یوبیسافت توضیح میدهد که چرا AC: Unity برای PS3 و Xbox 360 عرضه نمی شود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 5 آبان 1393 ساعت 15:55 | بازدید : 747 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
یوبیسافت توضیح میدهد که چرا AC: Unity برای PS3 و Xbox 360 عرضه نمی شود

یوبیسافت توضیح میدهد که چرا AC: Unity برای PS3 و Xbox 360 عرضه نمی شود 

بسیاری از طرفداران Assassin’s Creed: Unity در حال حاضر متعجب هستند که چرا این عنوان برای PS3,XBOX 360 منتشر نمی شود. حال آقای Alex Amancio کارگردان خلاق بازی دلیل را غیرممکن بودن اعلام نمود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از دنیای بازی، طی مصاحبه اخیر سابیت Examiner آقای Alex Amancio گفته ، عنوان Assassin’s Creed: Unity برای PS3,XBOX 360 بسیار بزرگ است و اگر تیم سازنده به توسعه آن می پرداخت یوبیسافت به هدفش نمی رسید. Alex ابتدا می گوید :

این غیرممکن است و ما نمی توانیم بازی را برای نسل قبل منتشر کنیم. من به شما توضیح می دهم که چرا: جمعیت. این عنصر زیبا شناسی نیست بلکه یک عنصر گیم پلی است. آنها نسبت به شما واکنش نشان می دهند و شما می توانید در میانشان پنهان شده یا کارهای دیگری انجام دهید. ما نمی توانیم این بازی را بدون جمعیت بسازیم و اگر بازی برروی کنسول های نسل قبل ساخته شود جمعیت که تصور می کنیم نخواهد شد. شهر بازی بسیار بزرگ بوده که یک به یک به صورت مقیاسی ساخته شده است. در بازی همه چیز به مقیاس ساخته شده و این به معنای آن است که ما می توانیم فضای داخلی ساختمان را با کیفیت بسازیم . ما در حال حاضر با قدرت به انجام این کار می پردازیم.

او ادامه می دهد :

Assassin’s Creed: Unityدر نسل قبل ممکن نیست ، از آنجا که هدف اصلی ما ساخت یک چرخه جدید در سری Assassin’s Creed از پایه بود. ما در این زمینه نمی توانیم به توافقی برسیم.

به همین جهت یوبیسافت برای صاحبان کنسول های نسل قبلی عنوانی دیگر به نام Assassin’s Creed: Rogue را ساخته تا امسال این کاربران از نسخه جدید Assassin’s Creed بی نصیب نمانند. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: یوبیسافت , Xbox 360 , AC: Unity ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب