صحبت های پیتر مولینیو درمورد HoloLens
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 6 بهمن 1393 ساعت 15:17 | بازدید : 694 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Why-Kinect-Needs-Peter-Molyneux1

خالق سری Fable یعنی “Peter Molyneux” فکر میکند که تکنولوژی تازه معرفی شدۀ مایکروسافت یعنی “HoloLens” از لحاظ پتانسیل بسیار نسبت به Oculus Rift و واقعیت مجازی جذاب تر میباشد ، اما به اندازه همان ها با چالش هایی رو به رو خواهد شد. مولینیو در مصاحبه اخیر خود

توضیح داد که :

من فکر میکنم که هلولنز، برای من نسبت به VR بسیار جذاب تر باشد اما به همان اندازه ای که VR با مشکلات رو به رو بود ، این تکنولوژی هم رو به رو خواهد شد که بخش عمده ای از این مشکلات شامل مواردی مثل این خواهد بود که : برنامه های این دستگاه چگونه

خواهد بود؟ این یکی از اصلی ترین مشکلات VR هم بود، برنامه ای که ما فکر میکنیم قرار است فوق العاده باشد در اکثر مواقع خسته کننده و بسیار چالش پذیر میشود. من امیدوارم که ویدئوی مفهومی آن ها درمورد هلولنز نسبت به آنچه که خود دستگاه ارائه خواهد داد

مبالغه آمیز نباشد.

سال گذشته، رئیس کل استدیو های Oculus VR یعنی Jason Rubin در توصیف این دستگاه به مشکلات مشابهی اشاره کرد.

من فکر میکنم که “Angry Birds” در VR چند سالی طول خواهد کشید تا خودش را پیدا کند. اما تعداد بسیار زیادی مشخصه های سرگرم کننده و موفق در کنارش وجود وجود دارد.

همچنین این موضوع را در ذهن داشته باشید که مولینیو خودش شخصا قبل از جدایی از مایکروسافت از برنامه های این چنینی مایکروسافت خبر داشته و خیلی از آن ها از جمله همین هلولنز را تست کرده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صحبت ها , پیتر مولینیو , درمورد HoloLens ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب