بازگشت آنا و السا در اولین تصاویر انیمیشن «تب یخ زده»
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 15 بهمن 1393 ساعت 20:52 | بازدید : 875 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازگشت آنا و السا در اولین تصاویر انیمیشن «تب یخ زده»

در ماه سپتامر کمپانی Walt Disney در پی بازگرداندن انیمیشن «یخ زده» (Frozen) به همراه آنا السا و کریستوف به عنوان فیلمی کوتاه و با نام جدید «تب یخ زده» (Frozen Fever) به سینما است.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم، در تاریخ ۱۳ مارس «تب یخ زده» قرار است قبل از سیندرلا به کارگردانی کنِت برانا به روی پرده سینما برود. ما کمابیش تصاویری از این انیمیشن زیبا در اختیار داریم که شما میتوانید در ادامه آن ها را مشاهده کنید.

در این انیمیشن تولد آنا است و السا و کریستوف مصمم هستند که جشنی برای او بگیرند که تا به حال تجربه نکرده است اما قدرت یخی السا ممکن است چیزی بیش تر از جشن را به خطر بیندازد.

این انیمیشن زیبا و جذاب توسط جنیفر لی و کریس باک کارگردانی شده و پیتر دل و چو تهیه آن را بر عهده دارد همچنین این انیمیشن دارای آهنگی جدید است که توسط رابرت لوپز و کریستین اندرسون لوپز تهیه شده است.

Frozen-Fever-1

Frozen-Fever-2

Frozen-Fever-3

Frozen-Fever-4

Frozen-Fever-5

«یخ زده» باعث شد که گروه پروژه اول که برنده اسکار برای این انیمیشن پرفروش شدند، دور هم جمع بشوند اگر چه در گزارش های اخیر اشاره شده که ممکن است نسخه کامل آن نیز در راه باشد اما دیزنی به طور رسمی اعلام کرده است که هیچ برنامه در اینباره ندارد.

در این بین، سیندرلا فیلمی زنده بر اساس یکی از انیمیشن های کلاسیک دیزنی ارائه میکند، که گروه بازیگری آن شامل لیلی جیمز، هلنا بونهم کارتر، کیت بلانشت، استلان اسکارشگورد، درک جاکوبی، نونسو آنزویی، هالیدی گراینگر، ریچارد مدن و سوفی مک شرا می شود





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازگشت آنا و السا , در اولین تصاویر , انیمیشن تب یخ زده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب