سریال ابرقهرمانی «فلش» هم رکورد شکنی کرد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 11:45 | بازدید : 775 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
سریال ابرقهرمانی «فلش» هم رکورد شکنی کرد

با آغاز پخش سریال «فلش» (The Flash) رکورد جدیدی در شبکه cw به ثبت رسید.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، هفته گذشته نخستین قسمت سریال ابرقهرمانی «فلش» از شبکه cw پخش شد. این سریال که از دیگر اثر ابرقهرمانی این شبکه، «کماندار» مشتق شده است، توانست با ثبت رکورد ۶.۴٢ میلیون بیننده، بالاتر از سریال های «خاطرات خون آشام» و «کماندار»، پر بیننده ترین قسمت اول سریال در تاریخ شبکه cw شود. جالب است که نظر منتقدان و مردم هم به شدت نزدیک به هم بوده.و در مجموع این سریال جدید مورد توجه قرار گرفته است. نظر منتقدان در وبسایت معتبر روتن تومیتوز تا این لحظه روی رقم ٩۶ درصد بوده و هواداران هم با نظراتشان، در مجموع عدد ٩۵ درصد را برای این سریال به ثبت رسانده اند.

جالب است بدانید که قبل از ساخت این سریال و در زمانی که شبکه cw تازه این پروژه را تایید کرده بود، سازندگان «فلش» با کریستوفر نولان، کارگردان سرشناس سه گانه شوالیه تاریکی مشورت کردند و بر همین اساس و با پیشنهاد کارگردان «تلقین» تصمیم گرفتند تا سریالشان را با مشتق شدن از «کماندار» آغاز کنند.

جف جونز خالق مجموعه کمیک «جنگ تثلیث»، اندرو کرایسبرگ و گرگ برلانتی سازندگان این سریال هستند. همین طور گرنت گاستین، مشهور ترین بازیگر و نقش اول این سریال کمیک بوکی است. فصل نخست سریال فلش از هفته ای که گذشت در باکس پاییزه شبکه cw قرار گرفته و پیش بینی می شود فاینل میانه فصل آن در اواخر ماه نوامبر یا ابتدای دسامبر از این شبکه پخش شود. تا کنون تاریخ دقیق سه قسمت بعدی به صورت رسمی منتشر شده اما هنوز اطلاعاتی از قسمت پنجم در دسترس نیست. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: flash , فلش , فیلم , سریال , پر فروش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب