فیلم «رزیدنت اویل ۶» از آگوست امسال کلید می خورد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 5 بهمن 1393 ساعت 19:26 | بازدید : 648 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم «رزیدنت اویل ۶» از آگوست امسال کلید می خورد

میلا یوویچ اخیرا در صفحه فیسبوک خود تائید کرده است که قسمت ششم و نهایی عنوان «شیطان مقیم / رزیدنت اویل» (Resident Evil) از آگوست امسال کلید خواهد خورد، درست بعد از به دنیا آمدن کودک جدیدش.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم ، همین چند وقت پیش بود که میلا یوویچ ستاره سری «رزیدنت اویل» از توقف این سری خبر داده بود و دلیل آن را نیز باردار بودن دومین فرزند خود از مدیر و همسر خودش پاول اندرسون عنوان کرده بود و زمان آن را نیز تا سال ۲۰۱۵ ذکر کرده بود. حال پست

جدید او در صفحه فیس بوکش، خبر جدیدی را در رابطه با وضعیت این فیلم بیان کرده و خبر شروع دوباره این سری را از ماه آگوست امسال می دهد. این پست سه شنبه هفته پیش روی صفحه شخصی این ستاره محبوب قرار گرفته بود :

“من واقعا به خودم افتخار می کنم که در زمان بارداری فرزند اول خودم توانستم وزن خود را در حالت تعادل برای سری «رزیدنت اویل» نگه دارم و این واقعا کار دشواری به نظر می آمد ولی من موفق شدم. حال باید بگویم که شروع فیلمبرداری قسمت جدید و نهایی این عنوان

از ماه آگوست امسال شروع خواهد شد و من دوباره باید همزمان علاوه بر فیلم روی فرزند جدید خودم تمرکز کنم و پرستاری او را نیز فراموش نکنم. بنابراین من باید دوباره رژیم غذایی فوق العاده سخت خود را شروع کن و دوباره لقب «قهرمان اکشن» را برای خود زنده کنم.”

قبل از این ماجرا انتظار میرفت که پیش تولید قسمت نهایی در مرحله کیپ تاون آفریقای جنوبی دنبال شود. حال با شروع دوباره کار انتظار می رود که پروزه با بازگشت  بازیگران اصلی در کنار شخصیت های جدید رو به رو باشد. ستاره هایی نظیر بینگبینگ لی (در نقش “آیدا وانگ”)، ونتورث

میلر (در نقش کریس ردفیلد) و جوهان اورب (در نقش لیون اس. کندی) که از شخصیت های اصلی فیلم به شمار می روند.

سرانجام قسمت نهایی «رزیدنت اویل» با هنرنمایی ستارگانی نظیر میلا یوویچ، ونتورث میلر، سیینا گیلری، بینگبینگ لی، اسپنسر لاک، شاون رابرتز و جوهان اورب به کارگردانی پل دبلیو.اس. اندرسون سال ۲۰۱۶ به پرده های سینما بازخواهد گشت.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , رزیدنت اویل 6 , آگوست امسال , کلید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب