دانلود بازی Ryse Son of Rome برای PC
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 24 مهر 1393 ساعت 11:23 | بازدید : 1447 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دانلود بازی Ryse Son of Rome برای PC 

دانلود بازی Ryse Son of Rome برای PC + نسخه R.G. Mechanics

یکی از اولین عناوین بزرگی که بصورت انحصاری در زمان لانچ XBOX ONE منتشر شد بازی زیبای Ryse Son of Rome بود. Ryse ما را به دوران حکومت امپراتوری روم می برد جایی که به سال های پایانی شکوه و عظمت این امپراتوری نزدیک می شویم و به دلیل توطئه ها و خیانت ها این حکومت از شکوه و عظمت خود دور شده است و به همین دلیل قبایل وحشی در صدد جدایی بر آمده اند و حال اندک باقی مانده ی سپاه قدرتمند روم آمده اند تا این امپراتوری را حفظ کنند.در این مطلب نسخه CODEX و نسخه کم حجم بازی یعنی R.G. Mechanics را با حجمی معادل ۲۶ و ۱۸٫۵ GB آماده کرده ایم.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

داستان بازی در باره ی فرمانده ماریوس است که بدلیل کشته شدن خانواده اش به دست بربر های وحشی قصد نابودی آنها را به کمک سربازان وفادارش دارد. در ابتدا فرمانده ی ماریوس سربازی جوان با حس قوی وظیفه شناسی میباشد که به طور کامل خود را وقف روم و اهدافش کرده است. او تمایل داشت تا با دشمنان روم مقابله کند و خاک وطنش را گسترش دهد . ماریوس در مسیر بازی تنها نیست زیرا او دارای استادی با تجربه به نام ویتالیون است که مهارت های خود را به فرمانده ی دلیر آموزش میدهد .دربازی علاوه بر بربر ها شاهد دشمنان دیگری نیز خواهید بود و خواهید دید سربازان رومی چگونه از ملت و زادگاه خو دفاع میکنند اما متاسفانه ما شاهد داستانی عمیقی در بازی نیستیم که بازیکن را به خود جذب کند بلکه داستان بازی بسیار سطحی کار شده است.کلیت گیم پلی بازی بر پایه ضربه زدن و دفع ضربات دشمن است و تا پایان به همین منوال ادامه می یابد و هیچ چیز جدیدی به آن اضافه نمی شود. با توجه به سبک بازی، نبود Upgradeها و کمبو های جدید واقعا تعجب برانگیز است که همگی خبر از کم تجربگی شرکت Crytek در سبک H&S دارد.همین عامل رفته رفته باعث تکراری شدن گیم پلی می شود و اگر گرافیک خیره کننده بازی نباشد، در میانه های بازی، آن را رها خواهید کرد. اگر قبلا به نمایش های بازی نگاه کرده باشید حتما متوجه بخش های به اصطلاح QTE در بازی شده اید که منجر به کشتن دشمن در حالات مختلف می شود. با وارد آوردن مقدار خاصی ضربه به دشمن، حالت تمام کننده (Execution) برایتان فعال می شود که ماریوس وارد حالت اسلوموشن شده و دست و پای دشمنان را قطع می کند. این کار با ضربه زدن های به موقع و صحیح و با توجه به رنگ های، های لایت بر روی دشمنان انجام می پذیرد که در نتیجه، ۴ قابلیت: سلامتی، امتیاز، تمرکز و قدرت، برایتان پر خواهد شد. گرافیک بازی بسیار چشم نواز و زیبا کار شده که شما را جذب خود میکند .ریزه کاری های بسیار زیبایی در بازی انجام شده مثلا زمانی که سنگی توسط منجنیق به برج ها برخورد میکند شاهد پرت شدن زیبا و طبیعی تکه سنگ ها هستیم. چهره ی شخصیت های بازی نیز بسیار زیبا و طبیعی کار شده اند برای مثال اندام شخصیت های بازی یا چهر ه ی آنها با محیط ارتباط برقرا میکنند یعنی زمانی که فرمانده ماریوس فیاد میزند دهن و صورتش جاری از خشم میشود یا زمانی که زخمی میشوید لنگ لنگان حرکت میکنید. طراحی کاخ امپراطور Nero، طراحی میدان مبارزه گلادیاتورها، طراحی چهره ها در کات سنس ها، وجود افکت های خارق العاده نظیر جلوه های ویژه باران، همگی از جمله مزایای منحصر به فرد گرافیک این بازی است. با این که بازی در داستان بین منطق و افسانه گیر کرده و گیم پلی ضعیفی دارد، اما صاحب طراحی فوق العاده ای است. به طور کلی مطمئن باشید بازی چیزی برایتان برای لذت بردن از طراحی روم باستان کم نگذاشته، اما به همان اندازه اذیتتان هم می کند. تنها مشکل گرافیک بازی این است که بازی برروی ۳۰ فریم اجرا میشود. صداگذاری بازی نیز همانند بخش گیم پلی آن لنگ می زند اما بخش صدا پیشگی به خوبی اجرا شده است. صداپیشه ماریوس آقای John Hopkins به خوبی کار خود را انجام داده و صدای ماریوس برایتان حکم یک اسپارتان واقعی را خواهد داشت. هرچند شاید در سمت مقابل صدای فرمانده ماریوس که با لهجه فوق العاده غلیظ بریتیشی صحبت می کند کمی از حس دوران روم را بریتان بکاهد.

RSOR

___________________________________________________________

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Processor: Dual core with HyperThreading technology or quad core CPU (4+ logical processors)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :
OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Processor: Quad Core or Six Core CPU (6+ logical processors)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB video RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers

___________________________________________________________

تصاویر خیره کننده از بازی

______________________________________________________ 

icon_get_world لینک دانلود بازی Ryse Son of Rome بصورت فایل های ۵ گیگابایتی از Uptobox

icon_get_world لینک دانلود بازی Ryse Son of Rome بصورت فایل های ۱ گیگابایتی از Sendroad

icon_get_world لینک دانلود بازی Ryse Son of Rome بصورت فایل های ۱ گیگابایتی از Uptobox

icon_get_world لینک دانلود بازی Ryse Son of Rome بصورت فایل های ۱ گیگابایتی از Uploadboy

_____________________________________________________

icon_key پسورد فایل زیپ : www.dl4pc.com

icon_hajm حجم : ۲۶ GB | نسخه CODEX و ۵% ریکاوری | نسخه کامل |

icon_hajm حجم : ۱۸٫۵ GB | نسخه R.G. Mechanics و ۵% ریکاوری | ویژگی این نسخه : - دارای آپدیت ۱ و ۲  - فشرده شده | اطلاعات کامل |

______________________________________________________




:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی های pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , Ryse Son of Rome , برای PC ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب