۲۰ انیمیشن در اسکار ۲۰۱۵ رقابت می کنند
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 17 آبان 1393 ساعت 18:19 | بازدید : 693 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
۲۰ انیمیشن در اسکار ۲۰۱۵ رقابت می کنند

آکادمی اسکار فهرست ۲۰ انیمیشن معرفی شده برای حضور در هشتاد و هفتمین دوره از این جوایز سینمایی را منتشر کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرستی از ۲۰ ساخته انیمیشن را اعلام کرد که برای حضور در هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار اعلام آمادگی کردند.

این انیمیشن‌ها عبارتند از : «قهرمان بزرگ ۶»، «کتاب زندگی»، «باکسترولز»، «تقلب»، «جزیره جیووانی»، «من و هنری»، «قهرمان شهر رنگارنگ»، «چگونه اژدهایتان را تربیت کنید ۲»، «جک و قلب ساعتی»، «افسانه‌های اوز: بازگشت دوروثی»، «فیلم لگو»، «دره مورچه‌های گمشده»، «آقای

پیبادی و شرمن»، «پنگوئن‌های ماداگاسکار»، «داستان دزد دریایی»، «هواپیماها: آتش و نجات»، «ریو ۲»، «سنگ در جیب‌هایم»، «آوای دریا» و «داستان‌های شاهزاده کاگویا».

بنا بر این اعلام، آکادمی اسکار برخی از این فیلم‌ها در لس‌ آنجلس اکران نشده‌اند و شرایط نهایی حضور در میان نامزدهای اسکار را ندارند اما به احتمال فراوان در فاصله باقی‌مانده این شرایط لازم را کسب خواهند کرد.

تمامی فیلم‌های حاضر در بخش بهترین انیمیشن اسکار می‌توانند در سایر بخش‌ها چون بهترین فیلم نیز نامزد کسب جایزه باشند به شرطی که شرایط لازم برای حضور در آن بخش را داشته باشند.

نامزدهای نهایی هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز پانزدهم ژانویه اعلام و مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی روز ۲۲ فوریه در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , , ,
:: برچسب‌ها: 20 انیمیشن , انتخاب , اسکار 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب