دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی با نام فرشته
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 4 فروردين 1393 ساعت 11:58 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

 

دانلود آهنگ فرشته
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

متن آهنگ جدید پژمان جمشیدی با نام فرشته

تو فرشته ای که بازم اومدی تو رویام
هنوزم طعم صدا تو عاشقونه می خوام
تو از تموم دنیا موندی برامو
من دنیامو با تو زیباتر می خوامو
به من گفتی که حرفامو می خونی تو چشامو

 

تو صدای تپیش قلب منی
تو نمی تونی دلمو بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفامو به خاطر بیا

تو صدای تپیش قلب منی
تو نمی تونی دلمو بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفامو به خاطر بیار

 

تو صدای تپیش قلب منی
تو نمی تونی دلمو بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفامو به خاطر بیار




:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: برچسب‌ها: پژمان , جمشیدی , آهنگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب