باکس آفیس ۴ آبان : شکست کیانو ریوز در نقش «جان ویک» توسط عنوانی ترسناک
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 5 آبان 1393 ساعت 16:0 | بازدید : 914 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۴ آبان : شکست کیانو ریوز در نقش «جان ویک» توسط عنوانی ترسناک
فیلم ترسناک «اویجا» که با هزینه ۵ میلیون دلار تولید شده است، در سه روز اول اکران ۲۰ میلیون دلار از گیشه آمریکای شمالی درآورد و پرفروش‌ ترین فیلم هفته شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، صدرنشینی فیلم ترسناک «اویجا» (Ouija) در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته گذشته در آمریکای شمالی تحلیل‌گران اقتصادی سینما را غافلگیر کرد. این فیلم به کارگردانی استایلز وایت که با بودجه ۵ میلیون دلار و بدون حضور هیچ نام شناخته شده‌ای در میان بازیگران به روی پرده رفت، توانست اکشن تازه اکران گرفته «جان ویک» با بازی کیانو ریوز و ویلم دافو را به مقام دوم جدول سوق بدهد.

Ouija-banner

فیلم «اویجا» (به انگلیسی: Ouija)

به‌نوشته ورایتی، فیلم «ویجه»  که از محل گیشه ۲۸۵۸ سالن سینما در مدت سه روز  آخر هفته میلادی گذشته ۲۰ میلیون دلار درآمد داشت، موفقیت غیرمنتظره‌ اش را مدیون همزمانی اکران  این فیلم ترسناک با مراسم هالووین در کشورهای غربی است. بازاریابی خوب این فیلم را البته می‌توان به حضور چهره‌های موفق سینمای تجاری در پشت آن نسبت داد، افرادی مانند مایکل بی سازنده مجموعه «دگرگون‌ شونده‌ ها» در مقام مدیر شرکت تهیه‌ پلاتینوم دیونز و جیسن بلوم سازنده «فعالیت غیرعادی» در مقام مدیر شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز.

اکشن دلهره‌آور «جان ویک» (John Wick) محصول مشترک آمریکا، کانادا و چین به کارگردانی دیوید لیچ و چد استاهلسکی در ۲۵۸۹ سالن سینما موفق به کسب ۱۴.۱ میلیون دلار شد. «خشم» با بازی برد پیت و شیا لابوف که هفته گذشته پرفروش‌ترین اثر سینمایی روی پرده بود،در  این آخر هفته با ۴۵ درصد افت فروش و ۱۳ میلیون دلار درآمد در گیشه سوم شد و «دختر گمشده»، «کتاب زندگی»، «سنت وینسنت»، «آلکساندر و روز نه چندان خوب و خیلی بد و افتضاح و وحشتناک»، «بهترین کاری که از من برمی‌آید»،  «قاضی» و «دراکولای ناگفته» به ترتیب جایگاه‌های بعدی جدول فروش آخر هفته آمریکای شمالی را اشغال کردند.

John-Wick-banner

فیلم «جان ویک» (به انگلیسی: John Wick)

در همین حال یازدهمین فیلم جدول فروش آخر هفته آمریکای شمالی، «آنابل» ترسناک که در هفته چهارم اکران آمریکای شمالی ۳.۳ میلیون دلار در مدت ۳ روز فروش داشت، در خارج از آن بازار با ۲۶.۵ میلیون دلار در ۶۲ کشور پرفروش‌ترین فیلم آخرهفته شد و رقم فروش جهانی آن در مدت ۲۴ روز گذشته به ۲۰۶ میلیون دلار رسید. همچنین فیلم اکشن علمی-تخیلی «لوسی» به کارگردانی لوک بسون با بازی اسکارلت جوهانسن که ۱۳۴ هفته از اکران آن در آمریکا می‌گذرد، در این آخر هفته با فروش ۱۹ میلیون  دلار در سراسر جهان دومین فیلم پرفروش شده و مجموع فروش آن تاکنون به  ۱۲۶.۵ میلیون دلار در آمریکا و ۳۰۷.۶ میلیون دلار در کشورهای دیگر رسید.

جدول فروش فیلم‌ ها در ایالات متحده و کانادا (۱۷ تا ۱۹ اکتبر)

BOA-26-October-2014

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: گزارش , باکس آفیس , فروش فیلم ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب