متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:25 | بازدید : 592 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
صحبت های بردلی کوپر در مورد ۱۰ سال دوری‌ اش از مواد مخدر

بردلی کوپر بازیگر شناخته شده سینما که از سال ۲۰۰۴ تا به حال مواد مخدر مصرف نکرده، در این باره می‌ گوید: آخرش این است که هرچه دارم خودم هستم.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، بردلی کوپر روی جلد جدیدترین نسخه مجله «ونیتی‌ فر» ظاهر شده و در مصاحبه ویژه‌ اش درباره چالش‌ های گذشته خود با اعتیاد به مواد مخدر و از دست دادن پدرش صحبت می‌کند.

این بازیگر شناخته‌ شده و محبوب هالیوود گفت که تمام این مشکلات به او کمک کردند تا بتواند برای ایفای نقش «کریس کایل» تک‌ تیرانداز ویژه کماندوهای نیروی دریایی آمریکا در فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» آماده شود. او اضافه کرد : از دست دادن کسی که به من بسیار نزدیک بود و تجربه

کردن عشق و فقدان، دانستن اینکه چه چیزی واقعا اهمیت دارد، متوجه شدن اینکه آخرش این است که هرچه دارم خودم هستم، بنابراین دیگر وقتش شده که سعی نکنم چیزی باشم که فکر می‌ کنم شما از من می‌ خواهید باشم. یا اینکه فکر کنم انجام این کار چیزی را به من می‌ دهد که

فکر می‌کنم نیاز دارم. خدا را شکر همینطور که سن بالاتر می‌ رود بدن انسان رو به زوال می‌ گذارد اما روح به نحوی رشد می‌ کند.

کوپر از ماه آگوست سال ۲۰۰۴ تا به حال از تاثیر هرگونه مواد مخدر آزاد بوده و می‌گوید به همین دلیل بوده که تصمیم گرفته برای آمادگی فیزیکی نقش کایل از هیچ‌ گونه محرکی استفاده نکند. او به باز بیسینجر مصاحبه‌ کننده گفت: من این کار را طبیعی انجام دادم چون ۱۰ سال است که

هوشیارم و نمی‌خواستم هیچ کار دیگری بکنم. من یک صحبت واقع‌ گرایانه با خودم داشتم. آیا می‌توانم این کار را به طور طبیعی در ۳ ماه انجام دهم؟ می‌توانم ۳۰ پوند عضله درست کنم؟ نمی‌ دانستم که می‌توانم این کار را انجام دهم یا نه. اما خوشبختانه بدنم سریع پاسخ ‌داد.

فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» را پس از این که اسپیلبرگ از ساخت آن انصراف داد، کلینت ایستوود جلوی دوربین برد. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صحبت های بردلی کوپر , در مورد , ۱۰ سال دوری‌ , مواد مخدر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب