کمپانی مارول بازی بندیکت کامبربچ در نقش «دکتر استرنج» را تایید کرد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 17 آذر 1393 ساعت 15:40 | بازدید : 593 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
کمپانی مارول بازی بندیکت کامبربچ در نقش «دکتر استرنج» را تایید کرد 
 
ستاره «شرلوک» نقش اصلی فیلم سال ۲۰۱۶ کمپانی مارول را بازی خواهد کرد. 

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از مهر، این بار شایعه‌ ها حقیقت داشتند و مشخص شده که بندیکت کامبربچ در فیلم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) کمپانی مارول نقش جادوگر برتر را ایفا خواهد کرد.

در ماه اکتبر نیز اخباری منتشر شده بودند که می‌گفتند ستاره محبوب سریال «شرلوک» در این نقش دیده خواهد شد اما تایید نشده بودند. استودیوی مارول بالاخره تایید کرد که او این نقش را پذیرفته است. این فیلم اقتباسی توسط استن لی و استیو دیتکو از مجموعه دهه ۱۹۶۰ اسکات دریکسون خواهد بود.

کوین فیج رییس استودیوی مارول در بیانیه‌ای رسمی گفت: این نقش نیازمند بازیگری با عمق احساسی و صداقت و صمیمیتی خاص است. او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: کامبربچ به تماشاچیان نشان می‌دهد که چه چیزی دکتر استرنج را تبدیل به شخصیتی این چنین خاص و جذاب می‌کند.

کامبربچ سال پیش با بازی در فیلم «پنجمین حالت» ساخته بیل کاندن که با اقتباس از کتاب غیرداستانی درباره ویکی لیکس نوشته دیوید لی و لوک هاردنیگ ساخته شد، در نقش جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌‌لیکس بازی کرد.

کامبربچ که برای نقش‌آفرینی‌اش در سریال «شرلوک» نامزد دریافت جایزه امی هم شده، با اندی سرکیس در مجموعه فیلم‌های «هابیت» نیز همکار بود و صداپیشه نقش اژدهای خبیث یعنی اسماگ بود.

بندیکت کامبربچ در جدیدترین نقشش به عنوان الن ترنینگ برنامه‌ نویس و کدشکن در فیلم «بازی تقلید» ظاهر ‌شد. این فیلم درام یکی از امیدداران اسکار است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کمپانی مارول , بازی بندیکت کامبربچ , نقش , دکتر استرنج , تایید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب