وداع با انوشیروان ارجمند، صبح سه‌ شنبه از مقابل تالار وحدت
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 25 آذر 1393 ساعت 14:52 | بازدید : 655 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
وداع با انوشیروان ارجمند، صبح سه‌ شنبه از مقابل تالار وحدت 

زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع و تدفین و همچنین مراسم ختم انوشیروان ارجمند مشخص و اعلام شد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از آنا، مراسم تشییع پیکر انوشیروان ارجمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه از مقابل در شرقی تالار وحدت به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا انجام می‌شود. همچنین مراسم ختم این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و

تلویزیون نیز روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۸ الى ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک قدس (شهرک غرب) برگزار خواهد شد.

anoshirvan-arjmand1

در همین حال انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت انوشیروان ارجمند صادر کرد. در متن این پیام آمده است :

«بازگشت همه به سوى اوست

در نهایت تأسف و تألم بازیگر پیشکسوت و تواناى کشورمان انوشیروان ارجمند، پس از تحمل رنج و بیمارى از میان ما رفت و به آرامش ابدى پیوست.

شوراى مرکزى انجمن بازیگران سینماى ایران، سوگ از دست دادن این هنرمند با ارزش را به اعضاى انجمن، به ویژه جناب آقاى داریوش ارجمند و آقاى برزو ارجمند، خانواده محترم ایشان، دیگر همکاران و سینماگران و تمامى هموطنان هنردوست تسلیت عرض مى‌نماید.

همچنین به اطلاع مى‌رساند، مراسم ختم زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۸ الى ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک قدس (شهرک غرب) برگزار مى‌گردد.»

انوشیروان ارجمند ظهر امروز (۲۳ آذرماه) در بیمارستان پارسیان به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. وی برادر داریوش ارجمند و پدر برزو و بهار ارجمند بازیگران سینما و تلویزیون است.

پیام‌ های تسلیت مسئولان فرهنگی به مناسبت درگذشت انوشیروان ارجمند

در پی درگذشت انوشیروان ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، معاون سیما، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی پیام تسلیتی صادر کردند.

در ایام اربعین عزاداری سید وسالار شهیدان، شادروان انوشیروان ارجمند دعوت حق را لبیک گفت و به آستان حضرتش شتافت. هنرمندی که در آثار ماندگار تاریخی رسانه ملی با تلاشی شایسته و از صمیم قلب ، تعهد خویش را به فضیلت ها و ارزش های والا، آشکار ساخت. فقدان این هنرمند

عزیز و متعهد را به جامعه هنری و خانواده محترمش تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برایش علو درجات و برای بازماندگان، صبر مسئلت داریم .

پیروز ارجمند درگذشت انوشیروان ارجمند را تسلیت گفت

در پی درگذشت انوشیروان ارجمند هنرمند عرصه سینما، پیروز ارجمند عضو و سخنگوی شورای مرکزی کانون آهنگسازان خانه سینما و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت وی را به جامعه هنر تسلیت گفت. در بخشی ازاین پیام آمده است، «شنیدن خبر درگذشت

هنرمند فقید، انوشیروان ارجمند اندوه را دوباره به جامعه هنر بازگرداند. سابقه درخشان این هنرمند پیشکسوت در عرصه  تئاترو سینما برهیچ کس پوشیده نیست. درگذشت این هنرمند توانمند و نیک اخلاق را به جامعه هنر به ویژه خانواده بزرگ سینما و خانواده گرانقدرش تسلیت گفته و امید

است که روح آن مرحوم، قرین رحمت پروردگار متعال قرار گیرد.»

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی به مناسبت درگذشت انوشیروان ارجمند

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی به مناسبت درگذشت زنده یاد انوشیروان ارجمند بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون پیام تسلیتی را صادر کرد. در متن پیام تسلیت سید اشرف طباطبایی آمده است:

به نام خداوند زیبایی و رحمت

دگربار پاییز زندگی هنرمندی شایسته را از میان ما به دیار باقی برد. افسوس و دریغ یادگاری جاودان در فقدان از دست دادن هنرمند وارسته انوشیروان ارجمند خواهد بود. او هنرمندی است که همیشه در اذهان هنرمندان و هنردوستان زنده می ماند. ضایعه درگذشت این هنرمند خوشنام و

مردمی تئاتر میهن عزیزمان را به خانواده ایشان، علاقه‌مندان آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفته، شادی و آرامش ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته از خداوند مهربان آرزومندم. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: وداع , ب انوشیروان ارجمند , صبح سه‌ شنبه , تالار وحدت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب