هم‌زمان بیش از یک میلیون نفر ماینکرفت را بازی می‌کنند
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 22 دی 1393 ساعت 13:24 | بازدید : 647 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
minecraft

اطلاعات جالبی از تعداد کاربران ماینکرفت مشخص شده است که نشان از محبوبیت فوق العاده این بازی در بین مردم دارد. آقای نیتان آدامز از موجانگ اظهار کرده است که در یک بررسی آماری از تعداد کاربران این عنوان، متوجه شده اند که در ساعتی غیر از ساعت شلوغی بازی 998,000

نفر به طور همزمان به ساخت و ساز در این بازی مشغول بوده اند. این بدان معناست که به طور معمول تعداد کاربران هم زمان ماینکرفت از یک میلیون نفر تجاوز می کند.

برای اولین بار این امکان برایمان فراهم شده است که ببینیم چند نفر همزمان مشغول بازی ماینکرفت هستند. باورنکردنی است. درحال حاضر 998,000 نفر در همین لحظه ماینکرفت را بازی می کنند. و این زمان ذره ای هم به ساعت شلوغی بازی نزدیک نیست.

آقای آدامز همچنین به این مطلب اشاره کرده است که برخلاف تصور افراد، محبوبیت ماینکرفت لزوما به جنبه های مولتی‌پلیر آن نیست و نیمی از کاربران بازی آن را تک نفره بازی می کنند.

خیلی از افراد مدام می گفتند که “مردم ماینکرفت را فقط چندنفره بازی می کنند”. خب این طور که معلوم است دقیقا نزدیک به نیمی از بازیکنان در هر لحظه در وضعیت تک نفره هستند.

بخش قابل توجهی از موفقیت ماینکرفت در جذب کاربران را موجانگ مدیون پوشش گسترده بازی در بین پلتفرم های گوناگون است. جایی که این بازی روی پلتفرم های مختلف از موبایل ها گرفته تا کنسول های حرفه ای منتشر شده است. با این ارقام می توان نتیجه گرفت که ماینکرفت از

درصد محبوبیت بیش تری نسبت به عنوان محبوب Dota 2 برخوردار است، اما والو آن بازی را تنها به پلتفرم های PC محدود کرده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هم‌زمان , بیش از یک میلیون نفر , ماینکرفت , بازی ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب