بوکی مارول را گسترش می دهند. حالا شایعاتی به گوش می رسد که ممکن است بالاخره اسپایدرمن را به انتقام جویان برساند. گفته می شود برنامه ای که مارول و سونی برای اسپایدرمن دارند حتی در تخیل هواداران هم نمی گنجل و به نظر می رسد همه طرف ها از همکاری با یک دیگر سود خوبی ببرند. به همین جهت اگر قرار باشد وقتی این همکاری رخ دهد، الان بهترین زمان برای آن است.

از سوی دیگر خبر رسیده، کمپانی فاکس که در حال ساخت فیلم ددپول هم هست می خواهد آن را به مجموعه مردان ایکسش متصل کند تا آنها هم بتوانند از گسترش دنیای کمیک بوکی سینماییشان سود زیادی کسب کنند. خصوصا این که گفته می شود این کمپانی ممکن است از جهش یافته های درجه دویش برای ساخت یک سریال ایکس منی هم استفاده کند. سریالی که اگر قرار به ساختش شود شبیه به ماموران شیلد شبکه ای بی سی خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مرد عنکبوتی , اونجرس , گروه ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب